24.Lokakuu 2014, 14:57 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä on vanha keskustelualue, jonka käyttö lopetettiin 27.9.2013.
Kaikki vanhat viestit säilytettiin arkistossa, kun uusi keskustelualue otettiin käyttöön.

Uudelle keskustelualueelle pääset osoitteella:
http://www.risingshadow.fi/forum

Sivuja: 1 ... 4 5 [6]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heroes  (Luettu 12456 kertaa)
Tiuku
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kuunsillan kartano, T**ku
« Vastaus #100 : 02.Joulukuu 2008, 17:00 »

No, suoraan sanottuna ette kyllä minusta menetä paljoa. Olen katsonut kolmoskautta ilmestymistahdissa, ja sarja menee selkeästi huonompaan suuntaan.

Hitsiläinen, ja minä kun tympäännyin jo ykköskauden käsikirjoituksen tasoon ja odotin siksi toiveikkaasti seuraavilta nousua. Jääköön siis lopullisesti minun ohjelmistostani tämä ilmiö. Ehkä joskus tulee vähän samanlaisella idealla toimiva mutta huomattavasti paremmin toteutettu.
tallennettu
Xariel
Moderaattori

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
« Vastaus #101 : 11.Joulukuu 2008, 21:54 »

Olkoon kolmoskausi mitä on, mutta heroesin kaksituntinen uusintaputki on ihana. ^^

Muistutan vielä, jos joku kaipaa: Sunnuntaisin subilla 21-23, kaksi jaksoa putkeen.  :)
tallennettu
Q_Black
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Itä-Suomi
« Vastaus #102 : 11.Elokuu 2011, 20:44 »

Fanitin alussa ihan suunnattomasti sarjaa, mutta sitten innostus vähän lopahti. Tästä viimeisestä kaudesta jäi jopa viimeiset jaksot katsomatta. Pitänee jossain välissä ostaa tuo kausi ja katsoa sitten ajatuksen kanssa. Viimeinen kausi tuntui olevan vähän "tekemällä tehty".
tallennettu

“What i want, i take” (Zsadist, LA)
Rasimus
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #103 : 11.Elokuu 2011, 23:19 »

Juu.

Sarja kärsii "mitäs sitten tehtäisiin?" -ilmiöstä juonenkehittelypuolella ja tuotantokaudet tuppaavat pyörimään aina samoja latuja: Jokaikisessä tuotantokaudessa on jokin uhka, joka hiljakseen kasvaa ja meinaa tuhota ihan kaiken mutta sitten saadaan lopulta päihitettyä kunhan sankarimme kukin tahoillaan ovat toikkaroineet ympäriinsä aikansa toisistaan tietämättä.

Mutta kyllä ne supersankarisarjiksetkin pääsääntöisesti tekee ihan samaa kun niihin on vaivauduttu tekemään jatkuva juoni - se ei kuitenkaan tarkoita että sarjisten siitäkin elementistä pitäisi vaikutteita ottaa tv-sarjaan  Näyttää kieltä

Mutta eka tuotantokausi oli rautaa kun kuvio oli vielä uusi. Nyt ajan kanssa on katsominen alkanut olla mulla sellaista pikakelailua ja muiden hommien tekemistä samaan aikaan. Ainoa piristys on ollut Sylarin identiteettikriisit ja aaltoilu hyvän ja pahan välillä - mutta kun sekin on soutamista ja huopaamista. (No okei, ei se huvipuistotyyppikään mikään huono ollut)
tallennettu

Badassingly: You son of the questionable heritage.
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

Risingshadow