|
Iivari
|
 |
« Vastaus #20 : 16.Lokakuu 2008, 21:29 » |
|
Äänet lisää? Mikä noissa äänissä oli vikana? Sitä paitsi tuo oli kyllä minun mielestäni juuri niin lupaavaa odotettavaa Blizzardia kuin yleensäkin: "Leikimme kaikilla kliseillä ja teemme sen komeasti"
Ja minä olen samalla kannalla kuin Pelit-lehden keskustelun perusteella valtaosa yksinpelaajista: minun Blizzard-luottamukseni on sen verran korkealla että mielelläni maksan kolme täyttä hintaa kolmesta täydestä pelistä ja pidemmästä tarinasta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Olen niitä tapahtumia joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla. Pekka Kejonen
|
|
|
Denizen
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #21 : 16.Lokakuu 2008, 22:25 » |
|
Minun korvaani nuo äänet vain kuulostavat hyvin viimeistelemättömiltä. Esimerkiksi kun Raynor juo lasinsa tyhjäksi, ei pienintäkään ääntä, ja kaikki lasin kilahdukset tulee hämärästi taustalta hiljaa... En minä toki varma ole, mutta minusta tuo ei tuntunut aivan valmiilta videolta.
Ja se musiikki häiritsee, ei se ollut enää komea klisee.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Askold
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #22 : 18.Lokakuu 2008, 18:29 » |
|
Tosiaan jos Starcraft 2:sta tehdään kolme peliä jotka ovat hintansa väärti niin kyllä minä voin ne ostaa erillisissäkin pakkauksissa.
Ja kyllä minä tykkäsin tuosta uudesta videosta (okei länkkärikliseet ja scifi ovat hyvä yhdistelmä. Etenkin jos kyseisessä scifi maailmassa eletään rajaseudulla eikä maailma ole Star trek tyylisen kiiltävä ja täydellinen.)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Vumpalouska
|
 |
« Vastaus #23 : 18.Lokakuu 2008, 18:38 » |
|
Ei tuossa videossa minusta mitään vikaa ollut. Muistutti todella paljon loistavasta ja harmillisen lyhytikäiseksi jääneestä scifisarja Fireflystä, siitä ehdottomasti plussaa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vähäisempien Valojen Herra
|
|
|
|
|
|
Maailmanherra
|
 |
« Vastaus #25 : 15.Tammikuu 2009, 13:33 » |
|
Eisaatana! Tuo kaksipäinen viikate on tyhmin juttu sitten Vilhelm II.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En ole rasisti, olen espoo- ja audirealisti.
|
|
|
Denizen
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #26 : 15.Tammikuu 2009, 16:54 » |
|
On se vähän. Mutta tällä kertaa nyt jäi rekisteröityminen-foorumille-vain-äänestämisen-takia väliin. Ehkä joku toinen kerta.
Toisaalta en ehkä arvostanut täysin sen perinteisemmänkään dark templarin ulkonäköä.
Vaikka enemmän kuin kaksipäinen viikate minua häiritsee zergin luu -haarniska. Suhteellisen läppä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Askold
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #27 : 16.Tammikuu 2009, 09:11 » |
|
Se viikate on kyllä niin tyhmän (sekä epäkäytännöllisen) näköinen, että tekisi mieli rekisteröityä ihan tämän äänestyksen vuoksi.
Noh, kun tästä asiasta on jo tehty äänestys niin se varmaan tarkoittaa, että Blizzardkin on tajunnut uusien Dark templareiden näyttävän tyhmältä. Minun veikkaukseni on, että S2:ssa nähdään molempia templareita sekaisin, koska trailereissa ja oheissarjakuvissa on jo näytetty noita "kaksoisviikate" aseita...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #28 : 13.Huhtikuu 2009, 12:43 » |
|
Onko vika vain minun päässäni vai ovatko Starcraft II:sen nettisivut aika toimimattomat tällä hetkellä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Seregil of Rhiminee
|
 |
« Vastaus #29 : 13.Huhtikuu 2009, 13:23 » |
|
Starcraft II:n nettisivut näyttävän olevan alhaalla tällä hetkellä. Yritin mennä sivulle juuri äsken, eikä tapahtunut mitään. Kannattaa varmaan odottaa pari päivää, jotta sivut ehditään saada toimintakuntoon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #30 : 01.Toukokuu 2009, 09:17 » |
|
Uskomatonta että nettisivut ovat vieläkin täysin toimimattomat. Luulisi tähän mennessä jonkun tehneen jo jotain  ...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #31 : 09.Kesäkuu 2009, 01:09 » |
|
Nettisivut toimivat taas... Ja sen täytyy olla ollut jonkinlainen paikallinen toimimattomuus, kun tuolla näyttäisivät kovasti muunmaalaiset olleen koko ajan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #32 : 18.Heinäkuu 2009, 03:47 » |
|
Uusi battlereport, 17 ja puoliminuuttinen video, latautuu koneelle. Odottelen innolla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Exsalent
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Hesa
|
 |
« Vastaus #33 : 19.Maaliskuu 2010, 10:42 » |
|
Nyt kun olen pelannut muutaman pelin niin osaan kertoa siitä jotain. Peli ei ole vielä tasapainoitettu terranilla on ihan suht vaikeaa voittaa zerg ja protos on aika tasaiset. Peliä on ihan hauska pelata ja kyllä se tavaliselta pelaajalta vaatii ihan tarpeeksi paljon mutta ammattipeliä siitä tuskin tulee. Ilma vs maa taisteluissa ilma vie aika kovaa mutta ilma uniitit ovat kalliita.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #34 : 19.Maaliskuu 2010, 11:11 » |
|
Betatestaatko sinä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Exsalent
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #35 : 24.Maaliskuu 2010, 12:35 » |
|
Betatestaatko sinä?
Sitäpä juuri sain jo melko alkuvaiheessa betan
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Maailmanherra
|
 |
« Vastaus #36 : 27.Huhtikuu 2010, 16:07 » |
|
Tää on niin selkeesti tehty korealaisille.
Pelin tempo on huima sillä jokaisella rodulla on oma kikkansa millä nopeuttaa alkupeliä. Joka yksiköllä on myös vastayksikkö ja joku kikkakyky joten sakset leikkaa sekunneissa paperin ja paperi taas viiltää kivet halki ja poikki ja pinoon. Yksiköiden hallinta on silti helpompaa kun typerä 12 raja on poistettu.
Starcarft 2 on Starcraft 2. Siinä ei ole mitään uutta tai ihmeellistä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En ole rasisti, olen espoo- ja audirealisti.
|
|
|
Exsalent
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #37 : 07.Toukokuu 2010, 21:16 » |
|
Ja odotettu päivä on päätetty 27 heinäkuuta kokoversio julkaistaan. Silloin muutkuin kuin me beta testaajat pääsevät pelaamaan peliä, meillekkin uutuksia toki on. Ei muuta kuin tilausta nyt vetämään jos ei ole jo että pääsee heti ensinmäisenä päivänä pelaamaan ;)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #38 : 14.Elokuu 2010, 13:49 » |
|
Ja päivä on tullut ja mennyt ja reilu puolet kampanjasta pelattu, vaikka olin töissäkin tässä välissä. On muuten pirun upea peli!
2010 on hieno vuosi pc-pelaajalle, ja tämä on 2010:s viestini.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Robert
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #39 : 15.Elokuu 2010, 21:25 » |
|
Ja päivä on tullut ja mennyt ja reilu puolet kampanjasta pelattu, vaikka olin töissäkin tässä välissä. On muuten pirun upea peli!
2010 on hieno vuosi pc-pelaajalle, ja tämä on 2010:s viestini.
Itseltäni ei mennyt kuin alle viikko kampanjan läpi pelaamiseen mediumilla. En tunteja mitannut, mutta ei niitä järjettömästi kertynyt. Toki jäi pari medium tason achivementiä saavuttamatta, mutta itse olin tyytyväinen kampanjaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|