Ansa
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: SJK
|
 |
« Vastaus #360 : 16.Kesäkuu 2012, 09:56 » |
|
Hemmottelen ropeporukkaa mutakakulla ja tuoreista hedelmistä tehdyllä salaatilla puolenpäivän maissa, ja huomenna lähden viikoksi mökkeilemään, joten ei nettiä. <3
Tai en ainakaan halua käyttää nettiä, vaikka siellä sellainen olisikin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
The world is changing, the sun sets, and the vodka is coming to an end. - Dandilion
|
|
|
Elenna
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Pirkanmaa
|
 |
« Vastaus #361 : 23.Kesäkuu 2012, 00:16 » |
|
Kaunis juhannusaatto kokon ääressä ja perheen sekä sukulaislauman keskellä - mikä voisi olla ihanampaa? :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
My name is Sherlock Holmes. It is my business to know what other people don’t know.
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #362 : 02.Heinäkuu 2012, 16:02 » |
|
En nyt tiedä, onko elämäni varsinaisesti ihanaa, mutta hyvä fiilis on joka tapauksessa siitä, että minut on hyväksytty kolmeen niistä neljästä opiskelupaikasta, johon hain. Tänään tuli Turun yliopistosta kirje täysin yllättäen, sillä olin näet pääsykokeen jälkeen varma, että se oli mennyt huonommin kuin viimevuotinen koe (no, pienimmällä mahdollisella pistemäärällä minut sinne valittiinkin, eli olin toisin sanoen viimeinen pääsijä). Olin tässä jo ihan valmistautunut lähtemään Ouluun, joten pakka meni aivan sekaisin.
Turussa olisi miljoona kertaa enemmän minulle mieluisia sivuainemahdollisuuksia kuin Oulussa (tai Joensuussa, josta tuli myös hyväksyntä). Lisäksi olin äsken varaavinani sieltä itselleni varsin edullisen yksiön, jos nyt yhtään käsitin Ylioppilaskylän asunnonhakusysteemiä oikein. Toisaalta minut hyväksyttiin sinne lukemaan pääainetta, joka ei ole aivan yhtä hurjan mieluinen kuin Oulussa, ja lisäksi Turku on niin kaukana kotoa kuin tämän maan rajojen sisällä vaan voi olla, enkä tunne sieltä ennestään ihmisiä. No, ei minua ilmeisesti kotiin kamalasti kaivatakaan, kun jopa äiti puoltaa Turkuun menemistä :P
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Huoleton
Velho

Paikalla
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #363 : 03.Heinäkuu 2012, 08:51 » |
|
Tiuku- Tuo on kyllä vaikea päätös. Oulu ja Turku on molemmat aika mahtavia kaupunkeja. Toisaalta valittava opiskeluala vaikuttaa moneksi vuodeksi eteenpäin elämääsi.
Olen ihan superiloinen. Kumpa voisin vain hyppiä edes takas- olen töissä eli ei ihan onnistu :D Sain Linkin Parkin livevideon kuulumaan 1h 40min odottamisen jälkeen :) :) Tämä siis on kuunneltavissa/katseltavissa vain tänään 4.30PM saakka-ei mitään hajua minkä aikavyöhykkeen aikaa... Itselleni tuo kuuleminen on tärkeämpi kuin näkeminen kerran en ole paikan päällä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #364 : 03.Heinäkuu 2012, 11:22 » |
|
Turku on noista lähimpänä Helsinkiä, pääset mafiaan käymään. :) Toki Turussa on omaakin spefielämää - ainakin enemmän kuin Oulussa tai Joensuussa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Until one day, the boundary gives way.
|
|
|
Moonlord
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Lapua
|
 |
« Vastaus #365 : 18.Heinäkuu 2012, 17:48 » |
|
19" tietokonemonitori vaihtui 40" televisioon. Viime syksynä uudistetussa näytönohjaimessa oli hdmi liitäntä niin ei ollut mitään vaikeuksia saada tätä liitettyä tietokoneeseen.
Tällä kelpaa nyt katsoa filmejä paremmin, ja kuva kuvassa toiminto löytyy niin voi pyörittää dvd:tä tai televisiota nurkassa samalla kun surffailee. Vaikka vaihdoin resoluution paljon suurempaan niin fonttikin suureni kuvan kasvaessa niin ettei enää tarvitse tihrustaa mitään tekstejäkään :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elenna
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Pirkanmaa
|
 |
« Vastaus #366 : 22.Heinäkuu 2012, 23:24 » |
|
Saa nähdä ihanaakin ihanampia ja tärkeämpääkin tärkeämpiä ystäviä piiitkästä aikaa! Ja lisäksi varmistui eräs ihana asia viimeisten lomaviikkojen iloksi. :3
|
|
|
|
|
tallennettu
|
My name is Sherlock Holmes. It is my business to know what other people don’t know.
