|
Rid
|
 |
« : 28.Tammikuu 2007, 11:39 » |
|
Tähän topiikkiin ilmottaudut jos haluat osallistua Risingin maailman luomiseen. Minä sitten päivitän tähän topiikkiin listaa sitä mukaa kuin osallistuijia tulee. Myös jos haluat olla tietyissä erityisasioissa käytettävissä, muttet osallistua kokonaisvaltaisesti suunnitteluun, niin siitäkin ilmoitusta tänne (kuten vaikka Sanja teki edellisellä foorumilla, ilmoitti olevansa käytettävissä luonnon ja eliöiden kanssa) Projekti johtajat: Louhikäärme Morinjoc Vehka Osallistujat: Hiistumuoks// Mukana ovat tasan kaikki, jotka kulloinkin tahtovat olla. Mitään erillistä osallistujalistaa ei siis tarvita. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.Helmikuu 2012, 19:20 kirjoittanut Hiistu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Maybeathief
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Outokumpu
|
 |
« Vastaus #1 : 10.Helmikuu 2007, 12:25 » |
|
Onko tämä ilmottautuminen miten sitova? Siitä alkaa olla jo aikaa, kun olen omaa maailmaani suunnitellut & luonut, mutta saattaisi olla mukava aktivoida pitkään unessa olleita harmaita luomisnystyröitäni. Eli voisin olla mukana, jopa ihan kokonaisvaltaisestikin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rid
|
 |
« Vastaus #2 : 10.Helmikuu 2007, 12:29 » |
|
Lähinnä tällä ilmottautumisella on sellainen funktio, että me (minä ja projektin vetäjät) tiedämme suurin piirtein aktiivisten suunnittelijoiden määrän. Tämä siksi, että tiedetään onko mahdollista tehdä esim. ryhmäjakoja, vai onko suunnittelijoiden määrä niin pieni että kaikki päätökset voidaan tehdä yhdessä. Mutta wanhallahan jo sovimme että suuret linjaukset päätetään kuitenkin yhdessä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Herbertina Merrique V
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Νεφελοκοκκυγία
|
 |
« Vastaus #3 : 10.Helmikuu 2007, 12:47 » |
|
Hmm... Ainakin jossain määrin aktiivisena tahtoisin olla mukana. Rotujen ja kulttuurien suunnitteleminen voisi olla mielenkiintoista, mutta muutakin voin olla säheltämässä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"C is always a thought but never an option."
|
|
|
Eldrano
Noviisi
Poissa
|
 |
« Vastaus #4 : 10.Helmikuu 2007, 12:51 » |
|
Njaah, minä ilmoitin itseni jo vanhassa foorumissa, mutta varmuudeksi nimeni myös tänne lykkään, eli mukana.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Theus
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Kajaanissa ollaan
|
 |
« Vastaus #5 : 10.Helmikuu 2007, 13:12 » |
|
Mukana ollaan. Voin tulla suunnittelemaan historiikkiosiota ja muutenkin mukaan tähän projektiin yleisestikin. Ja jos tarvitsette piirtäjää, niin tässä on yksi niistä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Noble dragons don't have friends. The nearest they can get to the idea is an enemy who is still alive.
|
|
|
Morick
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Jkl mlk, Palokka
|
 |
« Vastaus #6 : 10.Helmikuu 2007, 13:30 » |
|
Ilmoittauduin jo entisellä foorumilla, mutta ehkä on syytä tehdä sen uudestaan koska tuo nicki pääsi - yllättäen - vaihtumaan. Eli mukana ollaan ehkä jopa melko vahvasti, ja lupaan ainakin yrittää parhaani teitä kaikkia muita auttaakseni. Erityistä vahvaa puolta minulla ei ole: maantietoon, historiaan ja ehkä jopa uskontoihin voisin kiinnostuneen nenäni kuitenkin tunkea.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Flyingisland
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Alavus
|
 |
« Vastaus #7 : 10.Helmikuu 2007, 14:44 » |
|
*Kumartaa ottaen hatun pois päästä*
Haluaisin liittää oman työpanokseni joukkoonne. Olen vasta-alkaja "maailmojenluonnissa", mutta ehkäpä minusta voisi olla jotakin apua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Likest thou jelly within thy doughnut?"
|
|
|
Warriorgirl
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Jyväskylä
|
 |
« Vastaus #8 : 10.Helmikuu 2007, 14:59 » |
|
Olisi mukavaa olla mukana tässä projektissa, eli jos aloittelijan apu kelpaa niin täällä on yksi innokas.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Monoceros
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Kaksio, jns
|
 |
« Vastaus #9 : 10.Helmikuu 2007, 15:22 » |
|
Mukana ollaan yhä !
Tänä viikonloppuna en tosin vielä hirvittävän aktiivisesti mukaan pääse, kotona kun olen, ja tämä porukoitten kone mitä ilmeisemminkin vihaa minua.
Mutta maanantaista lähtien olen mukana sen minkä kouluhommilta ehdin ja vähän enemmänkin !
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hiistu
|
 |
« Vastaus #10 : 10.Helmikuu 2007, 15:55 » |
|
Sanotaanpahan nyt sitten varmuuden vuoksi, että härvellyksessä mukana minäkin, yhä edelleen.
Minkään lajin huipputaitaja en ole, mutta varmaankin lähes kaikesta löytyy edes jotain näkökulmaa. Toimintaan lupaan/uhkaan osallistua sen verran, mitä (luonnollisesti) koulu ja koira antavat myöten.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tavallaan.
|
|
|
migael
Kokelas
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #11 : 10.Helmikuu 2007, 16:15 » |
|
Minä ilmoittauduin jo tuolla vanhassa ja olen edelleen mukana.
En osaa vielä ennustaa tulevaisuuteen mutta luulen että minulla kyllä tulee riittämään aikaa tälle projektille. Tosin minulla ei satu olemaan mitään tiettyä aluetta jossa olen hyvä mutta kyllä minulta ainakin mielipiteitä löytyy.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fariini
Noviisi
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #12 : 10.Helmikuu 2007, 16:24 » |
|
Juup, ilmoittauduin vanhan puolella, mutta en sitten tehnyt mitään.  Nyt uusi startti uudella innolla, eli mukana ollaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dragan
Kriitikko
Velho

Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #13 : 10.Helmikuu 2007, 17:34 » |
|
Jep, minäkin olin jo vanhanpuolella ilmoittautunut. Mukana olen...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
wizard
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #14 : 10.Helmikuu 2007, 18:56 » |
|
Minäkin ilmoittaudun.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Platypus
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Espoo (Kotikunta Hyvinkää)
|
 |
« Vastaus #15 : 10.Helmikuu 2007, 21:16 » |
|
Tulen mielelläni mukaan. En kovin paljoa vaikuta, mutta omia ideoita ja kommentteja olisi mukava jakaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Then you're destined for the world without chores and sweating - the eternal hell of boredom in heaven" ~M. Skinner
|
|
|
|
Freiherr Red Rosekovsky
Vieras
|
 |
« Vastaus #16 : 10.Helmikuu 2007, 22:15 » |
|
Jostakinhan on aloitettava, niin miksei jostakin kiinnostavasta. Eli tämä on ensimmäinen kerta esittäytymistopikkia lukuunottamatta kun tänne kirjoittelen, ja ajattelin että voisi olla jopa mukavaa tulla mukaan tähän projektiinne. Kait minä sentään jotain keksin, josta voisi olla apua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sanja
|
 |
« Vastaus #17 : 10.Helmikuu 2007, 22:55 » |
|
En aio olla aktiivinen, mutta saatan heittää jotain silloin tällöin. Ja tosiaan sitten sitä luonto-osiota pyrin seuraamaan tarkemmin. Siellä jos tulee ongelmia, voi minulta kysyäkin maililla tai yksärillä kaikenlaista. En väitä olevani asiantuntija, mutta väitän tuntevani aika monta sellaista. ^^
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Miccoh
Kokelas
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #18 : 11.Helmikuu 2007, 15:02 » |
|
Minäminä! Olen ilmoittautunut jo vanhalla sivustolla, mutta näköjään täytyy uudestaan. Sanon jotain nerokasta aina kun keksin ja jaksan tulla lukemaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
gladius vs. spatha
Kokelas
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #19 : 11.Helmikuu 2007, 17:55 » |
|
Ilmoittaudun! Tosin en ole varma kuinka aktiivinen olen, mutta historian luominen ainakin kiinnostaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|