Keskustelut
kesä 19
keskiviikko
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Mainonta

Mainospalkki

Keitä paikalla

• punnort
  • Narri
  • Kirjaneito
  • Prolet
  • Ara
  • Fere
  • Maailmanherra
  • Jaragil
  • Taivaskäärme
  • Lachesis
Yhteensä paikalla:
  • 10 käyttäjää
  • 48 vierasta

Facebook

Lähetä sivu

Sivuja: 1 ... 7 8 [9]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä levyn ostit viimeksi 2  (Luettu 16641 kertaa)
Féowyn
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
« Vastaus #160 : 24.Helmikuu 2009, 17:24 »

Sonata Arctica - For the Sake of Revenge

Tai no, myönnän, isäni osti sen, mutta hän osti sen minulle ja ainoa syy miksen itse ostanut sitä on se että isäni ehti ensin! Suunnitelmissa oli minulla tänään ostaa joku Sonata Arctican levy, mutta isäni sitten päätti ostaa sen sillä aikaa kun minulla oli muuta ohjelmaa... Ajansäästöä. :p Mutta periaatteessa minä ostin sen. Isä vain hoiti sen homman... (Ehee ja hän muuten maksoi. Pitäisi varmaan maksaa hänelle se summa minkä se levy maksoi...)
tallennettu
Pawe
Kokelas
*

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Kannus
« Vastaus #161 : 26.Helmikuu 2009, 22:13 »

Nyt vasta huomasin tämänkin ketjun. On tullut ostettua viime viikkoina aika paljon levyjä, mutta neljä uusinta ovat:

Scandinavian Music Group - Hölmö Rakkaus Ylpeä Sydän
Scandinavian Music Group - Missä olet Laila?
Eagles - The Complete Greatest Hits
Eagles - Long Road Out of Eden

SMG tuli eräänlaisena ahaa -elämyksenä, kun kaverini sitä vaati eräällä automatkalla kuuntelemaan. Kolahti todella pahasti. Terhin laulu on jotain aivan uskomatonta ja kun sanoituksetkin ovat todella syvällisiä, niin ei tästä voi olla tykkäämättä.

Eagles on nyt kuulunut kauan suosikkeihini, ja nämä kaksi levyä tuovat mukavan letkeää kuunneltavaa automatkoille.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut