|
Iivari
|
 |
« : 29.Tammikuu 2009, 17:01 » |
|
Mielessäni on ollut jo pitkään piristysketjulle jatkaja, erilaisella rajauksella vain. Saa keskustella, ja saa onnitella muita. Mutta ennen kaikkea saa kertoa, miksi elämäsi on nyt juuri niin ihanaa!
Minun elämäni on ihanaa, koska saimme juuri asuntotarjouksen!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Olen niitä tapahtumia joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla. Pekka Kejonen
|
|
|
Siniset liekit
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #1 : 29.Tammikuu 2009, 17:25 » |
|
One smile that shines brighter than a thousand suns. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vehka
Neurovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Juupajoki (Tampereen yläpuolella)
|
 |
« Vastaus #2 : 29.Tammikuu 2009, 17:41 » |
|
Elämäni on ihanaa, koska
-eilen juttelin kaksi tuntia puhelimessa ja se oli ihan älytön keskustelu -minulla on rentoutunut ja hyvä olo -sain pelattua Shift kakkosen läpi ja GemCraftissa Epic Levelkin meni viimein -Satu Sarastron tiestä -pakettini postitettiin tänään -saan ilmentää luovuuttani tekemällä ihmisille kummallisia lahjoja -koulussamme on alastonmallipiirrustuskurssi, mikä on oikeastaan aika siistiä -lukuloma alkaa pian -ensiviikon viikonloppuna näen rakkaita ystäviä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
minä olen päättänyt olla sinun tanssin kanssasi Ruotsiin ja takaisin
|
|
|
Féowyn
Velho

Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #3 : 29.Tammikuu 2009, 17:51 » |
|
Elämäni on ihanaa koska
-minulla on kaksi hyvää ystävää -mesetän heistä toisen kanssa juuri nyt -sain luettavakseni yhtä todella hyvää kirjaa ^^
Ei sitä loppujen lopuksi tarvitse kovin paljoa asioita ollakseen onnellinen...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vehka
Neurovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Juupajoki (Tampereen yläpuolella)
|
 |
« Vastaus #4 : 29.Tammikuu 2009, 20:02 » |
|
Havu, yksi Nuotion herttaisimmista kommentoijista, nähdään pitkästä aikaa Risingilla!  (En spämmää tähän nyt vaikka viikkoon mutta tästä olin niin iloinen että oli pakko sanoa.) Tervetuloa takaisin, darling.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
minä olen päättänyt olla sinun tanssin kanssasi Ruotsiin ja takaisin
|
|
|
Havu
Noviisi
Poissa
|
 |
« Vastaus #5 : 29.Tammikuu 2009, 20:05 » |
|
Elämä on ihanaa, koska Vehka on niin kiltti, että minun täytyy jäädä tänne, ja tajusin juuri, että olen ollut onneton ollessani liian vähän tietokoneella.
*halitus*, Vehka. Ei, kun Huurre.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Xariel
|
 |
« Vastaus #6 : 29.Tammikuu 2009, 20:13 » |
|
Koska Havu on bäck, koska minulla oli suklaakakkua (tosin ei ole enää) ja koska minä yritän selvitellä elämääni ja tulevaisuuttani kerrankin aktiivisesti osallistuen. Tulokset eivät aina rohkaise, mutta siltipä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lune
Velho

Poissa
Asuinpaikka: Pieni pirtti pusikossa
|
 |
« Vastaus #7 : 29.Tammikuu 2009, 20:27 » |
|
Onpa iivarimainen topikki  Elämä on ihanaa, koska meillä kävi tv-lupatarkastaja ja sain sanoa sille, ettei ole telkkaria. Pienet on huvit.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mustarastas
Noviisi
Poissa
|
 |
« Vastaus #8 : 29.Tammikuu 2009, 20:39 » |
|
Elämä on ihanaa, koska
¤ koeviikko on ohi ja meni ihan mukavasti. ¤ Salaisten kansioiden ensimmäinen tuotantokausi odottaa hyllyssä katsojaansa. ¤ joka maanantai tulee uusi Fringe- jakso (sanokaa mitä sanotte, mutta minusta sarja on loistava) ¤ Pian on Wanhat (en itse tanssi, mutta...)
Kerrankin tuntuu, että on enemmän aihetta iloon kuin suruun.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.Tammikuu 2009, 22:16 kirjoittanut Mustarastas »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kuurankukka
|
 |
« Vastaus #9 : 29.Tammikuu 2009, 22:33 » |
|
Kävin tänään kirjastossa ja sain aikaan bluescreenin, mutta kirjastotäti oli kiltti ja haki minulle varastosta korillisen Tuija Lehtistä. Öö, nyt kaikki paikat on täynnä kirjoja. Plus mietein yhtä kirjaa, menin kirpparille ja löysin sen. Täydellisyyttä.
Sit täällä on ihminen jota ajan taas pacmanennätysten tekoon taijotain. Sain ruokaa tänään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
viha heikentää sydämistä voimakkaimmankin ja ennen kuin huomaat olet itsesi vankina murheidesi kahleilla kytkettynä katkeruuteen
|
|
|
Zereott
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Kemi
|
 |
« Vastaus #10 : 30.Tammikuu 2009, 11:43 » |
|
Elämä on ihanaa, koska: -just tänään on hyvä sää -harrastuksen tiimoilla menee tosi hyvin -luen parhaillaan tosi hyvää kirjaa -olen saanut joka päivä itselleni pari tuntia aikaa olla ihan yksin ja tehdä ihan mitä huvittaa -voitin joka ikisen kortti- tai lautapelin, jota pelasin tällä viikolla  -sain TOSI pitkästä aikaa inspiraatiota kirjoittaa jotain kivaa tarinaa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lachesis
|
 |
« Vastaus #11 : 30.Tammikuu 2009, 12:06 » |
|
Elämä on ihanaa, koska kohta kaksi kuukautta täyttävä poikamme tuhisee vieressäni olohuoneen matolla ja hymyilee välillä unissaan. Lisäksi alan hiljalleen päästä kärryille kestovaippojen ihmeellisestä maailmasta niin, ettei lapsen vaatteita tarvitse vaihtaa kovin montaa kertaa päivittäin  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Valomuurin tuolla puolen nopeuden kantamattomissa
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #12 : 30.Tammikuu 2009, 13:18 » |
|
Tänään on vapaapäivä minulla. Näin/näen sen ansiosta pitkästä aikaa auringon. :) Ja sen kun se nousi ja punersi hangen, ai että miten on niin runollinen ja vapaa olo nyt olevinaan. Koeviikkokin käsittää enää yhden kokeen, johon olen jopa valmistautunut, joten minulla on varaa lähteä tässä hetken päästä muutamaksi tunniksi kaupungille sosialisoitumaan. Ehkä saan jopa kuukauden kestäneen lukemattomuusputkenikin katkaistua kohta.
Ja. Ennen kaikkea elämä on oikein mainiota nyt siksi, että koko viikonlopun voi rauhassa jutustaa rakkaan ihmisen kanssa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metusalem
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Inari
|
 |
« Vastaus #13 : 30.Tammikuu 2009, 22:31 » |
|
Tätä aihetta lukiessa tulee hyvälle mielelle.
On pakkasta ja lunta. Koeviikko on loppu, ja on kokonainen viikonloppu täysin aivan kokonaan vapaata koulutöistä. Tänään oli mukava päivä. Huomenna on lauantai. Ensi jaksossa on luovan kirjoittamisen kurssi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Crescent
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #14 : 30.Tammikuu 2009, 23:53 » |
|
Elämä on ihanaa, koska koeviikko on vihdoin ohi eikä viikonloppuna tarvitse lukea. Seuraava jakso näyttää mukavalta ja edessä on pitkästä aikaa kuvista. Hankin tänään itselleni viihdykkeeksi uuden ja kauan odotetun pelin, kirjahyllyssä on hyvä kirja odottamassa. Ja sain tavata taas kaverin, joka on sairastanut viikon verran. Taustalla soi hyvä musiikki. Yllättävän paljon sitä huomaakin asioita, jotka ovat elämässä hyvin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Morgan Blood
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: TurQ
|
 |
« Vastaus #15 : 31.Tammikuu 2009, 00:14 » |
|
Myin tavaroitani kirpputorilla ja sain mukavan summan. Kirjoitin Kylmä kaupunkibluesin valmiiksi (jälleen) Kahvivarastossani on taas sisältöä Kissani on yhtä ärsyttävä kuin aina ennenkin Maanantaina minulle suodaan pitkästä aikaa mahdollisuus tienata hieman djengaskaa Ulkona sää kevyt kuin merlot
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"To live is the rarest thing in the world. Most people exists, that's all." - Oscar Wilde
|
|
|
Xard
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Kauhava
|
 |
« Vastaus #16 : 31.Tammikuu 2009, 00:18 » |
|
se loppuu aikanaan
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sarantha
|
 |
« Vastaus #17 : 31.Tammikuu 2009, 01:29 » |
|
... koska muutan huomenna uuteen, ihanaan Omaan Asuntooni. ... koska sain viimein viimeisenkin seinän maalatuksi, ja koska jokainen niistä on eri värinen (pinkkiä, fuksiaa, limenvihreää, vaaleanpunaista).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Tämä on viimeinen elämäsi, se ymmärrä, suitsi mielesi pirut. Ja kaiken minkä kykenet, se tee kuin oisi se viimeinen tekosi näkyvän valon maailmassa."
|
|
|
Radoxeald Lectunium
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #18 : 31.Tammikuu 2009, 14:19 » |
|
Kolme kuukautta parisuhteessa tulee tänään täyteen  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Prosperita
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Punkaharju
|
 |
« Vastaus #19 : 31.Tammikuu 2009, 16:21 » |
|
... Tänään paistoi aurinko ja ostin kevään ensimmäisen jäätelön. Ei, älkää sanoko että pahimmat pakkaset ovat vielä edessä, antakaa minun olla rauhassa tässä pienessä valhekuplassani. Ihan(a) kesäfiilis. ^^ ... On viikonloppu eikä tarvitse tehdä mitään järkevää. ... Viime keskiviikkona oli vuoden ainoa äidinkielen koe, ja se meni hyvin. ... Ihmiset ovat ihania ja rakkaita. Tätä mieltä olen ollut jo hyvin, hyvin pitkään mutta viime aikoina olen vain huomannut sen yhä useammin. Minulla on maailman ihanimmat ystävät. <3 ... Koulussa menee hyvin. Aion parantaa numeroitani kevättodistukseen, ja tähän asti olen oikeasti ollut ahkerampi inhottavillakin tunneilla. ... Olin tänään kaupungissa, enkä ostanut mitään turhaa. En oikeastaan ostanut mitään muuta kuin sen jäätelön, mutta se ei ehdottomasti ollut yhtään turha. ... Löysin huoneestani kokonaisen Pandan minttusuklaalevyn, jonka olemassaoloa en enää edes muistanut. Ilmeisesti joulusuklaita. Müms. ... Sain vihdoin hommattua itselleni kasvisruoan kouluun. Viivyttelin sitä syksystä asti, ja nyt kun vihdoin muistinjaksoin tehdä sen, olen hemmetin tyytyväinen itseeni. ... Se vain on. Haluaisin mennä pihalle juoksemaan, laulamaan ja halaamaan kaikkia vastaantulijoita. Tai jotain sinnepäin. Elämä on mahtavaa, jos vain katsoo sitä oikealta kantilta. Enemmän kuin mahtavaa, aivan mursua suorastaan. n_n
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|