18.Huhtikuu 2014, 06:28 *

Näytä kirjoitukset
Sivuja: [1] 2 3 ... 15
1  Velhokäräjät / Arkkivelhojen ilmoitustaulu / Vs: Risingshadowin kauppa avattu : 08.Heinäkuu 2013, 23:20
Aah, okei. Kiitos mielellään!
2  Velhokäräjät / Arkkivelhojen ilmoitustaulu / Vs: Risingshadowin kauppa avattu : 08.Heinäkuu 2013, 22:54
Onko muuten missään vaiheessa tulossa XXXL koon paitoja?
3  Kylän raitti / Satama / Vs: Virallinen yöaihe, toinen kierros : 29.Maaliskuu 2013, 04:50
Ei olisi pitänyt kattoa Mamaa eilen, helkkarin hyvä leffa, mutta nyt näin siitä painajaisia enkä saa taas unta kun se Mama-hahmo pelottelee mielessä. Brr.
4  Kylän raitti / Kohtauspaikka / Vs: Risingin pikkujoulut 15.12.2012 : 10.Joulukuu 2012, 09:46
Itse olen tulossa, mutta työt loppuu vasta 18.30 ja pitää katsoa miten pääsen sieltä vantaalta kätevästi ja nopeasti paikalle. Eli tulen myöhässä, mutta tulen.
5  Kylän raitti / Kohtauspaikka / Vs: Syksyn tuokiomiitti (Helsinki) 13.10. lauantaina! : 12.Lokakuu 2012, 08:52
En pääsekään, työhaastattelu ja muuta hommaa joka saa mut juoksemaan ympäri pääkaupunkiseutua tuli perseen alla.  Hymyilee leveästi (Jee, työhaastattelu!)
6  Kylän raitti / Kohtauspaikka / Vs: Risingin pikkujoulut 15.12.2012 : 07.Lokakuu 2012, 20:37
Olisin kyllä tulossa tänne.
7  Kylän raitti / Satama / Vs: Satunnaisia kysymyksiä vol 4 : 07.Lokakuu 2012, 18:23
Ja mitä olen itse ymmärtänyt niin tämä leikki on nuorten suosima ja saa hyvin usein seksuaalisia piirteitä.
8  Kylän raitti / Kohtauspaikka / Vs: Syksyn tuokiomiitti (Helsinki) 13.10. : 09.Syyskuu 2012, 17:33
Kannatan!
9  Kylän raitti / Kohtauspaikka / Vs: Seuraavat peli-illat 24.8 ja 7.9 : 06.Syyskuu 2012, 13:50
Ja asutko yhä samassa kämpässä?
10  Kylän raitti / Kohtauspaikka / Vs: Seuraavat peli-illat 24.8 ja 7.9 : 05.Syyskuu 2012, 13:32
Tulisin itsekin mukaan.
11  Kylän raitti / Satama / Vs: Elämä on ihanaa, koska... : 02.Syyskuu 2012, 10:44
Pikkusisko täyttää 20 vuotta ja se toivoi kotona juhlaruuaksi tortilloja ja juustokakkua jotka ovat mun lempiruokia. Kaksi päivää vaivannut kuume on kadonnut ja korvakipukin on vähentynyt.

Ainoa asia mikä ei ole ihanaa on se että nyt pitäisi siivota oma huone...
12  Kylän raitti / Satama / Vs: Virallinen yöaihe, toinen kierros : 29.Elokuu 2012, 04:12
Herääminen aamuneljältä siihen että sun korvaan KOSKEE VAAN NIIN PERKELEESTI. Ei oo koskaan kivaa. Mä on väsynyt, kivuissani ja ihan helevetin väsynyt.

Tulis jo aamu niin sais isältä kinuttua rahat lääkkeisiin ja varattua lääkäriajan. Ja mun piti tavata mun kaveri tänään ja mennä kattoo uusin Batman sen kaa, ja mä oon jo joutunut peruu tän jo kerran koska mä olin hammaslääkärin takia kykemätön puhumaan.

Vääääääsyttääääääää. Ja kipu on helkkarillinen.
13  Kylän raitti / Satama / Vs: Blogiketju : 20.Elokuu 2012, 20:26
Onhan mulla jonkinmoinen blogi, englanniksi. EI kauheesti mitään syvää asiaa tai edes tiettyä linjaa, puhun vain mitä mieleen tulee, fanitan ja puhun mitä itselle on tapahtunut. Joskus saatan filosofisoidakin.

14  Sivistyksen kehto / Teatteri / Vs: Viimeisin näkemäsi elokuva? Take 2 : 20.Elokuu 2012, 20:23
Pidän 1700-luvun tunnelmasta

1800-luku. *nipo* Nolostunut
15  Kylän raitti / Tuomiokivet / Vs: Harmittavimmat julkaisemisesta luopumiset? : 17.Elokuu 2012, 21:14
Älä! Toi on jo iso pettymys...

Höh. Ja se edeltävä jäi niin jännään kohtaan!
16  Kylän raitti / Tuomiokivet / Vs: Koulujen alku : 17.Elokuu 2012, 20:33
Itselläni alkoi kesken opintojen ottamani välivuosi. 15 vuotta koulussa yhteen menoon ja tulitodettua että tauko on paikallaan. Aikomus mennä töihin, työharjoitteluun tai edes johonkin josta saa tekemistä päivän ajaksi...

On kyllä outoa olla ilman tekemistä tai paineita kotona kun muilta alkaa koulu. Mähän en edes lintsaa!
17  Kylän raitti / Tuomiokivet / Vs: Harmittavimmat julkaisemisesta luopumiset? : 17.Elokuu 2012, 20:28
Laitoin tuon Syntymälahjan varattavien kirjojen listaani. Kestää kyllä aikaa että pääsen listassani sinne asti, mutta vaikuttaa mielenkiintoiselta. En ollut tosin aiemmin kuullutkaan ja pitää kyllä myöntää että kansi on aivan karsea...

Itseäni kyllä harmittaa eniten tuo Deverryn tarun, Pernin lohikäärmeritarit ja Tähtien sota-romaanien kääntämisen lopetus. Stroudia ja Guy Gavriel Kaytäkin olisin halunnut lukea suomeksi enemmän...

Ja Velhonuoret! Pidin niistä kovasti.

Demonisota ja Amberin kronikat harmittaa myös, mutta vaskikirjojen kannan ymmärtää kyllä. On tosin ittelläni molemmat täyteen hintaan ostetut Amberit kustantajalta suoraan ostettuna joten voin syyttää muita ostamisen laiskuudesta...  Näyttää kieltä
18  Kylän raitti / Satama / Vs: Elämä on ihanaa, koska... : 16.Elokuu 2012, 08:11
Tulin juuri yöjunalla Lapista kotiin ja nukuin junassa jopa hyvin... Ahh!
19  Kylän raitti / Kohtauspaikka / Vs: Risingshadow beach party : 06.Elokuu 2012, 11:56
Itseasiassa mulle sopiikin toi 16 päivä viiden jälkeen.
20  Kylän raitti / Kohtauspaikka / Vs: Abraham Lincoln -leffamiitti : 06.Elokuu 2012, 11:54
Olen koko tuon ajan lapissa äidin kanssa, mutta pitäkää te hauskaa!
Sivuja: [1] 2 3 ... 15