01.Elokuu 2014, 02:41 *

Sivuja: 1 ... 21 22 [23]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Mikä sinua potuttaa nyt? Osa 3  (Luettu 32276 kertaa)
Hiistu
Velhoruhtinatar

Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« Vastaus #440 : 18.Syyskuu 2013, 15:33 »

Ja sitten ärsyttää se (ai ärsyttää? lievästi sanoen!), että Rising menee kiinni. Elämästä menee ns. maku. Hmh.
... Mutta toivottavasti on sitäkin makoisampaa, kun sivut taas aukeavat. Iskee silmää

Minua ärsyttää ylihuominen tentti. Aihe on tosi mielenkiintoinen ja kirjatkin suurimmaksi osaksi, mutta niitä kirjoja on vaan liikaa, neljä kappaletta, ja jokainen semmoisia artikkelikokoelmia, joista voi tulla esseekysymys juuri semmoisesta artikkeliluvusta, joka on jäänyt ikään kuin suurpiirteiselle lukemiselle... Neljä esseetä neljässä tunnissa on muutenkin ihan murhaa. Pitää etsiä jostain kyniä...

Tavallaan.
Diara
Velho

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #441 : 18.Syyskuu 2013, 16:01 »

Minua potuttaa verkkokauppa Discshop. Tilasin viime viikolla 5 elokuvaa ja eilen kävin hakemassa pakettini postista. Ilokseni huomasin, että tilaamani Iron Man 3-elokuvan tilalla oli ensimmäinen Iron Man-elokuva. Jos tämä ei vielä ärsyttänyt tarpeeksi, niin sain äsken asiakaspalvelusta viestin, jossa kerrottiin, että saan oikean elokuvan, kun sitä saadaan lisää varastoon. Tilatessani elokuvaa oli kyllä varastossa, mutta nyt se on sopivasti loppu ja täydennystä tulee Discshopin tuntien viikon-kuukauden kulttua. Eli nyt joudun lähtemään erikseen postiin viemään takaisin elokuvaa, jota en tilannut, josta aiheutuu minulle tietenkin lisää kuluja, koska lähin postini on bussimatkan päässä ja jonottamaan 15-30min siellä, koska kyseisessä postissa on aina ruuhkaa. Lisäksi kyseinen elokuva oli se, jota tilaamistani elokuvista odotin eniten ja nyt joudun odottamaan sen saapumista ties kuinka kauan. Ja mitä saan Discshopilta hyvitykseksi heidän virheestään ja minulle aiheutuvista turhista kuluista? En sitten yhtään mitään. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, kun minulle on nimenomaan Discshopin kanssa käynyt näin, eikä ikinä ole tullut mitään korvausta. Kerran CDONilta tilatessani yksi tuote jäi puuttumaan, josta ei aiheutunut mitään kuluja minulle, mutta silti sain 5€ lahjakortin. Se lämmitti mieltä ja korvasi aiheutuneen mokan.

Mieli tekisi lopettaa Discshopilta tilaaminen kokonaan, harmi vaan, että siellä on tosi usein hyviä tarjouksia, joten todennäköisesti tulen jatkossakin tilaamaan sieltä ja aika ajoin juoksemaan postissa viemässä vääriä tuotteita takaisin.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
Elenna

Asuinpaikka: Pirkanmaa
« Vastaus #442 : 18.Syyskuu 2013, 21:08 »

Stressi, stressi ja stressi. Koulu ja muut velvollisuudet painavat päälle oikein kunnolla. Toivottavasti seuraavassa jaksossa helpottaa.

My name is Sherlock Holmes. It is my business to know what other people don’t know.
Rasimus
Velhoruhtinas

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #443 : 18.Syyskuu 2013, 21:15 »

Viikot, joina kaikki mikä voi mennä pieleen (ja kaikki mikä ei voi mennä pieleen), menee. Tämä viikko on ollut heti maanantaista alkaen sellainen. Ihan uskomatonta. Kaikki on mennyt rikki tai ollut muuten vastahankaan.

Ymmärrän toki, että kyse on osittain asenteesta. Alan ns. herkistyä kaikille vastoinkäymisille. Joten pienetkin jutut, jotka normaalisti ei häiritsisi, tuntuvat nyt vain osilta isoa ongelmien ketjua. Mutta kun koneesta kuuluu kova paukaus kun siihen pistää virrat, se ei ole enää kuvittelua...  Hämmästynyt

Lainaus käyttäjältä: Diara

Kappas. Mä olen ollut tyytyväinen Discshoppiin jopa mun Star Trek Original Series -tv-sarjaseikkailun yhteydessä (kaksi kertaa tuli rikkinäinen tuote [siis tuoteviallinen, ei niiden varaston rikkoma] ja ne mukisematta vaihtoivat). Mutta totuuden nimissä täytyy sanoa, että olen käyttänyt häikäilemättömästi hyväkseni firman "maksa vasta kun olet saanut ja tarkistanut tuotteen" -politiikkaa. Sitä en tiedä, saako sieltä rahansa takaisin, kun en ole koskaan maksanut ennenkuin olen varmistanut tyytyväisyyteni.

Badassingly: You son of the questionable heritage.
Celestine

Asuinpaikka: jossain Synkmetsän syöverissä
« Vastaus #444 : 19.Syyskuu 2013, 21:58 »

Voisin ostaa Tuulen viemää kahtena niteenä yhteishintaan 2€, mutta kirjahyllyn tila tulee vastaan ärrinmurrin Hämmästynyt

Elämä on kuin greippi. (Douglas Adams)

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #445 : 20.Syyskuu 2013, 12:42 »

Celestine: mieti, viihtyisikö Tuulen viemää muualla kuin kirjahyllyssä? Oma kirjahyllyni notkuu, kaiken muun paitsi kirjojen painosta Virnistää.
Itseäni riepoo se, että paljoksun Heurekan Body Worlds -näyttelyn pääsylipun hintaa. Arvon: raatsiako vai ei? Pääsenkö osa-aikatyöttömyyttäni työttömän alennuksin vai en? (Uimaloihin pääsen.) Ennen kaikkea: viitsinkö jonottaa lippuja vai en? Ja vielä: löydänkö paikalle Stadin julkisin kulkimin vai en? (Pitäisi löytää, sillä seikkailen Heurekan lähellä Hesan puolella melko usein ja Vantaallakin satunnaisesti. Kartatkin on keksitty. Olen kuitenkin eksymisen kilvoittelematon maailmanmestari, joten minne vain voin päätyä esimerkiksi Heureka-suunnistuksessani.)
Mutta pian ei tarvitse arpoa: näyttely sulkeutuu parin päivän päästä.

Elenna

Asuinpaikka: Pirkanmaa
« Vastaus #446 : 23.Syyskuu 2013, 21:15 »

Äidinkielen kirjoitukset tuntuivat menevän ihan hyvin, mutta loppupäivä onkin mennyt päin mäntyä. Viimeisimpänä ah-niin-luotettava teknologia tekee tepposet juuri pahimmalla hetkellä.

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #447 : 24.Syyskuu 2013, 17:24 »

Kävin eilen päivätansseissa. Lattialankkuja louskuttivat iloiset eläkeläiset. Minulla kävi kurjahko flaksi, kuten aina. Onneksi oli naistenkin tunnit, ja pääsin hyökkäämään pahaa-aavistamattomien könsikkäitten kimppuun.  Mutta heidätpä noukittiin nopeampien matkaan, kun vasta mietin, osaanko kyseisestä tanssista edes sen sivuaskeleen puolikasta, jonka turvin rohkenisin hakea. Toki muutama onneton joutui veivaamaan minuakin. Eräs heistä kysyi, onko minulle tehty rytmitestiä. Arvasin, mitä hän tarkoittaa ja vastasin, ettei ole. Tiedän testeittäkin, etten ollut lähtösukusoluinani paikalla, kun rytmitajua jaettiin.  Pyörittää silmiään Onko sitten niin ja todella niin, ettei rytmitajuttoman kannata yrittääkään opetella edes jonkinlaista tanssitaitoa?
Taisin kirjoittaa tästä asiasta jo eilen jonnekin ... mutta koska potutus vielä jatkuu, niin kommentoin taas.
tnjrp
Neurovelho
****

Asuinpaikka: Piikkiö
« Vastaus #448 : 25.Syyskuu 2013, 09:33 »

Maalaiskartanoni edessä aukenevassa laaksossa oli jo käynyt halla ruohikkoa raiskaamassa. Talvi tulee taas, stna.
Celestine

Asuinpaikka: jossain Synkmetsän syöverissä
« Vastaus #449 : 25.Syyskuu 2013, 22:14 »

Tuulen viemää, jota olen täällä kuluneen viikon aikana hehkutellut (lähinnä kirjahyllyn tilanpuutteen vuoksi...) olikin ostettu. Kyllä harmittaa! Eikä harmittaa edes ole oikea sana. Voihan belgia.

Elämä on kuin greippi. (Douglas Adams)

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #450 : 26.Syyskuu 2013, 12:05 »

Äsken mieltäni riepoi roskapostitulva. En kerinnyt kunnollisesti ruotia Elektro-Kustin tuomisia eilen, ja tänään oli edessä kyllästyttävä seulonta. Tiedän, että roskapostisuodattimia on mutta en osaa asentaa niitä toimiviksi kaikkiin postilaatikkoihini. Onneksi työsähköpostissani rikka on ehkä rikastuttavakin poikkeus, sillä sinne ei Mr Junkmailman löydä edes vuosittain.
Niinpä käyttöaikani tällä koneella valahti taas jonninjoutavaan ... ainakin melkein koko aika.
Sivuja: 1 ... 21 22 [23]   Siirry ylös