|
JallaJalla
|
 |
« : 03.Joulukuu 2008, 23:36 » |
|
Olen ajatellut, että ryhtyisin taas käymään kuntosalilla. Koska liikunta on epämiellyttävää, pitäisi saada aikaiseksi tsemppilevy, jota kuunnellen saisi piiskattua itsensä treenivireeseen.
Tähän mennessä olen ajatellut näitä kappaleita: Survivor - Eye of the tiger (Rocky III) Survivor - Burning heart (Rocky IV) Disturbed - Indestructible Rammstein - Links 2 3 4 Rammstein - Benzin Judas Priest - Hard as iron
Mutta eiväthän nuo riitä, joten kaipaisin ehdotuksia tsemppilevylle sopiviksi kappaleiksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Peuranpuolikas
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #1 : 04.Joulukuu 2008, 16:22 » |
|
Manowar - Number 1
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Laulava ääni olkapäälläni, Myllylahti 2013. Murhamylly 81. ISBN 978-952-202-413-8.
|
|
|
Lenko
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Jyväskylä
|
 |
« Vastaus #2 : 04.Joulukuu 2008, 17:41 » |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.Joulukuu 2008, 12:17 kirjoittanut Kehveli »
|
tallennettu
|
|
|
|
Pawe
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Kannus
|
 |
« Vastaus #3 : 04.Joulukuu 2008, 17:42 » |
|
Iron maiden - Be quick or be death Stratovarius - Cold Winter Nights
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
korpinaava
|
 |
« Vastaus #4 : 05.Joulukuu 2008, 11:34 » |
|
Stiff Little Fingers -- Alternative Ulster (70-luvun punkia) Tragedy -- Hunger (hc crust punkia) Napalm Death -- You Suffer (grindcorea)
Tuo Napalm Deathin biisi antaa jo yksistään vähintään varttitunnin verran voimia kestää harjoittelun kärsimykset.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rasimus
|
 |
« Vastaus #5 : 05.Joulukuu 2008, 19:10 » |
|
Frederik - Titanic Tom Jones - Sex bomb Village People - Macho man 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Badassingly: You son of the questionable heritage.
|
|
|
Morndun
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Åbo
|
 |
« Vastaus #6 : 05.Joulukuu 2008, 19:27 » |
|
Survivor - Eye of the Tiger 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Xariel
|
 |
« Vastaus #7 : 05.Joulukuu 2008, 19:35 » |
|
Minäkin voin vinkata muutaman, mitä itse käytän esimerkiksi lenkkimusiikkina. ^^
E-Type: True Believer Safri Duo: Rise Eric Prydz: Call on Me
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lenko
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Jyväskylä
|
 |
« Vastaus #8 : 05.Joulukuu 2008, 19:46 » |
|
Frederik - koko tuotanto Tom Jones - koko tuotanto
Korjasin asiavirheen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rasimus
|
 |
« Vastaus #9 : 06.Joulukuu 2008, 10:52 » |
|
Tuleekin pitkä tsemppilevy.
Tietenkin Bee Geesiltä löytyy myös todella munakkaita ja testesteronisia tsemppibiisejä. Stayin' Alive on ehdoton klassikko ja sitä kuunnellessa on hyvä haaveilla olevansa joskus yhtä äijä kuin John Travolta Saturday Night Feverissä!
...
No ihan puoliasiallisesti... Turbonegro on myös sellainen bändi, että sen musiikki ja etenkin ulkoinenkin habitus sopii erinomaisesti miehiseltä hieltä tuoksuvalle salille.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.Joulukuu 2008, 10:57 kirjoittanut Rasimus »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Maailmanherra
|
 |
« Vastaus #10 : 08.Joulukuu 2008, 22:36 » |
|
Aavikko - Eye of the leopard Moogetmoogs - Väännä & Huuda -Al Hirt - Green Hornet Korsukuoro - Eldankajärven jää Waffen SS - Erika
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En ole rasisti, olen espoo- ja audirealisti.
|
|
|
|
JallaJalla
|
 |
« Vastaus #11 : 08.Joulukuu 2008, 23:01 » |
|
Waffen SS - Erika Suositteletko tätä tupakkakeskustelussa esittämieni mielipiteiden vuoksi? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Echramath
Teknovelho

Paikalla
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #12 : 08.Joulukuu 2008, 23:20 » |
|
Hetkinen, miten täältä voi puuttua Cheap Trickin Mighty Wings? Se on peräisin Top Gunin soundtrackilta, mutta saattaa olla monille tuttu myös Studio Julmahuvin Läpi harmaan kiven -sketseistä. http://www.youtube.com/watch?v=oLoSzlq57Ps
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What, are you a slubberdegullion? Are you a bashi-bazouk or something? Who the hell do you think I am? I'm the goddamn Haddock.
|
|
|
|
Rasimus
|
 |
« Vastaus #13 : 10.Joulukuu 2008, 18:30 » |
|
Minulla ei ole enää ehdotella hyviä biisejä, mutta noin sivuhuomautuksena sanoisin, että vaikka treenimusan kannattaa olla aggressiivista ja menevää, niin mitään liian aggressiivista en suosittelisi. Sellaista kuunnellessa alkaa vain riuhtoa liikaa ja satuttaa itsensä. Eli ehkä kannattaisi pitää bpm:t matalammalla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Maailmanherra
|
 |
« Vastaus #14 : 10.Joulukuu 2008, 18:50 » |
|
Koska hevi on vaan niin lol ja rock kapinaa niin itse kuuntelisin varmaan swengia tai jonkinlaista dowmtempoa. Reggae voisi myös mennä jos sitä kestää. Laibachin voisi myös mainita. Varsinkin ne coverit kuten Opus Dei (life is life) ja Final countdown on lystejä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En ole rasisti, olen espoo- ja audirealisti.
|
|
|
|
Rasimus
|
 |
« Vastaus #15 : 12.Joulukuu 2008, 17:27 » |
|
No ei harrastunutta tietenkään. Osaaminen auttaa moneen typerään mokaan ja onnettomuuteen. Ai niin! Ja tsemppilevylle tietenkin: Kumikameli - Adoniskompleksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Illusion
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Somero
|
 |
« Vastaus #16 : 04.Tammikuu 2009, 21:20 » |
|
Meaghan Jette Martinin Too Cool. Camp Rock -musaa, mutta tsemppibiisiksi sanoituksiltaan suht' hyvä. "Me, myself and I agree, you'll never catch up with me, cause I'm too cool, too cool, yeah I'm too cool to know you. Don't take it personal, don't get emotional. You know it's the truth, I'm too cool for you." Kyllä se minusta aika tsemppaavalta kuulostaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sonaria
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #17 : 08.Tammikuu 2009, 12:24 » |
|
Juoksin joskus kauan sitten (hyyyvin kauan) puolivahingossa Coopperin testin juoksumatolla kun osui hyvä lista soimaan. Enää minua ei saa kuntosalille repimälläkään, mutta kyllä se myönnettävä on, että kunnon tempo pistää varpaisiin vauhtia... Ensimmäisenä mieleen tulevia. *laittaa arpakoneen pyörimään*
ASP - Sing child ASP - How far would you go? Dir en grey - Raison d'etre Turmion kätilöt - suurin osa tuotannosta E nomine - Pontius Pilatus
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|