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #367 : 23.Heinäkuu 2012, 00:22 » |
|
Kannoin juuri kasan uusia, Finnconista hankittuja kirjoja kotiin, ja vaikka kirjat tuovatkin tullessaan myös ongelmia (joista välittömin ehkä on, minne ne laitetaan), niin onhan niiden ostaminen, omistaminen ja lukeminen aina ihanaa. ^^
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Féowyn
Velho

Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #368 : 23.Heinäkuu 2012, 22:20 » |
|
1) Iivari kysyi mitä miulle kuuluu (tosin olen jostain syystä hyvin varma että viesti meni väärälle ihmiselle)
2) On jotenkin tosi kotoisa olo lueskella taas keskusteluja täällä (ja siitä on pitkä aika kun olen tuntenut oloni kotoisaksi kunnolla)
3) Kerrankin on ennen nukkumaanmenoa (huomenna työpäivä) sellainen olo että nukuttaa mukavasti eli veikkaisin nukkuvani hyvät unet ja nukkuminen on kivaa jos nukkuu hyvin :3 Jos nyt saan irrottauduttua täältä että pääsisi sinne nukkumaan...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #369 : 23.Heinäkuu 2012, 23:01 » |
|
1) Iivari kysyi mitä miulle kuuluu (tosin olen jostain syystä hyvin varma että viesti meni väärälle ihmiselle) Mä kyllä luottaisin siihen, että se on kiinnostunut nimenomaan sinun kuulumisistasi. :) Joten vastaa vain!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pisania
Risingin aktiivi
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vallis Gratiae
|
 |
« Vastaus #370 : 25.Heinäkuu 2012, 20:46 » |
|
Vannoutunut sohvaperuna heitti tänään n. 30 kilsan lenkin pyörällä eikä tunnu missään! Edellisellä kerralla (matka oli hiukan lyhyempi) tuntui tähän aikaan illasta olo aika piestyltä, mutta nyt ei särje mikään paikka. Uskomatonta. Toinen ilon aihe on se, että melkein viikon vaivannut silmän elohiiri on viimeinkin vipeltänyt tiehensä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
If Ignorance Is Bliss, Why Aren't There More Happy People?
|
|
|
|
Antti
|
 |
« Vastaus #371 : 26.Heinäkuu 2012, 18:21 » |
|
Kunnon hellekesä tuli vihdoin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Fantasyfan
|
 |
« Vastaus #372 : 26.Heinäkuu 2012, 19:12 » |
|
Missä? Missä? Mulla ei ainakaan ole vielä tarpeeksi lämmin...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Karajishi
Noviisi
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #373 : 26.Heinäkuu 2012, 19:40 » |
|
Koska talvi on tulossa!!!!!! En voi sietää lämmintä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
''My dreams are there where my heart belongs..''
|
|
|
Nafisan
Kriitikko
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Oulu
|
 |
« Vastaus #374 : 26.Heinäkuu 2012, 19:55 » |
|
Koska talvi on tulossa!!!!!! En voi sietää lämmintä  Olen samaa mietä! Syksy on lempivuodenaikani ja talvi tulee heti kakkosena. kevät on pölyinen ja kesä liian kuuma. Tänäänkin oli aivan liikaa hellettä...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Jonakin päivänä olen puu, ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni, ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina." - Kahlil Gibran
|
|
|
|
Hiistu
|
 |
« Vastaus #375 : 26.Heinäkuu 2012, 21:52 » |
|
Elämä on ihanaa, koska... en tiedä. Onpahan vain.
Töissä oli hauskaa ja mukavia ihmisiä, kuten joka päivä. Ja töitä on vielä pari viikkoa jäljellä. Kotimatkalla soi radiossa pelkästään hyviä kappaleita. Ostin itselleni yhden pienen kivan jutun ja koirille luita. Iltalenkillä oli ihanan lämmintä. Kellastuva ohrapelto on tosi kauniin näköinen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tavallaan.
|
|
|
kyty
Noviisi
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #376 : 26.Heinäkuu 2012, 22:31 » |
|
Mustikoita! Viime kesänä olin katkera kun alkukesä oli vienyt lähistöltä kaikki mustikat, ja löysin niitä vain muutaman. Nyt on niin paljon että riittää laittaa pakkaseenkin!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Karajishi
Noviisi
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #377 : 27.Heinäkuu 2012, 12:08 » |
|
Mustikoita! Viime kesänä olin katkera kun alkukesä oli vienyt lähistöltä kaikki mustikat, ja löysin niitä vain muutaman. Nyt on niin paljon että riittää laittaa pakkaseenkin!
Oikeasti? Täällä päin on just ja just nimeks! Radiossakin toitotetaan että on surkea mustikkavuosi! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
''My dreams are there where my heart belongs..''
|
|
|
Hanjeu
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #378 : 27.Heinäkuu 2012, 12:13 » |
|
Koska kävin eilen katsomassa uusimman Batmanin ja se oli aivan upea!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Joskus vain pitää nauttia olostaan.
|
|
|
Piru Naiseksi
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #379 : 27.Heinäkuu 2012, 13:21 » |
|
... kesää on sittenkin vielä jäljellä ... ja olympiakisatkin tulossa ... ja ehkä voitan katkeruuteni siitä, etten pääse noita kisoja itse paikalle katsomaan...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|