Keskustelut
touko 23
torstai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Zisatto
  • Echramath
  • Rituri
  • Astorethein
  • Iivari
Yhteensä paikalla:
  • 5 käyttäjää
  • 47 vierasta

Lähetä sivu

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Travian-keskustelu 2  (Luettu 19443 kertaa)
MaKo
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Oulu
« Vastaus #120 : 01.Kesäkuu 2008, 20:08 »

Speediltähän tuo oli, mutta misään ei puhuttu mitään normiservuista.  Hymyilee

No ei puhuttu, mutta jotenkin automaattisesti käsitin sen normiservun nyrkiksi :D Speedin nyrkit kun ovat noin kaksin-kolminkertaisia normiservuihin verrattuna eivätkä siksi vertailukelpoisia toisiinsa...
tallennettu

Ozzak
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #121 : 01.Kesäkuu 2008, 20:18 »

Speediltähän tuo oli, mutta misään ei puhuttu mitään normiservuista.  Hymyilee

No ei puhuttu, mutta jotenkin automaattisesti käsitin sen normiservun nyrkiksi :D Speedin nyrkit kun ovat noin kaksin-kolminkertaisia normiservuihin verrattuna eivätkä siksi vertailukelpoisia toisiinsa...
Tottahan tuo. Normeilla tulee nopeasti vilja vastaan ja kasvukin on hitaampaa.
tallennettu
Sciifii
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: TVaKa/Lhati
« Vastaus #122 : 02.Kesäkuu 2008, 18:39 »

Hohoo. Nyt lähti s4 tili poistoon.. On sitä kesällä muutakin tekemistä.. Asukaslukua siinä kertyi jonkin verran, parhaimmillaan oli yli 8600, mutta näin lopussa, kun ei enää ole jaksanut, on se vähän karsiintunut..

Kyllä täytyy sanoa, että jotkut kaverit sitten ovat ärsyttäviä pelin sisällä, esim. silloisessa liitossani.. Mutta eipähän kaikkea tarvitse ottaa tosissaan mitä sanotaan, peliähän tuo vain on.. Juu ihan kivaa oli jonkin aikaa pelata, mutta alkoihan tämä viedä niin paljon aikaa, yötä myöten..

Nyt se on helppo olla, kun ei tarvitse huolehtia nyrkin kuluttamasta viljasta, hyökkäyksistä yms.. On ne joukot tuolla jo jonkin aikaa kuollut nälkään, mitä siellä vielä oli jäljellä, mutta eipä siinä mitään.. Ai, että on mukava olo, saa olla niin rauhassa.. :p
tallennettu
Raspode
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Riippumatto
« Vastaus #123 : 07.Kesäkuu 2008, 00:46 »

Itse asiassa minäkin lopetin travianin, ainakin omalla tililläni. Elämä painaa päälle, ja muutakin tekemistä on. Alkaa tuo eläkeikä jo tulla. Tulevalle s3:lle lähdetään sitten kolmipyöräisellä, eli trial-tilin kolmantena pyöränä.
tallennettu
Mazaiahero
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Inari
« Vastaus #124 : 09.Kesäkuu 2008, 22:12 »

S3:lla minäkin olin ja voittajien porukkaan kuuluin. PwN-SE oli liitouman siipi ja masis nimellä pelasin. nyt onkin jo selvitty siitä travianin loppumisesta aiheutuneista vieroitusoireista, jonka hyvänä lääkkeenä on ollut vieläkin kovassa käytössä oleva liitouman irkki kanava.
tallennettu
alchemysan
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Hyvinkää
« Vastaus #125 : 09.Joulukuu 2008, 15:42 »

Ne jotka pelaa Suomen kolmosservulla, sijaintini on: -114/-96, eli nimimerkki on Nerfel. Kukaan ei sitten hyöki tänne, jookos? Epävarma
tallennettu
Iivari
Velhoruhtinas

Paikalla Paikalla
Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #126 : 23.Joulukuu 2008, 14:03 »

Suomen nelonen alkoi uudestaan 11 päivää sitten ja minä ajattelin pitkästä aikaa taas kokeilla pelailua. Norminikkini on käytössä, kylän nimi on kota, tosin edelleen pohjoissaameksi, ja gallialaiset valitsin tällä kertaa kun tiesin että alussa tarvitsen kätköjen turvaa paljoltikin.

Lieneeköhän kukaan muu tällä hetkellä nelosella?
tallennettu

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
Iivari
Velhoruhtinas

Paikalla Paikalla
« Vastaus #127 : 18.Tammikuu 2009, 15:53 »

Olen noussut myöhäisestä aloituksestani ja joulunuudenvuodenajan vähäisestä panostuksestani huolimatta jo ihan mukavasti. Tällä hetkellä nostan simssauksella itseäni vielä vähän, sitten olisi tarkoitus löytää oikeasti toimiva liittouma ja alkaa ihan oikeasti pelata.
tallennettu

Olen niitä tapahtumia
Pekka Kejonen
LasaH
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Itä
« Vastaus #128 : 01.Helmikuu 2009, 16:37 »

Nyt täytyy tunnustaa, että olen itsekkin ruvennut taas nörttäämään. Suomen 4:s servulla dual kaverin kanssa, nimellä Lars Angst. Kattoo nyt mitä tästäkin tulee, tuskin mitään kovin suurta.

Alun kevyestä raidauksesta oppineena on tullut runnottua muutamia naapureita jo ihan kohtalaisesti, raidin uhasta ei enää pelkoa.
tallennettu
Iivari
Velhoruhtinas

Paikalla Paikalla
« Vastaus #129 : 17.Helmikuu 2009, 23:36 »

Toinen kylä hyvällä alulla, mutta valitettavasti alan jo jäädä kultapelaajien jalkoihin. Osittain oma mokani kun en hakeutunut kunnolliseen liittoutumaan ajoissa. Nyt pitää yrittää armorekryämistä ja vetoamista muuhun kuin kokoon, ja se on jo paljon vaikeampaa.
tallennettu

Olen niitä tapahtumia
Pekka Kejonen
MaKo
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
« Vastaus #130 : 27.Maaliskuu 2009, 07:18 »

Huoh, se on kolmas normiservu takana, ja kolmas voitto normiservuilta saatuna :)

Sotamuistot kävin jo kirjoittelemassa, sieltä näkee nyrkin koon + pakkien määrät:

http://forum.travian.fi/showpost.php?p=607431&postcount=315

---
Serveri: S1.fi, kierros 2
Tili: Carthusia
Simrank 72. Asukkaita 22337, kyliä 26, joista perustettuja 18 kpl (ml. WW-boosterit) ja vallattuja 8 kpl.
Off-rank 63., tapettuja vihollisia 190,614
Def-rank 39., muurille tapettuja vihollisia 163,015

---
Pistetään vielä sankarin tiedot:

Ben Dover taso 60 (Paladiini)
Hyökkäys:    5460       (+)    84
Puolustus:    865/415       (+)    7
Hyökkäysbonus:    20%       (+)    100
Puolustusbonus:    18%       (+)    90
Paraneminen:    120/päivä       (+)    24
tallennettu

Iivari
Velhoruhtinas

Paikalla Paikalla
« Vastaus #131 : 15.Toukokuu 2009, 21:51 »

Nelosen kuoppasin jo ajat sitten, mutta nyt viitosella on se veitsenteräpaikka menossa. Jos seuraavat viikot menevät hyvin, jatkan pelaamista, jos eivät, pitänee lopettaa. Toinen kylä siis vihdoin kohtapuoliin aluillaan. Sama vanha tuttu nimi ja kylänkinnimi.

Miten minusta tuntuu, että Suomen nykyviitosella ei ole kuin pari kolme ammattimaista liittoumaa? Siis entisen noin kymmenen sijasta. Nytkin on top-20:sessä ainakin viisi erittäin huonosti toimivaa, muun muassa minun liittoumani.
tallennettu

Olen niitä tapahtumia
Pekka Kejonen
Tiuku
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kuunsillan kartano, T**ku
« Vastaus #132 : 16.Toukokuu 2009, 10:37 »

Miten minusta tuntuu, että Suomen nykyviitosella ei ole kuin pari kolme ammattimaista liittoumaa? Siis entisen noin kymmenen sijasta. Nytkin on top-20:sessä ainakin viisi erittäin huonosti toimivaa, muun muassa minun liittoumani.

Aivan oikein sinusta tuntuu. Servereitä on vähän liikaa Suomen tarpeisiin, ja monille konkareille ovat rakkaampia vähän pienemmän numeron alla pyörivät serverit. Serveriuskollisuus on jännä juttu oikeastaan. Mutta mutta, eipä anneta noiden "konkariliittojenkaan" hämätä, olen kuullut paljon sisäpiirin juttuja. Kaiken kaikkiaan voimasuhteiltaan vähän sekava serveri.

Toivoa sopii, että noista ei-niin-ammattimaisten liittoumien terävimmästä kastista hioutuu lopulta ihan hyviä pelaajia. Ei voi kyllä kuin vain nauraa sillekin liittoumalle, jonka lipun alla minäkin seilaan; vetoan kuitenkin heidän selkiensä takana siihen, että olen hoitamassa vain Tuen hommaa tuolla.
tallennettu
MaKo
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
« Vastaus #133 : 19.Toukokuu 2009, 18:17 »

Aivan oikein sinusta tuntuu. Servereitä on vähän liikaa Suomen tarpeisiin, ja monille konkareille ovat rakkaampia vähän pienemmän numeron alla pyörivät serverit.

Juu, tämä on täysin totta. Ja vaikuttaa siltä tuon edellisen S1-kierroksen jälkeen, että com-servuja ennen Suomi-servereitä pelanneet ovat siirtyneet/siirtymässä takaisin com-servuille, joten Suomi-serverit tarvitsevat uutta sukupolvea :)

Itse koetan nyt pidättäytyä kaikella tahdonvoimallani aloittamasta enää uutta serveriä. Vielä se on helppoa, mutta saas nähdä taas sitten, kun kesä on mennyt ja syksy pimenee... Löytää taas itsensä joltain dualitililtä, toivottavasti ei...

Kaiken kaikkiaan voimasuhteiltaan vähän sekava serveri.

Heh, mikäs sen parempi! Tai siis ainakin tuollaisessa tilanteessa olisi mahdollista saada huikeat ja sekavat loppupelit :D
tallennettu

Theus
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kajaanissa ollaan
« Vastaus #134 : 26.Toukokuu 2009, 21:42 »

Pelaan nykyään oikeastaan kahdella servulla... Suomen nelosella ja vitosella. Nelosen aloitin ihan huvin vuoksi tuossa ja kas kummaa: melkein kaikki vanhat tututhan sieltä löytyivät eli Old&Notorious (O&N) on taas nelosella kiusaamassa muita. Siellä menee yllättävän hyvin ja vielä paremmin jonkin ajan päästä. Sen näkee sitten. Hukkahalla on taas vauhdissa.

Vitosella taas pelaan dualina yhden neloselta tutun pelaajan kanssa ja nickinä on tällä kertaa Hukkapurri. Siellä olen ollut liiankin epäaktiivinen (tosin niin on myös nelosella) sillä koulu vie liikaa nyt ajasta: onhan sentäs viimeset koepäivät edessä.

Että eespäin sano onni lumessa. Tai jotain.
tallennettu

Noble dragons don't have friends. The nearest they can get to the idea is an enemy who is still alive.
nirppu
Kokelas
*

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
« Vastaus #135 : 19.Kesäkuu 2009, 22:00 »

Heii minäkin pelaan traviania! :D Tässä hiukan yli vuoden olen pelaillut eri servuilla. Taisin aloittaa kakkosella, mutta en enää muista mihin se jäi. Sitten alotin seiskalla eli classicilla ja speedillä suunnilleen samoihin aikoihin? Speed loppu ja alko uus ja classicilla kolme kylääni pultattiin joten kiinnostus lopahti ja jäin pelaamaan enään speedille. Nyt tänään se loppu ja jo nyt on "kauheet vieroitusoireet".. :D Kun ajattelin että en aloita uutta servua ennenkuin kuukauden päästä kun olen tullut lapinreissultamme, ja sitten kai alkaisi jo uusi speedkin.. :) Mutta en pysty pysymään erossa... Juu nyt kyllä täytyy mennä tekemään uusi tili ja heti !! :D Tai sitten aamulla..
tallennettu
Simple
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Vantaa
« Vastaus #136 : 20.Kesäkuu 2009, 12:00 »

Uff. Itse aloitin sitten pelailua tuolla servu ykköselläkin. Ehkä olen jo vähän tuosta ensimmäisestä oppinut. En tarpeeksi kuitenkaan, mutta samallahan sitä kahta kuin yhtäkin pelaa.
tallennettu
Dragan
Kriitikko
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #137 : 07.Heinäkuu 2009, 03:08 »

Puuh, nyt voi huokaista helpotuksesta. Vuoden urakka s3:sen parissa on päättymässä. Kahden pelaajan tili löytyi simsrankin sijalta 1 ja kyliä tililtä 51. Kiitokset vuodesta serverillä pelanneille, niin vihollisille kuin liittolaisillekin.

tallennettu
Iivari
Velhoruhtinas

Paikalla Paikalla
« Vastaus #138 : 18.Heinäkuu 2009, 03:44 »

Viitosservuunkaan ei riittänyt aikaa, deletoin tilini.

Jossain vaiheessa olisi kiva aloittaa jonkun tutun risinglaisen kanssa duali.
tallennettu

Olen niitä tapahtumia
Pekka Kejonen
Iivari
Velhoruhtinas

Paikalla Paikalla
« Vastaus #139 : 11.Elokuu 2009, 13:56 »

Dualiparia seuraavalle alkavalle suomiservulle risinglaisista siis haetaan.

Pelailen tässä odotellessani nyt viron kolmosservulla. Ihan hauskaa sinänsä olla mängija ^^
tallennettu

Olen niitä tapahtumia
Pekka Kejonen
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut