|
Lachesis
|
 |
« Vastaus #340 : 18.Toukokuu 2012, 12:10 » |
|
Ostimma kämpän, vieläpä hyvän sellaisen. Helatorstain heräteostos. Muutto on heinäkuussa ja hieman pyörryttää tämä äkkinäisyys.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Valomuurin tuolla puolen nopeuden kantamattomissa
|
|
|
|
Skie
|
 |
« Vastaus #341 : 18.Toukokuu 2012, 16:31 » |
|
Kesätöitä tarjottiin minulle, kun aiemmin olin sähköpostissa maininnut että mikäli heillä on tarvetta, minusta saisi kesätyöntekijän. Aika hyvin ilman CV:tä tai mitään. Lisäksi saan kaksi viikkoa vielä palloilla Hongkongissa ennen Suomeen palaamista! Kaikki olisi loistavaa ilman tätä järkyttävää kosteutta, mutta kaikkea ei voi saada.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Add oil la!
|
|
|
MarieMarie
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Raahe
|
 |
« Vastaus #342 : 19.Toukokuu 2012, 16:03 » |
|
sain ihanalta ihmiseltä miellyttävän yllätyslahjan... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tässä on koe, jonka avulla saat selville. oletko saattanut päätökseen tehtäväsi maan päällä: Jos vielä olet elossa, tehtäväsi jatkuu.
|
|
|
Pisania
Risingin aktiivi
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vallis Gratiae
|
 |
« Vastaus #343 : 28.Toukokuu 2012, 13:15 » |
|
Huomasin eilen koulun sivuilta, että kesällä järjestetään brittiläistä kulttuuria käsittelevä kurssi, mutta se oli jo ehtinyt mennä täyteen. Tiedustelin silti pystyisikö itsensä ruinaamaan mukaan ja tänään opettaja ilmoitti, että yksi paikka oli vapautunut ja pääsen osallistumaan. Jesh! Jotain tällaista olen salaa toivonut jo kauan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
If Ignorance Is Bliss, Why Aren't There More Happy People?
|
|
|
Ansa
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: SJK
|
 |
« Vastaus #344 : 28.Toukokuu 2012, 14:37 » |
|
Lähtöselvitys. Check. Tavarat pakattu. Check.
Huomenna istun lentokoneessa monta tuntia, mutta Vaasan lentokentällä odottaa mun miäs. <3 Ihanaa nähdä pitkästä aikaa tuttuja, kavereita ja kotimaata. ^^
|
|
|
|
|
tallennettu
|
The world is changing, the sun sets, and the vodka is coming to an end. - Dandilion
|
|
|
Dragan
Kriitikko
Velho

Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #345 : 28.Toukokuu 2012, 15:30 » |
|
Posti toi Aavekauppiaan tyttären, joten lukemista riittääkin vielä... päiväksi?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elenna
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Pirkanmaa
|
 |
« Vastaus #346 : 29.Toukokuu 2012, 15:50 » |
|
Ulkona on upea ilma, koeviikko päättyy huomenna, viikonloppuna näen pitkästä aikaa hyvän ystävän - elämä on ihanaa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
My name is Sherlock Holmes. It is my business to know what other people don’t know.
|
|
|
|
Skie
|
 |
« Vastaus #347 : 29.Toukokuu 2012, 19:38 » |
|
Tulen Suomeen 31. päivä. Hassua kuinka nopeasti viisi kuukautta on mennyt. Vaikka kotiin palaaminen on varmasti mukavaa sillä on ihanaa nähdä kaikki kaivatut ihmiset. Siitä huolimatta en ole oikein varma haluanko palata. Kaikki on ollut liian helppoa/sujuvaa/uskomatonta vaihdossa ollessa, ja paluu Suomen arkeen tuntuu rankalta ajatukselta. Toisaalta mulla on koko ajan tunne että palaan Hongkongiin vielä, suorastaan kummallinen varmuus, joten tämän paikan jättäminen ei ole täysin mieltä musertava.
Olen kuullu huhuja muilta Suomeen palanneilta että Suomi on hirveän kallis ja järjettömän matala. Saas nähdä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Add oil la!
|
|
|
Platypus
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Espoo (Kotikunta Hyvinkää)
|
 |
« Vastaus #348 : 29.Toukokuu 2012, 20:32 » |
|
Mä pääsen Aalto-yliopistoon papereilla. On hienoa, että saan tällaista upeaa hyötyä kovasta työstä lukiossa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Then you're destined for the world without chores and sweating - the eternal hell of boredom in heaven" ~M. Skinner
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #349 : 29.Toukokuu 2012, 21:19 » |
|
Mä taas sain viimein viimeisenkin kandiin tulevan suoritusmerkinnän rekisteriin, ja huomenna käyn viemässä tutkintopyynnön tiedekunnan kansliaan. Sen jälkeen mä olen luonnontieteiden kandidaatti. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Until one day, the boundary gives way.
|
|
|
Ansa
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #350 : 31.Toukokuu 2012, 15:00 » |
|
Hyvä ruoka, parempi mieli. Tuli ostettua äiteen kanssa parit noitapillit (makkaraa, täyttä lihaa ja nokkosta), tulisia, mutta ah! niin hyviä. Lisäkkeeksi tein salaatin, nautin aterian raejuuston ja lonkeron kanssa. Oli kyllä hyvää. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
The world is changing, the sun sets, and the vodka is coming to an end. - Dandilion
|
|
|
MarieMarie
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Raahe
|
 |
« Vastaus #351 : 31.Toukokuu 2012, 20:18 » |
|
pääsin lopultakin tänään avaamaan ajokauden elämäni ensimmäisellä ikiomalla prätkällä... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tässä on koe, jonka avulla saat selville. oletko saattanut päätökseen tehtäväsi maan päällä: Jos vielä olet elossa, tehtäväsi jatkuu.
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #352 : 02.Kesäkuu 2012, 12:24 » |
|
Pitkästä aikaa ei ole aamulla kiire mihinkään, vaan voi ihan rauhassa juoda kahvia ja selata Risingia. Yllättävän kivaa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Until one day, the boundary gives way.
|
|
|
|
Skie
|
 |
« Vastaus #353 : 05.Kesäkuu 2012, 11:19 » |
|
Vihdoin kotona. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Add oil la!
|
|
|
|
Astorethein
|
 |
« Vastaus #354 : 05.Kesäkuu 2012, 20:20 » |
|
Ammattikorkean pääsykoe ja vuoden jonottamani silmäleikkaus ovat viimein takana. Kesäloma alkoi eilen, mutta koska olen nyt sairaslomalla, minulla on neljä viikkoa lomaa odottamassa joskus alkusyksystä. Leikattu silmä vähän rajoittaa tekemisiä ja näkökykyä, mutta käytännössä voin viettää loman ihan normaalin kesäloman tavoin. On se vaan hienoa, kun ei tarvitse pelätä työperäisiä häiriöpuheluita.
Lohkaisin muuten lomarahoista kunnon siivun ja ostin kasan elokuvia. Niiden parissa aika meneekin mukavasti, minkä lisäksi aion myös pelata runsaasti. Täysipainoinen nörttiloma luvassa siis. Tai en tiedä, energiajuomien tilalla ajattelin kylläkin nauttia olutta ja muita alkoholituotteita, joten ihan sataprosenttisesta nörtteilystä ei välttämättä voida puhua. Yritys muilta osin tulee silti olemaan kova.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Dismember enemy limbs to kill them quickly and do extra damage.
|
|
|
Warghast
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vantaa
|
 |
« Vastaus #355 : 06.Kesäkuu 2012, 14:34 » |
|
salaoja kaivettu, ikkunanpuut uusittu, äireen kukkapenkit tehty uusiksi (se pääsöö istuttaan kukkiaan), sauna laurootettu uurestaan, perunapelto tehty, terassin lattia hyvällä mallilla ja aktiivikesälomasta takana vasta 3 päivää..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Piru Naiseksi
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #356 : 07.Kesäkuu 2012, 12:21 » |
|
...Pääsen nauttimaan vetisistä harrasteistani tarvitsematta miettiä sitä, raatsinko kustantaa pääsylipun huojumattomien tornien ja heiluvien lautojen maailmaan. Kausikortin hankkineena voin näet ajatella oikeastaan säästäväni, kun vingutan muoviläpysköin lukulaitetta mahdollisimman tiuhaan!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ansa
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #357 : 07.Kesäkuu 2012, 15:48 » |
|
Uusi tuoli vanhan rämän tilalle. Ja tunnin päästä pelaamaan D&D 3.5 edikkaa ihanien ihmisten kanssa. <3
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Huoleton
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #358 : 08.Kesäkuu 2012, 08:56 » |
|
Tänään on siskon polttarit :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #359 : 16.Kesäkuu 2012, 09:18 » |
|
Viikon matka Pohjoiseen ja takaisin on vihdoin alkamassa. Enää viimeiset tavarat autoon ja sit tien päälle! Seura on hyvää, niin kuski kuin kirjat ja musiikkikin <3
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Olen niitä tapahtumia joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla. Pekka Kejonen
|
|
|
|