Angrod
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Espoo
|
 |
« Vastaus #400 : 13.Huhtikuu 2012, 22:51 » |
|
Aloin tässä pohtia, jos sitä ottaisi Fluxin ja luettavaa (varasuunnitelmaksi), ja ilmestyisi paikalle oikeasti ajoissa.
Paikka aukeaa kolmelta, olisiko muita, jotka ehtisivät/jaksaisivat huomenna paikalle seuraksi?
Kuittaan joka tapauksessa lähtöni tänne (ilman kuittausta ei kannata odottaa minua silloin paikalle) ja puhelimet on keksitty...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #401 : 13.Huhtikuu 2012, 22:57 » |
|
Angrod, mä voin tulla, jos vaan ilmoitat lähtösi ajoissa. Täältä kun kuitenkin kestää tunnin verran päästä sinne (tosin en mene siltikään vannomaan, että ihan heti kolmeksi haluan tulla, koska se on jo turhanpuoleista varovaisuutta).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Angrod
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #402 : 13.Huhtikuu 2012, 23:04 » |
|
Katsotaan, mitä tässä ketjussa lukee huomenissa. Voisin itsekin tarttua siinä vaiheessa puhelimeen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Warghast
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vantaa
|
 |
« Vastaus #403 : 14.Huhtikuu 2012, 11:18 » |
|
taidan ilmestyä paikalle joskus kuuden jälkeen ellei ihmeitä tapahdu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Angrod
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #404 : 14.Huhtikuu 2012, 15:33 » |
|
Lähdön hetki...meitä on kai tulossa neljän pintaan kolme paikalle, seitsemää kohti mentäessä sitten enemmän.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Fantasyfan
|
 |
« Vastaus #405 : 14.Huhtikuu 2012, 17:40 » |
|
Minä, sisko ja yksi vieras olemme tulossa piipahtamaan näin alkuillasta
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #406 : 15.Huhtikuu 2012, 00:49 » |
|
Oli kiva käydä, vaikka päästiinkin myöhään paikalle eikä jaksettu olla kuin se tunti. Mahtia tämä, että on mafioitu jo kuusi vuotta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Olen niitä tapahtumia joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla. Pekka Kejonen
|
|
|
Rituri
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #407 : 23.Huhtikuu 2012, 18:32 » |
|
Seuraava mafia on äitienpäivä viikonloppuna, enkä ole silloin täällä eli jos joku haluaa vanhan kirjan vierailulle mafiaan pitää kirjan vaihdosta sopia kanssani. Tai sitten tuon sen vain sitä seuraavalla kerralla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #408 : 12.Toukokuu 2012, 14:35 » |
|
Onko kukaan tänne nyt sitten menossa? En tykkäis yksin olla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #409 : 12.Toukokuu 2012, 17:20 » |
|
Mä tarkistan tässä vielä opiskelijoiden kurssitöitä, ja huomenissa pitäs olla aamusta vanhemmilla, joten taitaa jäädä väliin. :/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Until one day, the boundary gives way.
|
|
|
Angrod
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #410 : 13.Toukokuu 2012, 21:59 » |
|
Olisi pitänyt ilmeisesti lukea ketjua ennen mafiaan lähtemistä ...meitä oli paikalla viisi, enemmistöllä ei toisin ollut Risingin tunnuksia ensinnäkään tai salasanansa päässyt unohtumaan jo vuosia takaperin.
Mutta joo, minun voisi ehkä olettaa tulevan mafiaan, jos en toisin ilmoita. Pois lukien ehkä ne kerrat, jolloin täällä ketjussa on elämää enemmänkin, silloin minun ei tarvinne ilmoitella mahdollisesta poisjäämisestäni kun en enää edusta 25-50 % kävijöistä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #411 : 13.Toukokuu 2012, 22:02 » |
|
Viisi on kuitenkin enemmän kuin yksi, mikä sekin on tapahtunut. :) Ens kerta ois laskukaavan mukaan 9.6., uskoisin näillä näkymin pääseväni. Piti tulla eilenkin, mutta noi tarkastukset vähän kasaantu, ja väsytti niiden jälkeen sit vähän liikaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #412 : 13.Toukokuu 2012, 22:05 » |
|
Saa raportoida meille muillekin, olivatko tunnuksettomat tuntemattomia vai tuttuja tapauksia. Ja joo, ensi kerta näyttäisi sopivan minullekin, vaikken vielä varmaksi vanno.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #413 : 13.Toukokuu 2012, 22:07 » |
|
Mä mainostin ainakin mafiaa Ninnille ja Henrylle Facebookissa, kun etsivät illaksi baariseuraa. :) Kumpikaan tuskin on kirjoittanut mitään ihan hetkeen, mutta ainakin Ninnillä on ollut tunnus joskus muinoin. Mut eipä nää foorumi-, irkki-, miitti- ja mafia-aktiivisuudet aina ihan törmää muutenkaan. :D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Angrod
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #414 : 13.Toukokuu 2012, 23:08 » |
|
Tuossa selvisi jo kaksi, minun lisäkseni paikalla olivat vielä synttärisankari (ei "Iso D" ;-) ja joku hatustaan tunnettu (tai sen perusteella tavallisesti tarpeesta täsmennetty).
Oliko tuossa tarpeeksi infoa?
Omalta osaltani 9.6 on kysymysmerkki, aloitan lomani edeltävänä perjantaina, enkä tiedä suuntaanko heti jonnekkin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.Toukokuu 2012, 23:20 kirjoittanut Angrod »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #415 : 13.Toukokuu 2012, 23:29 » |
|
Jaaha, olisin tosiaan tullut jos olisin saanut varman tiedon siitä, että paikalla joku on. No, se meinaa vaan sitä että viime kuun mafia jäi mahdollisesti viimeiseksi Rising-mafiakseni ikinä, adios vaan kaikille.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rituri
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #416 : 06.Kesäkuu 2012, 22:41 » |
|
Mafia on ensi lauantaina eli kaikki joukolla mukaan ettei tarvitse yksin istua =)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #417 : 06.Kesäkuu 2012, 22:52 » |
|
Vanamo on kuulemma tulossa, puhuttiin tänään leffamiitissä mafiasta. Mä oon Järvenpäässä, Iivari Seinäjoella ja Markus Oulussa, niin vähän vähemmän väkeä näiltä osin on liikkeellä. Markus muuten etsi vanhan mafiakirjan siirtotapaa sulle, Ritva.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #418 : 06.Kesäkuu 2012, 22:57 » |
|
Myöskään Huoleton ei suoraan tyrmännyt mafiaantuloa ja Hanjeukin taisi sanoa varovaisen ehkän. Joten eiköhän sinne jokunen ihminen päädy,
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Huoleton
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #419 : 06.Kesäkuu 2012, 23:03 » |
|
Heips! Minulla on kyllä aika täysi lauantai, kun paimennan polttariporukkaa ympäri kaupunkia eli en ihan taida ehtiä. Vaikka varmasti kyllä päivän aikana monesti tahtoisinkin paeta :P
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|