23.Huhtikuu 2014, 22:32 *

Sivuja: [1]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Lukupiiri lomalle  (Luettu 1202 kertaa)
Mic
Vanha velho

Asuinpaikka: Tampere
« : 15.Heinäkuu 2008, 10:49 »

Lukupiiri on nyt pyörinyt sivustolla ilman taukoa useamman vuoden ja nyt tuntuu siltä, että pieni hengähdystauko voisi olla paikoillaan.

Tämän takia on päätetty pitää taukoa lukupiirin pidossa ja jatkaa sitten vuoden vaihteessa uudella innolla.

Kiitokset kaikille lukupiiriin osallistuneille ja toivottavasti näemme teitä jatkossakin =)

Mielipiteitä ja kehitysehdotuksia otetaan vastaan, jotta tauolta palatessa palataan entistä parempana!
Mic
Vanha velho

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #1 : 15.Heinäkuu 2008, 10:52 »

Tässä yksi ajatus:

Nyt periaatteessa valvojat ovat mahdollisuuksien mukaan pohjustaneet aihetta/osiota. Pitäisikö siirtyä tapaan, jossa heti alussa jaettaisiin osa jokaiselle osallistujalle ja tämä pohjustaisi tätä osaa. Samalla nähtäisiin heti alussa kiinnostaako kirja tarpeeksi montaa =)
Vehka
Neurovelho
****

Asuinpaikka: Juupajoki (Tampereen yläpuolella)
« Vastaus #2 : 23.Marraskuu 2008, 13:54 »

Tämä on ollut käytössä eräällä toisella keskustelualueella jossa olen aktiivi, ja Mic on myös. Ongelmana on vain se, että usein ihmiset myöhemmin tiputtautuvat projektista, eivät ehdikään alustamaan tai eivät uskalla lupautua, kun eivät tiedä miten sen tekisi. Luullakseni idea on silti ihan hyvä - itse ainakin tykkään alustaa lukuja silloin kun ehdin ja jaksan.

minä olen päättänyt olla sinun
tanssin kanssasi Ruotsiin ja takaisin
Sivuja: [1]   Siirry ylös