Keskustelut
kesä 20
torstai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Mainonta

Mainospalkki

Keitä paikalla

• FreakyMike
  • Boogahbo
  • Aemilia
  • Dragan
  • jukkahoo
Yhteensä paikalla:
  • 5 käyttäjää
  • 127 vierasta

Facebook

Lähetä sivu

Uusimmat viestit

Elämä on ihanaa, koska...Kirjaneito571 vastaustaklo 23:55
Palasitko pitkän tauon jälkeen? Mitä elämällesi ta...Iivari44 vastaustaklo 21:52
LemmikitFere343 vastaustaklo 21:38
Minkälaisia allekirjoituksia suositte?Pyrexia46 vastaustaklo 21:09
KorutPyrexia126 vastaustaklo 20:53
Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Verkkokirjakaupat  (Luettu 9637 kertaa)
Thialfi
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
« : 10.Helmikuu 2007, 10:49 »

Linkkejä nettikirjakauppoihin löytyy täältä:
http://portal.risingshadow.net/index.php?option=com_weblinks&catid=25&Itemid=23

Vertaa.fi ei ole kirjakauppa, mutta se auttaa löytämään halvimman hinnan. Joka kaupan sivuilta ei tarvitse katsoa hintoja erikseen, ja myös toimituskulut eritellään. Kirjasta kannattaa syöttää sen ISBN-numero, jotta haku toimii parhaiten.

Bookplus.fi:tä kannattaa suosia, jos haluaa tukea rahallisesti Risingshadow'ta. Tällöin pitää mennä kaupan sivustolle Risingin kirjailijatietokannan kautta. Valikoima on ehkä laajempi kuin Suomalaisen kirjakaupan. Postimaksut ovat 4,50 €. Postikulut saa anteeksi hakemalla tilaamansa kirjan yrityksen toimipisteestä, mutta sellainen löytyy vain Helsingin Sanomatalosta. Tiettyihin opiskelijajärjestöihin kuuluvat saavat hinnoista 5 prosentin alennuksen.

Suomalainen.comin toimituskulut ovat 4,50 € pakettia kohti. Postikuluja ei tarvitse maksaa, jos tilaamansa kirjan noutaa itse liikkeestä.

Akateeminen.comin hinnat ovat usein halvemmat Suomalaiseen kirjakauppaan verrattuna. Postikulut ovat 4,50 euroa. Ne saa anteeksi, jos tilaa vähintään viisi kirjaa kerralla. Postikulut saa myös pois noutamalla kirjan liikkeestä. Akateemisella on tosin myymälät vain pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella.

AdLibris on laajan valikoiman verkkokauppa, jolla on halvat hinnat ja monipuoliset maksuvaihtoehdot. Postikulut ovat 2,90 euroa per tilaus.  AdLibris on ruotsalainen yritys.

Booky.fi on suomalainen nettikirjakauppa. Tilauksen toimitusmaksu on kotimaahan 0 euroa tilausmäärästä riippumatta.

Aalef Bookline myy lähinnä ulkomaankielisiä kirjoja. Aalefissa maksut ovat jopa kuusi euroa, mutta lappeenrantalaisten kannattaa kokeilla sitä. Toimituskuluja ei nimittäin tarvitse maksaa, jos ostokset hakee itse liikkeen noutopisteestä Lappeenrannasta.

Fantasiapelit.com kannattaa sivuuttaa, ellei sitten halua jotain tiettyä kirjaa, jota ei löydy muualta. Fantsun postituskulut ovat nimittäin huikeat 9 € per paketti.
« Viimeksi muokattu: 19.Lokakuu 2007, 17:53 kirjoittanut Thialfi » tallennettu
Wildrose
Kokelas
*

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Joensuu
« Vastaus #1 : 06.Syyskuu 2007, 11:01 »

Syksy on täällä taas ja kaikki pienet kirjatoukat ryömivät koloihinsa kotoisien kirjailtojen pariin... Mutta mistä ne halvimmat kirjat nopeimmin ja varmimmin? Mistä uutuudet, vanhat klassikot, kauan himoitut teokset, tenttikirjat - helposti ja turvallisesti? Itselläni kriisi iski tänään, kun kurssikirjallisuutena esiteltiin mahtava superkallis Biology-teos. Kirja pitäisi saada omaksi, mutta kun se Suomalaisen nettikaupassakin maksaa 94e, alkoi paidan kaulus kummasti kiristää tilausta ajatellessa. Sitten meninkin Alibriksen sivuille, ja siellä kyseinen opus tulisi hieman vajaaseen 70e kotia asti. MUTTA.

En ole koskaan aiemmin tilannut ulkomaisista nettikaupoista, enkä oikein tunne systeemiä. Kokeilemalla varmasti oppii, mikä on hyvä ja luotettava paikka ja mitä pitää tehdä, mutta tässä on nyt sen verran usean viikon ruokakassa kyseessä, ettei ihan huvikseen kehtaa montaa kertaa hakata päätään seinään. Silloinpa mieleeni juolahti, että täällä jos missä tunnetaan nettikirjakaupat, osataan suositella parhaimmistoa ja kertoa, mihin niistä ei kannata luottaa.

Kaipaan siis kaikenlaisia kokemuksia kirjojen tilauksista Alibriksen kautta (tai jonkin muun nettikirjakaupan kautta!): hinnoista, maksutavoista, toimituksista, kirjojen laadusta, etc... Kaikki hyvät ja huonot puolet. Esittelyjä eri putiikeista olisi varmasti myöhemminkin miellyttävää listata, jolloin tehtäisiin kaikille kirjanarkomaaneille hyvä työ. Iskee silmää Henk.koht. kiitän etukäteen!

Yhdistin aikaisempaan aiheeseen. Thialfi
« Viimeksi muokattu: 06.Syyskuu 2007, 16:17 kirjoittanut Thialfi » tallennettu
idalo
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 06.Syyskuu 2007, 11:15 »

Suomalaisen nettikauppa taitaakin olla niitä kalleimpia vaihtoehtoja. Joitakin kertoja on tullut AdLibriksestä kirjoja tilattua, nimenomaan niiden halvempien hintojen takia. Ainakaan mulla ei oo ollu mitään ongelmia tilaamisen, kirjojen toimituksen tai laadun takia. Maksulappu on aina tullut kirjapaketin mukana, joten maksaakaan ei ole tarvinnut ennen kuin kirjan on saanut käsiinsä. Toimituksessa on välillä mennyt kauemmin kuin olisin toivonut, mutta siinä kyse on lähinnä ollut siitä, että itselläni on ollut kiire saada kirja  Iskee silmää  Toimitus on kuitenkin aina tullut siinä ajassa, kun on luvattu. Toimitusmaksusta tietysti tulee vähän ylimääräistä hintaan verrattuna kaupasta ostamiseen. AdLibriksessä se muistaakseni on 2,90 e.
tallennettu
Murzim
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Jkl
« Vastaus #3 : 06.Syyskuu 2007, 11:19 »

Tarkoitatko nyt tosiaan Alibristä, et AdLibristä? Alibris-kaupan kautta pienet itsenäiset kaupat myyvät kirjojaan, ja luotettavuus näissä voi varmaan vaihdella, vaikka uskon sen kyllä yleensä olevan ihan hyvä. Kokemusta minulla itselläni ei ole. Sen sijaan AdLibris (jossa ainakin jokin Biology-kirja näytti olevan hintaan 67,40), on täysin luotettava kauppa, jossa palautuksetkin toimivat. Olen käyttänyt sitä melko paljon, koska se on yleensä edullisin vaihtoehto esim. suomenkielisille kirjoille.

Olen tilannut paljon myös play.comista, joka on hyvin edullinen, sekä jonkin verran brittiamazonista, sekä näiden molempien kautta used and new -toiminnolla itsenäisiltä myyjiltä. Mitään valittamista ei ole koskaan ollut. Kirjojen nettikauppa on minun kokemukseni perusteella hyvin luotettavaa.
tallennettu
Rid
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #4 : 06.Syyskuu 2007, 12:15 »

Minä tyksin AdLibriksestä ihan hirveästi. Sieltä kun saa pienillä postikuluilla kotiin kannettuna ja viikon sisällä paketit (Tai tulisi kotiin jos olisi isompi postiluukku).

Hinnat on hirrrmuisen paljon halvempia, esimerkkinä vaikka Absolute Sandman, hintaan 76 euroa. (JEIJ). Suomalaisen nettikaupalla voin niistä nenäni, hirrrrmuiset hinnat.
tallennettu

Luettavaa mielelle: Minuutteja Elämästä
Keeper
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 06.Syyskuu 2007, 12:45 »

Jos kyse on Adlibriksestä (ei Alibris), niin voin kyllä varauksetta suositella. Nykyisin olen keskittänyt lähes kaikki kirjaostokseni netistä kyseiseen puljuun ja kauppa toimii moitteetta. Valtaosan kirjoista saa muita kauppoja(suomalainen.com, akateeminen.com, bookplus.fi, booky.fi) halvemmalla ja maksuvaihtoehdot ovat monipuoliset, suurimpana etuna jo edellä mainittu laskulla maksaminen. Eli näistä suomalaisista kaupoista mielestäni ehdottomasti paras Iskee silmää
tallennettu

Wildrose
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 06.Syyskuu 2007, 13:28 »

Juu, puhuin tosiaan tuosta Alibriksestä, siellä kävin surffaamassa. Mutta nyt kun mietin, tarkoitin luultavasti Adlibristä aloittaessani, mutta samapa tuo, molemmista kuulen mielelläni ja muistakin lissää! Hymyilee Vaikka jo nyt alkaa tuntua, että hyviä kokemuksiahan teillä on ollut, joten enköhän minäkin uskalla.
tallennettu
Jussi
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 06.Syyskuu 2007, 13:57 »

Minä olen tilannut muutaman kirjan AdLibriksen kautta, ja hyvin on toiminut. Ei ole mitään valittamista yrityksen toiminnasta. Hintoja vertailemalla kirjat voi kyllä välillä saada halvemmalla kilpailijoilta. Booky.fi ei peri toimituskuluja, ja Akateemisesta, Suomalainen.comista ja Bookplusista ne saa pois noutamalla tilauksen itse. Bookplusilla on toimipiste vain Helsingissä, Akateemisella muutama liike, mutta Suomalaisella aika kattava verkosto ympäri maata. Olen näistä kaikista tilannut ainakin yhden kirjan, ja joka kerta on onnistunut. Paitsi kerran Akateeminen ilmoitti eräästä Gemmellin kirjasta, että painos on lopussa, vaikka teos oli normaalisti myynnissä verkkokaupassa.

Tilasin aikoinaan yhden kirjan Bokus.comista, ennen kuin se lopetti toimintansa Suomessa. Loppuaikoina firma tunnettiin nimellä Bol.fi. Meteori.comia en ehtinyt edes kokeilla, sehän taisi olla ensimmäinen kotimainen verkkokirjakauppa. Kirjojen nettimyynnillä ei mennyt kauhean hyvin maassamme vuoden 2002 paikkeilla, Suomalaisen ja Akateemisen verkkokaupat olivat muistaakseni jonkin aikaa ainoat.
tallennettu
Daliden
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 08.Syyskuu 2007, 14:36 »

AdLibris saa minulta suosittelut myöskin, siellä on mm. vielä ilmestymättömien kirjojen seuranta, jolloin saa sähköpostitse muistutuksen kun vaikkapa uusin Erikson on ilmestynyt. Lisäksi voin kertoa seuraavanlaisen käyttäjäkokemuksen:

Olin tilannut pari kirjaa, jotka lienevät jääneet Postin joulunalusruuhkaan niin pitkäksi aikaa, että AdLibris lähetti minulle sähköpostitse maksumuistutuksen. Vastasin tähän kertoen, että vielä ei ole kirjoja näkynyt, jolloin sain hyvin nopeasti vastauksen jossa valiteltiin asiaa, ja luvattiin lähettää kirjat uudelleen, tällä kertaa ilman postikuluja (!).

Kuinka ollakaan, seuraavana päivänä saapuikin vihdoin ilmoitus, että kirjat ovat lähipostissa. Ilmoitin AdLibrisille asiasta, ja uusien kappaleiden toimitus peruutettiin, mutta minulle annettiin krediittinä ilmaiset lähetyskulut seuraavaan tilaukseeni.

