Keskustelut
touko 26
sunnuntai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Dyn
  • Rituri
  • Dragan
  • Maailmanherra
  • LunaAurora
  • jukkahoo
  • Boogahbo
  • Iivari
Yhteensä paikalla:
  • 8 käyttäjää
  • 36 vierasta

Lähetä sivu

Uusimmat viestit

Kesäprojekti 2013 - ideointitopicDyn21 vastaustaklo 23:47
4.6.2012Dyn1 vastausklo 23:36
Suokki 29.6.2013Elthadora4 vastaustaklo 23:04
Valkeiden ruusujen puutarhaFates3 vastaustaklo 22:34
Runo suoraan sydämestä: VirvoitusFates4 vastaustaklo 22:30
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 13   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksi  (Luettu 40866 kertaa)
Kuurankukka
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 11.Maaliskuu 2008, 02:05 »

Pakko täydentää trilogiaa. Sentään, no, lupasin. (Minut pakotettiin tähän!)
Tätä keskustelua on odotettu vasta vajaa puoli vuotta. Jee. (Missä itsetyydytyskeskustelu? Luin juuri aiheesta...)

Tietyllä tapaa tykkään puhua seksistä. Aina sen aikaa kun kehtaan (joka tietysti johtaa siihen etten muusta puhukaan koska enhän minä tietenkään muuta ajattele Iskee silmää).
Parisuhteessa seksi kai vähän niin kuin kuuluu asiaan. Enimmäkseen. Joten joo.

Asioiden nuolemisesta en juuri tykkää. Hmh. Rahka ei tosin ehkä ollut paras idea... mutta silti. Sitominen (meillä mitään käsirautoja ole eikä kuulemma tarvitakaan) on myös ihan kivaa, jos kohta poikaystävä taitaa tykätä enemmän olla sidottavana, ja kun sitojan rooli on niin raskas...
Se onkin niin rasittavaa kun jotain joutuu tekemäänkin. Kyllähän sitä kaikkea muuten useammin.

Empun mainitseman kihloihin-saman-pojan-kanssa-jonka-kanssa-harrasti-seksiä-ekan-kertaa -ilmiön tunnistan myös itsessäni. Tai no, eihän niillä miehillä nyt niin väliä, kaikki samanlaisia kumminkin (Näyttää kieltä), mutta minä en ole harrastanut seksiä naisen kanssa! Mikä vääryys, tai jotain.
Toisaalta en ole aivan varma, haluaisinkokaan välttämättä. Osaltaan viehättää se, että naisena heterosuhteessa minulla on vähemmän toiminnallista 'vastuuta': minun ei ole tarpeen tunkea mitään kenenkään sisään. En tarkemmin tiedä sen tarpeesta lesbosuhteissakaan, mutta voisi ajatella laajemmaksi. Ajatuksena jokseenkin hämmentävä, tai siis... no, en minä kuitenkaan osaisi. (En osaa selittääkään.)

No, seksi on kyllä ihan kivaa. En minä totta puhuen niin uusia juttuja kaipaakaan, jos vanha on hyväksi koettu. Joskus on ihan kiva olla koko päivä tekemättä muuta ja joskus olla nopea.
Täytyy kyllä sanoa, että itseasiassa on yksi, hm, pieni ongelma: pelottaa. (Ja minähän siis olen yhä neitsyt... missä kohtaa muuten ) Saati sitten että onnistuisi. (Tämä onkin noloa (vaikka olen näinkin väsynyt). No jaa, kai voi olettaakin.) Äh. Mitä minä yritän sanoa on mitä minä yritän sanoa, antaa olla.

Meillä on muuten osa-aikakämppis. Haha. Seinät ovat sellaistet että kun niihin osuu, ne kumisevat kovasti ja kauan. (Onneksi vain osa-aikainen.) Kotona taas on joku juttu siitä, että päivällä ei oltaisi sängyssä tai ilman vaatteita... (Äitini huomauttelee asiasta välillä.)
Poikaystäväni tykkää seksikkäistä vaatteista.

En minä tiedä. Söpöä.

... voin kuvitella, kuinka tätini lukee tämän viestin. Tai joku muu vastaava.
(Ja sopii olla tyytyväinen.)
Antaa olla.
tallennettu

viha heikentää sydämistä voimakkaimmankin ja ennen kuin huomaat olet itsesi vankina murheidesi kahleilla kytkettynä katkeruuteen
The Rat
Teknovelho

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Nummela
« Vastaus #21 : 11.Maaliskuu 2008, 14:42 »

(Missä itsetyydytyskeskustelu? Luin juuri aiheesta...)
Onhan tuolla satamassa käsityöt -keskustelu? :D
Pitäisikö tuostakin aloittaa aihealue? Eikös kolme ole jotenkin kivan paheellinen luku, neljän on liikaa... Ja yksi on...
Seksistä kuulema nauttii eniten, kun sitä harrastaa ihmisen kanssa, jonka tuntee hyvin ja jota rakastaa oikeasti. Siis itsensä. Joo-o. Noo, ainakin tietää mistä kumppani pitää. :)
tallennettu
Chiad
Teknovelho

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Jyväskylä
« Vastaus #22 : 11.Maaliskuu 2008, 14:48 »

Lainaus käyttäjältä: Kuurankukka
[---] minä en ole harrastanut seksiä naisen kanssa! Mikä vääryys, tai jotain. Toisaalta en ole aivan varma, haluaisinkokaan välttämättä.
Tuota myös minä olen pohtinut sekä itsekseni että ystävien kanssa. Jostain syystä kuvittelen, että lesboseksi on hellempi ja läheisempi seksin muoto, mutta tämä voi olla vain stereotypia.

Luin kerran jostain (anteeksi, en muista mistä), että miehet sekä naiset kokevat alastoman naisen kiihottavampana kuin alastoman miehen. Voisiko taustalla olla nykyaikainen naisten erotisoiminen - varmaankin sama ilmiö, mikä tapahtui kauniille nuorille miehille joskus aikojen alkuhämärissä. :) Vaikka hetero (tietääkseni  Iskee silmää) olenkin, minustakin naisten vartalo on kauniimpi, kurvikkaampi ja... noh, monimutkaisempi ja täten kiinnostavampi kuin miesten ruumis.

Missä itsetyydytyskeskustelu?
Sitä odotellessa...

Edit:
Lainaus käyttäjältä: The Rat
Pitäisikö tuostakin aloittaa aihealue? Eikös kolme ole jotenkin kivan paheellinen luku, neljän on liikaa...
Häpeä, Rottis! Ei itsetyydytys ole pahe! :D
Edit: Hups, taisinkin käsittää väärin, mitä Rottis sanoi.
tallennettu
Dyn
Velhoruhtinatar

Paikalla Paikalla
« Vastaus #23 : 11.Maaliskuu 2008, 21:42 »

Minua painostettiin aloittamaan keskustelu ekoista kerroista, mutta päättelin itse, että parempi vain lisätä se sivujuonteeksi tähän olemassaolovaan seksitopikkiin. -_-

Eihän se koskaan mene kovin hyvin? Eka kerta siis. Jos jollakulla meni, nostakoon näpylän pystyyn. Minulla ei mennyt, varsinaisesti: perinteisessä mielessä ainakaan neitsyys ei tullut lähteneeksi, tosin se asia korjattiin kyllä sittemmin. Kumpikin jännitti niin helvetisti, yli-yritettiin, toisaalta myös rakastettiin ja tykättiin tosi kovasti, eikä siitä missään mielessä huono fiilis jäänyt. Homma oli suunniteltu, öitä oli tullut nukuttua vierekkäin aiemminkin, kyseisestä henkilöstä pidän vieläkin. Lähinnä kai käsitykset aiheesta "mistä sopii aloittaa" ja muut kommunikointiongelmat pilasivat alkuyrityksen/-et. Puhuminen on kivaa, vinkkinä vielä ekaansa odottaville.

edit// Oleellinen trivia unohtui! 16 vuotta löytyi ikää.

Ja sitten muihin aiheisiin:

Lainaus käyttäjältä: Chiad
Jostain syystä kuvittelen, että lesboseksi on hellempi ja läheisempi seksin muoto, mutta tämä voi olla vain stereotypia.

Minä kuulen tuollaisesta stereotypiasta vasta nyt. :) Ok, hyvin mahdollinen kuva, jos mieltää miehen harrastaman seksin (mikä ilmaus) sarjaksi työntöjä ja pikaiseksi nukahtamiseksi. Mutkun... eihän se niin mene. Miehet ovat ihan helliä ja sympaattisia otuksia, ainakin osa niistä. Pieni osa? Edes muutama?

Lainaus käyttäjältä: Chiad
Missä itsetyydytyskeskustelu?
Sitä odotellessa...

Saisiko senkin sivujuonteeksi tähän keskusteluun? Hmm, ei me voida omaa aluettakaan seksitopikeille perustaa, niin mielenkiintoinen kuin aihe onkin. Ymmärtäisivät muuten ihmiset sen fantasian tuolla yläpalkissa vähän väärin. ;)

Itsetyydytys on kivaa: yksin, toisen katsellessa, ennen nukkumaanmenoa, hmm, no koska vain mahdollista ja tekee mieli, myös parisuhteessa eläville. :) Minulla oli äsken jokin ajatus aiheesta, mutta se katosi taivaan tuuliin (syytän Iivaria). Ensi kerralla sitten.
« Viimeksi muokattu: 12.Maaliskuu 2008, 09:58 kirjoittanut Dyn » tallennettu

Until one day, the boundary gives way.
Chiad
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 11.Maaliskuu 2008, 22:01 »

Lainaus käyttäjältä: Dyn
Miehet ovat ihan helliä ja sympaattisia otuksia, ainakin osa niistä. Pieni osa? Edes muutama?
Toivotaan.  Näyttää kieltä (Feministin alitajuntainen kommentti.) Eivaiskaan... Totta kai on helliä miehiä, en minä sitä kiellä - tunnen esimerkiksi erään todella hellän ja hyväsydämisen jätkän. Kun puhuin lesboseksistä, tarkoitin, että hellyyttä on tuolloin enemmän... Ääh, en oikein itsekään tiedä, mitä tarkoitin. Sovitaan, että miehet ovat yhtä helliä kuin naiset, jos vain haluavat (sama pätee naisiin).

Lainaus käyttäjältä: Dyn
Itsetyydytys on kivaa: yksin, toisen katsellessa, ennen nukkumaanmenoa, hmm, no koska vain mahdollista ja tekee mieli, myös parisuhteessa eläville. :)
Tietysti parisuhteessa eläville. Blogistaan tunnetun Birdyn jutuista (vai oliko se hänen Selibaattipäiväkirjastaan?) luin kerran, että eräs mies oli kiivaasti kiistänyt sen, että hänen avovaimonsa saattaisi itsetyydyttää - seksin pitäisi riittää. Siis täh? Totta kai parisuhteessa elävä saa runkata saman verran kuin sinkkukin.

Ennen nukkumaanmenoa se on parasta. <3

Tosin en tiedä, pystyisinkö tekemään sitä toisen katsellessa... *mutristaa huuliaan* Ehkä haluan pitää sen omana ilonani, vain minun. Sellaisena tapahtumana, jolloin voin todella rentoutua ja olla piittaamatta muista. (Itsekkyys nostaa päätään...)
tallennettu
The Rat
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 12.Maaliskuu 2008, 11:01 »

Mitä? Ei omaa seksialuetta? Onhan käyttäjillä ikämerkintä, voisi pistää jopa ikärajan... Joo, ei.

Ensimmäinen kerta ensin. Mikä nyt on hyvin mennyttä? 15-vuotias tyttönen iski minut varsin suorasukaisesti ja raahasi kotiinsa. Selvisi että neitsyt oli tämä toinenkin osapuoli... Kaksi neitsyttä samassa sängyssä menee sähellykseksi, mutta toki varsin mukavaksi sellaiseksi. Neitokaisen tarkoitus ei teknisesti toteutunut (halusi "päästä neitsyydestään eroon"), minä kai olin liian kiltti. Hauskaa kuitenkin oli, ja koko yö siinä meni... Seuraavalla kerrallakin oli hauskaa (joskin tyttö oli toinen ja hieman kokeneempi), mutta ei siihen parhaalla tahdollakaan voi väittää enää kovin kauaa menneen... Ah, nuoruus.

Suosittelen, hankkikaa kokeneempi kumppani ekalle kerralle. Tai sitten joku, jota oikeasti rakastatte (tai kuvittelette rakastavanne ainakin). Alkoholikeskusteluun sellainen viittaus, että pieni määrä voi rentouttaa mukavasti, mutta ei tuossa puuhassa ihan liian rentona kannata olla...

Itsetyydytys? Se on. Tulee harrastettua yksin ja yhdessä, salaa ja ei-niin-salaa. Julkirunkkaukseen nyt en ole vielä taipunut, eikä ole tarkoituksenakaan. Olettekos muuten koskaan jääneet kiinni kaapissa puuhastelemassa? En minäkään. Hyvä paikka, eikös vaan?
tallennettu
Vehka
Neurovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Juupajoki (Tampereen yläpuolella)
« Vastaus #26 : 12.Maaliskuu 2008, 11:10 »

1,5-kertainen tuntoaisti, hmmm... *unohtuu ajatuksiinsa*

leonichanilla oli tuosta hyvä pointti, joskin minun täytyy myöntää, että itselläni tilanne ei ole kovin paha - olen aina pitänyt tuntoaistista (en kivusta tosin, ymmärrettävistä syistä), ja siksi en koe esimerkiksi kankaan karheutta useinkaan epämiellyttävänä. Kutiaminen onkin sitten eri juttu. Lähinnä innostun aina kun löydän jotakin uutta tunnusteltavaa ja saatan koulutunnillakin unohtua sivelemään rosoja pulpetin pinnassa yms.

Ja palataksemme aiheeseen, myös hellyys on minusta ihan mukavaa. Seurustellessa jo ihan pieni kosketus, posken hipaisu tai kevyt suukko ovat ihania, ja yleensä en ole alkuvaiheessa kokenut tarvetta edetä siitä. Se onkin siksi ongelmallista, etten helpostikaan muista/käsitä, että kumppani kaipaa enemmän. Ja jos minun fyysisyyteni taas saa enemmän, hmm, huomiota osakseen, menetän helposti itsehillintäni. Ja siksi olen ollut varsin varovainen.
tallennettu

minä olen päättänyt olla sinun
tanssin kanssasi Ruotsiin ja takaisin
Tapsa
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #27 : 12.Maaliskuu 2008, 17:25 »

Ymmärrän, että jos tuntoaisti on erityisen herkkä, seksi voi olla hankalaa ja pikkujutut tuntua ärsyttäviltä. Mutta jos hommiin sitten päästään, eikö orgasmi silloin tule helpommin (ja voimakkaammin)?
tallennettu

Vehka
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 13.Maaliskuu 2008, 13:09 »

En voi tietää Iskee silm&#228;&#228; Mutta veikkaisin että kyllä, ja sitä voidaan ehkä pitää herkän tuntoaistin plussapuolena. Ainakin toivon niin, olisi kiva saada tästä jotain positiivistakin irti.
tallennettu

The Rat
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 13.Maaliskuu 2008, 13:19 »

Mutta jos hommiin sitten päästään, eikö orgasmi silloin tule helpommin (ja voimakkaammin)?
Ymmärtäisin, että tämä voidaan kokea plussana, mutta eikös tämä miehellä aiheuttaisi ns. ongelmia (tai no, sovinistivitsi: "Mistä tietää että nainen on saanut?" "Mitä väliä?").
tallennettu
Chiad
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #30 : 13.Maaliskuu 2008, 14:19 »

Mutta jos hommiin sitten päästään, eikö orgasmi silloin tule helpommin (ja voimakkaammin)?
Ymmärtäisin, että tämä voidaan kokea plussana, mutta eikös tämä miehellä aiheuttaisi ns. ongelmia (tai no, sovinistivitsi: "Mistä tietää että nainen on saanut?" "Mitä väliä?").
Mitä ongelmia?

Vitsi ei jostain syystä valaissut hakemaasi ponttia, vaikka hyvä olikin. :)
Minäkö hidasälyinen? En suinkaan......
tallennettu
The Rat
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 13.Maaliskuu 2008, 14:37 »

Ennenaikainen laukeaminen.
tallennettu
Dyn
Velhoruhtinatar

Paikalla Paikalla
« Vastaus #32 : 13.Maaliskuu 2008, 14:43 »

Ennenaikainen laukeaminen.

Pidetään kulttuurissa kai ennemminkin miesten kuin naisten ongelmana? Ei tullut edes mieleen, että mies kärsisi naisen liian helpoista orgasmeista, pikemminkin ottavan kohteliaisuutena. Mutta kun tarkemmin asiaa ajattelee, pidemmän päälle tuo saattaisi olla melko... turhauttavaa? Mihis sitä enää miestä tarvitsisi? ;D

Lähinnä mietin, toimiiko tuo kuitenkaan yhteen tuntoaistin kanssa. Orgasmi kuitenkin tapahtuu melko pitkälle korvien välissä, joten luulisi yliherkän tuntoaistin pikemminkin häiritsevän kuin kiihottavan. Siis päinvastaisella lopputuloksella: seksi on hankalaa ylivoimakkaiden tuntemusten takia (eivät enää tunnu hyvältä), tai sitten tunto on niin "turtunut" ettei mikään tunnu enää missään.
tallennettu

The Rat
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 13.Maaliskuu 2008, 14:59 »

Tarkoitinkin lähinnä, että tuo on miesten ongelma. Ja ainakin oman kokemukseni mukaan (joka toki on suhteellisen vähäinen, varsinkin miesten suhteen), on orgasmi todellakin miehillä fyysisesmpi juttu kuin naisilla. Hieman kärjistäen, voisin väittää että nainen voi saada orgasmin puhtaasti "päässään", kun taas mies voi saada sen puhtaasti alapäässään.

Seksuaalisen aktin pidentämiseksi miehlille onkin tarjolla tuotteita, jotka heikentävät tuntoa. Onko se sitten kivaa, en tiedä. En ole kokeillut...
tallennettu
Vehka
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 13.Maaliskuu 2008, 15:05 »

En tiedä, minä kyllä nautin kovasti pienistä kosketuksista ja muusta, mutta koska kokemusta orgasmista ei ole, en osaa sanoa. Silti, kyllä itse koen esimerkiksi kevyen posken hyväilemisen jo hyvin miellyttävänä enkä mielelläni etene sitä pidemmälle, koska en tiedä, mitä tapahtuu. Pitää kai kokeilla jotta osaan kertoa, vaikuttaako yliherkkä tuntoaisti negatiivisesti vaiko positiivisesti.
tallennettu

Dyn
Velhoruhtinatar

Paikalla Paikalla
« Vastaus #35 : 13.Maaliskuu 2008, 15:06 »

Rottis, sinä senkin mies. Nyt puhuttiin naisten orgasmeista. ;)

Lainaus käyttäjältä: Vehka
-- mutta koska kokemusta orgasmista ei ole, en osaa sanoa.

Nyt tuli sellainen isosisko-olo sanoa, että harjoittelepa itseksesi etukäteen. Miestä on helpompi opastaa kun tietää itse, miten (ja minne ja millä tavalla) pitää opastaa. ;)
tallennettu

Chiad
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 13.Maaliskuu 2008, 15:49 »

Hieman kärjistäen, voisin väittää että nainen voi saada orgasmin puhtaasti "päässään", kun taas mies voi saada sen puhtaasti alapäässään.

*Luennoivalla äänellä*: "Peräti 64 % kyselyyn osallistuneista naisista ilmoitti pystyvänsä saamaan orgasmin ilman mitään fyysistä kosketusta. Heille riittivät pelkät eroottiset fantasiat. [Kirjailija ja tutkija] Olden varmisti aivoperäisten orgasmien olemassaolon myös laboratorio-olosuhteissa ---" (Kari Heusala, 2001: Naisen seksuaalisuus.)

Jaa. Minä taidan sitten kuulua siihen 36 %:sta koostuvaan, onnettomaan naisryhmään, joka tarvitsee fyysistä kosketusta saadakseen orgasmin. Toki kiihotun helposti pelkästään ajattelemalla/kuvittelemalla/näkemällä/kuulemalla eroottisia asioita, mutta olisi lähinnä turhauttavaa vain kostua, olla ja odotella orgasmia. Ja jotenkin tuosta Heusalan tekstistä (ja kirjasta ylipäätään) tuli sellainen olo, että naisille on luonnollista tyytyä psyykkisiin, henkisiin asioihin, kun taas miehet tarvitsevat fyysisyyttä. Noh, tulkintakysymys tämäkin.
tallennettu
Lachesis
Kriitikko

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #37 : 13.Maaliskuu 2008, 16:09 »

Toisaalta myös unissaan voi laueta, niin miehet kuin naisetkin. Sitä en tiedä (liekö tutkittu), kosketteleeko nukkuja samalla itseään tiedostamattaan, mutta jos ei, silloin henkisperäinen orgasmi pelaisi miehilläkin.
tallennettu

Valomuurin tuolla puolen
nopeuden kantamattomissa
Tapsa
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #38 : 13.Maaliskuu 2008, 16:12 »

Ymmärtäisin, että tämä voidaan kokea plussana, mutta eikös tämä miehellä aiheuttaisi ns. ongelmia --

Naisen kannalta minä asiaa ajattelinkin.

Tuli muuten mieleen, että kuinka yleistä on, että tyttö saa orgasmin ensimmäistä kertaa miehen kanssa? Harjoitellaanko sitä etukäteen? Miehet ainakin harjoittelevat.

edit: // Ja Lachesis, kun mies laukeaa unissaan, hän ei ole kosketellut itseään, se tapahtuu automaattisesti. Mutta sen yhteydessä nähdään "märkiä unia". (Tai minä ainakin.)
tallennettu

Dyn
Velhoruhtinatar

Paikalla Paikalla
« Vastaus #39 : 13.Maaliskuu 2008, 16:26 »

Lainaus käyttäjältä: Tapsa
Tuli muuten mieleen, että kuinka yleistä on, että tyttö saa orgasmin ensimmäistä kertaa miehen kanssa? Harjoitellaanko sitä etukäteen?

Eikös itsetyydytyksellä kuitenkin pyritä orgasmiin? Chiadia kompatakseni, tuntuu epätyydyttävältä vain kiihottua ja olla. Eli omasta puolestani voin vastata: kyllä harjoittellaan, minä ainakin harjoittelin! Aloitin itsetyydytyksen jokseenkin 11-vuotiaana, samoihiin aikoihiin kun menkkani alkoivat ja aloin muutenkin kiinnostua aiheesta, ja jos ekan varsinaisen seksikerran aikaan olin kuitenkin jo 16... ;)

Sen sijaan orkku yhdynnässä ei ole itsestäänselvyys. Olen joskus sanonut, että fysiologiani ei tue emätinlähtöistä orgasmia; yhdynnässä on muutenkin liikaa häiritseviä tekijöitä, että siinä kerkiäisi laukeamaan. Tai tuota... no laukeamaan ehkä, mutta orgasmi on eri juttu. Hmm. Niitä taitaa olla kahden- tai useammankinlaisia. Fyysistä kosketusta tarvitsen tosin minäkin aina, omaani tai jonkun toisen. :)
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 13   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut