|
Iivari
|
 |
« Vastaus #320 : 04.Elokuu 2011, 23:45 » |
|
Ensi viikon lauantaina siis, koska ensi lauantainahan kaikki ovat Tampereella!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Olen niitä tapahtumia joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla. Pekka Kejonen
|
|
|
Saarni
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Seinäjoki
|
 |
« Vastaus #321 : 05.Elokuu 2011, 00:05 » |
|
Hohoho, loma! Taidanpa ryömiä paikalle, jos vain en eksy matkalla  Toivottavasti paikalla on paljon tuttuja. EDIT: Enpäs tulekaan, komensivat töihin.  Yritys oli kumminkin hyvä ja muistelen teitä lämmöllä, kun harrastan uhkapelejä asiakkaitteni kanssa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.Elokuu 2011, 16:36 kirjoittanut Saarni »
|
tallennettu
|
"Etehen elävän mieli, kuollut taakse katsokohon" -suomalainen sananlasku
|
|
|
|
Maailmanherra
|
 |
« Vastaus #322 : 05.Elokuu 2011, 13:30 » |
|
Jätän väliin. Liian monta saunaa ja olutta koettavana tuolloin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En ole rasisti, olen espoo- ja audirealisti.
|
|
|
Angrod
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Espoo
|
 |
« Vastaus #323 : 13.Elokuu 2011, 12:36 » |
|
Taisin Finnconissa väittää, etten ehdi tänne, mutta saavuinkin reisusta jo kotiin tänään aamuyöstä, joten meitä on nyt ainakin kaksi Iivari. Vain onko ? :P
Kuukauden kestäneen seikkailun läpi Turun, Berliinin ja Lapin (siinä sivussa pikaisemmin myös osin muun Suomen) jälkeen onkin mukava palata taas Milenkaan, jossa tulikin istuttua iltaa edellisessä mafiassa juuri reissua ennen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #324 : 14.Elokuu 2011, 20:54 » |
|
Huhu kertoo, että mafiassa oli tällä kertaa kaksi ihmistä, kun mekin olimme poissa. Samoin kuuma linja vakimafiaisäntä-Angrodin kanssa puhui, että ottakaamme revanssihengessä syyskuun kymmenes härkää niskaperseotteella, ja saakaamme aikaan taas vähintään kymmenkunta ihmistä liikkeelle - perjantai-iltana 9. päivä ei ole mitään ryyppäjäisiä, joten oletan, etten ole yhtä vahingollisesti väsynyt seuraavana lauantaina.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Olen niitä tapahtumia joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla. Pekka Kejonen
|
|
|
Rituri
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #325 : 05.Syyskuu 2011, 19:58 » |
|
Ajattelin tällä kertaa muistutella mafian olemassa olosta hieman aikaisemmin. Ei toivottavasti tarvitse ensi lauantaina sitten ihmetellä minkä takia vietetään taas mafiaa kahdestaan. Eli kaikki, jotka olette puhuneet mafiaan tulosta oikeasti ensi lauantaina Milenkaan seitsemän kahdeksan aikoihin. Tämä viesti tietenkin ennustaa sitä että mystinen sairaus tai muu syy ilmestyy ja minä en itse pääse paikalle  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #326 : 05.Syyskuu 2011, 20:04 » |
|
Jaa-a, saa nähdä mihin päätyy kun on kahdetkin bileet samana iltana.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Until one day, the boundary gives way.
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #327 : 05.Syyskuu 2011, 20:15 » |
|
Minua kehotettiin menemään/tulemaan tähän mafiaan, mutta en osaa paikalle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Feylana
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Hämeenlinna & Helsinki
|
 |
« Vastaus #328 : 05.Syyskuu 2011, 22:52 » |
|
Hämeenlinnassa, sillä olen asunnoton.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
senhän tietää kaikki nuo, nuo jotka kuusta valon juo ja aamun värit silmissään tuo maailmaan
|
|
|
Warghast
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vantaa
|
 |
« Vastaus #329 : 06.Syyskuu 2011, 08:28 » |
|
Hmm.. kiinnostaisi jopa tulla paikalle. missä kyseinen joukko kokoontuu ja onko mitään tunnusmerkkeja mistä tietää mihin pöytään hiippailla?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Piru Naiseksi
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #330 : 06.Syyskuu 2011, 12:29 » |
|
Itse oleilen Olympiastadionilla juuri tuon lauantain iltana. Kuka keksi päällekkäisyydet?  (Mutta ei minulla olisi reaali- saati virtuaalikillinkejäkään kapakkaan.)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rituri
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #331 : 07.Syyskuu 2011, 21:01 » |
|
Aloitusviestissä on linkki Milenkan nettisivuille ja reittiopas on ystävämme. Mutta jos tuntuu että nuo neuvot eivät auta löytämään perille voin tulla opastamaan vaikka rautatieasemalta. Tunnusmerkeistä sen verran että yleensä istummen ovesta vasemmalla, sohvallisen pöydän luona, jos se ei ole aiemmin varattu. Lisäksi jossakin tallessa pitäisi olla Risingshadow-kyltti, joka voidaan etsiä esille...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #332 : 07.Syyskuu 2011, 21:33 » |
|
Taitoni pääkaupunkiseudulla liikkumiseen rajoittuvat yksinomaan junaliikenteeseen, joten olisi todella ystävällistä joltakulta minut rautatieasemalta matkaansa kaapata. Huom, takaisinkin tullessa taidan tarvita pienoista avustusta (enkä siksi, etten pystyssä pysyisi). Jos tämä kuulostaa kovin rajoittavalta, ilmoittakaatten, jotta osaan olla tulematta ollenkaan. :P
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
The Rat
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Nummela
|
 |
« Vastaus #333 : 08.Syyskuu 2011, 09:36 » |
|
Taidan yrittää saapua paikalle.
Tiuku, jos tulen (ilmoitan kun tiedän), voin ohjastaa sinut perille vaikka käpälästä kannatellen. Takaisinpäin löytäminen ei ole vaikeaa, mutta eiköhän tuossakin auttajia löydy. Yleensä on löytynyt.
Edit: olen mökillä käymässä lauantaina, mutta pyrin pääsemään ajoissa pois. Sitä kautta paikalle siis.
Edit: Mökiltä kotona 21:00, mafiaan olisin ehtinyt joskus 22:30, joten jätin väsyneenä väliin...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.Syyskuu 2011, 10:07 kirjoittanut The Rat »
|
tallennettu
|
|
|
|
Tapsa
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #334 : 08.Syyskuu 2011, 12:23 » |
|
Valitettavasti en millään ehdi kun on läksyjä ja olen vastuullinen opiskelija.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jaragil
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #335 : 09.Syyskuu 2011, 18:31 » |
|
Tapsa, surkea tekosyy.
Mutta joo, voisi palailla kesälaitumilta ja ilmestyä paikalle, jos mitään sen kummempaa ei pääse tapahtumaan huomiseen mennessä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
But the raven, sitting lonely on the placid bust, spoke only That one word, as if his soul in that one word he did outpour. - Edgar Allan Poe: The Raven
|
|
|
Angrod
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Espoo
|
 |
« Vastaus #336 : 09.Syyskuu 2011, 22:31 » |
|
Sitä hieman häpeää itseään, kun meinasin vasta nyt saada aikaseksi saman herätellyn. jonka Rituri oli jo maanantaina tehnyt.
Luulin myöhästyväni mafiasta pari tuntia, mutta tänään selvisikin, että esteenä olleet sukujuhlat ovatkin vasta sunnuntaina. Pitäisi siis kai löytää ajoissa paikalle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Maailmanherra
|
 |
« Vastaus #337 : 09.Syyskuu 2011, 23:05 » |
|
En pääse kun olen varmaan vetämässä porukkaa dunkkuun.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En ole rasisti, olen espoo- ja audirealisti.
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #338 : 10.Syyskuu 2011, 01:35 » |
|
Mä olen vieläkin niin sairaana, etten varmaan poistu kotoa. Hirmuinen yskä. :( Iivarin varaan kyllä teiltä pitämään mulle seuraa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Until one day, the boundary gives way.
|
|
|
|
Rasimus
|
 |
« Vastaus #339 : 10.Syyskuu 2011, 15:35 » |
|
En pääse kun olen varmaan vetämässä porukkaa dunkkuun.
Voihan tota tehdä Mafiassakin... Eeh... Ja sitten kai seurataan ketjun peruskaavaa, ja kommentoidaan etten mäkään ole tulossa kun on illaksi muita suunnitelmia (kotona nyhjöttämistä ja tv:n katselua huonossa seurassa  ).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Badassingly: You son of the questionable heritage.
|
|
|
|