Ja siis vaikka ruotsalainen firma alunperin lieneekin, kaikki kirjeenvaihto käytiin ihan selvällä suomella :)

Englanninkielisiä kirjoja kannattaa toisinaan tutkailla myös Play.com:ista; siellä on ilmainen toimitus, ja toisinaan mielenkiintoisia kirjoja tarjolla. Hankin sieltä jokin aika sitten Peter F. Hamiltonin The Dreaming Voidin kirjailijan allekirjoituksella varustettuna, sekä ensimmäisen Anita Blake -sarjakuvien albumikokoelman.
tallennettu
Ereine
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 08.Syyskuu 2007, 17:26 »

Minä olen tilannut lähinnä Amazonin uusista & käytetyistä, haluamani kirjat ovat sellaisia, ettei niitä yleensä edes löydy suomalaisista nettikaupoista tai niiden hinnat ovat aika paljon korkeammat. Pari viimeistä kirjaa olen tilannut Book Depositorysta , jonka hinnat saattavat olla vähän kalliimpia kuin Amazonissa mutta heillä ei ole lainkaan posti- tai lähetyskuluja. Vähän aikaa sitten tilasin yhden pokkarin joka lähetyskuluineen maksoi seitsemisen euroa ja tuli perille Englannista sen ilmestymistä seuranneena päivänä, minä olin ihan tyytyväinen.
tallennettu
Zereott
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kemi
« Vastaus #10 : 11.Syyskuu 2007, 15:35 »

Eniten luotan kirjahankinnoissani Suomalaiseen ja Akateemiseen. Akateemisesta löytyy lähes aina se, mitä etsin, mutta huono puoli siinä tietysti on, ettei Akateemista löydy omalta paikkakunnaltani, kun taas Suomalainen löytyy ja sieltä voi noutaa ilman postikuluja. Suomalaisestakin yleensä löytyy lähes kaikki.

AdLibriskin on ihan hyvä kauppa, tosin käytän sitä yleensä viimeisenä keinonani. Mutta ainakin sieltä on löytynyt vielä sellaisia kirjoja, joita muissa kirjakaupoissa ei enää myydä ja kun antikvariaateista ei myöskään saa.

Fantasiapeleissä on tosiaan kyllä hirvittävät postikulut, mutta toisaalta ainoa paikka, mistä löydän niitä mangasarjoja, joita luen. Mutta toisaalta postimyynnistä tilaaminen on toistaiseksi vielä ollut halvempaa, kuin matkustaa Junalla Ouluun ostamaan kirjoja, jolloin 9€:n postikulujen sijaan joútuisin maksamaan matkustuskuluja yhteensä 20€.

Joskus käytän myös ulkomaalaisen Orell Füeslin nettikauppaa, useimmiten silloin, kun haluan jotain englanninkielisiä kirjoja. Sen kautta sain tilattua yhden kirjan Amerikasta. Mutta suosin tätä vain kun ei muualta löydy.
tallennettu
Jussi
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 19.Lokakuu 2007, 13:03 »

Suomalainen.com on viime aikoina laskenut monien fantasiapokkareiden hintaa, useita näistä saa alle seitsemällä eurolla. Tässä muutama esimerkki, kaikki ovat amerikkalaiskustantamojen julkaisemia:

Matthew Woodring Stover: Heroes Die (6,60 €)
Stephen R. Donaldson: Lord Foul's Bane (6,60 €)
Glen Cook: The Black Company (5,80 €)
David Gemmell: Waylander (5,80 €)
Raymond E. Feist & Janny Wurts: Daughter of the Empire (6,60 €)
Patricia A. McKillip: The Changeling Sea (5,50 €)
Jacqueline Carey: Kushiel's Dart (6,60 €)
China Miéville: Perdido Street Station (6,60 €)
L.E. Modesitt, Jr: The Magic of Recluce (6,60 €)
Robert Jordan: New Spring (5,80 €)
Steven Erikson: Gardens of the Moon (6,60 €)
J. Gregory Keyes: Newton's Cannon (6,50 €)
Ellen Kushner: Swordspoint (5,80 €)
Robin Hobb: Golden Fool (4,00 €)
George R.R. Martin: A Storm of Swords (6,60 €, sarjan kolmas osa yksissä kansissa)

Vastaavia löytyisi vaikka kuinka paljon lisää, mutta olen varmaan linkittänyt tarpeeksi. Nämä eivät ymmärtääkseni ole mitään tarjouksia vaan normaaleja hintoja. Neljän ja puolen euron toimituskuluja ei siis tarvitse maksaa, jos asuu paikkakunnalla, josta löytyy Suomalainen kirjakauppa. Tilausta tehdessä voi valita, että noutaa kirjan/kirjat itse liikkeestä.
« Viimeksi muokattu: 19.Lokakuu 2007, 13:15 kirjoittanut Jussi » tallennettu
tnjrp
Neurovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Piikkiö
« Vastaus #12 : 19.Lokakuu 2007, 13:23 »

Halpoja ovat. Saksassakin oli kalliimpaa, tosin siellä uudetkin kirjat maksoivat n. 7-8 €. Sääli, että valikoima oli kurja ainakin niissä kaupoissa, joihin minä osuin. Tai siis englanninkielisten valikoima, paikallisella jargonilla olisi ollut tyrkyllä vaikka mitä ja miten paljon.

Nythän on niin, että olen tämän ketjun aiemmin missannut. Korjataan asiaa vähän.

DVD-kauppana aloittanut ja parhaiten tunnettu Play.com on varteenotettava myös kirjakauppana, jos ken halajaa britti- ja jenkkipainoksia pokkareista. Book Depositoryn tapaan hinnat ovat kotiinkuljetettuina, eivätkä mitenkään pahoja noin keskimäärin, siinä 8-10 € välimailla. Tarjouksista voi pokata kirjoja hyvinkin edullisesti, aikoinaan Steph Swainstonin The Year of Our War lohkesi kirjahyllyyni 3 €:lla. Valikoima ei kylläkään ole valtavin mahdollinen.

Powell's Books on hyvä ja luotettava käytettyjen kirjojen kauppa ameriikassa. Tosin jenkkien kilpailuedun kirjamarkkinoilla söi aika hyvin USPS:n päätös luopua surface mail -toimituksista ja korvata ne airliftillä, jonka jälkeen postimaksut nousivat pikaisesti arvioiden lähes 100%, mutta toimitusajat ilmeisesti eivät parantuneet vastaavasti.
tallennettu
mainde
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Savo
« Vastaus #13 : 19.Lokakuu 2007, 17:51 »

Bookplus.fi:tä kannattaa suosia, jos haluaa tukea rahallisesti Risingshadow'ta. Tällöin pitää mennä kaupan sivustolle Risingin kirjailijatietokannan kautta. Valikoima on ehkä laajempi kuin Suomalaisen kirjakaupan. Postimaksut ovat 4,50 €. Postikulut saa anteeksi hakemalla tilaamansa kirjan yrityksen toimipisteestä, mutta sellainen löytyy vain Helsingin Sanomatalosta. Tiettyihin opiskelijajärjestöihin kuuluvat saavat hinnoista 5 prosentin alennuksen.
Itse tilasin joskus BookPlussasta kirjan, jonka toimitusajaksi luvattiin 1-2 viikkoa. Kolmannen viikon jälkeen otin yhteyttä ja kysyin missä mättää. Vastaukseksi tuli, etteivät voineet lähettää kirjaa kun kovakantinen painos oli loppu, mutta voisivat toimittaa pokkarin ja ylijäämärahat (itse asiassa olisin jo alunperin ostanut pokkarin, mutta sitä ei näkynyt nettisivuilla). Eivät sitten voineet ilmoittaa asiasta minulle, saatikka pahoitella mokaansa jälkeenpäin. Pokkari saapui sitten puolentoistaviikon päästä juuri sinä päivänä kun minun olisi pitänyt palauttaa siitä kirjoitettu essee englannin opettajalle. Onneksi opettaja oli ymmärtäväinen ja antoi muutaman lisäpäivän aikaa.
Ei ole tullut tuolta tilattua mitään tuon jälkeen.

Fantasiapelit.com kannattaa sivuuttaa, ellei sitten halua jotain tiettyä kirjaa, jota ei löydy muualta. Fantsun postituskulut ovat nimittäin huikeat 9 € per paketti.
Olen joskus tilannut Fantasiapeleistä sarjakuvia. Palvelu oli hyvää.
tallennettu
Jussi
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 27.Lokakuu 2007, 14:07 »

Jotta minua ei epäiltäisi Suomalainen.comin markkinoijaksi, niin täytyy mainita, että Booky.fistä saa myös joitakin fantasia/scifipokkareita halvalla. Firma ei peri ollenkaan toimitusmaksuja. Esimerkkejä:

Stephen R. Donaldson: The Real Story - The Gap into Conflict (6,30 €)
Orson Scott Card: The Crystal City (6,40 €)
David Gemmell: Winter Warriors (4,90 €)
Patricia A. McKillip: The Forgotten Beasts of Eld (6,90 €)
Daniel Abraham: A Shadow in Summer (7,40 €)
Glen Cook: Sweet Silver Blues (5,70 €)
Robin McKinley: The Hero and the Crown (5,00 €)
Raymond E. Feist & William Forstchen: Honored Enemy (7,40 €)
Ellen Kushner: Thomas the Rhymer (5,70 €)
J. Gregory Keyes: The Shadows of God (5,80 €)
L.E. Modesitt, Jr: Archform: Beauty (4,90 €)

Näitä ei ole myöskään otettu mistään tarjousosastolta.
« Viimeksi muokattu: 28.Lokakuu 2007, 12:10 kirjoittanut Jussi » tallennettu
Weylin
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kemi
« Vastaus #15 : 11.Marraskuu 2007, 08:54 »

Itse olen nyt laittanu tilaukset BookPlussaan ja AdLibrikseen. Saa nähdä, miten käy. Toivottavasti BookPlussan palvelu toimii, sillä olen tilannut sieltä koulukirjan joka pitäisi saada mahd.nopeasti. Olisin ostanut sen Suomalaisesta mutta maksoi siellä kymmenen euroa enemmän. Lisäksi BookPlussassa kun oli tämä "ilmaiset toimituskulut" -viikko niin en voinut jättää tilaamatta sieltä.

Lisäksi tuo AdLibris, päätin nyt tilata sieltä kokeilumielessä 4 mangapokkaria, joista kaksi on menossa siskolleni. Laskelmieni mukaan rahaa meni 4€ vähemmän postikuluineen kaikkineen kuin mitä jos olisin käynyt Oulun Fantasiapeleissä (en laskenut mukaan junamatkoja). Olen kuullut AdLibriksestä pelkkää hyvää, kohtahan se nähdään  Iskee silmää . Jos palvelu todella pelaa ja tarkoitukseni on ostaa useampi pokkari kerralla, kannan varmaan rahani joko AdLibrikseen tai Booky.fi:in. Laitan enemmän tietoa sitten kun kirjat saapuvat.

EDIT: Olen myös tilannut Fantsujen verkkokaupan kautta mutta sillä on niin kovat toimituskulut ja pitkä toimitusaika, että se on jäänyt (tosin joskus sain kirjat jo viikossa, mutta pääsääntöisesti menee se 2 viikkoa)
tallennettu
Rid
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 11.Marraskuu 2007, 15:30 »

Juu, nyt tuli itselleni ensimmäiset kirjat Bookplussan kautta, ja voin sanoa että säilyn mitä luultavemmin Adlibriksen asiakkaana. Syynä on ihan se, että sieltä ilmoitetaan sähköpostilla missä tilaus on meneillään ym. Nyt tämä Bookplussan paketti tuli ihan puskasta ja sisälsi yhden kirjan vähemmän kuin mitä piti (kirja kyllä toimitetaan... joskus...)

Ainoa Adlibriksen huono puoli on se, että siellä ei ollut Korppien Kestejä, joten siksi jouduin Bookplussaa käyttämään.
tallennettu

Jussi
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 11.Marraskuu 2007, 21:47 »

Kyllä Korppien kestit löytyy AdLibriksestä: linkki.
tallennettu
Rid
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 11.Marraskuu 2007, 23:33 »

No ei löytynyt kaksi viikkoa sitten *jupinaa* Ja tietysti se on tuola vieläpä halvemmalla kuin Bookplussassa... Hmmmmph.
tallennettu

arzi
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 11.Marraskuu 2007, 23:50 »

Minä tilasin 22.10. Booky.fistä Gaimanin Books of Magic -sarjakuvan ja tilauksesta toimittamiseen asti kesti melkein kolme viikkoa, toimitusvahvistus siis tuli perjantaina, oletettavasti kirja saapuu ma-ti. Vaikea sanoa onko ongelma sitten kaupan puolella vai joutuiko opuksen saapumista odottamaan kustantajalta noin kauan. Hinnaltaan ainakin tuo sarjakuva oli halvin bookplussaan, adlibrikseen ja suomalaiseen verrattuna.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut