Keskustelut
touko 25
lauantai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Dragan
  • Emmy
  • Iivari
  • Jussi
  • Zisatto
  • Rituri
  • tablo
Yhteensä paikalla:
  • 7 käyttäjää
  • 40 vierasta

Lähetä sivu

Uusimmat viestit

Scott LynchEija189 vastaustaklo 23:21
George R.R. Martinin Tulen ja jään laulu: Keskuste...Jussi68 vastaustaklo 21:23
Kesän ja syksyn 2013 kirjatJussi45 vastaustaklo 21:14
Mikä sinua potuttaa nyt? Osa 3Rasimus377 vastaustaklo 20:04
Ian TregillisSeregil of Rhiminee0 vastaustaklo 16:51
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarja Turunen  (Luettu 1053 kertaa)
JallaJalla
Espoon mafioso

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Espoo
« : 12.Syyskuu 2007, 21:48 »

Tarja Turusen uutta tuotantoa voi jo kuunnella netissä:

http://www.rafabasa.com/index2.php?url=/modules.php?name=News&file=article&sid=5128&mode=&order=0&thold=0

Sori vaan Tarja, mutta kyllä uudistunut Nightwish taitaa voittaa. Oli aika mitään sanomaton biisi.
tallennettu
Lulion
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
« Vastaus #1 : 15.Syyskuu 2007, 19:54 »

Juu-u, ja nyt on "I Walk Alone"-kappaleesta tehty myös video, jonka kiinnostuneet voivat vilkaista

http://www.youtube.com/watch?v=VwbtbfAnI80

Olen kyllä hieman pettynyt Turuseen. Eikös nainen ole itse todennut, ettei olisi aikeissa tehdä enää heviä Nightwishin jälkeen, eikä se ole koskaan liiemmin kiinnostanutkaan? Ja silti nainen päätyy tekemään tällaisen kappaleen, joka viittaisi koko levyn tuotannon olevan samantapaista eli sitä raskaampaa. Tuntuu siltä, että on päätetty mennä turvallisemmalla linjalla ja tehdä rauhallinen laskeutuminen musiikin ja ensimmäisen levyn kanssa. Saadaan pidettyä fanit puolellaan. Olisin minä ainakin voinut kuunnella Tarjalta muunlaistakin musiikkia.

Ja itse kappaleeseen sitten, Tarja kuulostaa jotenkin lyödyltä, niin sanotusti. Ääni ei pääse ollenkaan oikeuksiinsa tässä, vaan jää kokonaisuutena sinne keskiverron puolelle, ikävä kyllä. Silti, pidän kappaleesta, näin mitä muutaman kerran olen kuunnellut. Turusen äänellä vain saisi niin paljon enemmänkin aikaiseksi.
tallennettu
celeblith
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 17.Syyskuu 2007, 15:54 »

Tarja näytti jotenkin hassulta. Kamala se blondi kihara peruukki ja se puku, eikä se punapäinenkään rooli ollut kivin hieno, perus mustat hiukset sopivat. Mutta minä pidän todella Tarjan äänestä. Musiikki olin aika ärsyttävä enimmäkseen. Biisi oli ihan hyvä, mutta jotenkin tylsä paikoin. Videossa oli monia yksittäisiä kohtia josita pidin paljon.
tallennettu
kai
Vanha arkkivelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Ennoo enää arkkivelho. Vaan jotain paljon parempaa.
« Vastaus #3 : 17.Syyskuu 2007, 16:23 »

Mitäs helvettiä, eihän toi Tarjan biisi ole edes hirvittävän huono. Silleen, melkein niinku Nightwishiä mutta ilman kaikkea sitä mikä siitä bändistä teki kuuntelu kelvottoman. Olen yllättänyt positiivisesti (ja vähän pettynyt ettei toi nimestään huolimatta ollut The 3rd and the Mortal-cover*, mutta se olis ollutkin genreironista).

