Fantasia
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #580 : 05.Toukokuu 2011, 13:08 » |
|
Harmillisia ominaisuuksiakin keksitte näköjään monenlaisia...
1. Hänen nimensä on omiaan herättämään empaattisten myötätunnon, 2. koska se viittaa erääseen hänen harmilliseen ominaisuuteensa. 3. Sattuma toi hänen elämäänsä naisen, joka paransi hänen elämänsä laatua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hiistu
|
 |
« Vastaus #581 : 05.Toukokuu 2011, 16:00 » |
|
Tuhkimo? Sottainen siivottuaan mm. tuhkia ja hyvä Haltijatar paransi elämänlaatua...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Pane Onneni taskuusi ja pidä huolta, ettet kadota sitä. Pistä se siihen taskuun, missä ei ole reikää!
|
|
|
Fantasia
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #582 : 05.Toukokuu 2011, 16:09 » |
|
1. Hänen nimensä on omiaan herättämään empaattisten myötätunnon, 2. koska se viittaa erääseen hänen harmilliseen ominaisuuteensa. 3. Sattuma toi hänen elämäänsä naisen, joka paransi hänen elämänsä laatua, 4. mutta lähti kuitenkin lopuksi toisen miehen (komeamman) matkaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #583 : 05.Toukokuu 2011, 17:13 » |
|
Mokoma työssäkäynti, uusia vihjeitä tullut kolme sen jälkeen kun edellisen kerran pääsin tekemään muuta kuin nukkumaan ja hommia paiskimaan.
Jos jatkaisi satulinjalla, niin tähänhän kävisivät kaikki Lumikin seitsemän kääpiötä, mutta. No.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fantasia
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #584 : 05.Toukokuu 2011, 20:18 » |
|
Minun mielestäni ainakaan Viisas, Lystikäs ja Vilkas eivät viittaa kovin harmillisiin ominaisuuksiin.
1. Hänen nimensä on omiaan herättämään empaattisten myötätunnon, 2. koska se viittaa erääseen hänen harmilliseen ominaisuuteensa. 3. Sattuma toi hänen elämäänsä naisen, joka paransi hänen elämänsä laatua, 4. mutta lähti kuitenkin lopuksi toisen miehen (komeamman) matkaan. 5. a) Arvuutettavallani on Tiukun kanssa yhteistä ainakin se, että hänkin on käynyt ahkerasti työssä, mistään satukuninkaasta ei siis ole kyse. b) Tiger Woodsilla on tiettävästi sama vaiva kuin arvattavalla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fantasia
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #585 : 06.Toukokuu 2011, 07:46 » |
|
1. Hänen nimensä on omiaan herättämään empaattisten myötätunnon, 2. koska se viittaa erääseen hänen harmilliseen ominaisuuteensa. 3. Sattuma toi hänen elämäänsä naisen, joka paransi hänen elämänsä laatua, 4. mutta lähti kuitenkin lopuksi toisen miehen (komeamman) matkaan. 5. a) Arvuutettavallani on Tiukun kanssa yhteistä ainakin se, että hänkin on käynyt ahkerasti työssä, mistään satukuninkaasta ei siis ole kyse. b) Tiger Woodsilla on tiettävästi sama vaiva kuin arvattavalla. 6. Tänä ja alkavana vuodenaikana monet muutkin kärsivät samasta vaivasta kuin NN ja esim. minä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Diara
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #586 : 06.Toukokuu 2011, 09:23 » |
|
Nuhanenä? Siis se kääpiö Lumikista
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
|
|
|
Fantasia
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #587 : 06.Toukokuu 2011, 09:41 » |
|
Oikein Diara!
Nuhanenä on syystä tai toisesta toistuvasti tullut mieleeni, kun olen miettinyt arvautettavia. No, nyt hän pääsi arvattavaksi, joten jättänee kummittelemisen. Nuhiksella on Sneezy-nimellä enkunkielinen Wikipedia-sivukin, joka kertoo poloisen potevan heinänuhaa.
Tarkennukseksi todettakoon, että kyse on lähinnä Disneyn elokuvan Nuhanenä-hahmosta. Itse sadun kaikkia versioita en tunne.
Samalla haluan käyttää tilaisuutta hyväkseni välittääkseni vilpittömän myötätuntoni kaikille heinänuhasta tai muusta allergiasta/ astmasta kärsiville sekä sellaisten vanhemmille!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Diara
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #588 : 06.Toukokuu 2011, 12:02 » |
|
Täytyy kyllä sanoa, että pääsin kärryille vasta viimeisestä vihjeestä, aikaisemmin olin ihan pihalla. Ja kiitos myötätunnosta, Fantasia, kärsikäämme yhdessä tästä inhottavasta vuodenajasta!  Ja seuraavaa kehiin 1. Hän on orpo
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Logikärmes
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #589 : 06.Toukokuu 2011, 12:37 » |
|
Sanotaan nyt heti ensimmäisenä se ilmeisin, kun on kyseisestä hahmosta tullut kirjallisuuden pääsykokeisiin juuri luettuakin:
Oliver Twist.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"The dog is a peasant and the cat is a gentleman." - H. P. Lovecraft, Cats And Dogs
|
|
|
Diara
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #590 : 06.Toukokuu 2011, 14:22 » |
|
Olisihan se Twist ehkä vähän liian ilmeistä
1. Hän on orpo 2. Hänellä on levoton sielu
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nafisan
Kriitikko
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Oulu
|
 |
« Vastaus #591 : 06.Toukokuu 2011, 14:26 » |
|
Dickensin David Copperfield?
EDIT: Tässä viittaan erääseen romaanista tehtyyn animaatioon, jossa David oli orpo, kirjaa en ole lukenut niin en tiedä muuta kuin että hänen isänsä oli kuollut ennen hänen syntymäänsä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Jonakin päivänä olen puu, ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni, ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina." - Kahlil Gibran
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #592 : 06.Toukokuu 2011, 21:13 » |
|
Psst, Nafisan, kyllä David oli orpo.
Nah. Se Aku Ankan lokkipoika.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Theus
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Kajaanissa ollaan
|
 |
« Vastaus #593 : 06.Toukokuu 2011, 21:20 » |
|
Ja Joe-poika Singaporesta!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Noble dragons don't have friends. The nearest they can get to the idea is an enemy who is still alive.
|
|
|
|
Skie
|
 |
« Vastaus #594 : 06.Toukokuu 2011, 22:39 » |
|
Voldemort :D Levoton sielu ja silleen, useassakin osassa. Hehheh. Juu olen väsyny.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Add oil la!
|
|
|
Diara
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #595 : 06.Toukokuu 2011, 22:50 » |
|
Hyviä vastauksia, vaan ei oikeita. Otetaan perjantai-illan ja lätkäottelun kunniaksi vielä yksi tälle päivälle, pääsee yökyöpelitkin arvailemaan.
1. Hän on orpo 2. Hänellä on levoton sielu 3. Hän karkasi orpokodista
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Theus
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Kajaanissa ollaan
|
 |
« Vastaus #596 : 06.Toukokuu 2011, 23:03 » |
|
Simon Templar?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Noble dragons don't have friends. The nearest they can get to the idea is an enemy who is still alive.
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #597 : 06.Toukokuu 2011, 23:10 » |
|
Muumipappa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nafisan
Kriitikko
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Oulu
|
 |
« Vastaus #598 : 06.Toukokuu 2011, 23:17 » |
|
Vampiraattien Connor Tempest. (Muumiopappa meinasin itsekin vastata, mutta Tiuku oli viiksikarvan veran nopeampi!)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Jonakin päivänä olen puu, ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni, ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina." - Kahlil Gibran
|
|
|
Feylana
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Hämeenlinna & Helsinki
|
 |
« Vastaus #599 : 07.Toukokuu 2011, 00:35 » |
|
Ootas, se kundi siitä höpöstä disneyleffasta. Christian Bale näyttelee sitä! *googlaa*
Jack Kelly!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
senhän tietää kaikki nuo, nuo jotka kuusta valon juo ja aamun värit silmissään tuo maailmaan
|
|
|
|