23.Heinäkuu 2014, 23:07 *

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Alkoholi  (Luettu 21419 kertaa)
Wanda
Velho

« Vastaus #120 : 26.Huhtikuu 2009, 18:16 »

Sanotaanko nyt, että pisin aika tänä vuonna selvinpäin on kaksi viikkoa. Minä en välitä häpeästä, terveydellisistä haitoista, eikä minulla ole minkäänlaisia ongelmia itseni kanssa. Se on vain yksinkertaisesti hauskaa. Enkä häpeä sitten kun tajuan tehneeni jotain tyhmää, nauran vain asialle. Keksikääs nyt jotain haukkumista puheissani että saadaan kunnon väittely tehtyä ;)

"I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant. It is what you do with the gift of life that determines who you are." -Mewtwo
Rituri

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #121 : 27.Huhtikuu 2009, 13:14 »

Minä olen edistynyt syksyllä opintojen alkamisen jälkeen siinä että nykyään pystyn juomaan jotain muutakin kuin lähes pillimehun makuisia juomia. Tosin oluesta en pidä vieläkään, mutta lonkero osottautui ihan miellyttävän makuiseksi ja viiniinkin uskoisin tottuvani jossain välissä.

Kuitenkaan en ole kovin innokas alkoholin nauttija. Suurin syy siihen on ehkä se että se maksaa ja minä keksin rahoilleni parempaakin käyttöä. Tästä syystä juomiseni rajoittuu yleensä korkeintaan kahteen siideriin tai lonkeroon, kun juomien lisäksi pitää varautua maksamaan kyyti asunnolle ja niin edespäin. Toinen rajoittava tekijä voi olla se että vierastan ajatusta kontrollin menetyksestä.

Toisaalta pieni estojen menetys on ihan paikallaan joskus. Minä en osaa tanssia, mutta olen siitä huolimatta ajautunut joissain tilanteissa tekemään sitä, kun se pieni seikka ei ole tuntunut enää niin merkittävältä. Toinen asia joka on edes auttanut sitä on ollut se että liikkeellä on ollut niin paljon ihmisiä että kukaan ei ole kiinnittänyt minuun sen enempää huomiota eikä muutkaan ole olleet mitään hyviä tanssijoita sekä paikalla vallinnut tunnelma.

Itse en ole koskaan ollut niin kännissä että olisin menettänyt kontrollin täysin joten en ole tehnyt mitään sellaista mitä olisin katunut myöhemmin.  Eikä minua haittaa sekään että muut ovat kännissä. Pieninä annoksina muiden hölmöilyjen seuraaminen voi olla jopa ihan hauskaa. Esimerkiksi pöydillä tanssimisessa ei minun mielestäni välttämättä ole mitään paheksuttavaa. Toki voi tapahtua asioita jotka ovat oikeasti ikäviä, varsinkin jos niitä sattuu useasti.

Minä käytön alkoholia lähinnä tiettyissä sosiaalisissa tilanteissa. Nautin eniten sellaisista kerroista kun olen käynyt rauhallisessa baarissa juttelemassa ihmisten kanssa, joita en ole ehkä nähnyt vähään aikaan. Esimerkiksi lukiokavereihin on tullut pidettyä jonkin verran yhteyttä juuri tälläisten tapaamisten ansiosta.

Tervapastilli

Asuinpaikka: Oulu
« Vastaus #122 : 27.Huhtikuu 2009, 18:38 »

Kieltämättä aika jännä ajatusmalli, että ajattelee vaikkapa nyt pöydillä tanssimisen, entiselle poikaystävälle tekstailun tai epävireisen karaoken laulamisen olevan niin säälittävää, että se on seuraavana aamuna itsemurhan paikka. Ei niin, etteikö humalassa voisi päätyä tekemään vakavampiakin asioita, mutta yleensä ne "säälittävät jutut" nyt kuitenkin tuppaavat olemaan tuota tasoa.

Mielestäni maailma olisi parempi ilman tuollaista... Vai onko se todella, oikeasti, jonkun mielestä kivaa?? En vain voi ymmärtää.  Haluaako joku todella sitä...?

Ehkä vika on meikäläisessä, kun en tajua, mitä tavoittelemisenarvoista on humalassa?

Tajunnan sumentaminen on kyllä äärimmäisen noloa, häpeällistä, säälittävää ja tuomittavaa kaikissa mahdollisissa muodoissaan.

Eikö kaiken kivan voisi tehdä selvänä?  Eivätkö kännääjät osaa irrotella selvänä?  Alkoholi on tekosyy, jonka taakse voi kätkeä sekoilun, jonka takana ei voisi seistä, jos olisi tehnyt sen selvänä...?

Ääh.  Joskus maailmat törmäävät liian lujaa yhteen.

Jotkut meistä käyttävät alkoholia myös nimenomaan päästäkseen sekavaan mielentilaan. Ihmisille on myös helpompi puhua ja murtaa sosiaaliset muurit ja henkilökohtaisesti en ole koskaan tehnyt mitään mitä en ainakin tavallaan olisi halunnut myös selvinpäin. Lisäksi pääsen ylianalyyttisestä mielestäni rauhaan mukavan humalassa. Eli kaikkea kivaa voi tehdä selvänä, mutta päissään se on monesti myös helpompaa ja jopa mukavampaa.

Epäilen että maailma ei sanottavasti paranisi jos ihmiset eivät tanssisi pöydillä tai laittaisi sekavia tekstiviestejä entisille parisuhteilleen. Huono karaoke ei myöskään poistuisi maailmasta ja vaikka poistuisikin, se ei nähdäkseni ketään auttaisi sanottavammin.

Tajunnan sumentamisessa ei ole mitään pahaa. Myöskin kipu- ja monella mielialalääkkeellä on tajuntaa sumentava vaikutus ja epäilen, ettet ole sanottavammin niitä vastaan vaikka oletkin sitä mieltä että tajunnan sumentaminen on tuomittavaa kaikissa mahdollisissa olomuodoissaan.
Emvignya

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #123 : 27.Huhtikuu 2009, 18:50 »

Tähän voisi sanoa, että kyllä, kivaa voi pitää selvänäkin. Se riippuu hyvin paljon siitä, miten suhtautuu muihin ihmisiin ja esimerkiksi heidän juomiseensa. Itselläni on ollut huisin hauskaa baarissa muiden mukana, vaikken juo pisaraakaan. Tähänkin tietenkin vaikuttaa paljon se, millaisessa porukassa haluaa viettää aikaansa, mutta jos iso osa kavereistasi juo ja haluat viettää heidän kanssaan aikaa, kannattaa olla avoin. Jos ihmiset seurassasi eivät juo, tuskin siinä on mitään ongelmaa, jos et sinäkään.

(ps. En sitten jaksanut lukea tästä ketjusta kuin Tervapastillin viestin ja nuo pari sitä ennen, joskin olen tätä aina välillä selaillut... joten jos toistan, sorry! :) )
Sarantha
Velhoruhtinatar

« Vastaus #124 : 27.Huhtikuu 2009, 20:30 »

Lainaus
Ei se (ainakaan aina/kaikkien kohdalla) ole näin yksinkertaista. Minä voin kyllä tehdä selvänäkin kaikki ne asiat jotka olen tehnyt humalassa, se ei vain aina olisi yhtä hauskaa. Eivätkä kaikki humalassakaan "sekoile". Mitähän tässä muuten sekoilulla edes tarkoitetaan? Ehkä harkitsematonta mitä minä olen tehnyt, on ollut ehkä joskus jossain keskustelussa avautua vähän liikaa, mutta se on ollut siinä tilanteessa vain positiivista.

Lainaus
Eli tätä minäkin tarkoitan.

Lainaus
Tämäkin on totta. Juomisen tai juomattomuuden ei tarvitse olla este sosiaaliselle elämälle (monet jotka eivät juo, valittavat usein etteivät pääse sen vuoksi porukoihin esim. uudessa opiskelupaikassa, koska vapaa-ajan tutustumisaktiviteetit pyörivät bilettämisen ympärillä). Samoja juttuja voi tehdä osana porukkaa selvänäkin, oma asenne ratkaisee. Jos lähtee mukaan "v*ttu te olette säälittäviä" -asenteella, niin voi kyllä tosiaan tulla ulkopuolinen olo.

Vaikka toisaalta tämä viimeisin on kyllä ikäkysymyskin. Ainakin silloin kun minä olin yläasteikäinen, porukka jakaantui kahtia hyvinkin tiukasti sen mukaan ketkä joivat (ne olivat myös niitä suosittuja tyyppejä) ja ketkä eivät. Onneksi aikuisena sosiaaliset piirit ovat olleet vähemmän jäykät.

"Tämä on viimeinen elämäsi, se ymmärrä,
suitsi mielesi pirut.
Ja kaiken minkä kykenet, se tee
kuin oisi se viimeinen tekosi
näkyvän valon maailmassa."
NiTessine

Asuinpaikka: Espoo / Tampere
« Vastaus #125 : 27.Huhtikuu 2009, 21:19 »

Tähän voisi sanoa, että kyllä, kivaa voi pitää selvänäkin.
Kyl, ja viinaa voi olla myös ilman kivaa.  Cool
mika
Vieras
« Vastaus #126 : 06.Toukokuu 2009, 19:57 »

Sori, mutta kyllä olen.  Se on paha juttu.  Iskee silmää

Vähennetty nauruhymiöt yhteen kolmen sijasta.
« Viimeksi muokattu: 06.Toukokuu 2009, 20:06 kirjoittanut Muukalainen » tallennettu
Siniset liekit

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #127 : 08.Toukokuu 2009, 16:45 »

Trolli kävi mielessä, mutta katsotaanpa nyt sitten. Hymyilee

Ymmärtääkseni valtaosa maailman väestöstä käyttää päihteitä päihtyäkseen. Eli kyllä.
Lainaus
Se, ettet ymmärrä ei tarkoita, ettei siinä olisi jotakin hauskaa. Hauskaa voi olla ilman alkoholia, mutta se ei tarkoita, etteikö voisi olla hauskaa alkoholin kanssa.
Lainaus
Tuohan on täyttä potaskaa eli olet väärässä. Ihmisten tajuntahan sumenee jo siinä vaiheessa, kun ollaan syöty hyvin ja rentouduttu ja vaikkapa saunottu: ns. sosiaalinen humala. Kun ihminen rakastuu, hänen "tajuntansa sumenee". Aivoissa tapahtuvat biokemialliset muutokset ovat huumausaineen käyttöä vastaavia - siis mielialan kannalta. Päihteiden käyttö voi tehdä elämästä hauskempaa, parantaa mielialaa ja tuoda niitä hyviäkin muistoja. Tästä kertoo sekä ihmisen biokemia sekä se, että päihteitä käyttävät myös onnelliset, menestyvät ihmiset.

Muokkaus: Tosiaan, tällä perusteellahan illan istuminen kaveriporukassa tai rakastuminen on äärimmäisen noloa, häpeällistä ja tuomittavaa. Hymyilee leveästi

Lainaus
Monet kivat asiat voi tehdä selvänä. Se ei ole syy olla käyttämättä alkoholia jos haluaa sitä käyttää. Monet kännääjät, väittäisin että jopa useimmat, osaavat irrotella selvänä. Tekosyystä... no, varmasti se on sitä osalle porukkaa.

Se, ettet sinä tykkää käyttää alkoholia, on aika huono peruste muiden tuomitsemiselle. Hymyilee
Magister Navis

Asuinpaikka: Arctopolis
« Vastaus #128 : 09.Toukokuu 2009, 00:02 »

Tunnustan, että juomiseni on lähes aina humalahakuista. Juon alkoholia vain silloin, kun haluan vetää kunnon lärvit. Periaatteeni on, että silloin harvoin kun otetaan, otetaan myös kunnolla. Eihän siinä muuten ole mitään järkeä. Mieluummin pari hyvää känniä kuussa kuin monta huonoa. Näin minä sen näen. Jotkut tietenkin ottavat monta hyvää känniä kuussa, mutta minä haluan pitää sen siinä kahdessa, jo ihan taloudellisista syistä.
Varislintu

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu
« Vastaus #129 : 12.Toukokuu 2009, 21:06 »

Minä inhoan humalahakuisessa juomisessa sitä, että pitää alkaa rellestää. Ne siis, jotka kokevat tällaista käsittämätöntä tarvetta, mitä eivät toki kaikki tee. Sitten rikotaan paikkoja, sotketaan ja roskataan ja tuhotaan. Metsät täynnä lasinsiruja, päkkipahveja ja litistettyjä tölkkejä (ja pitsalaatikoita ja nakkikääreitä). Kylttejä ja bussipysäkkejä potkittu rikki. Ihmisten asuintalojen seinustoille kuseskeltu. Varsinkin sellaisiin kohtiin, joihin ei sada, niin että viikkojakin myöhemmin haistaa, että Pate kävi täällä ja hällä oli hauskaa.

Ja aikuisemmista kun puhuu niin tuohon voi liittää vielä kerrostaloasunnossa huutamisen ja meukkaamisen sekä kaikenmaailman kosimakäyttäytymisen, eli on pakko vaivata nuoria naimaikäisiä naisia niillä sammaltavilla jutuilla ja vaeltelevilla tahmakäpälillä. Onneksi nuoremmat rellestäjät yleensä tyytyvät huutelemaan matkan päästä jos siihen ryhtyvät.

Mutta mielestäni kaikki, jotka osaavat juoda ja pitää hauskaa siististi ja toiset huomioonottavasti saavat puolestani tehdä niin, minä mukaanlukien Iskee silmää.
Siniset liekit

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #130 : 17.Toukokuu 2009, 01:12 »

Mellastamisesta muuten, että muutamia poikkeuksia lukuunottamatta eivät ne mellastajat mitään enkeleitä tapaa olla selvin päinkään. Eivätkä useimmat fiksut ja rauhalliset kaverit muutu kännissä örvelöriidanhaastajiksi.
« Viimeksi muokattu: 17.Toukokuu 2009, 01:41 kirjoittanut Iivari » tallennettu
Keltainen juustohöylä
Kokelas

« Vastaus #131 : 26.Toukokuu 2009, 21:50 »

Alkoholi on tuttu asia jo lähes kymmenen vuoden takaa. Aloitin melko säännöllisen "kännäämisen" yläasteikäisenä ja se jatkuikin siihen asti kunnes täytin 18. 17-vuotiaana alkoi tuntua, että alkoholismi on lähellä ja niinpä onnistuin jättämään juomisen vähän vähemmälle. Nykyisin ehkä kerran kuussa nautin vähän runsaammin nesteitä ja joskus otan sen kuuluisan saunakaljan. Tietenkin kesä on taas edessä ja terassikausi alkaa niin voi olla, että tulee sorruttua vähän useammin.

Juomien suhteen olen aika nirso. Yleensä juon olutta tai kuivaa omenasiideriä, mutta lonkeroon en koske pitkällä tikullakaan. Viinat myös kierrän kaukaa, koska jostain syystä saan aina hirveän pääkivun heti kun olen maistanutkin jotain.

Olen kuitenkin löytänyt viinien ilot. Koskaan ei tule juotua liikaa viiniä ja humala on aina samanlainen perus letkeä. Anopin kanssa tulee välillä otettua näitä hihityskännejä kotona. "Mitä jos maistettais vielä miltä toi toinen pullo maistuu? Hih hih." Viineistä pidän myös siksi, koska olen opiskellut niitä ja on hienoa leikkiä "asiantuntijaa" ja kertoa muille kanssaihmisille millaisesta viinistä on kyse.

Ylipäätänsä alkoholi on ihan ok jos sitä osaa kohtuudella ottaa. Se toimii usein tilanteen laukaisijana, jos on vähän isommat kekkerit ja tietenkin saa aikaan hyviä keskusteluja aiheista, mistä ollaan muuten niin hiljaa  Iskee silmää

Puhuimme juuri ystäväni kanssa, että krapulat ovat vähentyneet koko ajan ja päädyimme siihen, että tulee siis juotua vähemmän. Aloinkin miettiä, että en muista milloin olen juonut itseni sellaiseen kuntoon, että olisin esimerkiksi sammunut. Vuosia sitten. Nykyään tulee aina jokin alitajuntainen stoppi, niin ettei pysty enää juomaan aamuun asti vaikka haluaisikin. Liekö tämä nyt tätä vanhuus & viisaus soopaa, mistä ne puhuu..
Tudor

Asuinpaikka: Turku
« Vastaus #132 : 18.Tammikuu 2011, 17:56 »

Haa keitosta ja kännäämisestä puheenollen ( vaikka kukaan ei ole yli vuoteen täälä mitään sanonut ) tuossa vieressä mukavasti porisee ensimmäinen oluen valmistus yritys:P ruismaltaalla maustettua ale olutta. saas nähä:D
Diara

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #133 : 18.Tammikuu 2011, 20:32 »

Itse olen aina ollut todella tiukka alkoholin suhteen. Olin 17-vuotias, kun jouluna join ensimmäisen siiderini, vanhempieni tarjoamana. Vanhojen jatkoille isosiskoni osti 3 siideriä. Niiden jälkeen en koskenut alkoholiin ennen kuin täytin 18. Sen jälkeen join oikein kunnon kännit (tosin isosiskon juottamana) ja muutenkin aloin juomaan siideriä enemmänkin, saunan yhteydessä tai leffaa katsoessa. Muutaman kerran join kunnolla kännit.

Oma suhtautumiseni alkoholiin muuttui kesällä 2009. Isäni veli joutui sillon sairaalaan vakavan alkoholismin seurauksena. Hän vietti koko kesän sairaalassa, ja kahden kuukauden sairaalassaolon jälkeen hänet siirrettiin saattohoitoon. Setäni kuoli 54-vuotiaana alkoholismin aiheuttamaan maksakirroosiin vietettyään kolme kuukautta sairaalassa. Koko se kesä ja koko vuosi siitä eteenpäin oli minulle ja perheelleni yhtä h****ttiä (pahoittelut voimasanasta), koska vanhempani joutuivat hoitamaan setäni perheen asioita (häneltä jäi jälkeen 17-vuotias poika ja vaimo, jolla on pitkälle edennyt MS-tauti) ja minä sitten yritin pitää itseni ja pikkusiskoni täysjärkisenä (missä en edes onnistunut, siskoni masentui vakavasti).

Setäni sairaalaan joutumisen jälkeen en lähes koskenutkaan alkoholiin yli vuoteen. Otin aina välillä yhden siiderin, mutta se maistui pahalta ja päätyi todella usein viemäriin. Se kesä oli niin traumaattinen minulle, että vieläkin kyyneleet nousevat silmiini ajatellessani niitä hetkiä. Säikähdin alkoholin vaikutusta todella paljon.

Nyt kun tapahtuneesa on 1,5 vuotta olen alkanut opettelemaan alkoholin juomista uudelleen. Perheeni elämä on palannut lähes normaaliksi, tosin koskaan se ei ole enää samanlaista kun ennen. Juon alkoholia nykyään enemmän kuin ennen tapahtunutta, mutta edelleen määrät ovat pieniä: maksimissaan 5 siideriä viikossa, sekin painottuneena perjantaille, lauantaille ja sunnuntaille. Siideri maistuu taas hyvälle, mutta pidän tarkkaa lukua siitä, etten juo liikaa.

Opin yhden asian tuosta kesästä ja haluaisin jakaa sen muille: varokaa alkoholia. Alkoholismi vaikuttaa niin paljon muidenkin ihmisten elämään, kuin pelkkään juojaan itseensä. Setäni tapaukseen joutuivat osalliseksi hänen molemmat veljensä perheineen ja se maksoi kahden ihmisen hengen: isoisäni kuoli kahta päivää poikansa hautajaisten jälkeen (niin lähekkäin olevat päivämäärät eivät voineet olla sattumaa). Omaa juomista kannattaa tarkkailla ja tunnistaa merkit, kun alkaa mennä överiksi ja lopettaa ajoissa. Alkoholi on mielestäni ihan hyvä juttu, kunhan sen käyttö pysyy rajoissa.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
Echramath

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #134 : 18.Tammikuu 2011, 22:02 »

Pöysti osuu jälleen osuvasti. Eihän tätä helvetin olemassaolon taistelua kestä kukaan selvinpäin.

Piru Naiseksi

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #135 : 19.Tammikuu 2011, 12:13 »

"Oi, kunpa voisin sen ajan takaisin saada, kun kapakka mulle oli tuntematon! Ja se viini, mi laseissa helmeili kerran se juotuna turmion tuottanut on." Tämä muistelemani iki-iskelmän alkusäe kertoo suhtautumiseni alkoholiin.
Nykyisin juon  C2H5OH -pitoista litkua vain kerran vuodessa: elintarvikekaupassa myytävää vappusimaa yhteensä pullollisen tai kaksi toukokuun ensimmäisen pyhäpäivän aattona ja itse päivänä. Jotkut varoittelevat minua tästäkin annoksesta - sanovat, että alkoholistin ryyppyputki voi käynnistyä näin vähästä. Minä olen jo vuosia juonut vuosittaisen etanoliannokseni edellä kuvatusti, joten voinen luottaa siihen, etten tästä enää ratkea ryyppäämään.
Olen sitä mieltä, että olen kuluttanut niin tämän kuin muutaman seuraavankin elämäni aikaiset alkoholiannokset varhaisehkoina tämän inkarnaation vuosinani.
Faile
Kokelas

« Vastaus #136 : 30.Tammikuu 2011, 19:21 »

Minä en varsinaisesti edes pidä alkoholista. Kyllä useimmat juomat menee alas ja pari hyvääkin on, mutta ei se ole sellainen juoma, jota joisi vain "huvin vuoksi". Joten kyllä, juomiseni on humalahakuista. Jos haluan juoda "saunaoluen" tms. niin otan limpparin, koska se on vaan yksinkertaisesti parempaa. Voisin tietenkin juoda esim. breezerin sellaisen tilalla, mutta limsa on halvempaa. Hymyilee leveästi

Siitä huolimatta että juon alkoholia humalan hakemiseksi, niin en koskaan ole esimerkiksi sammunut. Juon sen verran, että saan kivan fiiliksen ja en enempää. Joskus menee vähän yli tästä hyvästä fiiliksestä, mutta muisti kyllä on pysynyt matkassa tähän asti. En tosin yhtään epäile, etteikö se sammuminen olisi joskus edessä, mutta pääasiallisesti en hae juomisellani mitään hirveää lärviä, vain hauskanpitoa. Hyvä fiilis näkyy mm. siinä, että voin kyllä tanssia selvinpäin, mutta päissään se on tuplasti kivempaa.
Fantasyfan
Arkkivelhotar

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #137 : 14.Toukokuu 2011, 22:37 »

Minulla on sitten edellisen tämän ketjun kommentin jälkeen muuttunut suhde alkoholiin. Nykyään en voi juoda sitä lainkaan tulematta sairaaksi, mikä on vähän rajoittavaa. Alkoholipitoiset juomat alkavat nopeasti ällöttämään ja muutama tunti sen jälkeen on sellainen olo kuin minut olisi myrkytetty.

Sinäänsä harmi menettää muutamatkin juomiskerrat vuodesta. Siideriä ym. juomia kannan kyllä edelleen kotiin, mutta alkoholittomatkin panimojuomat ovat hyviä :)
Hyppymiina
Noviisi

« Vastaus #138 : 30.Kesäkuu 2011, 09:46 »

Itselleni alkoholin käyttö siinä perseilymääreissä on juuri sitä hauskanpitoa. Päihtyneessä tilassa tehdään idioottimaisia asioita ja vaikutus on pienissä määrin ollut omalle psyykkeelleni todella postiiivista ja uskoisin ettei useita huvittavia sattumuksia olisi tapahtunut ellen juuri sillä hetkellä olisi ollut täydellisessä koomassa. En nykyisin kylläkään edes harrasta yhden illan ryyppäämistä hirveästi, vaan kun lähden radalle, niin siellä kuluukin vähintään se kaksi päivää. Toisne päivän humala = helvetin hauska olotila. Tästä sitten voivat pikkusieluiset valitella ja jeesustella sen minkä ehtivät, mutta huomauttaisin että useat näisät ihmisistä syyllistyvät aivan samaan kaikkien 'hyväksyttävien' juhlapyhien ja tapahtumien aikana. Itse vietin juhannuksen selvinpäin.

Mutta siis luontainen tutustumistapa useisiin ihmisiin on itselläni ollut järjettömät koomat. Esimerkkinä nyt vaikka eräs herra Mika jonka tapasin ensimmäisen kerran pitkän nettituttavuuden jälkeen. Tuhosimme yhdessä tuumin melkein pari lavaa olutta ja pullon gambiinaa haahuillen ympäri turkua. Ja joo, oli aivan helvetin hauskaa vaiheittain. En tiedä sitten että onko minussa masokistin vikaa, mutta jopa siinä pahimmassa krapulassa ei yhtään vituttanut.

Joillekkin ihmisille vaan tekee välillä ihan hyvää kitata päänsä täyteen, päätyä epämääräisiin paikkoihin ja polttaa matkalla vielä parit hatsit. Saavat jotain sielua edes siihen elämäänsä eivätkä vaan tuijota tietokoneen ruutua kulkien päivittäin vain väliä 'tietokonepöytä - jääkaappi - vessa' käymättä ollenkaan ulkona.

Edit: lähden tästä kohta muuten radalle. Kattoo jos maanantaina olisi taas elossa.
Lachesis
Kriitikko

Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #139 : 30.Kesäkuu 2011, 14:23 »

Minulla on pari aivojen dopamiinijärjestelmää tutkivaa työkaveria, joilla voisi olla valaisevaa sanottavaa edelliseen puheenvuoroon liittyen.

[/kukkahattu]

Ja kun ilta tulee tähdet sylissään
syöksemme tulta pimeyteen
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8   Siirry ylös