Ja emmä tiedä onko toi nyt miten heviä. Vähänhän siellä jotain särökitaraa kertsissä, mut onhan toi ihan poppia muuten.

(*Kas biisin nimi olikin Atupoéma eikä "I walk alone" sen kertsin mukaan.)
tallennettu
Rid
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #4 : 17.Syyskuu 2007, 16:24 »

Jaoin Nightwish-topiikista, tässä voi hölistä vapaasti Tarjan nyt alkavasta urasta ja biiseistä.
tallennettu

Luettavaa mielelle: Minuutteja Elämästä
Emvignya
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 17.Syyskuu 2007, 19:00 »

Aika mielenkiintoista oli myös tuo teksti tuolla sivulla. Lukaisin sen läpi, ja äkkipäänsä jäi sellainen fiilis siitä, että se koko sivusto on täysin Tarjan puolella ja pyrkii nostamaan tämän jollekin jalustalle suhteessa Nightwishiin ja suomalaiseen musiikkiin. Sen teksin mukaan Tarjan musiikki on hengeltään synkkää, tarjoa dramatiikkaa ja suuria melodioita... Onhan asia niinkin, mutta jotenkan vain jää tosi hehkutus fiilis. Lisäksi Tarja itse sanoo, että on hakemassa uutta elämän tapaa, jotain, mitä ei ole aiemmin kokenut. Ja aivan viimeisessä lauseessa Tarjan äänen sanotaan aina olleen enkelimäinen.

Tuo noilla näytillä oleva biisi ei minusta ollut huono, mutta olisin kyllä itse valinnut hieman vetävämmän biisin sellaiseksi, jonka laitan ensimmäisenä julkaisuun. Siitä ei tullut mitenkään innostunut fiilis, varsinkaan kun oli lukenut tuon oheistekstin.
tallennettu
hannavaan
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Koskenkorva
« Vastaus #6 : 05.Huhtikuu 2008, 11:08 »

Sori vaan Tarja, mutta kyllä uudistunut Nightwish taitaa voittaa. Oli aika mitään sanomaton biisi.

Kyllä Tarja mielestäni uuden Nightwishin voittaa!!  Virnistää
Itse en tykkää yhtään uudistuneesta Nightwishista, mutta Tarjan soolotuotannosta tykkään sitäkin enemmän! Levy on "I walk alone" - biisiäkin upeampia biisejä täynnä, mitä nyt ensimmäisenä tulee mieleen, niin "My little phoenix", "Die alive" sekä Alice Cooper cover "Poison" on mielestäni erittäin taidokkaasti toteutettu.

Tarja laulaa yhtä upeasti kuin aina ennenkin ja vaikkei musiikki olekaan mitään Nightwishia, niin eihän sen pidäkään olla vaan se on Tarjan omaa tuotantoa! Ja minä ainakin tykkään, vaikkei muut tykkäisikään.  Hymyilee
tallennettu
Rid
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 05.Huhtikuu 2008, 13:01 »

Tarja laulaa yhtä upeasti kuin aina ennenkin ja vaikkei musiikki olekaan mitään Nightwishia, niin eihän sen pidäkään olla vaan se on Tarjan omaa tuotantoa!

Eikä ole. Rouva Cabuli on vain käynyt lurittelemassa miehensä valitsemille biiseille laulumelodiat. Sanat, sävelet, kaikki muu on jonkun toisen tekemään.

Ei sinällään, jylhästihän tuo laulaa mutta ärsyttää vain, kun kaikki eivät laita painoa sille kuka ne biisit on oikeasti tehnyt.

Loput onkin sitten makuasioita. Itse tykkään enemmän Nightwishin ehjästä, polveilevasta ja monisäkeisestä musiikista, kuin Tartsan ylituotetusta sillisalaatista.
tallennettu

Luettavaa mielelle: Minuutteja Elämästä
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut