Keskustelut
kesä 18
tiistai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Mainonta

Mainospalkki

Keitä paikalla

• Narri
  • Taivaskäärme
  • Nafisan
  • punnort
  • dreameling
Yhteensä paikalla:
  • 5 käyttäjää
  • 39 vierasta

Facebook

Lähetä sivu

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Dragonfable  (Luettu 1831 kertaa)
Spiritless
Noviisi
*

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
« : 03.Kesäkuu 2007, 19:05 »

Pelaako kukaan täällä dragonfable nimistä peliä?
Se on Artix Entertainmentin kolmas internetissä oleva ILMAINEn roolipeli. Aluksi peli tuntui minusta ainakin vähän kankealta ja hiukan tylsältäkin, mutta nykyisin  olen siihen ihan koukussa.
Peli alkaa paikasta nimeltä Oaklore Keep. Siellä on monia kauppoja ja sieltä pääsee nopeasti tehtäviin. Muita paikkoja ovat mm. Falconreach ja Amityvale. Dragonfableen tulee koko ajan uusia tehtäviä, mm. Boss Quest, Sneevil ninja, Sekä tehtävien myötä uusia aseita/tavaroita.
lisätietoa löytää esim. wikipediasta / ihan oikeeta tietoa ei humppuukkia) hakusanalla Dragonfable. Kokeilkaa ihmeessä Heh Cool

tallennettu
Dunarthon
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Kiuruvesi
« Vastaus #1 : 03.Kesäkuu 2007, 20:29 »

Varmasti sitä kokeilis, mutta tää mun kone on niin hidas ettei se kunnolla pyöritä mokomaa. Tiedän sen olevan varmuudella hyvä ja koukuttava peli, mutta tämä kone. *mur* Harmittaa, koska sen parisas varmasti kuluttaa tehokkaasti synkkiä talvi-iltoja ja sateisia kesäpäiviä. Välillä varmasti niitä kauniimpiakin.
tallennettu
Spiritless
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 03.Kesäkuu 2007, 20:48 »

Nääh voi harmi, mä en ainakaan kestäis tollasta tietokonetta
tallennettu
Dunarthon
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 03.Kesäkuu 2007, 20:52 »

Nääh voi harmi, mä en ainakaan kestäis tollasta tietokonetta
Pakko vaan. Vuoden päästä saan uuden yo-lahjaksi.  Iskee silmää Ja pitää myöntää että tulee noita pelejä hakattua, vaikka kone pyörittääkin iitä tosi hitaasti. Addiktoivia ne on silti, vaikka osa viehätyksestä katoaa koneen syövereihin. Kyllä minä Dragonfableakin kokeilin, mutta hitaude ntakia en enää viihtiny. Paremmalla koneella toki tulisi hakattua. *kiroaa konettaan* Tekee mieli pelaamaan, mutta tämän tehoilla siitä on turha uneksiakaan.
tallennettu
Miketz
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Suomi,Ivalo
« Vastaus #4 : 26.Kesäkuu 2007, 12:06 »

Oon pelannu tota mut en enää ku ei oikeen kiinnosta:)
tallennettu
Glare
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #5 : 30.Heinäkuu 2007, 18:37 »

Tuota tuli pelattua kesän alussa, mutta se jäi kokonaan, kun aloitin Adventure Questin, mikä on sen DragonFablen jälkeen, jos muistan oikein.

Rahastuksen makua on ikävä kyllä kummassakin pelissä, jos haluaa jonkun esineen tai kehittää hahmoa, niin pitää maksaa. Hyvin ärsyttävää sellaiset asiat. Tosin enemmän haasteta ilmaispelaajalla.
tallennettu
Master Of The Dead
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Eura
« Vastaus #6 : 14.Heinäkuu 2008, 20:08 »

Juu mä pelaan DragonFablea. Ite tykkään pelistä kovasti ja olen pahasti siihen koukussa niin kuin AdventureQuestiinkin Hymyilee leveästi  . Sarjan pelien aika jana on kyllä mielenkiintoinen: AdventureQuest on niin sanottu "nyky aika", DragonFable on viisi vuotta aikaisemmin tapahtunut ja uusin peli MechQuest on tapahtunut 5000 vuotta ennen AdventureQuestia. Miettikääs sitä
tallennettu
GuardianDevil
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Eura
« Vastaus #7 : 17.Heinäkuu 2008, 12:57 »

Juu pelaan myös DragonFablea...se on loistava peli...olen koukussa pakko myöntää mutta välillä potuttaa kun kone alkaa tiltata.. :( mutta hyvä peli se on
tallennettu
Mirja Fell
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Vantaa
« Vastaus #8 : 18.Heinäkuu 2008, 17:00 »

Kai tämä oikeasti on ilmainen? o.o (Vanhemmat vaatii tietää.... ^^')
tallennettu
Dunarthon
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 20.Heinäkuu 2008, 21:52 »

Se on ilmainen. Toki siihen voi ostaa lisäherkkuja, mutta pelata voi ilmaiseksikin.
tallennettu
Mirja Fell
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Vantaa
« Vastaus #10 : 06.Elokuu 2008, 16:12 »

Btw, sellainen otuspaikka kun AdventureQuest  -  se vaikuttaa aika samalta kuin Dragonfable. Onko sukua?

Btw vielä, onko sekin ilmainen, tietääkö kukaan? Nimim. tietämätön iski jälleen..
tallennettu
Knox-setä
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 06.Elokuu 2008, 17:40 »

AdventureQuest on Dragonfablen tekijöiden vanhempi paintilla toteutettu roolipeli, joka on ilmainen(paitsi, jos kaipaa niitä lisäherkkuja). Vaikka Dragonfablessa onkin jotain mieltä, AdventureQuest eli AQ on samaa tympeää mättöä, vaikka sitten hakkaisi hahmonsa tasolle 100(kokemuksen syvä rintaääni).
tallennettu

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.
Maailmanherra
Neurovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #12 : 06.Elokuu 2008, 18:32 »

Mutta söör, eihän paintilla tehdä roolipelejä?

Jos ilmaista roolipeliä haluatte niin suosittelen ehdottomasti Legend of the Green Dragonia eli lodgia. Vanhallakin riisillä oli oma versionsa joka sai sittemmin suuremman suosion kuin itse foorumi. http://lotgd.net/home.php?
tallennettu

En ole rasisti, olen espoo- ja audirealisti.
Knox-setä
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 06.Elokuu 2008, 20:10 »

Tuohan on legendaarinen rope. Otan linkkiä taltehen.
tallennettu

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.
KillerKitten
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kiukainen
« Vastaus #14 : 20.Elokuu 2008, 23:19 »

Kyllähän sitä aina välillä tulee pelattua, kun sille päälle sattuu. Mukava peli, muita osia en juuri pelaa, vaikka AD:ssä on myös hahmo.  Hymyilee
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut