25.Huhtikuu 2014, 05:24 *

Sivuja: 1 ... 7 8 [9]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Tänään televisiossa  (Luettu 23226 kertaa)
Sini
Arkkivelhotar

Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #160 : 12.Tammikuu 2012, 20:27 »

Juu, Canalilta on jo tullut. Yle on ystävällisesti hankkinut esitysoikeudet myös Areenalle, eli jos unohtaa katsoa, niin Areenasta voi katsoa kahden viikon ajan. Ja dvd-boksi taitaa tulla vasta helmikuussa?

Vaikuta Espoon kirjastojen kirjavalintaan!
Velhoruhtinatar

« Vastaus #161 : 12.Tammikuu 2012, 20:52 »

Tänään lähetetään YLEn suuri vaalitentti yhdeksältä suorana vanhalta lukioltani. Toinen opiskelijajuontaja on pikkuveljeni. :)

Until one day, the boundary gives way.
Jussi

Asuinpaikka: Joensuu
« Vastaus #162 : 06.Maaliskuu 2012, 22:20 »

Supernaturalin viides kausi alkaa tänään Subilla klo 23.30. Jaksot näytetään uusintana sunnuntain myöhäisilloissa.
Angrod

Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #163 : 23.Heinäkuu 2012, 12:21 »

Doctor Wholle on olemassa omakin ketju, mutta tänään telkkarista tuleva jakso on oikeastaa spin-off ja kerrännyt paljon kehuja itsenäisesti.

Eli katsoa voi kuka tahansa, mutta sopii silti sarjan henkeen tutustumiseen. Suosittelen.

Doctor Who: Blink, TV2 klo 20.00
The Rat

Asuinpaikka: Nummela
« Vastaus #164 : 23.Heinäkuu 2012, 12:34 »

Ja jos Tohtori Kukan jälkeen ehtii ottamaan tarpeeksi tukevan suojakännin (tarpeen), yhdeksältä näyttäisi subilta tulevan Barb Wire...
Freyja

Asuinpaikka: Rovaniemi
« Vastaus #165 : 23.Heinäkuu 2012, 12:50 »

Hugo-voittaja. Erittäin suositeltava jakso. Blink.

YLE Teema esittää tänään Nevil Shuten kirjaan pohjautuvan kaihoisan dystopia-elokuvan Viimeisellä rannalla. Rooleissa mm. Gregory Peck, Ava Gardner, Fred Astaire, Anthony Perkins. Klo 22:00 alkaen.

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #166 : 23.Heinäkuu 2012, 16:00 »

YES! Mä mietinkin, että joku keino hävittää baarikaappiin jääneet viinan jämät on oltava, mutta en kehdannut ottaa pulloa mukaan leffateatteriin (ensinnäkin kännääminen Batmania katsoessa olisi jo yksinään ollut pyhäinhäväistys...)

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #167 : 26.Heinäkuu 2012, 14:24 »

Neloselta klo 21:00 Karkuri (Runaway). Sinänsä ihan mukiinmenevä (muistaakseni) cyberpunk-genreenkin luokiteltu robotin metsästyselokuva Magnum-ikäisellä viiksimies Tom Selleckillä.

Narri
***

« Vastaus #168 : 03.Syyskuu 2012, 14:01 »

Uusi scifi-sarja alkaa.

Yhdyskuntapalvelua suorittavat nuoret saavat supervoimat. The Misfits TV2:lla maanantaisin klo 22.35..

Sarja on saanut kehuja ja on myös ilmeisen räävitön ja härski.
Astorethein

Asuinpaikka: Parkano
« Vastaus #169 : 04.Syyskuu 2012, 22:22 »

Katsoin ekan jakson tuota Misfitsiä ja pitkästä aikaa tuli fiilis, että voisi katsoa jonkin sarjan alusta loppuun ihan perinteistä tv-lähetystä seuraamalla. Vaikutti hauskalta, erikoiselta ja sopivan hullulta. Tissejäkin taisi näkyö jo ekan minuutin aikana, joten härskiyttä on ilmeisesti luvassa, ainakin huumorin muodossa. Näyttelijöitä en muista muualla nähneeni, mutta hyvin tuntuisivat vetävän.

Tänään tuli ensimmäinen jakso uudesta Miehen puolikkaista eli Two and Half Menistä ja varsin lupaavalta vaikuttaa. Sarjaa esitetään arki-iltaisin ja näyttäisi siltä, että viikon jaksot tulevat sunnuntaisin putkeen, kuten muutamilla sarjoilla on tapana. Charlien häviäminen sarjasta toteutettiin odotetun töksähtävästi, mutta riittävän hauskasti. Ashton Kutcher tuntuu jo nyt ihan luontevalta korvaajalta, veikkaisin jopa, että sarja saa uusia katsojia niistä, jotka eivät ole siitä ennen pitäneet.
« Viimeksi muokattu: 04.Syyskuu 2012, 22:35 kirjoittanut Astorethein » tallennettu

Ensin katsottiin Kauniit ja rohkeat, sitten tapettiin Seppo!

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #170 : 05.Syyskuu 2012, 00:14 »

Hassua. Minä olin kuullut Misfitsistä lähinnä sirpalemaisia kommentteja ja jäin odottamaan jotain Who:n hönöilyn (tai Primevalin halpojen juoniaukkojen) jalanjäljissä kulkevaa sarjaa. Sen sijaan tuo vaikutti erittäin vakavissaan otetulta ja mietityltä. Ensimmäisestä jaksosta tosin paha sanoa mitään, vielä ei saatu edes tilaisuuksia esitellä idiotismiä, mutta paremmin tuo on IMDb:ssä pärjännyt kuin brittiscifi keskimäärin.

Naavapartakommentti: Ei ollut Clark Cablea ja Marilyn Monroeta tässä   Näyttää kieltä

Huoleton

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #171 : 05.Syyskuu 2012, 07:46 »

Olen katsonut Misfitsiä kaikki ilmestyneet jaksot ja pidän tätä sarjaa parhaimpina teinisarjoina, joita tiedän. Chroniclesta tuli hiukan mieleen Misfits, mutta M on huumoripitoisempi ja enemmän Kaksi tuoppia, kiitos!-henkisempi eli taattua brittiä.
tnjrp
Neurovelho
****

Asuinpaikka: Piikkiö
« Vastaus #172 : 16.Lokakuu 2012, 15:09 »

Eilisen tulevaisuus on täällä tänään!

YLE Teema esittää klo 19.55 alkaen Elävän arkiston aarteista kaivettuja "tulevaisuuskuvitelmia ja tietokoneunelmia". Tarjolla niin scifin tapaista kuin futurismiakin, uusimmillaan vuodelta 1971, kaikki kotimaista tuotantoa.

Torstaina samainen kanava taas ilahduttaa meitä tiettävästi ensimmäisellä suomalaisella kokopitkällä scifielokuvalla, futuristiseen vuoteen 2012 sijoittuvalla Risto Jarvan Ruusujen ajalla vuodelta 1969.
Moonlord

Asuinpaikka: Lapua
« Vastaus #173 : 26.Lokakuu 2012, 19:05 »

Star Trek The Next Generationissa tuli tänään jakso Ihmisoikeus, joka on mielestäni yksi sarjan parhaita jaksoja. Patrick Stewart tekee tässä loistavan roolisuorituksen Picardina. Kannattaa katsoa, tulee uusintana klo 0:45.
Dynierax

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #174 : 07.Joulukuu 2012, 01:17 »

Tähtisumua neloselta. Neil Gaimanin samannimiseen kirjaan perustuva elokuva. Liekö hyvä vai huono, sitä en osaa sanoa.

Spekuloikaa fiktiota!
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]   Siirry ylös