Emvignya
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« : 06.Maaliskuu 2008, 23:15 » |
|
Pienellä painostuksella...
Eli tarkoitus olisi keskustella seksistä, omista mieltymyksistä, näkemyksistä, tuntemuksista jne jne. Kukin vapaasti sen verran, kuin itselle sopii.
Noh, minä olen seurustellut saman miehen kanssa ja päätynyt samaisen hyypiön kanssa jopa kihloihin, joten lienee kaiketi pitkälti selvää, etten ole enää neitsyt, ainakin epäilisin prosenttejen kallistuvan sille suunnalle. En tosin ole tehnyt tarkempaa gallupia asiasta, saa olla erimielinenkin. Minulla oli myös onni/epäonni menettää se neitsyyteni tälle henkilölle. Eli siis suomeksi, olen maannut vain yhden miehen kanssa. Toisinaan tämä ottaa hieman aivoon, mutta olen ollut pääsääntöisesti ihan tyytyväinen valintaani. Ei käyne kieltäminen, etteikö aina välillä mielessä pyörisi, millaista on olla jonkun toisen kanssa, mutta en nyt äkkiä ole kokeilemassa.
Sitten kai siitä itse seksistä... Noh, minä olen pieni, jokseenkin halukas tyttö. Tilanne ei mitenkään helpotu menkkojen lähestyessä, tosin olen jotenkin päätynyt ajattelemaan, että sillä voisi olla jotain tekemistä myös ihan vain e-pillerien kanssa. Hormonit ja silleen. Pillereitä olen syönyt nyt reilun vuoden, ovat ainakin minulla toimineet ihan hyvin. Tosin, olen perusluonteeltani muutenkin vähän oikukas, joten jos ne jotain raivokohtauksia tai alakuloa satunnaisesti aiheuttaisivatkin, niin en minä sitä huomaisi.
Minä pidän seksistä. Olen kaiketi tietyssä mielessä vähän nirso, tai se on jonkin verran kiinni jaksamisesta ja innostumisesta. Useimmiten olen lähinnä se laiskempi (lue: tekemättömämpi) osapuoli, mikä aikalailla rajoittaa. Suihkut on kivoja.
Vanhalla foorumilla vastaavassa topicissa minulle suositeltiin silkkiliinoja. Katsotaan, mihin suuntaan keskustelu kehittyy, ehkä joku muukin jakaa hyviä ideoita. *wirn*
Ohjeistuksessani ei mainittu, mille alueella tämä olisi tarkoitus sijoittaa, mutta eiköhän rakas ohjeistajani korjaa mahdollisen virheeni huomenissa, jos kokee valintani menneen pieleen. Itse ajattelin keskustelun Satamassa olevan ehkä vähän vapaampaa ja rennompaa kuin Tavernassa. Joskin, voidaan me perustaa sinnekin aihetta jollain tavalla käsittelevä topi, jossa puidaan vaikkapa seksismiä ja naisten asemaa objekteina.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
The Rat
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Nummela
|
 |
« Vastaus #1 : 07.Maaliskuu 2008, 09:35 » |
|
Aaaaaaa... Silkkiliinoja? Sinullekos... Köh... Tuota..  (Mitäköhän tästäkin foorumista tulee, nykyään taidan keskustella täällä lähinnä ryyppäämisestä, seksistä ja virsikirjojen tuhoamisesta). Asiaan. Pystyn todistamaan kirjallisesti harrastaneeni seksiä kaksi kertaa! Muistelen kyllä, että kertoja on vuosien mittaan ollut enemmänkin, mutta muisti saattaa tehdä tepposet. Siitä olen varma, että harvemmin tulee harrastettua, kuin mitä mieli tekisi. Varsinkin nykyään. Alan olla sitä mieltä, että paras ehkäisykeino on pari mukulaa... Mitä muuten ehkäisyyn tulee, tähän mennessä on kokeiltu (yhdessä kumppanin kanssa tai yksin, miten nyt sattuu) ainakin: coitus interruptus, päivien laskenta, kondomit, pillerit (varmaan viittä eri merkkiä), kierukka, ehkäisykapseli (jota eräs sairaanhoitoalan ihminen ei saanut asennettua, joten sitä ei itse asiassa olekaan kokeiltu) ja pudas tuuriehkäisy. Ehkäisymenetelmistä viimeksimainittu oli käytössä muuten ensimmäisellä kerrallani. En voi suositella. Vaikka siitä mielenkiintoisia aikoja seurasikin, luulen että ihan tuollaista uhkapeliä ei olisi kannattanut pelata. No, tällä kertaa ruletti ei pysähtynyt mustaan kolmeentoista, mutta silti... Ne pari muksua on muuten tehty sellaisella puolivahingossa -menetelmällä, eli ei aktiivista yritystä, mutta molemminpuolinen sopimus siitä, että jätetään ehkäisy pois ja katsotaan miten käy (kävi, kerralla, kumpikin). Seksuaaliset mieltymykset... Hmm.. Luulen, että se olin minä, joka Empulle noita silkkiliinoja suosittelin. Siitä taitaa kyllä olla pari vuotta jo, te olette hitaita? Sinänsä minusta vain mukavampi, eroottisempi ja muunneltavampi versio käsiraudoista... Kertooko tämä suuntauksistani? Ei kai, tai ehkä. Omat mieltymykseni liikkuvat jossain siellä "lauantaina, saunan jälkeen, pimeässä, peiton alla" ja "korkokengissä piiskaa kaupungin keskustorilla keskellä päivää" välillä. En pidä kivusta sinänsä, mutta kivun mahdollisuus on ehdottomasti kannatettavaa... Hmm... Hankala selittää? Ja jääpalat. Okei, vinkkinä: jos sidot jonkun sänkyyn kiinni ja alat leikkimäään jääpaloilla (monikko), varaudu siihen, että lakanat ovat sitten märät... Jos tuo ei haittaa, kannattaa kokeilla. Jos haittaa, kannattaa kokeilla jossain muualla. Tietysti nuoltavat tuotteet ovat pop. Fatzerin sininen suklaa leviää tosi mukavasti alastomalle keholle kesällä, mutta sen poisnuoleminen on työlästä. Suosittelen myös levittämään vain ihmisille/alueille joilla ei kasva pahemmin karvoitusta (nyt taisi mennä porukalta into kokeilla tuota). Kermavaahto (tai suklaakermavaahto, nam) toimii tietysti paremmin, mutta... Joku välimuoto? Suklaakastike? Maun saa valita oman mieltymyksen mukaan. Ehkä suklaa on huono? :D Julkiset paikat ovat kivoja. Hipsitään jonnekin, yritetään vilkuilla ettei kukaan näe, heitetään vaatteita valikoidusta pois ja... jälkeenpäin havaitaan joku lintubongari istumassa kivellä kymmenen metrin päässä (noloa), tai kesken kaiken kaveriporukka kävelee metrin päästä ohi ja antaa kannustavia kommentteja (nolompaa)... Joo. Ehkä se lauantai-ilta on ihan kiva vaihtoehto. Peiton alla. Ai niin, pidin tarkoituksella kuvaukset aika minimissä, kun en ollut ihan varma miten foorumin ikäraja suhtautuu aiheeseen. :D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #2 : 07.Maaliskuu 2008, 10:52 » |
|
Kermavaahto (tai suklaakermavaahto, nam) toimii tietysti paremmin, mutta... Joku välimuoto? Suklaakastike? Maun saa valita oman mieltymyksen mukaan. Ehkä suklaa on huono? :D Kinuskikastike. Paksumpaa kuin suklaakastike (helpompi nuolla, ei valu), melko äkkimakeaa tosin. Ja suihkuun sen jälkeen. ;) Minäkin pidän seksistä. Kas kummaa, tykkään myös ryypätä, mutta koska papereissa ainakin olen evl-kirkon jäsen, kristillisiä kirjoja en ole tullut polttaneeksi. Paras yhdistelmä on varmaan seksi ja lievä humalatila, ei tule turhan paljon miettineeksi mitä on tekemässä. Seksi ja suuri humalatila ei toimi, seksi ja mies suuressa humalatilassa toimii vielä huonommin. Ei tosin sillä että humalaista naistakaan sänkyyni kaataisin. Mitä edellä kirjoittaneisiin vielä tulee, kyllä se oli Rottis joka suositteli silkkiliinoja ko pariskunnalle. Minä ja Iivari itse asiassa jo melkein ostimme ne niille, mutta koska hinta ei ihan osunut yksiin lahjabudjetin kanssa, päädyimme käsirautoihin (vaaleanpunaisilla pehmusteilla, aww miten romanttista). Ovat ilmeisesti olleet myös käytössä, mitä olen kuullut? Varastot saaneet lisäystä? Kohta Iivari tulee ja huomauttaa, kuka ne raudat itse asiassa osti... minä ja alan liikkeet emme ole koskaan oikein sopineet yhteen, olen niin pieni ja viaton ja ujo tyttönen.Korkeat korot ja nahkapiiskan olen kyllä aina halunnut...Suosittelen myös levittämään vain ihmisille/alueille joilla ei kasva pahemmin karvoitusta (nyt taisi mennä porukalta into kokeilla tuota) Tuohon on vielä pakko vastata! Karvat voi ajaa pois ensin. Tai jos suostuu rääkättäväksi, ne voi myös nyppiä yksitellen irti. Jehnaa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.Maaliskuu 2008, 11:02 kirjoittanut Dyn »
|
tallennettu
|
Until one day, the boundary gives way.
|
|
|
The Rat
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #3 : 07.Maaliskuu 2008, 11:01 » |
|
Mitä edellä kirjoittaneisiin vielä tulee, kyllä se oli Rottis joka suositteli silkkiliinoja ko pariskunnalle. Minä ja Iivari itse asiassa jo melkein ostimme ne niille, mutta koska hinta ei ihan osunut yksiin lahjabudjetin kanssa[...]
Juu, on se silkki niin pirun kallista. Metrin pätkä sitä kun maksaa monta euroa... Myönnän, vaatii käsityötaitoja että saa siistin version aikaan, mutta sen verran nyt pitää hyvän asian puolesta nähdä vaivaa. :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #4 : 07.Maaliskuu 2008, 11:03 » |
|
Mitä edellä kirjoittaneisiin vielä tulee, kyllä se oli Rottis joka suositteli silkkiliinoja ko pariskunnalle. Minä ja Iivari itse asiassa jo melkein ostimme ne niille, mutta koska hinta ei ihan osunut yksiin lahjabudjetin kanssa[...]
Juu, on se silkki niin pirun kallista. Metrin pätkä sitä kun maksaa monta euroa... Myönnän, vaatii käsityötaitoja että saa siistin version aikaan, mutta sen verran nyt pitää hyvän asian puolesta nähdä vaivaa. :) Ja äidin ompelukoneen lainaamista ko tarkoitukseen voinee myös pitää jonkinlaisena fantasiana?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vehka
Neurovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Juupajoki (Tampereen yläpuolella)
|
 |
« Vastaus #5 : 07.Maaliskuu 2008, 11:18 » |
|
Minä olen aika jäävi puhumaan tässä topicissa, mutta taidan tehdä sen silti. En ole (todistettavasti tai tietääkseni) harrastanut seksiä ikinä. Se johtuu paljolti kahdesta seikasta, omasta fyysisestä arkuudestani (jolle saattaa olla syynä sellainen hauska seikka, että tuntoaistini on 1,5-kertainen normaaliin verrattuna - selvisi minulle vasta viime syksynä) ja siitä, että minulla on periaate seksin ja avioliiton yhteydestä. Sinällään en ole itse asiasta kärsinyt.
Miksi siis edes kirjoitan tähän topicciin? Puolen vuoden aikana oma fyysinen arkuuteni on muuttunut hiljalleen kypsyväksi fyysiseksi... hmm, osaisinpa selittää. No, nykyään saan siis paljon helpommin väristyksiä ja mielihyväntunteita ilman niihin liittyviä negatiivisia seikkoja, kuten pelkoa, hermostuneisuutta ja epäröintiä. Esimerkiksi pelkkä käden hipaisu tai kutittaminen laukaisee minussa melkoisen reaktion, ja se on johtanut siihen, että pelkäänpä, että periaatteelleni voi käydä vielä köpelösti, jos oikea tilanne sattuu kohdalle.
Ja kun vielä todennäköisesti muutan jossain vaiheessa yhteen pojan kanssa, joka on varsin vapaamielinen ja hellä, olen vähän peloissani. Jo yksi viikonloppu hänen seurassaan riitti tuhoamaan fyysisen epävarmuuteni (ja kyse siis on vain syvästä ystävyyssuhteesta), joten mitäköhän mahtaa tapahtua, jos asumme saman katon alla?
En tiedä, se kieltämättä pelottaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
minä olen päättänyt olla sinun tanssin kanssasi Ruotsiin ja takaisin
|
|
|
The Rat
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #6 : 07.Maaliskuu 2008, 12:06 » |
|
Ja äidin ompelukoneen lainaamista ko tarkoitukseen voinee myös pitää jonkinlaisena fantasiana?
Menee ehkä vähän offiin, mutta... Itse käytin kyllä silloisen tyttöystävän äidin konetta, ja tarkemmin ajatellen, silloisen tyttöystävän äitiä ompelijana. Vielä kun muistaisi millaisen tekosyyn siihen tuli keksittyä... Voisi meinaan varmaan käyttää myöhemminkin. :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lachesis
|
 |
« Vastaus #7 : 07.Maaliskuu 2008, 12:20 » |
|
Mutta eikö käsin päärmätty silkkiliina olisi vielä sitäkin henkilökohtaisempi ja intiimimpi? Kohta Iivari tulee ja huomauttaa, kuka ne raudat itse asiassa osti... minä ja alan liikkeet emme ole koskaan oikein sopineet yhteen, olen niin pieni ja viaton ja ujo tyttönen. En tiedä, millaisissa alan liikkeissä olet käynyt, mutta esim. Sin City on ulkoasultaan jo huvittavankin neutraali ja kliininen. Minua lähinnä oleva sijaitsee kauppakeskuksessa muiden puotien lomassa, ja sinne meinaa kävellä vahingossakin sisään viereisen puhelinkaupan sijasta, kun näyttävät niin samanlaisilta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Valomuurin tuolla puolen nopeuden kantamattomissa
|
|
|
Denizen
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #8 : 07.Maaliskuu 2008, 14:25 » |
|
Hmh... Pahe-trilogia, pitää vielä vastata alkoholi-topikkiin... :P
No jaa, tupakkaa en polta, viinaa (tai muutakaan alkoholia sen puoleen) en juo, mutta seksiä sen sijaan harrastan (kuullemma kuuluisi sanoa harjoitan)
Kaava tuntuu olevan monesti, että kokeillaan jotain uutta, ja jos se on kivaa, niin jatketaan samaan malliin kunnes se ei enää ole uutta, ja sitten vielä jonkin aikaa, kunnes keksitään kokeilla jotain uutta (mutta oikeasti, uuden keksiminen on ihan hirveän vaikeaa)
Minä en osaa keskustella seksistä luontevasti... (mutta nyt sentään työkaveri poistui tuosta lähettyviltä, niin ei tarvi olla valmiina vaihtamaan jotain muuta sivua näkyviin)
Seksi on kivaa. Se on myös hirveän intiimia, ja läheistä (minä en pysty ymmärtämään irtoseksisuhteita, miten joku oikeasti voi vaan mennä tuntemattoman ihmisen kanssa sänkyyn?)
Mitähän vielä... Minun tyttöni on seksikäs (se tekee seksistä vielä mukavampaa luulen)
Seksi on myös kamalan kömpelöä. Aina on jokin käsi tiellä, tai pää huonossa asennossa, tai jotain vastaavaa.
Ja seksiliikkeet... En ole koskaan käynyt, mutta turussa niitä on ihan hirveästi, en sitten tiedä mistä johtuu (ja tosin voi vain johtua siitäkin, että olen pyörinyt lähinnä paljon pienemmässä kaupungissa, mutta silti... tuntuu että joka paikassa nousee silmiin kaikennäköiset vaatekaupat, tai klubit (lelukauppoja nähnyt vähemmän, mutta kyllä niitäkin))
Luulen että olisin aika hiljaa sellaisessa, mutta en näkisi ylitsepääsemättömänä poimia jotain hyllystä ja ostaa se, enkä myöskään vilkuilisi ympärilleni varmistellen ettei minua nähdä (en tosin myöskään kysyisi, missä jokin tuote on)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chiad
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Jyväskylä
|
 |
« Vastaus #9 : 07.Maaliskuu 2008, 16:13 » |
|
Pahe-topicit ovat alkaneet lisääntyä (lisääntyä, heh) täällä Risingissa. Johtuneeko kevään lähestymisestä...  En ole harrastanut vielä seksiä, vaikka mieli tekeekin. Odotan... en tiedä, mitä. Sopivaa kumppania? Sopivaa tilannetta? Ehjempää minäkuvaa? Se selviää sitten joskus. :) Tällä hetkellä nostan käteni ilmaan onanoinnin puolesta. Mihinkään avioliittoon en odota. Suhtaudun kriittisesti avioliittoon instituuttina. En pelkää seksistä puhumista. En pelkää myöskään seksiä, mutta olen ottanut siihen realistisen näkökulman. Seksi on kivaa, mutta kömpelöä (ainakin ensimmäisella, toisella tai kolmellakymmenennellä kerralla). Siksi suhtaudun siihen leppoisasti. Seksi on osa elämää, sitä ei kannata ottaa liian vakavasti. Ja on sitä muutakin kuin seksi. :D ... kuten alkoholi, jäätelö ja muut terveelliset asiat.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ninni
Velho

Poissa
|
 |
« Vastaus #10 : 07.Maaliskuu 2008, 16:17 » |
|
No, viina on kivaa, tupakka en polta ja seksi jäänee johonkin siihen välille. Mikäs siinä, ihan hauskaahan se toisinaan on, mutta hiukka yliarvostettua touhua mielestäni. Ei, en ole täysin frigidi, olen kykenevä saamaan varsin tyydyttäviä ja moninkertaisia orgasmeja, olen kokeillut kaikenlaista ja olen myös moraaliltani jokseenkin vapaamielinen... Minulla nyt vaan sattuu olemaan omasta mielestäni parempaakin tekemistä.
Lisäksi suoraan sanottuna pännii, että jopa seksi tuntuu nyky-yhteiskunnassa muuttuneen jonkinlaiseksi velvollisuudeksi - pitäisi olla aktiivinen ja kokeilunhaluinen ja eroottinen ja... höpöhöpö. Seksuaalisen vapauden täytyisi merkitä myös oikeutta kieltäytyä seksistä. Seksin pitäisi olla hauskaa ja rentouttavaa, en minä tahdo sen tuntuvan työltä. En siis ymmärrä, miksi tulisi nähdä vaivaa "lisätäkseen halukkuuttaan" tai "piristääkseen seksielämäänsä" (ehkä kauhein termi ikinä) jos on täysin tyytyväinen omaan seksuaalisuuteensa sellaisena kuin se on.
Lallallaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chiad
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Jyväskylä
|
 |
« Vastaus #11 : 07.Maaliskuu 2008, 16:26 » |
|
Lisäksi suoraan sanottuna pännii, että jopa seksi tuntuu nyky-yhteiskunnassa muuttuneen jonkinlaiseksi velvollisuudeksi - pitäisi olla aktiivinen ja kokeilunhaluinen ja eroottinen ja... höpöhöpö. Seksuaalisen vapauden täytyisi merkitä myös oikeutta kieltäytyä seksistä. Seksin pitäisi olla hauskaa ja rentouttavaa, en minä tahdo sen tuntuvan työltä.
Nimenomaan. Ylipäätään romantiikka on nostettu turhan korkealle jalustalle mediassa ja fiktiivisissä tuotoksissa. ("Matti Vanhasen rakkauselämä!" - ketä kiinnostaa?) On elämässä muutakin kuin seksi ja romantiikka, kuten ystävyys (ja takatalvi - talven rakastajan lisäkommentti).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jauho
Kokelas
Poissa
|
 |
« Vastaus #12 : 09.Maaliskuu 2008, 13:39 » |
|
Noniin.
Pitää kai kirjoittaa.
Allerkirjoittanut on jo kokenut paljon. eli laitetaan nyt jotain vinkejä tms tänne:
Vinkkejä: -Kahleet on kivoja, lisäävät mukavasti fiilistä. -Öljyt/liukuvoiteet on kivoja (niillä voi vaikka mitä temppuilla) -Asusteet on kivoja. -paikanvalinta on tärkeää.
Laittelenpa lisää kun ehtii, nyt töissä ja alkaa olemaan muuta tekemistä. =)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Askold
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #13 : 09.Maaliskuu 2008, 14:01 » |
|
Neanna on tällä kertaa mukana kirjoittamassa, hänen kommenttinsa tunnistaa kursiivista. Askoldin tekstit erottaa kirijoitus virheikstänsä. Yritämme nyt pysytellä foorumin k-13 ikärajan puitteissa. Paikan ja ajanvalinta on tärkeää. Edellisessä opiskelijakämpässäni äänieristys oli luokkaa alakerrannaapurin hengitys kuuluu selvästi joten yksityisyydestä ei voinut siellä puhua. Kukaan ei kylläkään valittanut meille tai ehkä he eivät vain kehdanneet sanoa mitään.... Ja joskus ollaan onnistuttu olemaan niinkin hiljaa, että kotioloissa huoneeseen on tullut äitini sen enempää koputtelematta. Hän nauroi räkäisesti meille ja lähti sitten pois. Tunnelmaa latisti hieman, kun anopin nauru kuului vielä talon toisestakin päästä. Sen jälkeen on kyllä koputtanut. Henkilöauto on hieman ahdas rakastelemiseen, mutta siitäkin on kokemusta. Jälleen paikanvalinta on tärkeää. Asuntoautot ovat kivempia. Emme nyt laita mitään konkreettisempia selostuksia, osittain ikärajan vuoksi, mutta enimmäkseen koska olemme ujoja  ja jokaisen täytyy löytää omat lempiasentonsa/asusteensa/etc. itse kokeilemalla. Sillä tavalla se on myös hauskempaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tapsa
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #14 : 09.Maaliskuu 2008, 14:40 » |
|
1,5-kertainen tuntoaisti, hmmm... *unohtuu ajatuksiinsa*
Seksiä ei minusta pitäisi pelätä tai aristella. Jos on sen verran fiksu, että tajuaa ujostella, niin osaa ja haluaa luultavasti myös kantaa vastuun ehkäisystä ja törttöilyn välttämisestä.
Mistä pitäen se on ollut pahe itsestään? Seksi on tärkeää. Sen toiminen kertoo paljon koko ihmissuhteen toimimisesta. Se on edesvastuutonta vasta siinä vaiheessa kun sillä on negatiivisia jälkivaikutuksia, ja laskisin morkkiksen sellaiseksi siinä missä taudit ja ei-toivotut raskaudetkin.
Itse tykkään aika kahtiajakoisesti hellästä intiimiydestä ja rajusta ******sesta. Sopivat eri tilanteisiin. Asennolla ei oikeastaan ole niin väliä kunhan se toimii. (Aika monet mielenkiintoiset kokeilut osoittautuvat tosielämässä fiaskoiksi.)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #15 : 09.Maaliskuu 2008, 15:14 » |
|
Auttaisiko, jos topikin otsikkoon merkkaisi k-16? Vai olisiko se ainoa varma tapa vetää perheen pienimmät paikalle? Eeh, oikeasti, minä uskon seksivalistuksessa esimerkin ihmeelliseen voimaan: seksi voi olla oikeasti turvallista ja hauskaa, ihan normaalia (kai? enimmäkseen?). :D Ja jääpalat. Okei, vinkkinä: jos sidot jonkun sänkyyn kiinni ja alat leikkimäään jääpaloilla (monikko), varaudu siihen, että lakanat ovat sitten märät... Jos tuo ei haittaa, kannattaa kokeilla. Jos haittaa, kannattaa kokeilla jossain muualla. Jäätelöä? Yhdistyy syötäviin tuotteisiin, eikä varmaankaan aivan yhtä välitön vaikutus kuin jääpaloilla. En ole kokeillutkaan, pitäisi varmaan. Hyvää vaniljajäätelöä, esimerkiksi Lidlin siniseen pakattua. ;) Tai lunta? Lumipesuhan on aidoimpia suomalaisia perinteitä, ei tosin välttämättä kovin seksikästä tai kiihottavaa. -Asusteet on kivoja. Tästä voisin haluta kuulla varsinkin miessukupuolen mielipiteitä. Mitä, missä määrin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lachesis
|
 |
« Vastaus #16 : 09.Maaliskuu 2008, 16:05 » |
|
Seksiä ei minusta pitäisi pelätä tai aristella. Jos on sen verran fiksu, että tajuaa ujostella, niin osaa ja haluaa luultavasti myös kantaa vastuun ehkäisystä ja törttöilyn välttämisestä. Pitäisi on minusta aika vahva sana tässä yhteydessä. Jos on kokematon ja sekä fyysisesti että tunnepuolella arka, on ihan ok, että niinkin voimakkaasti vaikuttava, henkilökohtainen ja herkkä asia kuin seksi mietityttää. Jos aloittaa ennen kuin oikeastaan haluaisi, kokee kaltoinkohtelua (pienetkin asiat voivat tuntua pahalta) tms. kaikki ei mene putkeen, voi satuttaa itsensä. Toki näistä pääsee yli, mutta ainakin itse pidän seksiä niin intiiminä ja etenkin tunnepuolen varovaisuutta ja huomaavaisuutta edellyttävänä asiana, etten lähtisi sillä leikkimään. Tästä syystä en myöskään luult. pystyisi yhden illan panoihin. En toki pidä seksiä mitenkään pahana asiana (olisi aika ankea tai ainakin sangen tavallisuudesta poikkeava avioliitto meillä, jos näin olisi), mutta en myöskään ota sitä niin kevyesti kuin nykyaikana nähtävästi pitäisi. Tästä syystä kyllästyin esim. Cosmoon, joka painostaa toisenlaiseen seksuaalisuuteen, kuin koen omakseni. Olen myös sitä mieltä, että vaikka parisuhde on oleellisilta osiltaan pitkä seksisuhde, muiden asioiden pitäisi olla siinä vähintään yhtä tärkeitä kuin lakanahommien.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Valomuurin tuolla puolen nopeuden kantamattomissa
|
|
|
Forlorn
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Oulu
|
 |
« Vastaus #17 : 09.Maaliskuu 2008, 19:12 » |
|
Selibaatti kunniaan!  Jos haluaa miettiä tätä vastakkaista näkökantaa, suosittelen lukemaan Liz Hodgkinsonin kirjan "Onko seksi turhaa?". Siinä on mielenkiintoisia ajatuksia mm. selibaatin yhteydestä luovuuteen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tapsa
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #18 : 09.Maaliskuu 2008, 19:32 » |
|
Jos haluaa miettiä tätä vastakkaista näkökantaa, suosittelen lukemaan Liz Hodgkinsonin kirjan "Onko seksi turhaa?". Siinä on mielenkiintoisia ajatuksia mm. selibaatin yhteydestä luovuuteen. Öhh... selibaattiin en kyllä ryhtyisi ihan tuosta vain mielenkiintoisenkaan kirjan innoittamana. Lachesis, en väitä, että varomattomuus on oikea ratkaisu. Pitää paikkansa, että seksin aloittaminen on asia, joka vaikuttaa voimakkaasti psyykeen eikä siihen pitäisi rynnätä jos ei oikeasti tunne olevansa valmis. Mutta haluaisin tuoda ilmi, että monet kokemattomat suorastaan pelkäävät seksiä. Ensimmäinen kerta mitä todennäköisimmin menee kuitenkin ihan penkin alle, ja jos sitä on odottanut kauhuissaan henkeä pidätellen, voi sen jälkeen innostus hiipua kokonaan ja seksi jäädä siihen. Jos siihen suhtautuisi enemmän huumorilla ja hivenen kepeämmällä asenteella, se tuskin aiheuttaisi samanlaisia traumoja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
leonichan
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Lappeenranta
|
 |
« Vastaus #19 : 10.Maaliskuu 2008, 02:35 » |
|
Ajattelin jättää oman pahe-trilogiani yhtä vajaaksi, mutta... 1,5-kertainen tuntoaisti, hmmm... *unohtuu ajatuksiinsa* Älä ainakaan mene ajattelemaan, että se on mitään hienoa! Kaikkea muuta. Oma tuntoaistini on sen verran mittava, että en esimerkiksi kykene käyttämään housuja ja vartaloa myötäileviä vaatteita, koska tiedostan saumat koko ajan ja ne ärsyttävät. Luonnollisesti myös seksi on vaikeampaa. Kumppanin pitää minun kanssani liikkua varoen ja taitavasti, sanoisinko nyt kutinan ja liiasta ärsytyksestä syntyvän kivun välissä olevalla kapealla sillalla. En edes kykene ajattelemaan mitään irtosuhteita sellaisten kanssa, jotka eivät tunne minua, kuten oma mies tuntee. Sängyssä menee kuitenkin ihan hyvin, sinällään. Mitään draamaa ei synny, vaikka homma minun takiani meneekin todella usein ihan plörinäksi. Luottamus on kunnossa ja huumori mukana. Kaukana on meidän sängystä se naistenlehtien ihanne kiihkeästä seksisuhteesta, joka on silkkaa rietasta riemuhuutoa illasta aamuun. Ei me sellaista tarvita. Meillä on ihan oma hommamme ja olemme siihen tyytyväisiä. Ainakin meillä on aina sängyssä hauskaa :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|