24.Huhtikuu 2014, 11:24 *

Sivuja: [1] 2 3 ... 11   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Virallinen yöaihe, toinen kierros  (Luettu 19840 kertaa)
Iivari
Velhoruhtinas

Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« : 10.Marraskuu 2008, 04:57 »

Nyt kun yöt ovat mustia, pimeitä ja pitkiä, on taas aika yöaiheen, johon kirjoitetaan yöllä ja yöstä. Koska yömme ovat vaihtelevia, aivan tarkkaa rajaa ei kannata vetää, mutta yleisesti ottaen aika puoli kahdesta puoli kuuteen yöllä on yöaiheen aikaa. Yöaiheeseen kirjoittaminen ja osallistuminen on vapaaehtoista ja -muotoista, mutta kiinteästi sen täytynee liittyä yöhön. Keskustelun syntyminen, vuoropuhelukin on toivottavaa, mutta chätiksi yöaihetta ei ole tarkoitettu. Ei liioin pelkkään spämmäämiseen. (Elämää ei katsottane off-topiciksi.)

Tämä yö on ollut suhteellisen raskas ja vaikka nyt alan uskoa että kohta saan ihan oikeasti unta, en vieläkään ihan uskalla luottaa siihen. Harvoin menetän unensaamiseni tällä tavalla, yleensä ennemminkin olen pyörinyt sängyssä ja lukenut kirjaa kun uni ei ole tullut. Nyt, oikeastaan viime aikoina trendinä jo alkanut, mutta nyt huippuunsa jalostunut tunne/tieto etten saa unta vaikka olisinkin sängyssä, on aika ihmeellinen. Toisaalta vapauttaa tekemään tällä ajalla muuta kuin pyörimään sängyssä, mutta toisaalta menetän sen satunnaisen mahdollisuuden että saisin sittenkin unta, vaikkei siltä tunnukaan. No, eiköhän tämä tästä taas pahimman stressikauden mentyä palaile.

Minun yöaktiivisuuteni kokee elo-lokakuun aikana kumman käyrän huipusta ison notkon kautta uuteen huipuhkoon nousuun. Nyt alkaisi normaalivuonnakin olla sen vuoden neljänneksi suurimman yöaktiivisuuskauden keskittymä lähellä, ja tänä syksynä se taitaa stressistä johtuen olla vielä vähän normaalia suurempi. Pitänee yrittää nukkua sopivankokoisia päiväunia silloin tällöin.

Tänä yönä ei taida kukaan ehtiä vastata yöaiheeseen enää, mutta ensi yönä ja seuraavina öinä se on taas käytettävissä. Öitä.

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
****

« Vastaus #1 : 11.Marraskuu 2008, 03:07 »

Umm. En nyt oikein tiedä.

On ilmeisesti myrskynnyt. En jotenkin sisäistänyt sitä ennen uutisia, vaikka kyllähän täällä on satanut... Jossain kuulemma oli ukkostanutkin. Wau (en nyt tiedä miten hyvällä, mutta onhan se tähän vuodenaikaan vähän).
Nyt ei kuulu sadetta. On ikkunakin kyllä kiinni. Mutta on mukava nukkua, kun sade naputtaa kattoon. Nyt toisaalta on yläpuolella vielä monta kerrosta asuntoja, joten...

En kuitenkaan ajatellut vielä mennä nukkumaan. Oikeastaan kirjoitan esseetä. En sanoisi kovin kivaksi. En tykkää olla aikaansaava.
Yö on silti parasta aikaa tähän (olisi nanollekin, joku kaverilistallani on lähes valmis, y-hyy).

Mutta aika aww tämä keskustelu silti<3.

viha heikentää sydämistä voimakkaimmankin ja ennen kuin huomaat olet itsesi vankina murheidesi kahleilla kytkettynä katkeruuteen
Rid
Velhoruhtinatar

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #2 : 11.Marraskuu 2008, 06:28 »

Nukkuisin tällä hetkellä mitä mieluummin, mutta valitettavasti ärhäkkä selkäkipu vie kaiken toivon yöunista. Ärsyttää ja inhottaa. Onneksi on tuossa vieressä Pratchettin Night Watch jota voi lueskella kun netistä loppuu löytäminen

Luettavaa mielelle: Minuutteja Elämästä
Aemilia

Asuinpaikka: hml
« Vastaus #3 : 13.Marraskuu 2008, 03:39 »

Se oli hauskaa, menin ylivireen kautta alivireen kautta iloiseen olotilaan, jossa unohti onko nukkunut vai ei.

Tänä yönä on kuunneltu hyvin monenlaisia musiikkeja ja oltu niistä mielipiteitä ja annettu niitä ihmisille ja saatu takaisin. Joku on saattanut saada halauksen. Joskus herätäkseni menen nyt nukkumaan.

<3 Tervetuloa yöaiheilu kakkonen, minulla on ollut ikävä puoli kahden ja kuuden välillä. Olet suloinen.

A good many dramatic situations begin with screaming.
****

« Vastaus #4 : 14.Marraskuu 2008, 05:14 »

Wau. Alkanut vasta nyt tuntua kuin tässä unirytmissä olisi vähän jotain vikaakin. Tai siis ei ehkä ole ihan okei sentään mennä tähän aikaan nukkumaan niin kuin aina. No huomenna on sentään vapaata tai jotain (paitsi pitää palauttaa semmoinen kurssityö, jonka onneksi sain valmiiksi tuossa jo muutama tunti sitten jeejee, ja niin edelleen).

Ja sit öö. Tykkään öistä. Iltaisin on liikaa meteliä. Päivisin liian hämärää (ei valoisaa eikä pimeää, argh).
Ja menen nukkumaan.

Morgan Blood

Asuinpaikka: TurQ
« Vastaus #5 : 16.Marraskuu 2008, 06:18 »

Hmm, tässähän nämä yöt menevät. Levyjä tilaillen ja bassoa paukuttaen (josta naapurit tykkäävät, mutta tykkäänhän minäkin heistä). Heräsin sopivasti yöhön kello 1.45. Sen jälkeen ei ole pahemmin nukahtanut, joka on ihan mielenkiintoista 3 tunnin nukkumisen jälkeen, jees. Jaa-a, kohta voisi käydä tekemässä vaikka maanantain työt (jeah, viimeinen viikko alkaa NYT) tai ainakin lähteä etsimään aukeavaa kahvilaa.

Komppaan myös kuuraa harmaiden päivien kiroamisesta. Rehellinen pimeys on parempaa, tosin voisi sataa vähemmän, tai sataa lunta. Jotain sen tapaista valui taivaalta jossain välissä, mutta sekin on enää muisto (kuulostaapa dragiselta).

Vaasassa on ehdottomasti liian vähän yökukkujia, tai sitten on yökukkujia, joilla on liian tähdellistä tekemistä, tai sitten on yökukkujia, jotka sanovat olevansa yökukkujia, mutta eivät niitä ole. Tylsää.

Kiitän ja kuittaan ja liityn sunnuntaimummojen seuraan kadulle (ne ovat huonoja mummoja, eivät ole mummokortin arvoisia, siksi sunnuntaimummoja... olenpa taas hauska tänään.)

"To live is the rarest thing in the world. Most people exists, that's all."
- Oscar Wilde
Tapsa

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #6 : 21.Marraskuu 2008, 00:42 »

Pimeys ärsyttää. Mä tykkään kyl enemmän valoisasta.

Lasketaanko tämä yöksi, kello on vasta 00:42? Olisi eilen pitänyt vaivautua kirjoittamaan, silloin olin aika myöhään ylhäällä. Nyt menen tästä katsomaan Donnie Darkon uudelleen. ^^

Niin, ja Iivarin "tämä ketju ei ole spämmiä varten" kriteerejä en nyt ihan ehkä kykene, toisaalta ajatus on kyseenalainen jos sitä odotetaan öisiltä ihmisiltä. Enkä kyllä ihan hirveästi häviä tuolle Miksun ekalle viestillekään.

****

« Vastaus #7 : 21.Marraskuu 2008, 03:31 »

Lalalaa. Pimeys on mukavaa. Sanoinkin sen jo, tai en oikeastaan. Mutta että pimeys on ja valo, hämärä on tylsää.
Mutta nykyään on sentään lunta.

Essee kirjoitettu (taas jotain sellaista!) ja tänä yönä olen ehtinyt jatkaa nanoani jopa tuhannella sanalla ja ilmeisesti leimata itseäni mutta ei se haittaa (kai) ja sit jotain muuta kivaa. Olen syönyt suklaamuroja ja sitten kohta kirjoitan riimillisiä runoja ja pelottaa muutenkin vähän kaikki kummalliset lukkoin-sanat ja jotain.

Mutta maailma on kaunis! Ja jotain sellaista.
Harmi vain että väsyttää.

Valkyrie
Velho

« Vastaus #8 : 22.Marraskuu 2008, 01:47 »

Niin, on jälleen yö. Ja minulla on kova nälkä, mutta enpä tiedä, jaksanko edes mennä leivän tekemään. Joskus kesällä sitä jaksoi keittää nuudeleita tähän aikaan, mutta ei enää... Joskus syön ihan kunnon yöaterioita, esim. kerran paistoin sipuleita, joka herätti veljeni..
Olenpa aikamoinen yöeläjä, mutta se johtuukin jotenkin siitä, että otin joskus sen vanhan iltarukouksen tosissani. Nukkuminen on siitä lähtien ollut jotenkin hankalaa, ja olen pienenä ihan vain pelännyt nukkumista kuoleman pelossa. Okei, minulla on ehkä ollut liian vilkas mielikuvitus, kun olin pieni, mutta..
Kuitenkin, muut jo nukkuvat, ja kai minunkin pitäisi. Kuulemma olemme menossa kahdentoista aikaan äitimme luokse, ja sitä ennen varmaankin käymme rautakaupassa, jossa saan taistella suuri ennakoluuloja vastaan.
Ah, Ilmari oli ystävällinen ja kertoi minulle sen rukouksen, ja onpa pakko laittaa se tähänkin: levolle laske luojani/armias ole suojani/jos levoltain en nousisi/taivaaseen ota tykösi/aamen
Aivan karmiva, ja se on aina pelottanut minua. Meidän naapurimme pieni tytär kuoli tässä parisen vuotta sitten nukkuessaan, oli valittanut illalla päänsärkyä, ja löydetty aamulla kuolleena. Sääli sitä raukkaa, olivat silloin juuri muuttaneet tälle seudulle, ja olinpa pariin otteeseen nähnytkin hänet.
Eli ei mikään ihme, että valvottaa, kun muistelee tuollaisia kauhujuttuja.
Xariel
Moderaattori

« Vastaus #9 : 22.Marraskuu 2008, 02:57 »

Hii!

Minun pitäisi kirjoittaa Nanoa vielä 584 sanaa. En pysty. Kuoleeennngggh.

Pitäisi mennä nukkumaan, mutta pitäisi myös kirjoittaa. Juttelen Empron kanssa mesessä. Olemme jutelleet jo yli neljä tuntiargh. On kivaa, ja aiheet on vaihdelleet laidasta laitaan.

Kaikkien aikojen ennätyslinkki:

Riikka|NaNo sanoo (2:17):

Riikka|NaNo sanoo (2:18):
Oho mikä osoite. :D

Emperor sanoo (02:13):
wtf. pitäisi varmaan katsella joskus TV:tä.

Emperor sanoo (1:48):
ei millään pahalla
Emperor sanoo (1:48):
olet hieno ihminen
Emperor sanoo (1:49):
arvostan sinua
Emperor sanoo (1:49):
mutta

(Tuli tässä välissä mieleen että mitä spagettia sieltä nyt oikein tulee. :D Heh.)

***

Puhuttiin haleista ja überkuulosta. Puhuttiin writer's blockista ja kustantajista. Puhuttiin murhista ja musiikista. Kehuttiin toisiamme (kun ei voida kätellä). ^^

On edelleen kivaa. Jea. ^^
 Rid.edit. Laitoin kaikkien aikojen ennätyslinkin spoileritägeihin ettei riko leiskaa.

Dynedit// Yritin jakaa linkkiä niin, ettei rikkoisi leiskaa, mutta ei onnistunut näköjään... huoh. On se pitkä.
« Viimeksi muokattu: 22.Marraskuu 2008, 19:35 kirjoittanut Dyn » tallennettu
Emperor

Asuinpaikka: Akselilla Hanko-Teno
« Vastaus #10 : 22.Marraskuu 2008, 03:11 »

Mikä pahuksen yö- *vilkaisee ulos ikkunasta* -ai, tuo...

Niin se menee tuo aika. Olen tässä iltapäivä-ilta-iltayö-yö-akselilla saanut aikaa seuraavaa:

-Mesetin
-sävelsin, kylvin itsekehussa
-Mesetin lisää, muistaakseni 3 osanottajaa tässä vaiheessa
-sauna, iltapala
-mesetin, luin tekstejä, nauraa räkätin huipputyyppien kanssa, keskustelin syvällisiä ja muuta mukavaa lukuisten eri veijareiden kanssa, kiitos heille
-taidankin jo olla tässä

Enkä missään vaiheessa edes vaihtanut kylpytakkia oikeisiin vaatteisiin. Nyt kanssakeskustelijat alkavat saada shokkeja.

Yö on pimeää aikaa. Tai pitäisi, mutta tuollahan tuo lumi luo aavemaisen valkeaa tunnelmaa. Mustat lampaamme sentään tuovat hetkeen ripauksen sitä oikeaa pimeätä aamuyötä. Enkä puhu nyt pikkusisaruksistani.

Pitäisi opetella menemään ajoissa nukkumaan. pelottavaa, että kello on kolme aamuyöllä ja minä valvon.

Onko täällä kylmä vai johtuuko se minusta?
Taino, älä vastaa.

(ei hitto, tännehän saisi oman Mesequotet- osionkin, mutta taidampa siunata teitä tällä ihastuttavalla ja suoraselkäisellä kommentilla:)

"Älä. Ikinä. Hevaritukkaa."
Aemilia

Asuinpaikka: hml
« Vastaus #11 : 22.Marraskuu 2008, 03:14 »

Minä en saa nukuttua kun olen nukkuillut kaiken päivää. Snif. Mutta nyt aion sillä pääni tuntuu kolme kertaa isommalta kuin normaalipää. Ja eikö minun pitänyt vähentää kirjoittelua. Ja minä tulen väsyneenä vähän alavireiseksi. Ja uskaltauduin tekemään leipää ja vatsani on kauhean kauhean kauhean kipeä, ja kirjoitin iloisen runon kun kuuntelin radiota.

Taas tuoksuu Emlillä lämpimä leipä
tuore leipä ja lämpimä leipä
pehmeä leipä ja lämpimä leipä.

Taas tuoksuu kuutamon tuoksussa tee ja lämpimä leipä
hiljainen yö ja se
miten lämmintä leipä on pakkasessa.

Ja Xariel, kirjoita vaikka sinäkin leivän leipomisesta sillä tällä tekniikalla saat äkkiä kuusisataa sanaasi kasaan.

Muokk: ja herranen aika sentään, minähän olen teknovelho. Tämä oli nappiviesti siihen, olettaen että se oli tämä viesti.

A good many dramatic situations begin with screaming.
Xariel
Moderaattori

« Vastaus #12 : 22.Marraskuu 2008, 03:24 »

Hmm. Taidan kirjoittaa tarinaani yhden sellaisen kultaryntäyksen niinkuin usassa vuonna nakki ja pulla. ^^ Hiukan eloa ja tapetaan taas yksi kunnon hahmo. Ja saadaa tragediaa kun laitetaan toinen hahmo hinkumaan mukaan! Kiitos ideasta. Ja onnea, Teknovelho! :D

Emperor: tarkoitin mitä sanoin. Usko pois.
****

« Vastaus #13 : 22.Marraskuu 2008, 03:35 »

LalaalaLA. Minäkin juttelen Keisarikorkeuden kanssa, mikäs salaliitto tämäkin nyt on. Ja kiitoksia vain kyseiselle, nanoni on nyt jälleen 1000 sanaa pidempi<3.

Niin, siksihän minäkin valvon. Tai no, melko suurella todennäköisyydellä valvoisin muutenkin, mutta nano on aika pirun kova tekosyy. Sitä paitsi yöllä nyt vaan on kivempi kirjoittaa (tuhat sanaa puoleen tuntiin, jej). Joten milä ettei, nyt ollaan jo 40 000 sanassa. Mm. (Ja ihan hyvä kun en kumminkaan niin hirveästi kai ole viikolla kirjoittanut tai viime viikonloppuna tai niin, mutta tänään ehkä nelisentuhatta sanaa.)

Minä olen myös kuunnellut sävellyksiä. :p Ja minulla on kurkkupastilleja ja suklaata. Oi tätä onnea!

Piti kai päivittää jotain blogiakin (koska kävin ihka oikealla kävelyllä ja kuvasin hmm muistikortin täyteen lunta ja kai nyt joku niistä kuvista on sellainen jonka kehtaa näyttää). Blogiin muuten on varmaan linkki jossain profiilin lopussa ellen ihan väärin muista.
Ja sit olin kaupungillakin tänään. Vähänkö minulla on syytä koneilla näin myöhään. Jee. (En sitten ostanut mitään vaikka olisi kyllä ehkä pitänyt kun siksi sinne meninkin...)

Ohoh. Aika jees, ihan noin yleisesti.
Söpöyttä.

Ja Emille onnea teknovelhoudesta!

//Näemmäti teillä on joku nukkumasalaliittokin. ^^
« Viimeksi muokattu: 22.Marraskuu 2008, 04:01 kirjoittanut Kuurankukka » tallennettu

****

« Vastaus #14 : 23.Marraskuu 2008, 04:55 »

Hei tajusin juuri että blogini taitaa toimia noin niin kuin hallinnan suhteen vähän heikosti tähän aikaan yöstä. Tarkoittaa siis, että tässä yksi yö minulla oli melko suuria ongelmia saada se päivittymään (aamulla se sitten vaan humps oli päivittynyt...) ja nyt en pääse edes kirjautumaan sisään. Typerää. Kuka nyt muulloin kuin yöllä kirjoittaisi (ehkä tämä on joku salaliitto jolla taas toivotaan järkevää tekstiä).

Sitten valitan tänne! Olen nyt jonkin aikaa nanottanut, ja ongelmana on se että kun jonkin aikaa on vain kirjottanut ja keskeyttää sen, on hankalaa enää osua oikeille kirjaimille. Ja kun kirjoitan söpöllä kaksisormijärjestelmällä... toinen etusormeni tuli kipeäksi joten kävin leikkaamassa siitä osan kynnestä(...) irti (ja olen muuten huono leikkaamaan vasemmalla kädellä ja väsyneenä enkä tiedä missä on kynsiviila jos on) ja nyt sillä on muutenkin hassua kirjoittaa kun sormen pitää osua näppäimeen eikä kynnen. Toisaalta sattuukin vähemmän.

On yössä sekin ongelma että kirjoitusvirheitä tulee liikaa! Sormet eivät enää oikein löydä oikeita paikkojaan, ja sitten on hankalaa jatkaa nanoa...
 Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n

Ja sitten ihan varmasti ihan kohta menen nukkumaan jne.

//Olen melko varma että tämä viesti kuulosti järkevämmältä kun kirjoitin sitä.

Lachesis
Kriitikko

Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #15 : 01.Joulukuu 2008, 03:56 »

Enpä yleensä valvo näihin kellonaikoihin, mutta tästä on nähtävästi tulossa sillain poikkeuksellinen yö, että nukkumaankaan en pysty. Luulen, että pienokaisemme on sanomassa vuokrasopimustaan irti ahtaasta yksiöstään ja lähdössä ottamaan maailmaa haltuunsa. Ihan vielä ei olla siinä pisteessä, että pitäisi lähteä ajamaan sairaalaa kohti, mutta muutaman tunnin päästä toivottavasti jo ollaan.

Auh. Harvoin sitä toivoo kipujen jatkuvan ja yltyvän, mutta juuri nyt kyllä toivon, jotta prosessi etenisi sukkelaan.

Ja kun ilta tulee tähdet sylissään
syöksemme tulta pimeyteen
Rid
Velhoruhtinatar

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #16 : 01.Joulukuu 2008, 12:24 »

Oijjoij!

Onnea Lachesis!

(tätä ei nyt yöllä kirjoitettu mutta kuitenkin...)

Luettavaa mielelle: Minuutteja Elämästä
Valkyrie
Velho

« Vastaus #17 : 05.Joulukuu 2008, 00:40 »

Ja jälleen on yö. Sain uuden liittymän toimimaan. (Yay!) ja voin jälleen terrorisoida maailmaa punaisella kännykälläni.
bimboni suorastaan kukoistavat, koneeni ei päästä minua Youtubeen... (mikä on aikamoista miinusta tähän aikaan) whinetan kaverille siitä, että huonekämppikseni on täys paska, ja erh.. Suunnittelen suihkuttamista, ja kaupassa käyntiä huomenna. Alusvaatteeni ovat loppumaisillaan. xD
Muttah..
Oliko mulla mitään järkevää sanottavaa? Ei tietenkään. Suunnittelen yöpuulle menoa, ja suihkussa käyntiä. Ja täällä on kylmä. Siis asuntolassakin on lämpimämpää, ja mulle valitetaan, et siel on kylmä.
Koulussa pistettiin sähköt pois kahdelta, mikä on aika mielivaltaista. Mutta mikäs tässä isän luona on olla..
Korvasssani on nyt neljä reikää, ja toisessa viisi. Sattuu kivasti, ku vahingossa kosken siihen.. Tuuli on kivuliasta.
Alastonta, mulla ei ole kuin kaksi korvista korvissani, ja se on.. Oudon tuntuista. Siis kun on ollut pari kuukautta yhteen soittoon.. Ne tosin kaipaa parin päivän levon..
Tai niin ainakin luulen.
Ham, nanoni kuoli. Ei ihan kirjaimellisesti, hautajaisia en järjetä, mutta se kuoli. Levätköön rauhassa.
Ham ham.. Mitäs muuta? Voisin kirjoittaa vaikka kuinka pitkään, sillä nukkuminen ei oikein suju nyt. xD Ham, lauantaina taas äidille, päivittämään juorut, ja jos aikaa riittää, saan kuulla valitussaarnan Denizenistä. Äitini yksi lempiaiheita, uskokaa pois. Sitten siihen yhtyi enonikin, ja.. No, he palvovat maata hänen jalkojensa alla :P
Ja nyt, hyvät ihmiset: Kertokaa, mitä tarkoittaa sana "pöyräyttää"?
Siis ihan kunnolla. Veljeni keksii riidellä tästä kanssani kun hänellä on tylsää.. Eli luultavasti lauantaina hän keskustelee aiheesta kanssani.
Metusalem

Asuinpaikka: Inari
« Vastaus #18 : 06.Joulukuu 2008, 01:56 »

Olen pitkästä aikaa hereillä yöllä. Siis oikeasti yöllä. Huomenna ei tarvitse herätä aikaisin. Ylihuomennakaan ei tarvitse. Maanantainakaan ei tarvitse, sillä menen kouluun vasta puoli kymmeneksi. Se on melkein niinkuin olisi lomalla.

Yöaihe on mukava, koska viestit on yleensä kirjoitettu enemmän tai vähemmän sekavassa tilassa, eikä kirjoittajilla yleensä ole mitään oikeata sanottavaa. Tai ei minulla ainakaan.

Lainaus käyttäjältä: Aemilia
Taas tuoksuu kuutamon tuoksussa tee ja lämpimä leipä

Lämpimä leipä?
Muukalainen
Velhoruhtinas

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #19 : 06.Joulukuu 2008, 02:16 »

Kappas, täällähän on tämäkin aihe noussut uudestaan esiin \o/

Yöllä on kivaa valvoa, varsinkin kun tilanne on tämä:

Lainaus käyttäjältä: Metusalem

mutta toisaalta olin tänään iltapäivällä niin väsynyt että menen todennäköisesti kohta nukkumaan.

Olen ruvennut juomaan taas kylmää kaakaota, on muuten mahtavuutta. Haluaisin kirjoittaa kauhua, mutten ole vielä saanut aloitetuksi tuota yhtä ideaa.

Mutta mitäs nyt oikeasti aiheeseen liittyvää, eli yöstä... Tämä yö on mennyt vähän sumussa, olen normaalia väsyneempi (kuten sanottu) joten olen pääasiassa vain idlaillut koneella tekemättä mitään sen järkevämpää. Join minä tosin puolitoista litraa kokista. Äh en minä keksi oikein enempää sanottavaa yöstä, onpahan vaihteeksi ihan kiva fiilis. Kai tähän voisi tottua, mutta ei liian pitkäksi aikaa Iskee silm&#228;&#228;

Kännykässäni on outo vika. Hm.

"Saako täällä särkeä jos on muukalainen?"
Sivuja: [1] 2 3 ... 11   Siirry ylös