Keskustelut
touko 24
perjantai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Scartti
  • Thialfi
  • Iivari
  • Jussi
  • Dyn
Yhteensä paikalla:
  • 5 käyttäjää
  • 45 vierasta

Lähetä sivu

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Osallistujalista (Uudet ilmoittautukaa tänne!)  (Luettu 14401 kertaa)
Maailmanherra
Neurovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #20 : 11.Helmikuu 2007, 21:18 »

Minäkin jo vanhalla ilmoittauduin joten nyt uudestaan. Katsotaan nyt miten tämä lähtee etenemään niin tietää onko tässä mitään järkeä.
tallennettu

En ole rasisti, olen espoo- ja audirealisti.
Iivari
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #21 : 12.Helmikuu 2007, 01:01 »

Mukana olen minäkin. Kaiken luen, ja kommentoin, kun tulee jotain ajatuksia. Varsinkin kielien ja kansojen pyörittelyyn tuonen oman osani.
tallennettu

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
Kelhanion
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 12.Helmikuu 2007, 01:17 »

Minäkin ilmoittaudun mukaan maailmaa luomaan. Lähinnä voin tulla mukaan kun puhe siirtyy kieliin ja niiden kiemuroihin; opiskelen ensimmäistä vuotta yleistä kielitiedettä, joka sattuu keskittymään juuri työkalupaketin tarjoamiseen maailman kaikkien kielten eri osa-alueiden tutkimiseen ja analysointiin. Olisi siis synti olla olematta mukana tällaisessa, sillä tiedä vaikka tämä tulisi olemaan ainoa juttu pitkään aikaan, johon soveltaa joitain oppimiani asioita :) (nimimerkillä "Humanistit työelämässä ja muita outoja tarinoita")

Tämä kaikki siis sillä varauksella että minulla tulee riittämään tulevaisuudessa aikaa ja motivaatiota - kaksi hyvin arvaamatonta muuttujaa.
tallennettu
Vehka
Neurovelho

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Juupajoki (Tampereen yläpuolella)
« Vastaus #23 : 12.Helmikuu 2007, 13:35 »

Minä olen mieluusti mukana kehittelemässä rotuja, mytologiaa ja taikuutta. Tunnen aika hyvin maailman tarustoja ja uskontoja, eikä yleinen historiantuntemuksenikaan ole erityisen lattea. Ilmoittauduttu on, katsotaanpa siis mitä saadaan aikaan.
tallennettu

minä olen päättänyt olla sinun
tanssin kanssasi Ruotsiin ja takaisin
Neanna
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #24 : 12.Helmikuu 2007, 15:36 »

Jospa minäkin ilmoittautuisin mukaan. Vanhalla foorumilla hieman tätä vilkuilin.

Minäkin kuulun kielitieteilijöiden joukkoon, mutta kaikenlaiset kulttuuriin ja historiaankin liittyvät asiat ovat lähellä sydäntä. Tai oikeastaan kaikki mahdollinen, jos tarkkoja ollaan - oli se sitten maantiedettä tai kansan nimistöä.
tallennettu
Angrod
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #25 : 13.Helmikuu 2007, 11:28 »

Kaipa sitä nyt pitää ilmoittautua, kun tunnun jo sorkkivani lusikallani tätä soppaa.

Kielet eivät kiinnosta, mutta ehkä jonkinlaiset kansojen kehityksen tasot ja kasojen väliset suhteet menevät, maailman fyysinen olemus elonmuotoineen on ehkä kuitenkin lähinnä sydäntä, ehkä jopa tiedän siitä jotain tai ainakin pystyn onkimaan selville.

Aikaa ja motivaatiota minulla taitaa kuitenkin olla rajoitetusti.
tallennettu
JallaJalla
Espoon mafioso

Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 13.Helmikuu 2007, 13:58 »

JallaJalla (tällä hetkellä tällä nimellä, katsotaans minkä hän ottaa kun uuteen eksyy)
Sama tunnari kuin ennenkin...tuomiopäivän flunssa on pitänyt poissa koneen äärestä, nyt alkaa jo helpottaa.
tallennettu
Lachesis
Kriitikko

Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 13.Helmikuu 2007, 14:42 »

Minulla on aika pieni lusikka (luultavasti melko vähän aikaa) pistää tähän soppaan, mutta haluaisin silti osallistua. Kieliä ja tarustoja ehkä. Mahdollisesti myös biologiaa.
tallennettu

Valomuurin tuolla puolen
nopeuden kantamattomissa
Luotsi
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 13.Helmikuu 2007, 18:14 »

Minä olen entinen -nath- ja ilmoittautuisin. Tämän uuden foorumin malli kammottaa vielä hieman, joten sattaa mennä hetki ennenkuin aktivoidun parhaimmilleen.
tallennettu
celeblith
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 14.Helmikuu 2007, 13:23 »

Voisin ilmoittautua myös mukaan. Tämä vaikuttaa nimittäin tosi mielenkiintoiselta. En tiedä miten aktiivisesti olen  mukana keksimässä ja vaikuttamassa, mutta pyrin ainakin. Ja ainakin seuraan tätä hyvin innokkaasti.
tallennettu
Sargitario
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kaarina
« Vastaus #30 : 14.Helmikuu 2007, 22:21 »

No joo, jos viellä tilaa löytyy niin voisin olla minäkin mukana. En kyllä tiedä miten aktiivinen ehdin olemaan kun pitäisi opiskellakkin sun muuta, mutta ainakin seuraan tiiviisti ja jos joku älynväläys tulee niin tulempa kertomaan teillekkin.
« Viimeksi muokattu: 15.Helmikuu 2007, 17:48 kirjoittanut Sargitario » tallennettu
Elias Lex
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Pohjois-Pohjanmaa
« Vastaus #31 : 16.Helmikuu 2007, 22:02 »

Ilmoittaudun mukaan
tallennettu
Ozzak
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 17.Helmikuu 2007, 14:29 »

Mukaan minäkin
tallennettu
Elétha
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 17.Helmikuu 2007, 20:14 »

Jaahas, että tällaista mielenkiintoista täällä kehitellään. Tulen tietysti mukaan!
tallennettu
Zen
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 17.Helmikuu 2007, 21:29 »

Well, count me in..
tallennettu
Morinjoc
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #35 : 18.Helmikuu 2007, 20:09 »

Voisimpa minäkin tänne ilmoittautua. Vahvimpina alueina magia ja sotateknologia, mutta voin minä muuallekkin mennä sähläämään,
tallennettu

Minkälaista ääntä banaanit pitävät metsästäessään?
Milamber
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 20.Helmikuu 2007, 09:57 »

Mielenkiintoa ainakin löytyy tuota luontopuolta kohtaan kerran luen yliopistolla biologista pääainetta (kasvinjalostus), niin siitä löytyy jonkin verran tietämystä.
tallennettu
Rituri
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 20.Helmikuu 2007, 19:02 »

Tulen mukaan.
tallennettu
Xariel
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 20.Helmikuu 2007, 19:28 »

Minä voisin kanssa tulla mukaan heittelemää mielipiteitäni ja ehdotuksiani johonkin väliin. Kiinnostusta löytyy. :D
tallennettu
Titu
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 23.Helmikuu 2007, 14:25 »

Minäkin voisin ilmottautua, sillä kiinnostuksena on etenkin elukoiden kehittely  Iskee silmää.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut