Keskustelut
touko 25
lauantai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Dyn
  • Rituri
  • Echramath
  • Zisatto
  • Iivari
  • Kirjaneito
  • tpi
  • Maailmanherra
Yhteensä paikalla:
  • 8 käyttäjää
  • 37 vierasta

Lähetä sivu

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Travian-keskustelu 2  (Luettu 19468 kertaa)
Iivari
Velhoruhtinas

Paikalla Paikalla
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #100 : 31.Maaliskuu 2008, 19:58 »

Hmm, mikäli jollakulla on minun lähelläni uudella ykkösserverillä parikymmentä solttua, arvostaisin apua vapauttamaan solttuni galliansoista.
tallennettu

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
Drakul
Vanha velho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Iisalmi
« Vastaus #101 : 03.Huhtikuu 2008, 11:03 »

Kyllä minäkin vielä pelailen. s3:lla tapahtui tilinvaihdos, kun omat kyläni olivat lopulta toivottomassa paikassa päädyttyä vihollisten keskittymään. Nyt olenkin sitten vielä vaarallisemmalla tilillä, jossa aktiivisuutta tarvitaan enemmän. ;) Hyvin tuo on sujunut.

Lähdin myös uudelleenstartanneelle s1:lle entistä viisaampana. Teutonit ovat rotu ja luoteessa pelailen. Ainut vaan, että olin tyhmä hajauttaessa nuijanyrkkiäni<-- Pienillä ryhmillä hyökkäsin useaan kohteeseen--> Kaikista löytyi jonkun verran joukkoja, joten nuijat hävisivät heti aluksi. : D Tarkoitus olisi pelata tämä serveri aiempaa aggressiivisempaa peliä, nyt siihen on kokemustakin melkein tarpeeksi. Liittoutumatasolla ajattelin odottaa viikon pari, jotta jyvät erottuvat akanoista.

Haluatko kertoa kenen joukoissa taistelet? Omasta tilistä sen verran että asukkaita löytyy yli 20k ja olen hyvinkin tiiviisti tappelemassa liittouman kanssa voitosta, Mutta ei siitä sen enempää.

Hirveän aikaa vievää nykyään tämä peli. Puhumattakaan viljan kuskaamisesta paikasta A paikkaan B.
tallennettu
Raspode
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Riippumatto
« Vastaus #102 : 05.Huhtikuu 2008, 11:28 »

Nykyinen tilini on pieni ja viaton. Toimintaa kuitenkin löytyy aina tarvittaessa, koko ei takaa pelinautintoa. Tulee kuitenkin välillä ikävä omaa vanhaa tiliä.  Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n

Huomasin juuri, että miulle alku on tuskaa. Alku ei lähde ollenkaan käyntiin, vasta parin kk päästä pääsen kolinan merkeissä vauhtiin.  Hymyilee leve&#228;sti Sen verran hauskaa miulla on kuitenkin jo s1:lla ollut, että parin liittoutuman irc-kannulle ja foorumille olen päässyt aika vaivatta. En kuitenkaan ajatellut myyräksi ruveta.  Iskee silm&#228;&#228;
tallennettu
MaKo
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Oulu
« Vastaus #103 : 08.Huhtikuu 2008, 03:22 »

On tullut pelattua... Ensin mentiin potku.net -foorumin porukalla kesken kaiken S1-serverille (viime keväänä), jossa sitten muutaman muun kanssa ajauduttiin KGB:hen ja sitä kautta servun voittaneeseen leiriin. Tällä hetkellä "työn alla" on S2, jonka siis aloitin potkulaisten kanssa viime keväänä ja joka päättyy varmaan jo tämän vuorokauden puolella - liitto on Corp [syntynyt Potku-liiton ja parin muun liiton fuusiosta] (siipien sijoitukset 1. ja 8.), ja edelleen, voittavassa leirissä ollaan. Mutta eiköhän tää nyt saa riittää, tuo liiton vetäminen vaatii niin paljon aikaa, ettei varmaan enää toista kertaa jaksaisi...

On ainoa peli sitten Doom-kakkosen, jota on tullut pelattua enemmän tai vähemmän tosissaan. Travian näyttää päällepäin simppeliltä, mutta siinä on eräs todella rasittava piirre - kun teet virheitä, niin huomaat ne aivan liian myöhään ja niiden korjaaminen on usein lähes mahdotonta. Kokemus jyrää tuossa pelissä...

Sitten on tosiaankin tuo sosiaalinen aspekti, itse olen ollut jo moneen otteeseen lopettamassa mokomaa aikasyöppöä. Mutta ei, porukka pitää lähes väkisin matkassa, vaikka ajoittain pelaaminen tuntuu yhtä kivalta kuin lasin syöminen...
« Viimeksi muokattu: 08.Huhtikuu 2008, 03:54 kirjoittanut MaKo » tallennettu

Sini
Arkkivelhotar

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #104 : 08.Huhtikuu 2008, 07:46 »

Kakkosservu alkaa olla lopussa, meidän ihme oli pitkään johdossa, mutta saivat mokomat pultitettua sitä alas pari kertaa niin että varsinainen voitto näyttää menevän liittolaiselle. Saapa nähdä jaksanko jatkaa nelosta, sieltä pultitettiin tili alas, mutta toista on tarjottu tilalle - lupasin vastata kakkosen loputtua. Aikaahan tuo vie ihan liikaa!
tallennettu

Vaikuta Espoon kirjastojen kirjavalintaan!
http://fantasiaespoo.fi/
Dragan
Kriitikko
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #105 : 25.Huhtikuu 2008, 01:11 »

Nykyinen tilini on pieni ja viaton. Toimintaa kuitenkin löytyy aina tarvittaessa, koko ei takaa pelinautintoa. Tulee kuitenkin välillä ikävä omaa vanhaa tiliä.  Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n

Kappas vain, sinähän olet meikäläisiä. :) 

Suhvan kanssa tulee melkeinpä päivittäin IRCkissä haasteltua.

Onneksi s3 on pian ohi. Alkaa väsyttää, kun tiliä pitää koko ajan vahdata silmät verta vuotaen. :S
tallennettu
Iivari
Velhoruhtinas

Paikalla Paikalla
« Vastaus #106 : 25.Huhtikuu 2008, 01:15 »

No jaa... Minä löysin yhtäkkiä itseni johtamassa nelosella top25-liittoumaa. Ja totesin, että elämä on hassua muutenkin.
tallennettu

Olen niitä tapahtumia
Pekka Kejonen
MaKo
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
« Vastaus #107 : 25.Huhtikuu 2008, 05:20 »

No jaa... Minä löysin yhtäkkiä itseni johtamassa nelosella top25-liittoumaa. Ja totesin, että elämä on hassua muutenkin.

Heh, sanopa vaan, että Travianin liitot elää ja kuolee sen mukaan, kuinka innostunutta johto on ;)
tallennettu

Sciifii
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: TVaKa/Lhati
« Vastaus #108 : 25.Huhtikuu 2008, 08:08 »

Joo, minä lopetan koko travianin.. Vehon sodassa minä vähän pulttasin koko serverin toiseksi suurinta pelaaja, sain yhden kylän pellot ja marketin ja päärakennuksen tuhottua.. No ei siinä mitään, sitten kun aloitin sen jälkeen kunnon feikkiaallot, niin johan ne alkoivat hyökkiä minulle.. Veho vähän pulttas, putos lähes 1000 asukasta, kaatui monia kymmeniä tuhansia sotilaita.. Ja melkein kaikista kylistä pellot ja varastot ja siilot yms. yms..
tallennettu
Theus
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kajaanissa ollaan
« Vastaus #109 : 25.Huhtikuu 2008, 08:16 »

Scifii, älä luovuta. Sota VeHoa vastaan tulee vielä kestämään ja saamme porukalla rakennettua kaiken pystyyn uudelleen. Ja Veholaisetkin ottavat osumaa. Kyllä ne alas tulevat sieltä.

Niin, tuolla nelosservulla on sitten suuri sota käynnissä... Tai sitten teurastus joidenkin mielestä. Eli O&N ja PoPa nousivat V&H-koalitiota vastaan ja taistelusta tulee pitkä ja haastava kaikille osapuolille, se on varmaa. On mielenkiintoista olla yksi O&N-koalition ylipäälliköistä ja seurata tapahtumia ihan läheltä ja vielä "altavastaajan" osalta. Serveri ei ole vielä ohi.
tallennettu

Noble dragons don't have friends. The nearest they can get to the idea is an enemy who is still alive.
Dragan
Kriitikko
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #110 : 25.Huhtikuu 2008, 08:52 »

Itse taas olen  5 pelaajan liittoumassa. Olemme viiteen pekkaan 18-isoin liittouma väkiluvultamme s3:sella. 

Kyseessä siis TH-Oz-PwN rakentajaliitto.

tallennettu
Sciifii
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: TVaKa/Lhati
« Vastaus #111 : 25.Huhtikuu 2008, 14:26 »

Scifii, älä luovuta. Sota VeHoa vastaan tulee vielä kestämään ja saamme porukalla rakennettua kaiken pystyyn uudelleen. Ja Veholaisetkin ottavat osumaa. Kyllä ne alas tulevat sieltä.

Enpä oikein itse jaksa enää kyliä yrittää nostaa mullasta..

:Jaa, eräs mukava pelaaja oli halukas auttamaan minua kylien jälleenrakentamisessa, joten nyt näyttää sittenkin siltä, että jatkan vielä pelaamista..
« Viimeksi muokattu: 27.Huhtikuu 2008, 13:38 kirjoittanut Sciifii » tallennettu
Iivari
Velhoruhtinas

Paikalla Paikalla
« Vastaus #112 : 26.Huhtikuu 2008, 17:17 »

On aika hikistä hommaa tosiaan vetää liittoumaa, vieläpä käytännössä yksin, vaikka ei olla sodassakaan kuin yhtä ainutta pelaajaa vastaan. Toistaiseksi olemme välttyneet joutumasta nelosen loppusodan kummallekaan puolelle, mikä tässä tilanteessa on vain hyvä. Yksin ei ehtisi siinä tapauksessa johtaa.

Olen silti ylpeä siitä, että kaikki tähän astiset johtamani pakitusoperaatiot ovat olleet menestys. Tämä ilta ja yö näyttää, ollaanko rupeamassa neuvotteluyhteyksiin kyseisen pelaajan kanssa. Jos molemmat pakitukset onnistuvat, hän on murskannut seiniin jo noin 20 000 yksikkö ilman suurempia tuloksia.
tallennettu

Olen niitä tapahtumia
Pekka Kejonen
Raspode
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #113 : 28.Huhtikuu 2008, 09:21 »

Juh, liittoutuman veto on tosi raastavaa, jos yksin pitää kaikki tehdä. Travianhan on joukkuepeli, mikä on tullut huomattua useampaan kertaan.

S1:lla lähdin mukaan  vielä tässä vaiheessa pienen liittoutuman johtoryhmään, loistava on porukka. MYTH on vielä tässä vaiheessa aika loistavan toimivan tasokas systeemi, vaikka väkiluvultaan kovin pieni onkin. Sehän kuitenkin korjaantuu ajan kanssa. ;) Vastaan tuolla täysin foorumista, ja muissa asioissa vahvana mielipiteen jakajana. Tiiviisti olisi tarkoitus jatkaa vielä pitkälle, jos vaikka nyt pysyisin omassa tilissä pysyisin loppuserverin ajan.

