• Dyn hahmo Kirjoittaja

07.11.2016 00:02 #1 :: Dyn
ESFS:n Spirit of Dedication -palkinto Risingshadow'lle

Risingshadow on voittanut Euroopan Science Fiction Societyn Spirit of Dedication -palkinnon parhaana nettisivuna. Palkinto jaettiin Euroconissa Barcelonassa tänään. Risingshadow kiittää huomiosta!

Lisätietoja palkinnosta: esfs.info/esfs-awards

Oheisesta valokuvasta ja palkinnon toimituksesta Suomeen kiitämme Sari Polvista - pokaali löytänee tiensä piakkoin Darkin kirjahyllyyn!

Muokannut 07.11.2016 00:25 Dyn
Tykännyt: Darkki, Rinja, Skie, Ansa

• Darkki hahmo
  • Darkki
    Arkkivelho

07.11.2016 10:20 #2 :: Darkki
ESFS:n Spirit of Dedication -palkinto Risingshadow'lle
Pakko kyllä todeta, että olen otettu tuosta palkinnosta ja tämä tuli kyllä ihan puskista :) 20 vuotta olen näitä sivuja kehittänyt ja ylläpitänyt teknisesti yrittäen saada sivuston sellaiseksi, että muiden ylläpitäjien olisi helppo tuoda tänne sisältöä ja sivut olisivat mahdollisimman helppokäyttöiset ja informatiiviset kävijöille. Sivut eivät kuitenkaan olisi mitään ilman sisältöä ja siitä onkin kiittäminen kaikkia meidän muita ylläpitäjiä, sekä toki myös käyttäjiä! Tämä on ollut mukava taival ja kiva saada tunnustusta siitä työstä mitä näiden sivujen eteen ollaan tehty :)
Tykännyt: Sini, Ansa, Jouni, Strato

• Rinja hahmo
  • Rinja
    Aavevelho

07.11.2016 10:33 #3 :: Rinja
ESFS:n Spirit of Dedication -palkinto Risingshadow'lle
Onneksi olkoon! :grin: Olet jaksanut panostaa Risingiin kovasti, Darkki, ja se kyllä näkyy. Emme me muutkaan täällä olisi, elleivät tekninen toteutus ja konsepti toimisi.
Muokannut 07.11.2016 10:48 Rinja

• Wind hahmo
  • Wind
    Tähtipilotti

07.11.2016 12:28 #4 :: Wind
ESFS:n Spirit of Dedication -palkinto Risingshadow'lle
Onnittelut ja kiitokset Darkille, Risingshadow'lle ja kaikille jotka ylläpitävät tätä erinomaista sivustoa!

07.11.2016 16:00 #5 :: HourglassEyes
ESFS:n Spirit of Dedication -palkinto Risingshadow'lle
Ehdottomasti ansaittu palkinto! Kiitos vaan kaikille sivustosta vastaaville!

16.11.2016 11:49 #6 :: Piru Naiseksi
ESFS:n Spirit of Dedication -palkinto Risingshadow'lle
Hieno ja antoisa sivusto tämä on, mutta en aavistanut, että näin arvostetun hieno! Onnea ylläpitäjille!