02.Syyskuu 2014, 09:45 *

Äänestys
Kysymys: Mitä suurpiirteistä genreä halutaan lukea?
Scifintapaista - 14 (42.4%)
Fantasiaa - 16 (48.5%)
Kauhuntapaista - 3 (9.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 32

Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Lukupiiri käynnistyy jälleen: Ensin luetaan fantastista  (Luettu 3393 kertaa)
chocolate
Noviisi

« Vastaus #20 : 08.Huhtikuu 2009, 20:10 »

Mä kannatan Valkoisia omenoita, voisin lähteä mukaan kun muutenkin on ollut tarkoitus lukea se...:)

Tai Jääskeläisen Taivaalta pudonnut eläintarha? Kun mainittiin tuo Missä junat kääntyvät, niin tuo olisi vähän uudempi versio..
Kuurankukka
Neurovelho
****

« Vastaus #21 : 08.Huhtikuu 2009, 21:06 »

No hmm. Eikö voitaisi lukea jotain... perinteisempää? :D Olen suht uuskummaisti joo, mutta vaihtelu virkistää, olen lukenut Valkoiset omenat, eikä Parfyymi oikein kiinnosta.

viha heikentää sydämistä voimakkaimmankin ja ennen kuin huomaat olet itsesi vankina murheidesi kahleilla kytkettynä katkeruuteen
Iivari
Velhoruhtinas

Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #22 : 08.Huhtikuu 2009, 23:39 »

Kuurankukka, saa ehdottaa lisää ehdotuksia: tällä hetkellä niitä taitaa olla vain neljä tai jotain sen tapaista.

Ovatko meidän vanhat lukupiiriläiset tipahtaneet jonnekin kokonaan pois?

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
Murzim
Velho

Asuinpaikka: Jkl
« Vastaus #23 : 09.Huhtikuu 2009, 10:12 »

Ovatko meidän vanhat lukupiiriläiset tipahtaneet jonnekin kokonaan pois?

Eipäs nimitellä  Näyttää kieltä

No, en tunnusta olevani vanha, mutta mukana varmaan kyllä jos suinkin ehdin, ja loppukevään/kesän mittaan todennäköisesti ehdin. En ole niin turhantarkka valittavasta kirjasta, varmaan jotain laadukasta valitaan joka tapauksessa.

Mitähän Kuurankukka tarkoittaa perinteisellä? Kuulostaa kiinnostavalta. Valkoiset omenat kyllä myös odottaa hyllyssä, huomasin juuri eräänä päivänä omistavani sen.  Nauraa
Cesare
Noviisi

« Vastaus #24 : 17.Huhtikuu 2009, 19:53 »

Hmmn. Katselin tässä näitä lukuehdotuksia, ja mitenkäs olisi Viivi Hyvösen "Apina ja Uusikuu"? Tosin en osaa lokeroida sitä kunnolla, kaipa tuo scifin puolelle sujahtaa. Mielenkiintoinen kirja, pönöttää hyllyssäni paraikaa.

En ole aiemmin ollut missää lukupiirissä, pitääpä tästä lähteä pikku tutkimusmatkalle Hymyilee leveästi
Iivari
Velhoruhtinas

Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #25 : 23.Huhtikuu 2009, 12:46 »

Näyttäisi melkein siltä, että pitäisi panna pystyyn äänestys Parfyymin ja Valkoisten omenien välillä, ellei tässä lähipäivinä tule uusia ehdotuksia tai lisää kannatusta kummalle jommalle. Minulle sopii kumpikin, joskin ehkä Valkoiset omenat kiinnostaa hivenen enemmän. Minä olen ollut viimeiset ajat niin syrjässä fantasiahyllyistä ja melkeinpä kirjastoista ylipäänsä, etten oikein osaa ehdottaa saman tien jotain kolmatta vaihtoehtoa.

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
Aemilia
***

Asuinpaikka: hml
« Vastaus #26 : 30.Huhtikuu 2009, 15:08 »

Kaitpa minä voisin kannattaa sellaisen äänestyksen perustamista... Jonsei joku pian asetu kannattamaan jotakin muuta?

A good many dramatic situations begin with screaming.
Hillo
***

Asuinpaikka: Hämeenlinna
« Vastaus #27 : 15.Heinäkuu 2009, 12:31 »

Öö... homma ehkä vähän seisoo? Olisi kiva saada sitä äänestystä tai jotain?

Mietin vasta
mitä ajatella.
Fantasyfan
Arkkivelhotar

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #28 : 16.Heinäkuu 2009, 21:43 »

Kiitos muistutuksesta Hillo :) Laitoin äänestyksen tänne: http://fi.risingshadow.net/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=4556.0
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös