Jukuke
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Oulu
|
 |
« : 24.Elokuu 2008, 18:57 » |
|
Itse odottelen mielenkiinnolla Paraolympialaisten alkua, koska aikasempina vuosina suomi on pärjännyt huomattavasti paremmin paraolympialaisissa kuin normi kisoissa. Eniten minua harmittaa se että ne sivutetaan mediassa lähes täysin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
The Rat
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Nummela
|
 |
« Vastaus #1 : 24.Elokuu 2008, 19:06 » |
|
Mitkä olympialaiset?
Ihan oikeesti, vaihtoehto puuttui...
Tosin myönnän tiiranneeni eilen keihäskisaa, mutta se johtui vain siitä, että olin "bileissä", joiden päivänsankari oli varsin kiinnostunut, samoin kuin 100% muista vieraista... :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Crescent
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #2 : 24.Elokuu 2008, 20:20 » |
|
Onneksi loppuivat jo. Onneksi. En itse jaksanut seurata, mitä nyt jotain, jos sattui tulemaan töllöttimestä juuri oikealla hetkellä (= pari tunnin sessiota olympialaisten parissa). Hyödynsin keihäsfinaalia juoksemalla tyhjenneessä särkänniemessä. Eniten kisoissa on ärsyttänyt muiden ylimääräinen kiinnostus niitä kohtaan. Aina pitäisi osata puhua uusimmista mitaleista, ennätyksistä. Yleissivistystä, juup. Pahoittelen, ei vain mitenkään voisi vähempää kiinnostaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Veequa
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Yleensä jossain muualla
|
 |
« Vastaus #3 : 24.Elokuu 2008, 20:48 » |
|
Mitkä ihmeen paraolympialaiset? o.O En edelleenkään ole telkkaria töllännyt pariin vuoteen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Una espina de experiencia vale más que un bosque de advertencia
|
|
|
Knox-setä
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Kiuruvesi
|
 |
« Vastaus #4 : 24.Elokuu 2008, 20:58 » |
|
Paraolympialaisista minua kiinnostaa vain tietää, miten Suomi pärjäsi. Kiina on diktatuuri. Sitä ei tueta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Your body and soul, Each others' mate, The twain shall split, My blade to sate.
|
|
|
Pisania
Risingin aktiivi
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vallis Gratiae
|
 |
« Vastaus #5 : 24.Elokuu 2008, 21:16 » |
|
Onhan se hieman sikamaista ettei paraolympialaisista nähdä kuin korkeintaan pätkiä urheilu-uutisissa. Tasa-arvoa, my ass... Mutta vaikka koko karkelot tulisikin suorana parhaaseen katseluaikaan, en taitaisi sittenkään niitä seurailla. Urheilukiintiöni on taas täynnä seuraaviin kisoihin asti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
If Ignorance Is Bliss, Why Aren't There More Happy People?
|
|
|
Raspode
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Riippumatto
|
 |
« Vastaus #6 : 24.Elokuu 2008, 21:23 » |
|
Aika vähäiseksi jäi minun olympialaisten seuraaminen, lukuunottamatta käsipalloa ja naisten lentopalloa. Ehkä neljän vuoden päästä, jos sittenkään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Skie
|
 |
« Vastaus #7 : 24.Elokuu 2008, 23:41 » |
|
Ohi on, ja paluu arkeen alkanee... niisk. No onneksi suomi-ruotsi- maaottelu vielä keventää tätä karua laskua urheilunmaailmasta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Add oil la!
|
|
|
Greenhead
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Meren rannalla. [Raahe]
|
 |
« Vastaus #8 : 26.Elokuu 2008, 13:28 » |
|
Onneksi on ohi. Pääsee muut teevee ja radio ohjelmat takaisin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Maailmanherra
|
 |
« Vastaus #9 : 26.Elokuu 2008, 13:39 » |
|
On muuten tosi tyhmän näköistä kun Yläpalkissa on vierekkäin aiheet: "Olympialaiset" ja "Olympialaiset on ohi vai onko?".
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En ole rasisti, olen espoo- ja audirealisti.
|
|
|
Knox-setä
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #10 : 26.Elokuu 2008, 18:42 » |
|
On muuten tosi tyhmän näköistä kun Yläpalkissa on vierekkäin aiheet: "Olympialaiset" ja "Olympialaiset on ohi vai onko?".
*nauraa* Todellakin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Muukalainen
|
 |
« Vastaus #11 : 26.Elokuu 2008, 18:58 » |
|
Enpä tullut seuranneeksi juuri ollenkaan, mitä nyt tuloksia satuin silloin tällöin kuulemaan. Näinollen ei liene yllätys että minun jokapäiväinen elämäni ei sen enempää järky kisojen loppumisesta kuin niiden alkamisestakaan. Vastasin silti "paluu arkeen", koska nyt toivottavasti loppuu niistä touhotus. Ai ne loppu jo? Voisin allekirjoittaa täysin, en edes tiedä päivää, milloin ne loppuivat.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Saako täällä särkeä jos on muukalainen?"
|
|
|
Kosketar
Velho

Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #12 : 26.Elokuu 2008, 19:43 » |
|
En varmaan muuten olisi edes huomannut koko tsempaloiden loppumista, mutta satuin avaamaan teeveen päätösjuhlan aikaan, kun podin kuumetta kotona. Tosin aika kauan sain ihmetellä, että mitä ne nyt seremonioi, ennen kuin tajusin. Mutta siellä soitti se Led Zeppelinin kitaristi ja se oli kova jätkä. =)
En seurannut olympialaisia, paitsi kerran kouluratsastusta. Se oli aika hassua. Ja eikun katsoin kerran myös esteratsastusta! Se oli jännittävää. Koulussa joutui välillä vilkuilemaan, koska käytävillä on teeveet. (Se on tosi tyhmää.) Ja opettajat kelpuuttivat olympialaiset myöhästymisen syyksi. :D (En minä sitä syytä tietenkään käyttänyt). Oikeastaan kukaan tuttavapiiristäni ei ole hirveästi tohissut olympialaisista (mitä nyt keskustelut Kiinan ihmisoikeusjutskuista), joten olympialaiset eivät vaikuttaneet elämääni oikeastaan millään tavalla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Adaera
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #13 : 26.Elokuu 2008, 22:10 » |
|
Jaa olympialaiset. Mikkä ne on? Ai ne loppu vai? No hei kyl mä peräti tiesin millon ne alko! Mut jaa ei oikein käyny lähellä sydändäntä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kuurankukka
|
 |
« Vastaus #14 : 26.Elokuu 2008, 22:19 » |
|
Samapa se minulle on tulevatko vai eivätkö. Seuraan televisiosta kahta sarjaa, eikä niiden päälle ole mitään tungettu... jos taas muuten tekee mieli katsoa jotain niin sama kai se on, onko olympialaisia vai jotakin muuta.
Kai ne paraolympialaisia jostain näyttävät?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
viha heikentää sydämistä voimakkaimmankin ja ennen kuin huomaat olet itsesi vankina murheidesi kahleilla kytkettynä katkeruuteen
|
|
|
Metusalem
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Inari
|
 |
« Vastaus #15 : 27.Elokuu 2008, 19:33 » |
|
Toinen aihe olympialaisista? Aika turhaa minusta. Jos jotakuta kiinnostaa kuulla minun kantani, lukekoon sen tuosta toisesta aiheesta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #16 : 28.Elokuu 2008, 04:33 » |
|
Ei tämä ole aihe olympialaisista. Tämä on aihe paralympialaisista.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Olen niitä tapahtumia joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla. Pekka Kejonen
|
|
|
Knox-setä
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #17 : 29.Elokuu 2008, 12:14 » |
|
Olemmeko me sivuuttaneet paraolympialaiset kokonaan ja puhuneet vain olympialaisten ja paraolympialaisten välisestä asetelmasta? Tietääkö kukaan täällä oikeasti edes yhtä suomalaista paraolympialaisurheilijaa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Xariel
|
 |
« Vastaus #18 : 30.Elokuu 2008, 13:50 » |
|
Juu! Se yksi pyörätuolissa oleva kaveri, joka menee todella kovaa niillä pyörillään. Pika-jotain. :)
Eikun oikeasti, en minä oikeastaan seuraa, ja ovat ne ohi. Paitsi, jos tulee mitali. :p
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rid
|
 |
« Vastaus #19 : 30.Elokuu 2008, 16:11 » |
|
Olemmeko me sivuuttaneet paraolympialaiset kokonaan ja puhuneet vain olympialaisten ja paraolympialaisten välisestä asetelmasta? Tietääkö kukaan täällä oikeasti edes yhtä suomalaista paraolympialaisurheilijaa?
Tiedän, Katja Karjalainen ja Pörri (Callan). Tai ei Pörri ole paralympiaurheilija.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|