31.Lokakuu 2014, 14:02 *

Sivuja: 1 2 [3] 4 5   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Euroviisut 2008  (Luettu 12296 kertaa)
Vumpalouska
***

« Vastaus #40 : 21.Toukokuu 2008, 15:23 »

Suomi voittaa! Katsoin eilen semifinaalin, ja ainakin tähän mennessä kaikki muut kappaleet olivat kerrassaan hirveätä roskaa. Teräsbetonilla oli sentään kunnon meininki, ja tehosteet ja esiintyminenkin olivat kunnossa. Ovat ne teräsbetonilaiset sen verran miehuullisia, että kyllä sieltä vielä voitto tulee! Näin on!

Vähäisempien Valojen Herra
Narri
***

« Vastaus #41 : 21.Toukokuu 2008, 15:36 »

Muut olivatkin ihan lampaita!

Mutta herran jestas kun tuo koko Itä-Euroopan kaikesta läpitunkeva pompöösispateettinen nationalismi on väsyttävää katseltavaa...
Freyja

Asuinpaikka: Rovaniemi
« Vastaus #42 : 21.Toukokuu 2008, 16:46 »

Olen autuaan tietämätön tämän vuoden finalisteista, mutta Teräsbetonin kappaleen olen kerran onnistunut kuulemaan kokonaan. Ratsastavista miehistä (ja lampaista) tuli mielleyhtymä GRRM:n dothrakeihin (ja lhazareeneihin), josta en päässyt unessakaan eroon, joten ihan sen vuoksi aion käyttää aikaani lauantaina katsomalla kuinka bändi pärjää biisillään.

« Viimeksi muokattu: 21.Toukokuu 2008, 17:03 kirjoittanut Freyja » tallennettu

Kosketar
Velho

« Vastaus #43 : 21.Toukokuu 2008, 17:31 »

Siis mitä? Onko ne viisut lauantaina?

No, enpä ole muutenkaan tiirannut viisuja kovin montaa kertaa elämässäni. Vähän matkaa satuin tosin katsomaan sitä pätkää, jossa Teräsbetoni pääsi, öö, semifinaaliin eiku Suomen edustaja -finaaliin tai jotain.

No jaa. Pitäähän sitä olla isänmaallinen, mutta en oikeastaan osaa edes toivoa, että Teräsbetoni voittaisi. Minusta se on kulunut vitsi jo, tosin onhan se varmasti uutta muille paitsi suomalaisille. Mutta minulla on bändistä huonoja muistoja. Eikä se kyllä mikään hyvä vitsi ole.

Missä miehet ratsastaa, siellä lampaat ei voi laiduntaa... Joo, tosi toimivaa. Sanooko ne siinä biisissä jotain muutakin?
Rid
Velhoruhtinatar

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #44 : 21.Toukokuu 2008, 18:07 »

Sanoo ne että : HU! HA!

Mutta siinäpä se pääpiirteittään oli.

Luettavaa mielelle: Minuutteja Elämästä
Fantasyfan
Arkkivelhotar

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #45 : 21.Toukokuu 2008, 19:07 »

Euroviisut on loistavaa kilpailuviihdettä (kun en urheiluakaan seuraa). Juuri olen katsomassa Ylen Areenasta eilisiltaista lähetystä ja tuloksen toki tiedän. Se paljastui jo aamun kahvipöytäkeskusteluissa työpaikalla. Positiivista että Teräsbetoni pääsi jatkoon. En ole yhtyeen fanittajia, mutta sopivasti erottuva meininki muihin verrattuna.

Ei muuta kuin lauantaita odottamaan ... tai pikemminkin su-aamua ja Areenan tarjontaa kun tuota tv:tä ei ole.
Mirja Fell

Asuinpaikka: Vantaa
« Vastaus #46 : 21.Toukokuu 2008, 19:44 »

Euroviisut ovat kovatasoiset tänä vuonna... mukaan mahtuu silti kalkkunoita ja virolaisia taviksia  Teräsbetoni on vedossa, luulen että kappale pärjää pitkälle.

Azerbaizanin kappale on kyllä idealtaan mahtava. Olenko ainoa joka pitkään ihmetteli kuinka mies pystyy laulaa noin korkealta kuin biisin "enkeli"?  Järkyttynyt
Lunimara
Noviisi

Asuinpaikka: Jyväskylä
« Vastaus #47 : 24.Toukokuu 2008, 11:53 »

Tänään tulee sitten se finaali, kuinka moni aikoo katsoa? Minä ainakin, ihan vain saadakseni nauraa Teräsbetonin esitykselle. Minkä takia sinne piti lähettää heidät?! Jos sen piti olla metallia, olisivat nyt edes lähettäneet vähän paremman edustajan. Teräsbetoni, just.

Ja kuten sanottu, tämän vuoden kisat ovat todella kovatasoiset. Suurin osa kappaleista, ainakin minun tietämykseni mukaan, tuntuu olevan sellaista perus Euroviisu-poppia, tai mitä se nyt ikinä onkaan, en tiedä. Mutta todella perinteisiä kappaleita ne kuitenkin ovat. Saa nähdä, onko se Suomelle hyvä vai huono asia. Mutta ainakin Teräsbetoni erottuu joukosta, jos ei muuta!
Samira
Noviisi

« Vastaus #48 : 24.Toukokuu 2008, 11:59 »

Katsoin kaksi ensimmäistä semifinaalia ja tänään aijon katsoa varsinaisen finaalin. Ja voin sanoa, että tämän vuoden kappaleet ovat hirveää kuunneltavaa. Ajatella, ei yhtäkään hyvää biisiä koko kilpailussa!

Teräsbetonilla on vahvat mahdolllisuudet, vaikka en oikein pidä koko biisistä. *Huoh*
Crescent

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #49 : 24.Toukokuu 2008, 12:06 »

Kyllä ne viisut on nyt pakko katsoa. Ihan huumorimielessä, paljon mutustettavaa sen seurana ja aivoja nollaavana perinteenä.

En usko suomen mahiksiin. Ei mene kymmenen parhaan joukkoon, ei. Ja tämän sanon näkemättä kuin murto-osan niistä esityksistä. En katsonut karsintoja, en ole netistä kaivanut esiintyjien videoita. Täysin siis "asiantuntija"-lausuntojen pohjalta.
Moderaattori

« Vastaus #50 : 24.Toukokuu 2008, 13:39 »

Minuun jotenkin vetoaa se Azerbaizanin kappale. Ainakin videosta saa mukavia fantasiamielikuvia (ja se asetelma tuo mieleen ihan Chris De Burgin Spanish Trainin), mutta... :)

Kaipa minä katson. Aina olen nukahtanut kesken, jospa nyt... ^^
Radoxeald Lectunium

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #51 : 24.Toukokuu 2008, 13:57 »

Katson ne.

Olisin villinä veikkauksena voinut arvata itäblokin voittavan top-kympin tänäkin vuonna, mutta niitä on tällä kertaa varsin vähän finaalissa. Njoo, siinä suhteessa Suomella kyllä on etua, että sillä taitaa olla Azerbaidžanin ja Bosnia-Hertsegovinan lisäksi koko potretin ainoa rock/metallimusiikin edustaja. En kyllä usko Suomen voittavan, mutta hauska on nähdä kuinka metalli erottuu kaikkien niiden ihQ-poppareiden  joukosta.

Drakul
Vanha velho

Asuinpaikka: Iisalmi
« Vastaus #52 : 24.Toukokuu 2008, 14:22 »

Ja tässähän on loistavasti perusteltu näkemys...

Joo, katsoin osittain mitä semifinaaleissa tapahtui. Olen aina tykännyt Teräsbetonista ja onhan se erillainen mitä muiden maiden esitykset ovat. Nyt vain katsotaan herättääkö Teräsbetoni euroopan metallikansan äänestämään.Odotan sijaa 10 parhaan joukossa.Voittaja voi olla melkein kuka tahansa. Eikä sillä ole niin loppujen lopuksi väliä, Kunhan lipevä Dima ei vaan voita.
Crescent

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #53 : 24.Toukokuu 2008, 15:10 »

Edelliseen viitaten: Kai minä tein sen jo aika selväksi, että ihan periaatteen vuoksi en usko Suomen pärjäävän pitkälle? Lordin voittoa en osannut odottaa, se oli iloinen yllätys. Pakarisen esityksen menestys ei myöskään ollut mikään pettymys, en odottanut mitään ihmeitä. Samalla periaatteella tänäkin vuonna.

Anteeksi, joskus minä leikin jopa kirjoitttavani vain asia.
Kuurankukka
Neurovelho
****

« Vastaus #54 : 24.Toukokuu 2008, 16:36 »

Hmmm. Euroviisuja.
Tänä vuonna huoneessani on televisio. Pienoisesti tietokoneeseni addiktoituneena en voi jättää sitä kovin pitkäksi aikaa (... tosin tätä nykyä sekin on kannettava malli), joten muutamat viisut ovat menneet ohi jo silläkin perusteella... Viime vuotisista en tosin tiedä.

Kuulin tänään radiosta Teräsbetonin kappaleen (Suomipopilla on Euroviisuille omistettu viikonloppu). Tunnistin sen heti alussa tämän keskustelun perusteella ("sanotaanko siinä muuta kuin "hu ha"?"), ja... no, sanoista ei saanut mitään selvää ja muutenkin se oli vähän, mutta mikä ettei. Ihmisiin vetoaa omituiset jutut.

Jepjep.
Tänä vuonna aion katsoa euroviisut.
... jos muistan.

viha heikentää sydämistä voimakkaimmankin ja ennen kuin huomaat olet itsesi vankina murheidesi kahleilla kytkettynä katkeruuteen
NiTessine

Asuinpaikka: Espoo / Tampere
« Vastaus #55 : 24.Toukokuu 2008, 17:13 »

Teräsbetoni on melko varmasti top 5:ssä, kun toisessa karsintaerässä ei ollut muuta kuin huonoa ja tosi huonoa.

En usko, että tänä vuonna tulee Lordi-tason voittoa, mutta en myöskään olisi suuresti yllättynyt, mikäli Teräsbetoni toisi kuitenkin homman kotiin.

Azerbaidzan ja Venäjä ovat myös ihan mahdollisia.

Kunhan Ruotsi ja Venäjä peitotaan, olen ihan tyytyväinen. Dima Bilan, jos muistatte, hävisi Lordille jo 2006. Toinen vastaava tappio luultavasti aiheuttaisi levy-yhtiössä raivohalvauksen.

Euroviisufinaali tietenkin täytyy katsoa, koska ei sitä muuten voi uskottavasti haukkua. LiveJournalini euroviisudissaus on jo perinteeksi muodostunut.
Moderaattori

« Vastaus #56 : 24.Toukokuu 2008, 17:25 »

*pahishymy*

Tämä on ehkä hiukan offia, mutta ajattelinpa olla mesessä koko euroviisujen ajan, seuraamassa ja kommentoimassa esityksiä, jos muita sinne ilmestyy. Sovimme jo Havun kanssa olevamme oma euroviisukommentoijaparimme, mutta jos joku haluaa liittyä mukaan kommentoimaan, voi tulla. (vaikka tuskin siellä muuta kuin dissataan kaikkia ja minä kehun azerbaizania, jos sille päälle satun. :=)

Miten vain. Ja katsokaa Euroviisut. :p
Mirja Fell

Asuinpaikka: Vantaa
« Vastaus #57 : 24.Toukokuu 2008, 21:28 »

Euroviisut alkaa kohta  Hymyilee Niitä seuraamaan.. Azerbaizan on hyvä ehdokas voittajaksi, mutta itse olen Teräsbetonin kannalla  Hymyilee Suomalainen hevi, nääs  Iskee silmää Suomalaista sentään!
Moderaattori

« Vastaus #58 : 24.Toukokuu 2008, 23:04 »

Huu, mikä merirosvokappale. :D x)

Kelekele on myös hyvä. :) ja se hieno rakkaus-juttu, missä oli pyykkinaru. ^^

Jännää.
Lulion
Velho

« Vastaus #59 : 24.Toukokuu 2008, 23:51 »

Ai, että on ilo kuunnelle Serbiaa, todella kaunis kappale. Mielestäni jopa hyvät mahdollisuudet voittaa uudestaan. Menisi maa siinä vaiheessa varmaan konkurssiin, heheh

Espanja... Voi kauhea. Huumorikappaleessa on kai tarkoitus olla myös sitä huumoria. Ja tanssijoita kävi lähinnä sääliksi, koetti olla niin niin hauskaa taas. Itkettämään rupesi. Azerbaijanista pidän edelleen kovasti, lisäksi suosikkeihini kuuluu Islanti ja Venäjä. Tosin, on tuolla monta muutakin hyvää kappaletta esimerkiksi Romanialla ja Latvian piraatit on loistava.

Koko Skandinavia mukana finaaleissa, mikä on hienoa, vaikkakaan Tanskan mukaanpääsyä en käsitä. Toinen on Georgian aina niin kliseinen aihe kuin rauha kaikkialla. Simppeliä ja helppoa, tottakai, mutta ei toimi muuten.

Suomi tai Norja tottakai voittoon isänmaallisena, mutta noin muuten  Iskee silmää
Sivuja: 1 2 [3] 4 5   Siirry ylös