Freyja
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Rovaniemi
|
 |
« Vastaus #360 : 12.Heinäkuu 2011, 14:53 » |
|
Eikö ollut painettu kansiinkaan? Amerikkalaisessa versiossa etelän ja pohjoisen kartat on painettuna nimenomaan erilleen kanteen, ei muiden karttojen joukkoon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jussi
|
 |
« Vastaus #361 : 12.Heinäkuu 2011, 15:12 » |
|
Ei ollut kansien sisäpuolella, katsoin niistäkin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kara
Kokelas
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #362 : 12.Heinäkuu 2011, 18:20 » |
|
Suunnittelin alun perin hakevani tänään tai huomenna kirjan Suomalaisesta, mutta pelkäsin hinnan olevan juuri tuollainen kuin se nyt näkyy olevankin. Minun tilaukseni CDON:sta ei ole vielä lähtenyt. Mitähän kuuluu teidän muiden tilauksille juuri tuolta CDON:ista/Bookplussista? Kirjan toimitusajoissa lukee että "5-15 päivää", mutta luulisi ennakkotilauksien tulevan nopeammin. Miten nuo amerikkalaisen kartat on painettu? Toinen etukannessa, toinen takakannessa? Vaarallista meille toheloille; jos rupean tutkimaan takakansien karttoja, onnistun aina jotenkin kääntämään kirjan loppusivuille. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Janiii
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: kuopio
|
 |
« Vastaus #363 : 12.Heinäkuu 2011, 19:34 » |
|
Tässä tunnin sisällä on minun tietoihini tullut Bookplussaan, että toimitettu. Eiköhän Kara sinullakin lue pian niin siellä ellei jo lue  Eli torstaina saattas kirja jo olla näpeissä. Perjantaina sopivasti maaseudun rauhaan lähtö itellä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ukkosenjumala
|
 |
« Vastaus #364 : 12.Heinäkuu 2011, 20:14 » |
|
Tässä tunnin sisällä on minun tietoihini tullut Bookplussaan, että toimitettu. Sama täällä. Vaikka ei tuolla ole mitään väliä lopulta. Postikonttori, johon kirja tulee on n. 200km päässä ja paikkakunnalle selviää vasta viikonloppuna. Maanantaina siis...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
The Rat
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Nummela
|
 |
« Vastaus #365 : 12.Heinäkuu 2011, 21:52 » |
|
Murinaa. Olen ilmeisesti bookplussan kirjoissa kakkosluokan kansalainen, kun oman kappaleeni status on: "ei toimitettu". No jaa, eipä tämä minun maailmaani sinänsä kaada. Ehtii sen lukea myöhemminkin (pikemminkin niin päin, nyt ei ehtisikään).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hauki
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Kotka
|
 |
« Vastaus #366 : 12.Heinäkuu 2011, 21:57 » |
|
CDON lähetti ennakkotilauksen tänään. Näköjään toi jenkki versio on alennukses 14.95 € ja "Game of Thrones 4-Copy Boxed Set" 20.95 €.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metastaja
Kokelas
Poissa
|
 |
« Vastaus #367 : 12.Heinäkuu 2011, 22:36 » |
|
Kirja tilattu. Ensin ajattelin odottaa suomennosta kun olin lukenut aiemmatkin osat kotimaisella, mutta nyt hermot pettivät - se on pakko saada heti! Nyt tuskastuttaa tuo muutaman päivän toimitusaikakain 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kara
Kokelas
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #368 : 13.Heinäkuu 2011, 03:07 » |
|
Eivät ainakaan tämän illan aikana olleet vielä postittaneet kirjaa minullekaan, mutta eiköhän se tosiaan sieltä piakkoin ilmesty. Minäkin suuntaan viikonloppuna muutamaksi viikoksi maaseudulle, ja tilasin kirjan suoraan mökkiosoitteeseen. Vasta silloin oikeastaan ehdin lukemisen aloittaa niin ei tässä mitään suurempaa hätää tai kiirettä ole (vaikka ehkä joskus saattaa vaikuttaa siltä  ). Feastkin on vielä kesken, joten on tässä hyvin aikaa odotella Dancea. The Rat, milloin varasit kirjan? Itse varasin vasta viime viikolla. Jospa ne lähettävät ensin kirjat aikaisemmin varanneille ja meille myöhäisemmille joutuivat tilaamaan uuden erän.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Freyja
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Rovaniemi
|
 |
« Vastaus #369 : 13.Heinäkuu 2011, 03:24 » |
|
Miten nuo amerikkalaisen kartat on painettu? Toinen etukannessa, toinen takakannessa?
Molemmat kartat sekä etukannessa ja sen viereisellä lehdellä, että takakannessa ( sumea kuva etukannesta). Eilen julkaistiin useampi arvostelu kirjasta ja niinpä tein minäkin blogissani. Ei spoilereita, mutta yleistä tunnelmakuvausta kuitenkin. Pistin kirjalle 5 tähteä tietokannassa, mikä tarkoittaa 4,5.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kara
Kokelas
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #370 : 13.Heinäkuu 2011, 21:57 » |
|
Nyt ovat saaneet CDON:ilta minunkin kirjani lähetettyä. Tulisiko se sitten maanantaiksi perille, tuskin se perjantaiksi ehtii. Saan ehkä Feastinkin loppuun siihen mennessä. Eilen julkaistiin useampi arvostelu kirjasta ja niinpä tein minäkin blogissani. Ei spoilereita, mutta yleistä tunnelmakuvausta kuitenkin. Pistin kirjalle 5 tähteä tietokannassa, mikä tarkoittaa 4,5. Arvostelusi perusteella kirja kuulostaa todella mielenkiintoiselta, vaikka nuo loputtomat cliffhangerit eivät ole kyllä niin minun makuuni. Odotan kauhulla Tyrionin kappaleita. Pidän kyllä hahmosta ja hänen tarinansa ovat olleet kaikkein mielenkiintoisimpien joukossa, mutta kyllä sen huomaa että Tyrion on Martinin suosikkeja. Eihän Tyrion mikään Mary Sue ole ollut, mutta tietty häivähdys siitä on mielestäni ollut havaittavissa. Vaikea selittää miksi, onhan hänelle sattunut ja tapahtunut kamaliakin asioita, mutta aina tuntuu kuitenkin putoavan jaloilleen. Muok. Lähetysseurannassa paketin painoksi on merkattu 1,22 kiloa. Auts...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.Heinäkuu 2011, 00:17 kirjoittanut Kara »
|
tallennettu
|
|
|
|
Janiii
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: kuopio
|
 |
« Vastaus #371 : 14.Heinäkuu 2011, 16:03 » |
|
Kirja on postissa ja eiku hakemaan!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jussi
|
 |
« Vastaus #372 : 15.Heinäkuu 2011, 13:16 » |
|
Dancea ostettiin avauspäivänä Yhdysvalloissa yli 280 000 kappaletta, joista suuri osa oli sähkökirjoja. Jeff VanderMeerin Los Angeles Timesiin kirjoittama Dance- arvostelu on kuulemma erittäin myönteinen, en itse lukenut.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Antti
|
 |
« Vastaus #373 : 15.Heinäkuu 2011, 14:52 » |
|
Tilaan A Dance with Dragonsin jossain välissä, mutta haluasinpa vain tietää, mitä eroa on tällä ja tällä kirjasella? Ekana linkittämäni meinasin tilata.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
The Rat
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Nummela
|
 |
« Vastaus #374 : 15.Heinäkuu 2011, 14:59 » |
|
Onkohan noilla loppujen lopuksi paljoa eroa? Halvempi on jenkkikustantajan, kalliimpi britin... Tilasin itsekin tuon, odottelee parhaillaan postissa — taitaa muut olla brittikustantajan versioita (pokkareita), mutten jaksa uskoa, että käännöstyötä olisi niin paljoa tehty, ettenkö pysyisi juonessa mukana (henkilökohtaisesti se ja sama, tuleeko vastaa demon vai daemon). :)
Saa tarkentaa, jos olen täysin erehtynyt.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Antti
|
 |
« Vastaus #375 : 15.Heinäkuu 2011, 15:05 » |
|
Onkohan noilla loppujen lopuksi paljoa eroa? Halvempi on jenkkikustantajan, kalliimpi britin... ---
Jaah. En taas ajatellut noita kustantamoja, vaikka huomasinkin etteivät ole samat. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Seregil of Rhiminee
|
 |
« Vastaus #376 : 16.Heinäkuu 2011, 09:30 » |
|
Tilaan A Dance with Dragonsin jossain välissä, mutta haluasinpa vain tietää, mitä eroa on tällä ja tällä kirjasella? Jos en kovin pahasti erehdy, brittipainoksessa Westerosin kartta on todennäköisesti eri paikassa (ja paperi on mahdollisesti erilaista), mutta muuta eroa ei pitäisi olla. (Koska en ole nähnyt brittipainosta, voin olla väärässä.)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jussi
|
 |
« Vastaus #377 : 16.Heinäkuu 2011, 19:29 » |
|
Martinin blogista: And yesterday morning we learned that DANCE had the highest first day sales totals of any work of fiction released this year. Not just SF and fantasy, but all categories of fiction. EDIT: Jatkoa edelliselle: The success of DANCE has exceeded my wildest expectations. We had the strongest first day sales of any work of fiction released this year, certainly the strongest sales of my career. Not to mention the best reviews of my career, and some amazing word of mouth. That all means a great deal to me. It is no secret how long and hard I struggled with this one. Knowing that tens of thousands... indeed, hundreds of thousands... of my readers feel it was well worth the wait heartens me more than I can possibly say.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.Heinäkuu 2011, 11:24 kirjoittanut Jussi »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ukkosenjumala
|
 |
« Vastaus #378 : 18.Heinäkuu 2011, 14:31 » |
|
Nyt se olis tossa pöydällä. Silti ei jotenkin huvittas alkaa lukemaan, kun masentaa jo valmiiksi sen loppuminen. Plaah...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kara
Kokelas
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #379 : 18.Heinäkuu 2011, 18:42 » |
|
Minäkin olen nyt saanut kirjani. Pitää sitten jossain vaiheessa kun olen saanut kirjan loppuun (varmaan siis ensi jouluun mennessä...) tulla kommentoimaan sitä varsinaiseen kirjaketjuun. Kansi on todella kaunis, mutta kirjan piteleminen käy kyllä työstä; se on sen verran iso ja painava. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|