aaron
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Muurin tällä puolella
|
 |
« Vastaus #20 : 10.Marraskuu 2007, 05:14 » |
|
Tuli jotenkin suru puseroon kun jouduin lopettamaan kolmosella. Vaikken ihan ääriaktivisti ollutkaan niin veihän se kuitenkin pienen osan elämää. Oishan sitä voinu vielä jatkaa mutta päädyin tähän ratkaisuun. Vitosella olen kuitenkin samalla nickillä. Pelailen mutta jos löytyy joku hyvä liittouma niin vois yrittää voittaa koko pelin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Raspode
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Riippumatto
|
 |
« Vastaus #21 : 11.Marraskuu 2007, 17:31 » |
|
Ymm.m.
Riisien taru s3:lla loppuu huomenna. Mukava oli siellä pelailla porukassa, mutta ei sitä aina jaksa. s5-->here we come.
S2:lla alkaa minun pelitkin käymään jo kuumiksi. Hieman kevensin siellä taakkaa, kun en niin kamalasti siellä kerkiä. Parempi niin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #22 : 12.Marraskuu 2007, 20:42 » |
|
Termin selvittelyjä edelleen: Farmaaminen ei taidakaan olla rauhanomaista toimintaa?
Aika hyvin mulla menee kaikilla servuilla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Olen niitä tapahtumia joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla. Pekka Kejonen
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #23 : 12.Marraskuu 2007, 20:57 » |
|
Termin selvittelyjä edelleen: Farmaaminen ei taidakaan olla rauhanomaista toimintaa? Ei ole, Iivari, kuten ei raidaaminen tai pulttauskaan. :) Onkos sinulla jo kaikilla servuilla sentään suoja-aika loppunut?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #24 : 12.Marraskuu 2007, 20:58 » |
|
On on, ja vain vitosservulla minua raidataan, ja mikäli oikein olen tulkinnut, yksi pelaaja yritti pitää minua farminaankin. Mutta ei taida pitää enää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #25 : 12.Marraskuu 2007, 22:24 » |
|
Miten ansat otetaan käyttöön? Iivaredit: Sinulla on tällä hetkellä 10 ansaa. Näistä 0 on käytössä. mitä tuo sitten tarkoittaa?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.Marraskuu 2007, 03:07 kirjoittanut Iivari »
|
tallennettu
|
|
|
|
aaron
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #26 : 13.Marraskuu 2007, 02:58 » |
|
Ansat yksinkertaisesti rakennetaan. Samaan tapaan kuin kehität joukkoja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #27 : 13.Marraskuu 2007, 07:09 » |
|
Iivaredit: Sinulla on tällä hetkellä 10 ansaa. Näistä 0 on käytössä. mitä tuo sitten tarkoittaa? Se tarkoittaa vain sitä, että sinulla on kymmenen ansaa käytettävissäsi, eivätkä ne ole vielä käytössä = niissä ei viru vihollisen joukkoja. Jos kyseisiä joukkoja sieltä joskus löytyy niin ne hotkivat sitten vihollisen omaa viljaa jollain kumman konstilla, eli ne voi säilyttää ihan huvikseen (ja vihollisen kiusaksi) siellä tai sitten vapauttaa, jolloin ne kirmaavat takaisin kotikylänsä suojiin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Raspode
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #28 : 13.Marraskuu 2007, 16:49 » |
|
...jolloin 50% ansoist säilyy ehjänä. Mutta vihulaisen tullessa hakemaan itse omia tai liittoutumansa joukkoja ansoista, 70% ansoista menee rikki.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #29 : 14.Marraskuu 2007, 17:23 » |
|
Ja sitten joku saa neuvoa miten NPC- kauppa toimii. Siis mitä tarkoittaa "jaa suhteessa 1/2" ja mitä tekemistä kullalla on koko asian kanssa. Muuten menee yllättävänkin hyvin, millään servulla ei hyökätä, ainoastaan nelosella olen liittoutumatta ja rakennuksia sekä tuotantoa alkaa olla aika hyvin. Ääh, ei ole totta, luin juuri Travianin foorumilta, että ykkösserveri lopetetaan liian pian :-( Ja minulle saa kertoa mitä tämän ketjun tarkoittamat jutut oikeasti tarkoittavat. Kivaa huomata olevansa yhtä aikaa liian vanha ja täysi nyyppä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.Marraskuu 2007, 19:21 kirjoittanut Iivari »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #30 : 14.Marraskuu 2007, 19:33 » |
|
Ääh, ei ole totta, luin juuri Travianin foorumilta, että ykkösserveri lopetetaan liian pian :-(
Ei sitä oikeastaan lopeteta, se vain loppuu kunhan ensimmäinen immeinen saa maailmanihmeensä täysin valmiiksi ja korjaa koko potin. Yksi serveri kestää vähän päälle vuoden, speed-versio vain muutaman kuukauden ennen kuin loppuu ja alkaa taas alusta. Ykkösservu alkoi muistaakseni joskus tammikuussa. Travianin foorumia ei muuten kannata liian tarkkaan lukea. Sinne tuppaavat jostain kumman syystä kertymään kaikki mahdolliset kymmenvuotiaat poikaset viettämään ensimmäistä foorumikokemustaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #31 : 14.Marraskuu 2007, 19:38 » |
|
Huomaan.
Mistähän tuon nimi nataarit on keksitty?
Kiitos, jotenkin noin sen olin tajunnutkin. Tosin yhä kaipailen, nyt siis englannin sanan natar, etymologiaa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.Marraskuu 2007, 13:53 kirjoittanut Iivari »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzak
Noviisi
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #32 : 15.Marraskuu 2007, 13:49 » |
|
Huomaan.
Mistähän tuon nimi nataarit on keksitty?
Käännös englantilaisen Travianin "Natars" nimestä. Selitän nyt ihan varmuuden vuoksi, miten peli voitetaan.  Ensimmäisenä liiton pitää vallata nataarikylä, joita ilmestyy serverin loppupuolella ympäri karttaan tiettyihin pisteisiin. Nataarikylän vallanneen liiton pitää puolustaa sitä ahkerasti, sillä muut liitot haluavat tietenkin estää heidän voittonsa. Nataarikylässä tehdään muuria, varastoja sekä siiloja siihen asti, että rakennusohjeet ilmestyvät. Rakennusohjeita ilmestyy myös tiettyihin paikkoihin ympäri karttaa. Jotta maailmanihmettä voi alkaa rakentaa, tarvitsee liitossa olla kaksi rakennusohjetta. Yksi rakennusohje riittää tasolle 50 asti, mutta tarvitaan myös toinen rakennusohje, jotta maailmanihme saadaan tasolle 100. Rakennusohje "keitaasta" tuhotaan joukot ja sen jälkeen nataarikylän omistava pelaaja hyökkää sinne sankarilla. Sankari ottaa rakennusohjeen ja tuo sen omaan kyläänsä. Tätä varten pitää kylässä olla tason 10 aarrekammio. Tämän jälkeen voidaan aloittaa maailmanihmeen rakennus. Nataarit hyökkäävät maailmanihmeeseen joka viides taso ja tason 95 jälkeen joka taso. Nataarien joukot suurenevat joka taso. Kun maailmanihme saadaan tasolle 100, serveri loppuu ja muutaman viikon päästä se käynnistyy uudelleen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #33 : 17.Marraskuu 2007, 13:57 » |
|
No nyt hyökkii jo risinglaisiakin kolmosella päälle. Minusta ei pidetä täällä? :p
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aaron
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #34 : 18.Marraskuu 2007, 08:29 » |
|
Kolmosella on kyllä paljon näitä new age-risingtraviaaneja. Sano terveisiä Aaronilta jospa ne älyäis lopettaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Raspode
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #35 : 18.Marraskuu 2007, 17:01 » |
|
Haha, kukas se nyt on sinun kimppuusi hyökännyt?
Peli ei oikein ole alkanut nopsaan s5:lla. Mutta alkuhan on minulla tunnetusti hidas, sitten lopussa nousen tasaisesti simssaamalla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #36 : 18.Marraskuu 2007, 17:27 » |
|
Nääh, väärä hälytys vain. Ehdin tosin jo melkein saada slaagin kun huomasin että nimimerkki Drakul oli laittanut useammankin hyökin tulemaan, mutta puoli iltaa kestäneen sekaisen viestittämisen jälkeen selvisi viimein että erinäisiä tilinvaihdoksia oli suoritettu jo aikaa sitten. Ärsyttäviä tuollaiset. :/
Servujen aloittaminen on tosiaan tylsistyttävää. Vanhaan kunnon maagiseen rajaan (eli aikaan, jolloin resujen kertymistä ei enää tarvitse ollenkaan odotella) on vielä turhauttavan pitkä aika.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #37 : 18.Marraskuu 2007, 18:35 » |
|
No jaa, en minä enää joudu odottelemaan, vaan käyn muutaman tunnin välein hoitamassa asiat. Minusta oikein hauska tahti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Raspode
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #38 : 19.Marraskuu 2007, 17:16 » |
|
... tilinvaihdoksia oli suoritettu jo aikaa sitten....
Arvaahan sainko minä sydärin kun kirjotin Drakulille, että tulen kohta valtaamaan kylän. Vastausta odottelin, muttei kuulunut. En nyt muista, oliko Drakul vielä ratissa vaiko oliko joku muu jo saanut tilin omiin kätösiinsä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sini
|
 |
« Vastaus #39 : 19.Marraskuu 2007, 18:23 » |
|
Ketkä muuten on vielä oikeesti kakkosservulla? Minä lähetin juuri kahdeksannen kyläni uudisasukkaat matkaan ;)
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.Marraskuu 2007, 18:30 kirjoittanut Sini »
|
tallennettu
|
|
|
|
|