20.Huhtikuu 2014, 06:39 *

Sivuja: 1 ... 6 7 [8]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Alkoholi  (Luettu 20355 kertaa)
Saggeli
Kokelas

« Vastaus #140 : 30.Kesäkuu 2011, 16:07 »

Alkoholin ja muiden psykoaktiivisten aineiden kohtuukäytön suhteen olen jokseenkin liberaali - rajat tulevat tietty siinä vastaan, jos joutuu humalaisen ihmisen rasittavuuden kohteeksi (harvoin onneksi). Itse olen vain absolutisti enkä ole kyseisen aineen käyttöä nähnyt kohdallani kovin tarpeellisena.
finnishman
Kokelas

« Vastaus #141 : 12.Elokuu 2013, 00:21 »

Käytän hyvin harvoin alkoholia ja silloinkin kun käytän, niin osaan pitää sen kohtuullisena. Juon enimmäkseen mietoja alkoholijuomia, viina ei ole ollenkaan minun juttuni. En juurikaan ryyppää ja rellestä, ei vain ole minun juttuni. Baareissakaan en juuri käy.
Verikuu
Kokelas

« Vastaus #142 : 12.Elokuu 2013, 19:01 »

Itse tunnustaudun olutharrastajaksi ja täytynee myös myöntää, että nykyisellään tulee juotua ehkä hieman liikaakin tai pikemminkin liian usein, en yleensä juo kahta pullollista enempää. Viini on hyvää kun ei juo kun korkeintaan lasillisen. Viinaksien kanssakin saa olla tarkkana, eivät nimittäin sovi vatsalle ollenkaan.

Oluista parhaiten tippuu reippaasti humaloidut ja kitkerät alet. Tavallisia lagereita ei kyllä makunsa puolesta sovi nauttia yhtäkään, käyvät kyllä jos jonkinlaista humalatilaa hakee. Muutenkin sellaiset oikein reippaat kännäämiset eivät ole meikäläisen juttu. Olutravintoloissa tulee käytyä yleensä aina kun on mahdollisuus eli jos sattuu jostain syystä olemaan kaupungilla ilman autoa tahi on kuski mukana.

Kotipihassa kasvaa humalaa ja tänä syksynä olisi tarkoitus testata omien juomien mausteena, saas nähdä kuinka käy...

Sahtia tehtiin kaverin kanssa taannoin ja kyllä se ihan sahdilta maistui, mutta polkupyöräkuljetus ei sitten ollutkaan fiksu juttu...
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]   Siirry ylös