Keskustelut
kesä 19
keskiviikko
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Mainonta

Mainospalkki

Keitä paikalla

• Emelie
  • Darkki
  • Dragan
  • Nafisan
  • Fere
Yhteensä paikalla:
  • 5 käyttäjää
  • 31 vierasta

Facebook

Lähetä sivu

Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Virallinen aamutopic  (Luettu 17413 kertaa)
The Rat
Teknovelho

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Nummela
« Vastaus #160 : 11.Helmikuu 2008, 10:38 »

*hakkaa päätään seinään ja purkaa oloaan Internetissä*
No life?
Nimimerkillä: lähestyvä lounas aiheuttaa suurimmat paineet juuri tällä hetkellä (kellon suhteen siis), ja silti purkamassa tuntojaan siinä kuuluisassa Internetissä.
tallennettu
Pisania
Risingin aktiivi
Teknovelho

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Vallis Gratiae
« Vastaus #161 : 11.Helmikuu 2008, 11:46 »

Mahtavaa! Lähikaupassani superpäivien kunniaksi (lähes) kaikki hedelmät maksoivat tänään euron kilo! Ostin ekaa kertaa elämässäni mangon! Toivottavasti vain osaan ajoittaa sen syönnin niin, ettei se ole vielä kova tai sitten ylikypsä... Huh
tallennettu

If Ignorance Is Bliss, Why Aren't There More Happy People?
Lachesis
Kriitikko

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #162 : 11.Helmikuu 2008, 11:54 »

Viimeksi kun yritin leikata (monta päivää keittiön pöydällä kypsytettyä) tuoretta mangoa, keittiöveitsi jäi puisevaan hedelmälihaan kiinni kuin sahapölliin, eikä irronnut enää. Lykkyä tykö.
tallennettu

Valomuurin tuolla puolen
nopeuden kantamattomissa
celeblith
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #163 : 14.Helmikuu 2008, 06:43 »

En muista milloin viimeksi olisin herännyt näin ajoissa, heräsin tänään kello kuusi.  Kun sisko teki minulle eilen hienon kampauksen penkkareita varten :D niin piti herätä ajoissa (siskon pitää lähteä niin ajoissa kouluun :/ ) että sisko ehtii katsoa onko se selvinnyt yön yli. Ja olihan se aika hyvin, vähän piti korjailla sieltä täältä. Mutta joo toisaalta on ihan mukava välillä herätä hieman aiemmin, minulle se ainakin tekee ihan hyvää, olen paljon pirteämpi :D
tallennettu
Knox-setä
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kiuruvesi
« Vastaus #164 : 14.Helmikuu 2008, 08:31 »

Vapaapäivä! Tai olisi ne penkkarit, mutta en jaksa mennä sotkettavaksi... Olisikohan minulla parempaakin tekemistä kuin roikkua täällä koko päivä?
tallennettu

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.
Sonija
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Virolahti
« Vastaus #165 : 14.Helmikuu 2008, 09:01 »

Plääh....

Vieläkin kipeänä (olen ollut jo viikon) ja melkeinpä suorastaan harmittaa, että en ole koulussa kun on kerta penkkarit ja sitten vielä ystävänpäivä. Jäi nimittäin kumpikin väliin viimevuonnakin.  Alkaa muutenkin tämä kotona kykkiminen hieman kyllästyttää.

Huomenna sitten pitäisi raahautua kouluun, mikä tarkoittaa käytännössä sitä, että läksyvuori odottaa. Hohhoijaa. No, laiskuudesta saa maksaa näin jälkikäteen... Eihän minulla ole kuin äidinkielen kirjoitelma, viisi sivua matikkaa (en kyllä jaksa tehdä kaikkia), Ruotsin tehtäviä (ja koe johon en ole lukenut), historian koe (johon en myöskään ole lukenut), englannin tehtäviä ja essee, jotain kemian kaavoja, terveystiedosta tehtäviä ja muuta kivaa. A-pu-va.

Onpas tänään vaikeaa herätä *haukottelee*

Tuli vissiin nukuttua liian vähän.
tallennettu
Denizen
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #166 : 14.Helmikuu 2008, 10:43 »

Minua särkee selkään, ja silmät ja nenä valuu. Mutta on se sen arvoista, ulkona on mahtava ilma (melkein kuin olisi huhtikuu)

Ja odotan innolla iltaa. Hyvää ystävänpäivää!
tallennettu
Knox-setä
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #167 : 15.Helmikuu 2008, 08:35 »

Toinen itseotettu vapaapäivä. Tänään olisi tarkoitus saada aloitettua Sankarin saaga -novellisarjan kirjoittaminen.
tallennettu

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.
Kuurankukka
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #168 : 15.Helmikuu 2008, 12:14 »

Onko vielä aamu? Heräsin vähän päälle puli tuntia sitten kai, ja tulin tähän "tarkistamaan nopeasti foorumit" ja odottamaan. Ja mietin että pitäisi lukea ja että kai nukun liian pitkään. Ja olin lukita kissan jääkaappiin, muttei ole minun syyni että se viihtyy siellä. Pyörittää silmiään

Mitähän sitä voisi syödä?

Noksipieni, etkö tiedä, että pitäisi olla kiltisti koulussa kun on koulupäivä? :=
tallennettu

viha heikentää sydämistä voimakkaimmankin ja ennen kuin huomaat olet itsesi vankina murheidesi kahleilla kytkettynä katkeruuteen
Knox-setä
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #169 : 15.Helmikuu 2008, 12:37 »

Kuurapieni, mikä aika on pulituntia?

Ei pitäisi, ei tänään.
tallennettu

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.
Kuurankukka
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #170 : 15.Helmikuu 2008, 12:40 »

Valitan, en voi paljastaa sinulle valtiosalaisuuksia.

Miksei?

(Olen yhä koneella! Argh.)
tallennettu

viha heikentää sydämistä voimakkaimmankin ja ennen kuin huomaat olet itsesi vankina murheidesi kahleilla kytkettynä katkeruuteen
Musta lammas
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kuo
« Vastaus #171 : 15.Helmikuu 2008, 13:14 »

minulle tämä on vielä aamua.. tulin kotiin joskus puoli kuudelta ja painuin nukkumaan.. heräilin tuossa jokin aika sitten.. *haukotus*

onneksi ei ole enää koulua.. lukulomalla tässä ollaan.. aika merkillinen tunne ajatella, että monet istuvat juuri nyt pulpeteissaan opiskelemaas, kun taas minä istun tässä koneella yöpuvussani ja mietin, mitä söisin aamupalaksi (vai skippaisinko sen kokonaan ja miettisin päiväruokaa..)
tallennettu
Sciifii
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: TVaKa/Lhati
« Vastaus #172 : 17.Helmikuu 2008, 15:03 »

Kyllä olin vähän tyhmä, kun valvoin tuonne melkein neljään asti yöllä ja laitoin kyllä herätyksen aamulla puoli 11 ajoille, että en sitten nukkuisi kovin pitkään.. Mutta mitenkäs se nyt sitten herääminenkin venähti jostaki kumman syystä melkein tänne asti, joskus tuossa vartin yli 2 oikeasti heräsin..
tallennettu
Zereott
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kemi
« Vastaus #173 : 19.Helmikuu 2008, 08:36 »

Vaikka sitä kuinka ajoissa tahansa meneekin nukkumaan, niin silti sitä istuu silmät ristissä aamutunneilla ja koettaa keksiä mitä tahansa tekemistä, ettei vain nukahda pulpettiin. Mikä mainio tekosyy notkua risissä. Tekis mieli kyllä pakata repppu ja mennä kotiin takaisin sänkyyn.
tallennettu
Dunarthon
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #174 : 19.Helmikuu 2008, 08:43 »

Aamuvirkkuna voisin kirjoittaa tänne jotain varmaan joka aamu. No tänään kuintekin oli tarkotus nukkua pidempään, mutta mökä alkoi olkkarista jo ennen seitsemää. Kun muut perheenjäsenet lähtee töihin ja kouluun. Ei nyt kannata enää nukkumaankaan mennä, kun pitäs lähtee tekemään rästissä oleva koe yheltätoista.
tallennettu
Kuurankukka
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #175 : 20.Helmikuu 2008, 10:17 »

Heräsin jokin aika sitten. Olisin mielelläni torkkunut vielä hetken (vaikka minua kohta jo heräteltiinkin), mutta sänky oli täynnä muurahaisia! Vaikka kissa vapaaehtoisesti kiinnostui niistä ja alkoi metsästää, en silti ajatellut enää asettua nukkumaan... oikeastaan, en tahdo muurahaisia noin lähelle, kiitos.

Väsyttää jo vähemmän. Koneella ei pitäisi olla, mutta katsoin traumani oikeuttavan sen. Hm.
tallennettu

Vehka
Neurovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Juupajoki (Tampereen yläpuolella)
« Vastaus #176 : 20.Helmikuu 2008, 10:20 »

Oi. On kiva pitkästä aikaa kirjoittaa Risingiinkin, toivottavasti tämä on uuden aktivoitumisen alku. Vaikka niin, tuskin minua kukaan kaipaa. :P

Ulkona paistaa aurinko, alan hiljalleen olla taas terve ja hiihtolomakin lähestyy. Kaikki taitaa kerrankin olla hyvin.
tallennettu

minä olen päättänyt olla sinun
tanssin kanssasi Ruotsiin ja takaisin
Zereott
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #177 : 20.Helmikuu 2008, 10:57 »

Päin vastoin Vehka, ainakin minä olen välillä ihmetellyt, missä sinä olet ja mikset enää kirjoita Leirinuotioon.

No, tänään oli kylmä aamu, mutta pitkästä aikaa tunsin itseni peräti virkeäksi herätessäni. Mutta pitäisi kai silti vähentää sitä kirjojen lueskelua iltaisin.
tallennettu
Muukalainen
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #178 : 24.Helmikuu 2008, 14:02 »

Heh, onkohan vielä aamu?

No aivan sama, heräilin tuossa puolisen tuntia sitten, joten nyt on aamu.

Ulkona on masentava sää: märkää lunta ja loskaa. Miksei voi olla pakkasta?
Eilen oli miitti, ja hyvä kun siellä ei ollut tuollaista.

Loma loppuu tänään, ja fiilis on ihan maassa.

Haluaisin kirjoittaa jotakin..
tallennettu

"Saako täällä särkeä jos on muukalainen?"
Zereott
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #179 : 26.Helmikuu 2008, 08:49 »

Heräsin kiukkuisena, sillä sain vastikään nähdä seuraavan jakson lukujärjestykset eikä se miellytänyt yhtään. Kolmena päivänä koulua ilta kahdeksaan! Koulu on käynyt hiljalleen sosiaaliseksi itsemurhaksi...

Sinänsä kyllä itse aamussa ei ole ollut mitään vikaa. Ulkona on vähän pakkasta, mutta aurinko paistoi kivasti kun pyöräilin kouluun. Onhan tässä aamutunneilla ihan kivaa ollut.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut