Keskustelut
touko 25
lauantai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Zisatto
  • Hiistu
  • Iivari
  • Maailmanherra
  • Echramath
  • Windark
Yhteensä paikalla:
  • 6 käyttäjää
  • 49 vierasta

Lähetä sivu

Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Euroviisut 2012  (Luettu 1377 kertaa)
Hiistu
Velhoruhtinatar

Paikalla Paikalla
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« Vastaus #20 : 28.Toukokuu 2012, 22:14 »

Suuri haaveeni olisi saada ensi toukokuuksi liput Tukholmaan ja viisuihin, kun ne taas pitkästä aikaa näin lähellä ovat. Fanittamiseen saisi siten elävyyden tuntua.

Ainaskin Globen on viisujen aikaan varattu jääkiekon MM-kisoille, joten joutuvat keksimään jonkin muun sijoituspaikan, Tukholmasta tai muualta ruotsinmaalta. (Sinänsä pöhköä, ettei isäntämaa muka voisi itse vähän päättää, milloin viisunsa järjestää...) Mutta toivottavasti pääsisit sinne, minne nyt sitten hyvänsä!

Itse tietty olen ehtinyt jo murehtia, millä tavoin ruotsalaisten tuleva viisuhuuma mahdollisesti syö sikäläisten keskittymistä oleelliseen - eli lätkäpeleihin.  Iskee silmää  
tallennettu

Pane Onneni taskuusi ja pidä huolta, ettet kadota sitä. Pistä se siihen taskuun, missä ei ole reikää!
Sarantha
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 28.Toukokuu 2012, 22:42 »

Minun mielestäni nämä olivat tylsimmät viisut moneen vuoteen, tietenkin Venäjää lukuunottamatta. Yleensä joka vuosi on löytynyt kaiken sen hutun joukosta vähintään kolme tai neljä biisiä jotka herättävät "hei, täähän on hyvä!" -fiiliksen, mutta ei tänä vuonna.

Aika mielenkiintoista on, että noin viitisen kertaa päivässä radiosta kuultuna tuo Loreenin biisi ei mitenkään ihmeemmin nouse muiden vastaavien yläpuolelle. Kuitenkin muihin perus-euroviisubiiseihin rinnastettuna ja suht tyylikkäällä esiintymisellä kuorrutettuna se vaikuttikin televisiosta nähtynä ihan hyvältä, ja oli helppo ymmärtää että se voitti.
tallennettu

"Tämä on viimeinen elämäsi, se ymmärrä,
suitsi mielesi pirut.
Ja kaiken minkä kykenet, se tee
kuin oisi se viimeinen tekosi
näkyvän valon maailmassa."
Platypus
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Espoo (Kotikunta Hyvinkää)
« Vastaus #22 : 29.Toukokuu 2012, 21:19 »

Euroviisut... Ääh, aina katson, aina ihastelen ja aina valitan.

Olin Pernillasta ylpeä, vaikka ei päässytkään jatkoon. Joitakin se oikeasti kosketti, kappale on tosi kaunis. Serbiakin oli erittäin hyvä. Saipahan ainakin se paljon ääniä.
Katsonkin Euroviisuja ehkä siksikin, jotta saisin kuulla jotain hyvää suurimman sonnan joukosta.

Euroviisuissa ei taidakaan olla kyse musiikista, vaan kaikesta muusta. Esityksestä, puvusta, naapureista. Eiväthän ne biisit yleensä olekaan listaykkösiä. Veikkaan, että Ruotsi voitti kappaleen tuttuuden takia (huoh, radiot!), juuri sellainen musiikki onkin valitettavasti joka paikassa.
Jotenkin nuo naapurisopuäänet ovat minulle edelleenkin mysteeri.

Euroviisujen hömpästä toivun nopeasti. Kuitenkin, ehdottomasti eniten ärsyttää se, kuinka jotkut suomalaiset eivät koskaan osaa olla ylpeä lähettämästään ehdokkaasta. Eivät varmaan edes katso viisuja.
"V**tu mitä paskaa!"
"Mitä paskaa, lähettäkää metallia kun sitä me osataan!"
"Ei perskules, miks pitää jotain rumaa ruotsia laulaa!"
 Hämmästynyt
tallennettu

"Then you're destined for the world without chores and sweating - the eternal hell of boredom in heaven"  ~M. Skinner
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut