23.Huhtikuu 2014, 22:32 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä on vanha keskustelualue, jonka käyttö lopetettiin 27.9.2013.
Kaikki vanhat viestit säilytettiin arkistossa, kun uusi keskustelualue otettiin käyttöön.

Uudelle keskustelualueelle pääset osoitteella:
http://www.risingshadow.fi/forum

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lukupiiri lomalle  (Luettu 1202 kertaa)
Mic
Vanha velho

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Tampere
« : 15.Heinäkuu 2008, 10:49 »

Lukupiiri on nyt pyörinyt sivustolla ilman taukoa useamman vuoden ja nyt tuntuu siltä, että pieni hengähdystauko voisi olla paikoillaan.

Tämän takia on päätetty pitää taukoa lukupiirin pidossa ja jatkaa sitten vuoden vaihteessa uudella innolla. 

Kiitokset kaikille lukupiiriin osallistuneille ja toivottavasti näemme teitä jatkossakin =)

Mielipiteitä ja kehitysehdotuksia otetaan vastaan, jotta tauolta palatessa palataan entistä parempana!
tallennettu
Mic
Vanha velho

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #1 : 15.Heinäkuu 2008, 10:52 »

Tässä yksi ajatus:

Nyt periaatteessa valvojat ovat mahdollisuuksien mukaan pohjustaneet aihetta/osiota. Pitäisikö siirtyä tapaan, jossa heti alussa jaettaisiin osa jokaiselle osallistujalle ja tämä pohjustaisi tätä osaa. Samalla nähtäisiin heti alussa kiinnostaako kirja tarpeeksi montaa =)
tallennettu
Vehka
Neurovelho

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Juupajoki (Tampereen yläpuolella)
« Vastaus #2 : 23.Marraskuu 2008, 13:54 »

Tämä on ollut käytössä eräällä toisella keskustelualueella jossa olen aktiivi, ja Mic on myös. Ongelmana on vain se, että usein ihmiset myöhemmin tiputtautuvat projektista, eivät ehdikään alustamaan tai eivät uskalla lupautua, kun eivät tiedä miten sen tekisi. Luullakseni idea on silti ihan hyvä - itse ainakin tykkään alustaa lukuja silloin kun ehdin ja jaksan.
tallennettu

minä olen päättänyt olla sinun
tanssin kanssasi Ruotsiin ja takaisin
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

Risingshadow