17.Huhtikuu 2014, 18:29 *

Sivuja: [1] 2 3 ... 7   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Mitä muita kuin kirjoja/CD:tä ostit viimeksi?  (Luettu 14169 kertaa)

Asuinpaikka: Bussipysäkki
« : 08.Huhtikuu 2009, 22:07 »

Koska Vehka aloitti samankaltaisen lainaustopikin, aloitanpas minä nyt tällaisen.

Eli tänne voitte kertoa, mitä muuta kuin kirjoja ja CD-levyjä olette ostanut viimeksi.

Lainaus
Ostin viikon ruokavarat Cittarista

Tuo on liian tavanomainen viesti, joten vältetään sellaisia, eiksjeh?

Minä ostin, tai pikemminkin sain viimeksi pöytäkoneen näppiksen koneeseeni. Sillä on paljon mukavampi kirjoittaa ja kaupan päälle sain hiirenkin. On tyydyttävän kuuloista kuunnella, miten näppiksen napit kliksahtelevat, kun niitä painaa. Kun nopeasti näpyttelee, se kuulostaa vielä hauskemmalta.

Eli saa onnitella toisia hienoista ostoksista, saa harmitella, kun ei ehtinyt ostaa jotain ja saa myös listat, kunhan perustelee.

When the Master has completed her work, she forgets it. That's why it lasts forever.
Cesare
Noviisi

« Vastaus #1 : 21.Kesäkuu 2009, 11:29 »

Taisin ostaa rippimekon itselleni - äidin rahoituksella tosin - ja siihen kengät ja muun tilpehöörin. Samalla Rovaniemen matkalla ostelin kaikenlaista muutakin, kuten pikkuveljelle 10-vuotislahjan ja korvakoruja.
Sarantha
Velhoruhtinatar

« Vastaus #2 : 21.Kesäkuu 2009, 21:47 »

No jos kaikki päivittäistavarat jätetään pois (ruoka, eläinten ruuat, vessapaperit ja pesuaineet, autoon bensat ym...), niin tässä viikon sisään olen ostanut:

- lentoliput Amsterdamiin ja takaisin
- kaksi tunikan tapaista kesävaatetta
- uudet passikuvat

"Tämä on viimeinen elämäsi, se ymmärrä,
suitsi mielesi pirut.
Ja kaiken minkä kykenet, se tee
kuin oisi se viimeinen tekosi
näkyvän valon maailmassa."

Asuinpaikka: Bussipysäkki
« Vastaus #3 : 21.Kesäkuu 2009, 21:55 »

Hih, saatiinhan tämäkin topiikki liikkeelle. Luulin jo, että tämä oli huono aihe (kuka tietää?)...

Itse ostin viimeksi:

- Hienon Gibellinin nahkaliivin, 1 e
- Vielä hienomman, kaksirivisen nahkatakin turkiskauluksella!, 5 e
- Tyylikkään cowboy-tyyppisen hatun, 100% villaa, 23 e
- Ryhmysauvan, joka oli aika lähellä jäädä Stuttgartin lentokentälle, 19,90 e
- Pienen merirosvofiguurin, 2,50 e

Kaksi ensimmäistä ostin kirpparilta, kolme jälkimmäistä Saksasta.

Edit: Hups, merirosvofiguurin hinta oli 21 euroa liian suuri, ;)
« Viimeksi muokattu: 28.Kesäkuu 2009, 16:46 kirjoittanut Jehudiel » tallennettu

Astorethein

Asuinpaikka: Parkano
« Vastaus #4 : 22.Kesäkuu 2009, 11:40 »

Hetki sitten päättyneestä Nummirockista tuli ostettua muistoksi ja todisteeksi läsnäolostani Nummen logolla ja esiintyjälistalla koristettu festaripaita sekä Sodomin ja Ensiferumin bändipaidat. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun ostin enemmän kuin yhden vaatteen kerralla, vaikka hinnat olivat suunnilleen samat kuin normaaleissa kaupoissa. Siinä festarihumussa vain oli helppo selata monimetrisiä vaatetankoja läpi ja poimia sopivimmat käteen ikään kuin rahanmenolla ei siinä tilanteessa olisi ollut niin paljon väliä. No, ei sillä oikeastaan ollutkaan, sillä paidat ovat hienoja ja bändipaidat olisin luultavasti hankkinut joka tapauksessa myöhemmin jostakin muualta.

Ensin katsottiin Kauniit ja rohkeat, sitten tapettiin Seppo!
FreakyMike

Asuinpaikka: Rautjärvi
« Vastaus #5 : 22.Kesäkuu 2009, 18:44 »

Olen ollut jo pitkään kiinnostunut kaikenlaisista pulmaleluista ja innostui vain kasvoi kun veljeni osti "Cast puzzle" firman vaikeinta leveliä edustavan Chain nimisen lelun yli vuosi sitten. (Tuolta löytää kuviakin) Siihen liittyen ostin pari viikkoa sitten laivalta neljä uutta vitostason cast puzzlea ja nyt meillä on niitä yhteensä 8 erilaista ja kaikki ovat sieltä haastavimmasta päästä. (Muita olen oppinut jo kasaamaan/purkamaan suhteellisen hyvin, mutta esim. yksi Quartet niminen aiheuttaa yhä harmaita hiuksia..)

Ostin tänään myös perinteisen rubikin kuution kirpputorilta 3 eurolla. Olen kokeillut semmoista kavereilla joskus lapsena, mutta en osannut muistaakseni koota sitä kunnolla, joten pitää kokeilla, että onnistuisiko homma nyt yhtään paremmin.  Hymyilee
Hyppymiina
Noviisi

« Vastaus #6 : 23.Kesäkuu 2009, 19:10 »

12-reikäiset maiharit ja kauluspaita. Molemmat saksan armeijan ylijäämävarastosta.

Siinä olikin parin T-paidan lisäksi minulle vuoden vaateostokset.
Varjolehti

Asuinpaikka: Jyväskylä
« Vastaus #7 : 25.Kesäkuu 2009, 14:41 »

Parin viime viikon aikana mukaan tarttunutta:
- Vihreä, puuvillainen kesämekko Lindexin alennusmyynneistä 20e
- Vihreäruutuiset, pääkallokuvioiset wannabe-rokkarikangaskengät Fiorellasta (Eivät oikeastaan tyylini mukaiset, mutta tarvitsin jotkut kevyet, nopeasti jalkaan tökättävät kesäkengät, ja nämä olivat hupaisat ja halvat - vain 5 euroa.)
- Porco Rosso DVD, nimipäivälahjaksi poikaystävälle 10e. (Ei olisi tietysti tarvinnut turhaa merkkipäivää muistaa, mutta olen halunnut nähdä tämän jo pitkään... Meillä on paljon Ghibli-leffoja muutenkin.)
- Musta Stabilo-kirjoitustussi ja musta kaksimillinen Pilot-tussi kesämatkoilla piirrustelua varten. Suomalaisesta kirjakaupasta yhteensä n. 3 euroa.
- Musta peltirasia, jonka kyljessä on miehekäs Mörkö. Kaakaon säilytystä varten. Sokoksesta 7e.
Sarantha
Velhoruhtinatar

« Vastaus #8 : 26.Kesäkuu 2009, 00:04 »

Samis ;)

Minä ostin muutama päivä sitten pari pientä ja halpaa Amsterdam -opasta Suomalaisesta Kirjakaupasta.

"Tämä on viimeinen elämäsi, se ymmärrä,
suitsi mielesi pirut.
Ja kaiken minkä kykenet, se tee
kuin oisi se viimeinen tekosi
näkyvän valon maailmassa."

Asuinpaikka: Bussipysäkki
« Vastaus #9 : 28.Kesäkuu 2009, 16:39 »

Musta mustekynä ja musta, ruuduton muistikirja. Tarkoituksena olisi tehdä siitä runovihko.

Kauhistuin muuten hintaa. Nämä maksoivat yhteensä 9 euroa Salon Suomalaisessa
kirjakaupassa! Järkyttynyt

Miksi minä tuhlaan rahojani koko ajan, vaikka Suokki ja Finncon vain tulevat koko ajan
lähemmäksi? Vihainen
« Viimeksi muokattu: 28.Kesäkuu 2009, 16:48 kirjoittanut Jehudiel » tallennettu

Cesare
Noviisi

« Vastaus #10 : 28.Kesäkuu 2009, 18:32 »

Jep, Jehudiel, mistä sinä kaivat nuo rahat? Ihmeellistä! Minä pääsin vasta ripille ja nyt on ensimmäistä kertaa elämässä ostaa vaatteita sen verran, mitä tarvin, eikä niin paljon kirpparilta.

Ostin tänään pakon sanelemana bikinit, koska minulla ei ollut (kelvollista) uimapukua ja oli määrä mennä tädin ja sedän kanssa Pyynikille uimaan iltapäiväksi. Hyvät tulikin! Ovat sellaiset ruskeankirjavat ja maksoivat n. 16 ekeä.
Aliasy

Asuinpaikka: Winter Wonderland
« Vastaus #11 : 29.Kesäkuu 2009, 00:00 »

Hienoisen painostuksen alaisena ostin tossa viimeviikolla elämäni ensimmäiset (kyllä...) Converset.

Uudet kengät oli pakko saada ja vaikka nyt yleensä olenki hiukan muotitiedottomampi ihminen oon kyllä himoinnut converseja jo vähän aikaa. Mikä jo sinällään on aika huvittavaa että pari kuukautta sitten en edes tunnistanu converse merkkiä.. Ajattelimpahan vaan että on muuten makeat kengät :D

Hintaa näillä kyseisillä hieman kalliimmilla converseilla oli 799 SEK, eli noin 74 euroa vai mies se nyt menee.. Joka tapauksessa hintaluokaltaankin todellakin normaalia ostokäyttäytymistäni seuraten kalliit kengät.. Tulipahan ostettua!
Morgan Blood

Asuinpaikka: TurQ
« Vastaus #12 : 30.Kesäkuu 2009, 18:58 »

Tein sen! Sain täytettyä paperivaraston ja hankittua muutaman pensselin ennen kuin rahat loppuu! Olen todella ylpeä itsestäni. Peininharmaata tussiakin muistin hankkia. Nyt kelpaa taas tussata.

Seuraavat ostokset menevät soitinpuolelle. Tarvitsen  bassolle jonkinlaisen minikaapin, jota olisi helppo kuskailla & ukulelen.

"To live is the rarest thing in the world. Most people exists, that's all."
- Oscar Wilde
Pisania
Risingin aktiivi

Asuinpaikka: Vallis Gratiae
« Vastaus #13 : 30.Kesäkuu 2009, 22:19 »

Sunnuntaina menin veljelle seuraksi ostosreissulle ja puolihuolimattomasti etsiskelin samalla muotoonommeltuja lakanoita ja pulloharjaa. Eipä sitten niitä löytynyt mutta Prisman aleteepaitoja tsekkaillessani löysin puoleen hintaan violetin paidan jossa oli Pikku Myyn kuva. Pakko se oli korjata parempaan talteen, vaikka pelkäsinkin sen olevan liian pieni (ei ollut!! Istuu täydellisesti!) ja omistan jo ihan liikaakin söpöisiä sarjakuvahahmopaitoja.

Saman paikan kenkäosastolla sovitin huvikseni mustavalkoraidallisia ballerinoja (nostalgiasyistä, omistin sellaiset viimeksi joskus 9-vuotiaana) ja ne olivat niin unelmankevyet, hyvän tuntuiset ja vielä halvatkin, että täytyi saada omaksi. Kenkien ostaminen on yleensä hirveää kidutusta meikäläiselle, joten olen ekstrailoinen uusista kesätossuistani. Vaikka tuskin ne kovinkaan kauan kestävät, eivätkä ne taatusti sovi yhteen muiden ryysyjeni kanssa. Who cares!

If Ignorance Is Bliss, Why Aren't There More Happy People?

Asuinpaikka: Bussipysäkki
« Vastaus #14 : 13.Heinäkuu 2009, 10:28 »

Suloisen pikkuisen punaisen vihon Helsingin kaupunginmuseon työväenasunnon haarasta. Sen kannessa lukee valkoisella: Tunne kaupunki tunteiden näyttämönä. Maksoi euron ja on aika suloinen muistikirja. ^^ Ja sen seuraksi rehdin vanhan ajan nekun, eihän sellaisia saa enää juuri mistään! (Paitsi Tammisaaren makeiskaupasta...)

Iivari
Velhoruhtinas

Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #15 : 18.Heinäkuu 2009, 02:46 »

Tammisaaren Elmo sportin alennnusmyynneistä lenkkari 20 eurolla. Muuten ehkä ei niin merkittävä ostos, mutta ovat tällä hetkellä ainoat eheät kenkäni - ja sitä ennen minulla oli puolisen vuotta yhdet rikkinäiset käytössä ja monet rikkinäiset kaapissa.

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen

Asuinpaikka: Bussipysäkki
« Vastaus #16 : 18.Heinäkuu 2009, 10:03 »

Kävelykepin ja lohikäärmekaulakorun, molemmat iltatorilta vitosella. Minun huomassani kaulakoruilla on kummallinen taipumus mennä rikki tai muuttua käyttöön sopimattomiksi. (Poronsarvisen kaulakoruni naru ei enää riittänyt pääni ympärysmitan läpäiseväksi.)

Peuranpuolikas

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #17 : 20.Heinäkuu 2009, 14:49 »

Tyttöystävälle Nintendo DS Liten ja Final Fantasy III -pelin siihen. Syntymäpäivälahja... Toivotaan, että hän pitää lahjastani.

Laulava ääni olkapäälläni, Myllylahti 2013. Murhamylly 81. ISBN 978-952-202-413-8.
Skie
***

« Vastaus #18 : 20.Heinäkuu 2009, 15:47 »

Yöllä valtaisan väsymyksen aiheuttamana innostuin tilaamaan discshopin alesta Leijapojan ja Pariisi, rakkaudella. Ihanaa, niitä sitten odotellessa.

Kaupunkireissulta mukaan tarttui myös Singstar Pop Hitsin skandinaaviversio.

Add oil la!
tnjrp
Neurovelho
****

Asuinpaikka: Piikkiö
« Vastaus #19 : 22.Heinäkuu 2009, 14:50 »

CovenantTCG:ltä saapui Privateer Pressin Monsterpocalypse -keräilyminiatyyripelin viimeisimmän laajennuksen All Your Base singlenä hommattu Lord of Cthul, Ultra Ancient Osheroth.

Hän on kaunis*.

---

*)  Joku saattaa olla huomaavinaan lievää Lovecraft-vaikutteisuutta, mitä tekijätkään eivät toki yritä peitellä
Sivuja: [1] 2 3 ... 7   Siirry ylös