|
Louhikäärme
|
 |
« : 16.Elokuu 2007, 16:41 » |
|
Nyt kun meillä on wiki ja kaikki, ja kesäkin jo kääntymässä syksyksi, niin eiköhän selvitetä tämä asia kunnolla. Rasimus ja JallaJalla eivät siis enää ehdi kantamaan vetovastuuta, eikä minulla yksin riitä puhti tämänkokoisen projektin paimentamiseen. Morinjoc on ilmoittanut halukkuutensa ryhtyä vetäjäksi, mutta siitä ei ole vielä virallisesti äänestetty. Pyydän lisää vapaaehtoisia astumaan esiin. Ilmoittautumiset tähän topikkiin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.Elokuu 2007, 12:40 kirjoittanut Louhikäärme »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Louhikäärme
|
 |
« Vastaus #1 : 18.Elokuu 2007, 10:59 » |
|
Yllättäen ketään ei näytä kiinnostavan uhrautuva raataminen yhteisen hyvän vuoksi...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hiistu
|
 |
« Vastaus #2 : 18.Elokuu 2007, 21:58 » |
|
Vetäjäksi ei ainakaan minusta ole. Siitä ko ei rehellisesti sanottuna ole mitään takuita, ettäkö tietäisin, mihin päin ja miten hommaa milloinkin pitäisi kiskoa…
Sen verran vapaaehtoiseksi uskallan itseäni kuitenkin ilmoittaa, että minulle voi vapaasti erinäisiä hommia näperreltäväksi heittää, mikäli siitä vaan vähänkin apua on. ((Voisin esim. koota omiin topeihinsa linkit kaikkiin keksittyihin eläimiin ja uskontoihin, jos sellaiselle on tarvetta?)) Wikiä en osaa käyttää, mutta ohjeita lueskeltuani pitänee yrittää.
Aikaa minulla on sen verran mitä lukiolta ja koiruloilta jää yli eli arki-iltaisin hetki ja viikonloppuisin yleensä useampi. Vaikka viimeaikoina onkin henk.koht. tullut oltua aikas epäaktiivista sorttia, voisi pieni ryhdistäytyminen olla ihan vaan terveellistä.
Morinjocin nimitystä kannatan, luonnollisesti. Huudetaanko se läpi saman tien vai odotetaanko samaan äänestykseen taivaasta tippuvaksi muitakin ehdokkaita?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Pane Onneni taskuusi ja pidä huolta, ettet kadota sitä. Pistä se siihen taskuun, missä ei ole reikää!
|
|
|
|
Louhikäärme
|
 |
« Vastaus #3 : 18.Elokuu 2007, 23:57 » |
|
Linkkikokoelmat olisivat kieltämättä hyödyllisiä. Mutta laita ne kaikki yhteen topikkiin, mikäli viitsit hommaan ryhtyä.
Eletään toivossa vielä muutama päivä, sitten järjestän äänestyksen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rasimus
|
 |
« Vastaus #4 : 19.Elokuu 2007, 10:24 » |
|
Niin... Tiedoksi epävarmoille:
Työnkuvaanhan kuuluu käytännössä lähinnä se, että seuraa edes jotain osa-aluetta niin tarkkaan, että ymmärtää missä siinä mennään. Esim. lajeja ja kansoja kehitelleet voisivat pyörittää omia luomuksiaan tai ainakin luvata vastuun jollekin toiselle halukkaalle.
Kun jollekin asialle on kertynyt paljon ehdotuksia, osa hyviä ja osa huonoja ja osa ristiriidassa keskenään, vetäjä kerää ehdotukset kasaan ja järjestää äänestykset niistä. Tämän tarkoituksena on lähinnä karsia pois turhat rönsyt keskustelijoiden huomiota poisviemästä. Tämä on se raskain osa, mutta jos on seurannut topiaan, niin ei se järkevästi muotoillun äänestyksen kasaaminen viikonloppua kauemmin vienyt minullakaan (nythän ei toivottavasti enää edes käsitellä niin monimutkaisia ja monimuotoisia kaikki-vaikuttaa-kaikkeen-henkisiä ongelmia kuin esim. taikuuden kanssa).
Apua ja mielipiteitä voi tarvittaessa pyytää meiltä muilta. Esim. minä voin tarvittaessa uhrata aikaani tarkistaakseni esim. äänestysviestin sanamuodot ennen sen virallistamista. Ja selata ongelmallista topikista josko löytäisin sieltä jotain, mikä on vetäjältä unohtunut.
Minään päällepäsmärinä, käskijänä ja ylimpänä auktoriteettinä ei ole pakko toimia. Itseasiassa ei saa toimia, koska Maailmanahjon toimintaperiaatteeksi on nyt muotoutunut demokratia.
Eli vetäjän homma on vain:
1) seurata edes jotain osa-aluetta tarkasti ja vähän vilkuilla muita ristiriitojen havaitsemiseksi.
2) järjestää aika-ajoin äänestyksiä eri vaihtoehtojen välillä, jotta saataisiin kuva linjoista, joita äänestyskohde noudattaa.
3) vetäjän EI tarvitse ottaa vastuuta mistään suunnittelutyöstä, sitä varten on Maailmanahjoa seuraavat ohikulkijat.
Ainakin tuo oli se, mitä minä tein.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.Elokuu 2007, 10:32 kirjoittanut Rasimus »
|
tallennettu
|
Badassingly: You son of the questionable heritage.
|
|
|
|
Louhikäärme
|
 |
« Vastaus #5 : 22.Elokuu 2007, 17:49 » |
|
Uusia vapaaehtoisia ei ole ilmaantunut, joten äänestetään nyt Morinjocin nimityksestä vetäjäksi. Vastatkaa tänne 'kyllä' jos olette nimityksen puolella, tai 'ei' jos olette sitä vastaan. Äänestys päätetään viikonloppuna.
Itse annan tietenkin kyllä-äänen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Flyingisland
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Alavus
|
 |
« Vastaus #6 : 22.Elokuu 2007, 17:59 » |
|
Kyllä minultakin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Likest thou jelly within thy doughnut?"
|
|
|
|
JallaJalla
|
 |
« Vastaus #7 : 22.Elokuu 2007, 18:27 » |
|
Kyllä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vehka
Neurovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Juupajoki (Tampereen yläpuolella)
|
 |
« Vastaus #8 : 22.Elokuu 2007, 19:46 » |
|
Kyllä.
Minäkin ilmoittaudun. Minulla on taas hetkellisesti aikaa ja jaksamista kunnolla, ja intoa lähteä takaisin mukaan projektiin. Jos enempää ei Morinjocin lisäksi tarvita, se on okei, mutta olen vapaaehtoinen mukaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
minä olen päättänyt olla sinun tanssin kanssasi Ruotsiin ja takaisin
|
|
|
|
celeblith
|
 |
« Vastaus #9 : 22.Elokuu 2007, 21:24 » |
|
Kyllä
Yritän itsekin lueskella ja kommentoida kaikkea aktiivisemmin, mutta kirjoitukset lähestyvät uhkaavasti joten en ennen niitä kovin aktiivisesti täällä ole. Mutta sen jälkeen on varmaan sellainen ihana helpotuksen olo, ja kaikki tuntuu helpommalta ja aikaa on enemmän.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Louhikäärme
|
 |
« Vastaus #10 : 22.Elokuu 2007, 21:31 » |
|
Vehka: Mukava kuulla! Järjestän tähän toisen äänestyksen heti kun Morinjoc on saatu nimitettyä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Morinjoc
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #11 : 22.Elokuu 2007, 21:32 » |
|
Minulla ei juuri liene vaikutusta omaan äänestykseeni, mutta äänestän jo etukäteen kyllä vehkan nimitykselle
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Minkälaista ääntä banaanit pitävät metsästäessään?
|
|
|
|
Hiistu
|
 |
« Vastaus #12 : 22.Elokuu 2007, 22:21 » |
|
Kyllä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Pane Onneni taskuusi ja pidä huolta, ettet kadota sitä. Pistä se siihen taskuun, missä ei ole reikää!
|
|
|
|
Rid
|
 |
« Vastaus #13 : 23.Elokuu 2007, 10:34 » |
|
Ruksikaas uudestaan tuonne ylös. Vaihtoehtoja voi valita kaksi. Eikä niitä voi muuttaa.
(Ajattelin että voisi toimia paremmin tämmösenä täppä-äänestyksenä)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Morinjoc
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #14 : 26.Elokuu 2007, 11:16 » |
|
vieläkös joku on äänestämässä, vai...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Minkälaista ääntä banaanit pitävät metsästäessään?
|
|
|
|
Louhikäärme
|
 |
« Vastaus #15 : 26.Elokuu 2007, 12:39 » |
|
Näköjään tullut yksi uusi ääni sitten eilisen. En voi sulkea tuota äänestystä, mutta julistan sen silti päättyneeksi. Voimaan jäävät tämänhetkiset tulokset: Vehka - 14 (46.7%) Morinjoc - 15 (50%) Ei Vehkaa - 1 (3.3%) Ei Morinjocia - 0 (0%) Ei kumpaakaan, Louhi touhutkoon yksin - 0 (0%) Eli onnittelut Vehkalle ja Morinjocille  Rid, päivittäisitkö nyt Osallistujalistan ja Alueen Säännöt, kiitos.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|