24.Lokakuu 2014, 17:39 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä on vanha keskustelualue, jonka käyttö lopetettiin 27.9.2013.
Kaikki vanhat viestit säilytettiin arkistossa, kun uusi keskustelualue otettiin käyttöön.

Uudelle keskustelualueelle pääset osoitteella:
http://www.risingshadow.fi/forum

Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 31   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämä on ihanaa, koska...  (Luettu 53245 kertaa)
Platypus
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Espoo (Kotikunta Hyvinkää)
« Vastaus #320 : 27.Maaliskuu 2012, 20:33 »

Jes... Loma alkoi tänään. Ja yllätyin itsekin, että jaksoin koko päivän selvittää jatkokoulutuspaikkoja ja nyt hakukin on hyvällä mallilla. Hymyilee
Vihdoin saan tehdä vapaasti haluamiani asioita. Tätä oon odottanut.
tallennettu

"Then you're destined for the world without chores and sweating - the eternal hell of boredom in heaven"  ~M. Skinner
Antti
Teknovelho

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
« Vastaus #321 : 30.Maaliskuu 2012, 16:15 »

Sain tietää saavani kevättodistukseen historiasta täyden kympin. Sehän jää päättötodistukseenkin!  Hymyilee leveästi

Lisäksi voitin koulussa Kenguru-matematiikkakilpailun. Rahaa tulee tiistaina palkintojen jaossa kuin roskaa, joten taidan piakkoin hipsiä kirja-ostoksille.
Pakko on sanoa, että olin lähes viikon jännityksessä tulosten takia. Vaikka tiesinkin varmasti pärjääväni, muutama paha vastus oli kyllä tiedossa. Eroa toiseksi tulleeseen oli vain 1,5 pistettä. Näyttää kieltä
tallennettu

There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.
Piru Naiseksi
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #322 : 31.Maaliskuu 2012, 11:22 »

...Talvi on mennyt, lumen alta jo paljastuu maa...
tallennettu
Nafisan
Kriitikko
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Oulu
« Vastaus #323 : 31.Maaliskuu 2012, 16:37 »

Kevät on tulossa ja kandityö valmistuu pikkuhiljaa. Taas yksi askel kohti tulevaa lähestyy.
tallennettu

"Jonakin päivänä olen puu, ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni, ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina." - Kahlil Gibran
Hiistu
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« Vastaus #324 : 13.Huhtikuu 2012, 18:35 »

Savusiika! Minulle!  Hymyilee leveästi  Tykkään kalasta, sitä vain saa syödäkseen turhan harvoin. 
tallennettu

Tavallaan.
Feylana
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Hämeenlinna & Helsinki
« Vastaus #325 : 13.Huhtikuu 2012, 19:32 »

On aivan mieletöntä jutella ihmisen kanssa, joka ei hätkähdä sattumanvaraista "Jos olisit eläin, mikä eläin olisit" -kysymystä vaan siihen vastattuaan tahtoo tietää ottaisinko mieluummin valomiekan (ja käyttötaidot) vai kyvyn käyttää Voimaa. <3

Sitäpaitsi ulkona tuoksuu sateelta, kevät on kuolemassa sukupuuttoon ja soittolistani on täynnä eeppisen ihastuttavaa musiikkia. Myös viikon mittainen post-larppini katosi kuin taikaiskusta aiemmin päivällä.
tallennettu

senhän tietää kaikki nuo, nuo jotka kuusta valon juo ja aamun värit silmissään tuo maailmaan
Dragan
Kriitikko
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #326 : 13.Huhtikuu 2012, 20:59 »

Sai tehokkaammat särkylääkkeet ja ruokaakin (jugurttia) pystyy jo syömään.

tallennettu
Fantasyfan
Arkkivelhotar

Poissa Poissa
« Vastaus #327 : 13.Huhtikuu 2012, 21:46 »

koska perjantai <3
tallennettu
Piru Naiseksi
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #328 : 14.Huhtikuu 2012, 10:58 »

Lumi häipyy, valo lisii.
tallennettu
Skie
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #329 : 14.Huhtikuu 2012, 19:08 »

Sain tänään teetättämäni vaatteet, ostin teetä joka aukeaa vedessä kuin kukka, tapasin internetistä tutun ihmisen joka osoittautui hirveän mukavaksi livenä ja söin intialaista keskustellen samalla globalisaatiosta ja suomalaisten stereotypioista. Mahtava päivä!
tallennettu

Add oil la!
Iivari
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #330 : 15.Huhtikuu 2012, 00:48 »

Hei, Amayasora oli mafiassa! En tunnistanut, mutta huisia kun vanhat ihmiset palailee!
tallennettu

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
Pisania
Risingin aktiivi
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Vallis Gratiae
« Vastaus #331 : 22.Huhtikuu 2012, 18:52 »

Minulla on prepaid-liittymä ja joka perjantai saan siihen mainosviestin tyyliin: "Lataa nyt vähintään 20€:lla niin saat bonusta." Kymppikin on riittänyt pitkäksi aikaa, koska en niin paljon kapulaani käytä. Tänään oli sitten pakko ladata lisää ja otin alimman mahdollisen summan eli sen kympin, jolla ei pitäisi mitään lisäsaldoja saada. Mutta sain sitten kuitenkin toisen mokoman kympin, koska olen niin "aktiivinen lataaja". Hah! En edes muista koska olisin viimeksi ostanut puheaikaa ja nyt kun sitä on yli kahdellakympillä ei luultavasti tarvi edes tänä vuonna ostaa uudestaan. Mahtavaa!
tallennettu

If Ignorance Is Bliss, Why Aren't There More Happy People?
Diara
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #332 : 02.Toukokuu 2012, 22:42 »

Mullahan on tällä hetkellä monta syytä vastata tähän aiheeseen

1) Viime perjantaina alkoi vaivaiset 4 kk kestävä kesäloma koulusta, ja samalla tuli ensimmäinen opiskeluvuosi täyteen. Enää kolme jäljellä ja sitten valmistutaan (toivottavasti) sähköinsinööriksi. Tällä hetkellä on jopa kaikki kurssit menneet hyvin arvosanoin läpi, tosin yhtä arvosanaa odottelen vielä, ja se on se ainoa, jossa on riski hylsystä. No, ei vaivata sillä päätä vielä, nyt nautitaan elämästä, uusintaa mietitään sitten, jos siihen on aihetta.

2) Kävin tänään työhaastattelussa kesätöitä varten ja sain hakemani työn. Täysin unelmapaikka, pääsen tekemään koulutusta vastaavaa työtä ja vielä hyvällä palkalla. Työajat on myöskin erinomaiset. Lisää iloa tähän tuo se, että sain pari kuukautta sitten erään toisen kesätyöpaikan, jonka erittäin ala-arvoisesta palkasta ja huonoista työajoista pystyin nyt hyvillä mielin luopumaan (onneksi en ollut vielä allekirjoittanut sopimuksia). Koko sepustuksen pääpointti? Hain ensimmäistä kertaa ilman suhteita kesätöitä, ja sain kaksi!

3) Huomenna lähden viikoksi Ranskaan isosiskoa tapaamaan. Minulle ensimmäinen vierailu kyseisessä maassa. Tarkoituksena on vuokrata auto ja ajella ympäri etelä-Ranskaa tutustuen paikallisiin pikkukyliin.
tallennettu

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
Piru Naiseksi
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #333 : 03.Toukokuu 2012, 12:18 »

...enää kolme aamua ennen Uimastadionia! Kolme lyhyenä kiitävää kevätpäivää, ja pääsen taas suviparatiisiini.

Jo on lippu ostettuna, jo on mieli viritettynä,  pian on tavarat pakattuna... kohtako pelastuslaitos kutsuttuna - minut hyppytornin huipulta hakemaan? Virnist&#228;&#228;
tallennettu
Feylana
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Hämeenlinna & Helsinki
« Vastaus #334 : 03.Toukokuu 2012, 13:13 »

Mulla on kesälle töitä.
tallennettu

senhän tietää kaikki nuo, nuo jotka kuusta valon juo ja aamun värit silmissään tuo maailmaan
Nafisan
Kriitikko
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #335 : 03.Toukokuu 2012, 19:37 »

Koska sain tänään esitettyä kandin ja se meni läpi. Tosin jos halua korkeamman arvosanan pitää fiksailla vähäsen. Jee!
tallennettu

"Jonakin päivänä olen puu, ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni, ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina." - Kahlil Gibran
Dynierax
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #336 : 05.Toukokuu 2012, 10:58 »

...on kevät, linnut lentelevät ja laulelevat, aurinko paistaa ja luonto herää taas uuteen kesään. Jopa täällä raukoilla rajoilla.
tallennettu

Spekuloikaa fiktiota!
Pisania
Risingin aktiivi
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Vallis Gratiae
« Vastaus #337 : 11.Toukokuu 2012, 08:29 »

Isä kävi laivalla ja pyysin häntä tuomaan, jos vain löytyy, tötsän Lakrisal-pötköjä. Toi sitten kaksi. Ja vielä suklaalevynkin. ♥ Nyt kun osaisi vielä osaisi olla säästeliäs eikä syödä itseään saman tie sokerikoomaan.

Elo on ihanaa myös siinäkin suhteessa, että ensi viikko on kokonaan vapaata ja sitä seuraavalla viikolla on vain kotitentti ja alustava oppariseminaari, jossa esitellään tähänastisia aikaansaannoksia. Sen jälkeen alkaa kesäloma. Wihii!
tallennettu

If Ignorance Is Bliss, Why Aren't There More Happy People?
Ansa
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: SJK/VSA
« Vastaus #338 : 11.Toukokuu 2012, 08:44 »

Huomenna Budapestiin tapaamaan siskoa. Hymyilee leve&#228;sti
tallennettu

The world is changing, the sun sets, and the vodka is coming to an end.
- Dandilion
Nafisan
Kriitikko
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #339 : 11.Toukokuu 2012, 11:22 »

Tulin juuri tentistä ja arvelen sen menneen hyvin. :)
tallennettu

Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 31   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

Risingshadow