Keskustelut
kesä 19
keskiviikko
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Mainonta

Mainospalkki

Keitä paikalla

• Pisania
  • Aemilia
  • Kuunliekki
  • Narri
  • Prolet
  • Janiii
  • Maailmanherra
  • Scartti
  • Echramath
  • Dragan
  • Jaragil
Yhteensä paikalla:
  • 11 käyttäjää
  • 58 vierasta

Facebook

Lähetä sivu

Uusimmat viestit

Elämä on ihanaa, koska...Iivari570 vastaustaklo 21:57
Palasitko pitkän tauon jälkeen? Mitä elämällesi ta...Iivari44 vastaustaklo 21:52
LemmikitFere343 vastaustaklo 21:38
Minkälaisia allekirjoituksia suositte?Pyrexia46 vastaustaklo 21:09
KorutPyrexia126 vastaustaklo 20:53
Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Blogiketju  (Luettu 7447 kertaa)
Southpaw
Noviisi
*

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Oulu
« Vastaus #60 : 03.Kesäkuu 2011, 11:57 »

Vähän taas päivitystä allekirjoittaneen blogitilanteeseen. Eli tuli aloitettua jo (kolmannen?) kerran alusta ja tällä kertaa kyllä aion pitää itseni ruodussa ja koittaa olla kyllästymättä blogin kirjoitteluun. Tällä kertaa keskitytään blogissa vain erilaisten kirjallisten projektien seuraamiseen ja silloin tällöin vähän muuhunkin. Blogiin pääseepi tästä.

Ja kirjablogini osoite on muuttunut, koska vaihdoin blogin wordpressille, joten siihenkin päivitetty linkki nyt tässä.
« Viimeksi muokattu: 16.Tammikuu 2013, 19:29 kirjoittanut Southpaw » tallennettu

Nafisan
Kriitikko
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Oulu
« Vastaus #61 : 03.Kesäkuu 2011, 12:11 »

Tänään satuin vahingossa blogiisi törmäämään kun katselin listausta kirjablogeista Blogilista.fi:stä. Itsekin kun vasta vähän aikaa tuota kakksoblogia kirjoista (erotuksena käsitöille) ja nyt jo on tunne, että tekstiä ei saa riittävästi aikaiseksi. Onneksi nyt tuli tuo 30 päivän haaste niin ei ole niin kamala kiire saada seuraavaa kirjaa luettua (työt on hidastaneet lukemista).
tallennettu

"Jonakin päivänä olen puu, ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni, ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina." - Kahlil Gibran
Kummitustyttö
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 05.Kesäkuu 2011, 17:26 »

Minäkin aloin jokin aika sitten bloggaamaan. Lähinnä saadakseni kanavan ylläpitää kirjoitusharrastusta ja tietysti samalla jakaa ajatuksiani sun muuta. Eli toisaalta kirjoitan itseni takia, mutta olen myös pohjimmiltani vähän huomionkipeä ja toivoisin ihmisten eksyvän blogiini ja kommentoivan. Jos kirjoittaisin pelkästään itselleni, pitäisin perinteistä paperista päiväkirjaa. Hullu unelmani on tulla kirjailijaksi, joten siksikin toivoisin saavani blogin kautta palautetta kirjoittamisestani. Blogi on myös aika hyvä keino purkaa paineita, joita itselleni on tässä viimeaikoina aiheuttanut mm. autokoulu. Näiden "mielipide-" tai "asiatekstityyppisten" juttujen lisäksi julkaisen bloggissani myös novelleja.

Blogini löytyy osoitteesta http://annetaansenvirrata.blogspot.com/
Pitäisi ehkä päivittää vähän ahkerammin. Onneksi nyt kesälomalla pitäisi olla aikaa myös blogiin keskittymiselle, joten ehkä vihdoin saan toteutettua niitä (ainakin omasta mielestäni) syvällisempiä ja ajattelevampia postauksia  Hymyilee
tallennettu
Freyja
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Rovaniemi
« Vastaus #63 : 06.Heinäkuu 2012, 19:31 »

Kolmen ja puolen vuoden taipaleeni Vuodatuksessa on päättymässä ja olen muuttanut Bloggerin helmoihin. Vanhat tekstit säilyvät siellä missä ovatkin, mutta siirtelen niitä myös uuteen ympäristöön pikku hiljaa.

Taikakirjaimet löytyy jatkossa siis osoitteesta: http://taikakirjaimet.blogspot.fi/.

Meno jatkuu entisellään eli scifi- ja fantasiakirjojen arvosteluja, niihin liittyvien ilmiöiden ihmettelyä yms. mutuhuttu-meiningillä.
tallennettu

Ririskainen
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 06.Heinäkuu 2012, 20:29 »

Perustin pari päivää sitten kirjablogin, johon kerään queer-teemaisia kirjavinkkejä, erityisesti lesbonäkökulmasta. Kimmokkeen antoi verkkonaistenlehti Sylvin kolumni homoteemojen häivyttämisestä kritiikeissä. Sen takia näistä teemoista kiinnostuneen on vaikea teoksia löytää.

Vähemmän kärsimätön ja suuruudenhullu bloggailisi varmaan pidempään, ennen kuin alkaisi mainostaa, mutta minä olen kumpaakin  Virnistää joten blogini löytää osoitteesta sapfonkirjahylly.wordpress.com

Kirjavinkkejä teemaan mahdollisesti sopivista kirjoista saa antaa erittäin mieluusti vaikka yksityisviestillä.
tallennettu
Vehka
Neurovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Juupajoki (Tampereen yläpuolella)
« Vastaus #65 : 14.Elokuu 2012, 11:27 »

Heh. Yllytin ystäväni lukemaan Fifty Shades of Greyn suomennoksen ja pitämään aiheesta blogia. Projekti ei ole vielä kunnolla alkanut, mutta ensimmäiset reaktiot löytyvät jo. Jos joku muukin haluaa seurata, blogi löytyy tuolta.

Minulla on myös meneillään foorumin teemaan liittyvämpi projekti, on oikeastaan ollut jo viime syksystä vaikka välissä olikin piiitkä tauko. Pyrin katsomaan Wikipedian scifisarjalistan (englanninkielisen, toki) mukaisessa järjestyksessä läpi scifisarjojen pilottijaksoja. Tähän mennessä homma on ollut aika hajottavaa, mutta A-kirjain alkaa kohta olla jo puolessa välissä, ja sen jälkeen tulee B ja olen kuullut, että siellä on hyviäkin sarjoja. Scifiprojektiblogi löytyy täältä.
tallennettu

minä olen päättänyt olla sinun
tanssin kanssasi Ruotsiin ja takaisin
Ansa
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: SJK/VSA
« Vastaus #66 : 14.Elokuu 2012, 13:02 »

Tässä ehtinyt miettiä muutamaan otteeseen, millaisen blogin tekisin. Periaatteessa enimmäkseen mietin, mistä sitä rupeaisin kirjoittamaan. Toisaalta mielessä pyörii kaksi eri mahdollisuutta: joko kirjoitan kirjoista tai peleistä. Tai molemmista. Onhan pelikirjallisuuttakin olemassa. Sitten vielä se, kirjoittaisinko suomeksi vai englanniksi. Kuitenkin tuttuja löytyy Euroopasta aika paljon WoWin jäljiltä.

Saa nyt nähdä, mitä saan aikaiseksi. Olen vain hieman epävarma asiasta, ja hidas kirjoittamaan ajatuksiani ylös mistään asiasta. Ellen sitten aseta päämääräksi kirjoittaa ainakin kerran viikossa edes jostakin.
tallennettu

The world is changing, the sun sets, and the vodka is coming to an end.
- Dandilion
Q_Black
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Itä-Suomi
« Vastaus #67 : 20.Elokuu 2012, 19:30 »

Itseltä löytyy Lukunurkka - niminen lukublogi, jota päivittelen aika ahkeraan: http://lukunurkkaus11.blogspot.fi/ ja sitten kirjoittelen myös Leffanurkka - blogia, johon lisäilen katsomiani leffoja ja sarjoja: http://leffanurkkaus11.blogspot.fi/.

Saa käydä katsastamassa  Cool
tallennettu

“Welcome to the wonderful world of jealousy. For the Price of admission, you get a splitting headache, a nearly irresistible urge to commit murder, and an inferiority complex. Yippee.” (Wrath, DL)
Hanjeu
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #68 : 20.Elokuu 2012, 20:26 »

Onhan mulla jonkinmoinen blogi, englanniksi. EI kauheesti mitään syvää asiaa tai edes tiettyä linjaa, puhun vain mitä mieleen tulee, fanitan ja puhun mitä itselle on tapahtunut. Joskus saatan filosofisoidakin.

http://floranna.livejournal.com/
tallennettu

Joskus vain pitää nauttia olostaan.
Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut