Keskustelut
touko 20
maanantai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Iivari
  • Dyn
  • Rituri
Yhteensä paikalla:
  • 3 käyttäjää
  • 27 vierasta

Lähetä sivu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pelit  (Luettu 23753 kertaa)
Sanja
Vanha velhotar

Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 11.Helmikuu 2007, 10:26 »

Tetriksessä pärjää jos ei vilkaisekaan millä tasolla on menossa. Itselläni tyssää peli aina siihen, kun huomaan palikoiden liikkuvan kovaa ja panikoin. Ja jossain vaiheessa jämähdin aina kymppitasoon ihan vaan siksi, että se oli kymppitaso ja muka vaikea. Jos pysyy rauhallisena ja miettii aina valmiiksi seuraavan palikan paikan, ei ole mitään hätää. Niin, ja jos muistaa mihin suuntaan ne palikat pyörivät. ^^
tallennettu
Mic
Vanha velho

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #41 : 11.Helmikuu 2007, 11:46 »

Froggerissa on ihan sama juttu. Ei parane ajatella millä tasolla on. Muuten panikoi ja sammakko kuolee.

Noista peleistä minuun parhaiten iskee frogger. Jostain syystä olen aina pitänyt siitä. Yksinkertainen, mutta addiktoiva.
tallennettu
Darkakimus
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 11.Helmikuu 2007, 13:37 »

Jos minulla olisi kiinteä netti niin varmasti tahkoaisin Pacmania silmät ristissä. Erittäin addiktoiva peli.. Pystyykö rekisteröitymättömät käyttäjät myös pelaamaan noita pelejä? Vai onko se meidän rekisteröityjen etuoikeus?
tallennettu
Kit
Kokelas
*

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #43 : 11.Helmikuu 2007, 14:00 »

Ensinnäkin, en ole ihan varma, kuinka hyvin nuo pelit edes sopivat kuvaani Risingistä. Mutta koukuttavia ne ovat, ja ikävä kyllä olen todella tahdoton ja helposti koukutettavissa.

Pacman ja Tetris ovat sitä paitsi nerokkaita pelejä.

Ja pääsin Pacmanissa todella lähelle listan kärkeä! Kannattaa olla nopeasti kokeilemassa uusia superfeatureja ensimmäisten joukossa, sillä muuten nimeäni ei todellakaan siellä olisi ikinä näkynyt.
tallennettu
Platypus
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Espoo (Kotikunta Hyvinkää)
« Vastaus #44 : 11.Helmikuu 2007, 15:30 »

Sain multi breakoutissa noin 204 000 ja risat, mutta kun yritin tallentaa, mut oli kirjattu ulos Surullinen
Enää sillä ei ole väliä, enkka muuttui 400 tuhanneksi.. olisin kuitenkin hetken ollut kärjessä... Surullinen
tallennettu

"Then you're destined for the world without chores and sweating - the eternal hell of boredom in heaven"  ~M. Skinner
Glare
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #45 : 11.Helmikuu 2007, 17:06 »

Ei ole niin paljoa pelejä kuin yhdellä jenkki foorumilla. Mutta Jewels ja Sudoku on kivoja pelejä.  Hymyilee leveästi
Mutta parasta oli sillä jenkki foorumilla pelata Duck Huntia, missä oli Nintendon vanha grafiikka ja äänet! Oi mitä muistoja tulee mieleen...

Tetristä on tullut vanhalla kotikoneella tahkottua niin paljon, ettei siitä muista mitään... Mutta kivoja pelejä nuo on :)
tallennettu
Gwer
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Maapallo?
« Vastaus #46 : 11.Helmikuu 2007, 19:00 »

Koukutuin aika pahasti tuosta tikanheitto pelistä ja Hexxagonista.. Jälkimmäinen sai mut melkein väkivaltaseksi kun en oikein onnistunut siinä!!

Ihan raivostuttavan ihania pelejä nuo on.  Hymyilee leveästi

tallennettu
Radoxeald Lectunium
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #47 : 11.Helmikuu 2007, 20:14 »

Breakout on legenda! On ennenkin tullut pelattua samaa peliä, ja se on hauska. Hexxagon ja Asteroidi-peli rulettavat myös, edellinen on mukavan strateginen ja jälkimmäinen yksinkertaisesta ulkoasustaan huolimatta jännä. Ja lesendaarinen myös.
tallennettu

Varislintu
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu
« Vastaus #48 : 11.Helmikuu 2007, 20:26 »

Voi voi, mitä nostalgian huumaa -- minä olin joskus kauan sitten aivan hulluna Hexxagoniin. Muistaakseni olin siinä melko hyväkin, lopulta kone oli niin ennustettava, että voitin koko ajan. Siihen se pelaaminen sitten loppuikin. Nyt on kiva taas kokeilla, kun ei enää muista kaikkia temppuja  Hymyilee.
tallennettu
Veequa
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Yleensä jossain muualla
« Vastaus #49 : 11.Helmikuu 2007, 20:31 »

Se sammakkopeli, mikä tuolla on... se on aika kawaii. Ennen tietysti pelasin sitä Lammaspelinä (Lampaathan -ja Lehmät rulettavat aina ^^) ja arvatkaas ärsyttikö kun ensimmäiset neljä peliä pelasin sammakkoa maalle, ja ihmettelin koko ajan, miksi kuolin... Pöh.

Samaten Pacman, Asteroids ja se palikka-pallo peli sekä avaruusolennot hyökkivät -peli (kukaan niitä nimiä jaksa muistaa...) ovat koukuttaneet pahasti. Matoa en pelaa, koska sitä pelaan kännykällä kahdella näppäimellä, ja nuolinäppäimet on muutenkin vaikeet. Tikkapeliä en edes kokeillut, Plops tappaa tylsyyteen ja muut... tähän mennessä en ole edes kokeillut.
Tetriksestä sain tarpeeksi jokus vuonna nakkimuusi ja perunakastike. Pöh ja Pah.

Tavoitteena siis palikka-pallo -pelin mestaruus!  Virnistää
tallennettu

Una espina de experiencia vale más que un bosque de advertencia
Maailmanherra
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 11.Helmikuu 2007, 22:15 »

Argh! Pac-man on vaikein. Siis Pac-man-peleistä mitä olen pelannut. Mutta joo, space invaders ei kestä aikaa mutta Asteroids on pop. Siinä minua ei päihitä kukaan, paitsi ne pienet avaruusalukset aina välillä.

En arvosta mutta hyväksyn. Pidin Zevatigin seikkailusta.
tallennettu

En ole rasisti, olen espoo- ja audirealisti.
Arendon
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tamperkele
« Vastaus #51 : 11.Helmikuu 2007, 22:18 »

Jäin saman tien koukkuun tuohon tikanheittoon. Lisää haastetta tuo se, että koneestä löytyy vain kosketushiiri.... Jännittävää.

Mukava lisäominaisuus sivuille, mutta missä on Darkland?? Nyyh :'<

Vanhemmat käyttäjät saattavat vielä muistaa mistä puhun.
tallennettu
Drakul
Vanha velho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Iisalmi
« Vastaus #52 : 11.Helmikuu 2007, 22:20 »

arendon, nojaa nämä kyllä pesee kympillä. hexxagon ja tetris on mukavan älykkäitä pelejä:)
tallennettu
Arendon
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tamperkele
« Vastaus #53 : 11.Helmikuu 2007, 22:24 »

Heh. Kyllähän nämä huomattavasti parempia ovat, mutta se on se nostalgia-arvo :)
Tässä on yritys kova päästä Drakulinkin ohi dartsissa...
tallennettu
Kuurankukka
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 11.Helmikuu 2007, 22:39 »

Nyyh. Sammakkopeli valittaa minulle tällaista: 'Virhe ilmennyt ennätyksesi tallennuksessa.'
No, jos se olisi tehnyt sen kerran niin eihän siinä mitään, mutta kun kolmesti jonka jälkeen kyllästyin yrittämään.

Pelit kyllä mukavia. Pac-man ja tetris! (Mainostin siskollenikin. Kohta siitä varmaan tulee risingshadowlainen. Iskee silm&#228;&#228; No okei, ei ehkä ihan lähiaikoina... (Minä: "Käytkö sä salaa Risingissä?" Sisko: "No en! Mulla on elämä"))
tallennettu

viha heikentää sydämistä voimakkaimmankin ja ennen kuin huomaat olet itsesi vankina murheidesi kahleilla kytkettynä katkeruuteen
Darkki
Arkkivelho

Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 11.Helmikuu 2007, 22:42 »

Nyyh. Sammakkopeli valittaa minulle tällaista: 'Virhe ilmennyt ennätyksesi tallennuksessa.'
No, jos se olisi tehnyt sen kerran niin eihän siinä mitään, mutta kun kolmesti jonka jälkeen kyllästyin yrittämään.
Ethän klikkaa tallentaessa useampaa kertaa sitä nappia? Jos sitä klikkaa useamman kerran, niin tallennus epäonnistuu aivan joka kerta. Jos sivut ovat hitaat, niin siinä pitää vain rauhassa odottaa, että sivut latautuvat.
tallennettu
Iivari
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #56 : 11.Helmikuu 2007, 22:45 »

Tuota noin, suurin osa noista virheistä varmaankin johtuu siitä, että istunnon pituus on nyt vain puoli tuntia. Eli toisin sanoen kirjautuessaan sisään kannattaa raksittaa se "Muista minut" -kohta, jollei ole julkisella koneella. Ongelma poistuu.

Juu, huippuja nuo ovat.
tallennettu

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
Kelhanion
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 11.Helmikuu 2007, 22:54 »

Aika julmettu konsepti laittaa sivuille liuta pieniä, nopeita pelejä, joiden piste-ennätyksissä voi kilpailla vuosien ajan tulevaisuuteen satojen kavereiden ja kanssakeskustelijoiden kesken. Luulin jo että olin päässyt yli nettipeliriippuvuudesta mutta tässä se taas nähdään se kuuluisa maltti. Pistetehtailusta tulee pian oikein kunnia-asia.

Darts 501 on muuten mukavan leppoisa mutta sen viimeisen tikan heittäminen on kyllä aika tuskastuttavaa. Näillä koordinaatiokyvyillä se kun voi mennä toisella tai kolmannellakymmenellä yrityksellä - yritä siinä sitten juhlia hyviä tuloksia ennen kuin se sinettikin onnistuu :)

Hexxagon on aivan loistava. Tietokone on todellakin joskus aika arvattava kuten joku tuossa ylempänä mainitsi mutta silti sitä ei koskaan älyä tarkistaa kaikkia inhoja hyppypaikkoja ja niin sitä huomaa taas kaivavansa ansaa itselleen. Onneksi ei välttämättä tarvitse enää pisteiden toivossa tuskailla tuon kanssa - käykääpä rikkomassa siellä ennätykset :)
tallennettu
Demenza
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 12.Helmikuu 2007, 10:57 »

Ah, nämä ihanan raivostuttavan koukuttavat pikkupelit. Osa todellakin on addiktoivia. Innostuin juuri tuosta tikanheittopelistä, nyt kun älysin sen idean, aluksi ensimmäiset 30 heittoa menivät seinään ennen kuin älysin katsoa vinkkiä ;) Nyt vaan harmittaa kun kunnianhimoiset pisteyritykseni kaatuvat yleensä viimeisen kahden pisteen tavoitteluun.. Ei kai auta kuin híoa taitoa.

Asteroids ja Multi Breakout koukuttaa, pacman ja Tetris taas eivät tosiaan ole minua varten.. Matopeliäkin tulee hakattua, tänään se ei vain syystä tai toisesta tunnu tottelevan sormiani.

Oikein näpsäkkä lisä nämä pelit tänne, mikäs sen parempaa flunssaisena kotona kyhjöttäessä kuin rämpätä ufopelejä kunnianhimoisten pistesijojen toivossa^^
tallennettu
Vehka
Neurovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Juupajoki (Tampereen yläpuolella)
« Vastaus #59 : 12.Helmikuu 2007, 15:15 »

Hih, hauska ominaisuus, joskaan en ole ehtinyt vielä kokeilla mitään. Kaikki vain tuntuvat hehkuttavan noita pelejä, löysin ne viimein ja nyt harmittaa kun en ole vielä ehtinyt testata. Sormia kyllä syyhyttää, olen aina tykännyt tetriksestä ja packmanista. Kiitoksia tästäkin.
tallennettu

minä olen päättänyt olla sinun
tanssin kanssasi Ruotsiin ja takaisin
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut