Kesälukuhaaste 2015: Cornelia Funke: Rosvoruhtinas

  • Hiistu hahmo Kirjoittaja
  • Hiistu
    Varjovelho
    Tasolla 62
    7.00

01.06.2015 15:24 #1 :: Hiistu
Kesälukuhaaste 2015: Cornelia Funke: Rosvoruhtinas
Ketju kesälukuhaasteeseen ilmoitetulle kirjalle Cornelia Funke: Rosvoruhtinas

Tutustu ohjeisiin: Linkki.

  • Kirazak hahmo
  • Kirazak
    Ratsumestari
    Tasolla 26
    26.07

03.06.2015 15:59 #2 :: Kirazak
Kesälukuhaaste 2015: Cornelia Funke: Rosvoruhtinas
Minulle arpoutui tämä kirja. Lähikirjastosta vaan kirjaa noutamaan!

03.06.2015 19:27 #3 :: Reta Anna Maria
Kesälukuhaaste 2015: Cornelia Funke: Rosvoruhtinas
Tämä oli yläasteikäisenä yksi lempikirjoistani ja hankin sen itselleni omaksi, mikä oli silloin harvinaista. Niihin aikoihin ostelin aika vähän kirjoja omaan hyllyyn...

Rosvoruhtinas on tullut luettua monta kertaa ja nimeän sen edelleen yhdeksi lempikirjakseni, tosin nykyään enemmän nostalgiasyistä. Mutta onhan se tarina kutkuttava: orpolapset asuvat vanhassa elokuvateatterissa ja tienaavat rahansa epärehellisin keinoin.

Odotan innolla, minkälaista keskustelua tästä kirjasta syntyy.

  • Aavis hahmo
  • Aavis
    Ratsumestari
    Tasolla 26
    6.99

03.06.2015 21:12 #4 :: Aavis
Kesälukuhaaste 2015: Cornelia Funke: Rosvoruhtinas
Tämä oli minun ilmoittamani kirja. Olen itse asiassa yrittänyt saada tartuttua tähän jo monen monta kesää, mutta koska se(kään) ei näytä tapahtuvan itsekseen, toivoin haasteesta jonkinlaista kannustinta. Lähikirjaston kappale oli viime visiitillä lainassa, mutta eiköhän tässä kuitenkin kesän mittaan tule käytyä toistekin katsomassa...

RR - kiva kuulla positiivisesta kokemuksesta! Minullakin on jonkin sortin tunnesidettä Funken muihin kirjoihin, joten odotan tätä jännityksellä. Itse asiassa viime aikoina olen kuullut enemmänkin haikeaa Funke-muistelua - melkein toivoisi sen tarkottavan, että kirja sopii vuodenaikaan ;P

Kira - toivottavasti pidät ja vaikket pitäisikään, toivottavasti tavataan vielä tämän keskustelun merkeissä. Yritän tosiaan pian itsekin saada kappaleen käsiini ja luettavaksi, saatttaisi nimittäin hieman elävöittää syntyvää keskustelua jos emme lue kirjaa aivan eri päissä kesää. :D (Ei tosin sillä, että tästä nyt pitäisi ottaa heti kauheat paineet. Tietenkään.)

  • Wind hahmo
  • Wind
    Tähtipilotti
    Tasolla 40
    74.99

16.06.2015 14:10 #5 :: Wind
Kesälukuhaaste 2015: Cornelia Funke: Rosvoruhtinas
Taidanpa lisätä tämän kirjan lukulistalleni, kuulosti kiinnostavalta.