Tosiaan, peliporukasta lähinnä kiinni tuo jaksaminen aina välillä. Simcity on hauskaa, sotiminen vielä hauskempaa. Tietenkin sillä ehdolla, ettei vastustaja ole täysin voittamaton.
tallennettu
Drakul
Vanha velho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Iisalmi
« Vastaus #114 : 30.Toukokuu 2008, 08:16 »

Huh, se on ohi. S3 on ohi ja me voitettiin. Yllättävän paljon tähän meni aikaakin. Kuitenkin on pakko hieman kehua mitä sai aikaan. Sijoituksissa olin 28 ja kyliä 32. Asukkaita oli  27 850. Haluan tälläkin foorumilla pyörivää ystävää Dragania kiittää panostuksesta ja esimerkillisestä toiminnasta.

Ja näin loppukevennyksenä teille muille, tehkää isompi nyrkki kuin minä. http://travilog.org.ua/fi/5221809/1bc4cf09ef43b36681215d84605ff361
tallennettu
Dragan
Kriitikko
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #115 : 31.Toukokuu 2008, 22:30 »

Kiitokset palaavat drakul hyvä takaisin. En olisi pysynyt pystyssä varsinkaan viimehetkillä ilman hyviä liittolaisia ja ihmisiä, jotka nostivat jaloilleen aina horjahdellessa.

Itse olin kuudes kokotilastossa 40 kylän voimin. Olihan tuollainen luuseriwonderikin, ja jotain ihme puheita lopuksi. 

s3 loppuhetkiä
http://www.youtube.com/watch?v=1-krMC2iewk
tallennettu
Raspode
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #116 : 31.Toukokuu 2008, 22:56 »

Me voitettiin, mä enemmän ku te kaks körmyä. :3

En ollut isoin tekijä, joten seuraavalle kierrokselle trial-tilillä. Harmittaa hieman kun en pystynyt omalla tilillä pelaamaan koko serveriä ja inaktiiviuspiikki tuli pahaan kohtaan. Hienoa työtä, poijaat.
tallennettu
Ozzak
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #117 : 01.Kesäkuu 2008, 15:27 »

Ja näin loppukevennyksenä teille muille, tehkää isompi nyrkki kuin minä. http://travilog.org.ua/fi/5221809/1bc4cf09ef43b36681215d84605ff361
Kelpaakos tämä?

Tuo oli kyllä alunperin tarkoitettu ohjekylää sweeppaamaan eikä pultteja siksi kummemmin olekkaan.
tallennettu
MaKo
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
« Vastaus #118 : 01.Kesäkuu 2008, 19:16 »

Kelpaakos tämä?

Ohops J&#228;rkyttynyt Järeän kokoinen normiservun nyrkiksi Hymyilee Tuo on samaa kokoluokkaa kuin suurin näkemäni S1.fi:n ekalla kierroksella, mutta hiukan pienempi kuin suurin meidän liiton nyrkki S2.fi:n ekalla kierroksella, joka tietojen mukaan oli myös kierroksen suurin nyrkki (n. 280k crop)... EDIT: Kulutuksenhan siis näkee tuosta rapsasta, Drakulin nyrkillä noin 100k, Ozzakin nyrkillä noin 120k.
« Viimeksi muokattu: 01.Kesäkuu 2008, 19:29 kirjoittanut MaKo » tallennettu

Ozzak
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #119 : 01.Kesäkuu 2008, 20:02 »

Kelpaakos tämä?

Ohops J&#228;rkyttynyt Järeän kokoinen normiservun nyrkiksi Hymyilee

Speediltähän tuo oli, mutta misään ei puhuttu mitään normiservuista.  Hymyilee Itse en ole niistä pahemmin tähän asti välittänytkään mutta nyt s1:lle menin vanhan liittotoverin dualiksi ja tulee näkemään millaisen mötikän me saamme koottua.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut