20.Huhtikuu 2014, 13:48 *

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Mitä muita kuin kirjoja/CD:tä ostit viimeksi?  (Luettu 14175 kertaa)
Tapsa

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #40 : 05.Tammikuu 2010, 01:23 »

Ostin jatkojohdon.

Pisania
Risingin aktiivi

Asuinpaikka: Vallis Gratiae
« Vastaus #41 : 05.Tammikuu 2010, 17:03 »

Kävin viikonloppuna sijoittamassa joululahjarahojani lähinnä kahteen jo pitkään himoitsemaani vaatekappaleeseen, eli Marimekon Pallo-paitaan (olisin halunnut sinisen, mutta päädyin mustaan koska alennusrekissä ei ollut muita värejä ja olen niin pahuksen itara. No, ensi kerralla sitten) ja Finnwearin yöpaitaan, joka on niin retro ja tutun oloinen etten hämmästyisi jos löytäisin jostain 70-lukuisen valokuvan äiskästäni se yllään. Heräteostoksina tuli vielä hankittua harmaa huppari jonka etumuksessa on kuva Marilyn Monroesta (diggaan huppareita ja MM:kin on ok) sekä shampoota, hammaslankaa ja tölkki kirsikan makuista 7Upia. Kalenteriakin haeskelin mutta se jäi toistaiseksi löytämättä.

If Ignorance Is Bliss, Why Aren't There More Happy People?
Riskakor
Kokelas

Asuinpaikka: Kyl mie Lapis residenssii piän. Kuuspuun alla, sielhän mie...
« Vastaus #42 : 05.Tammikuu 2010, 17:26 »

Reilu kymppi katosi Tiimarin aleen. Mukaan tarttui kaikkea askarteluun liittyvää, mitä silmiin osui (kohtuuhinnalla), ja keskikokoisen pussin kanssa sieltä poistuinkin. Pari kertaa vuodessa iskee tuo askarteluinto, nyt siihen on ainakin varauduttu...
Astorethein

Asuinpaikka: Parkano
« Vastaus #43 : 13.Helmikuu 2010, 13:07 »

Viimeksi tuli ostettua Vic Firthin suljetut rumpalinkuulokkeet, joita voi käyttää äänityssessioissa tai vaikka mp3-muotoisen musiikin mukana soitossa. Kauppa mainosti kuulokkeita erityisesti rumpaleille soveltuviksi, mutta ne sopivat aivan yhtä hyvin myös kielisoittimilla operoiville. Kuulokkeet laskevat äänentasoa noin 25 desibelin verran ja vaihdettavine liitäntöineen sopivat useampaan kuin yhteen kojeeseen. Päässäkin kuulokkeet tuntuvat varsin miellyttäviltä. Hinta 55 e.

Ensin katsottiin Kauniit ja rohkeat, sitten tapettiin Seppo!
Jehudiel

Asuinpaikka: Bussipysäkki
« Vastaus #44 : 16.Helmikuu 2010, 07:43 »

Ostin Moleskine-nimikkeen alla kulkevan taskukokoisen muistikirjan. (Joo, miitistä tämäkin...) Syntisen kallis, mutta todella laadukas... ja jumalattoman tyylikäs.

When the Master has completed her work, she forgets it. That's why it lasts forever.
Jehudiel

Asuinpaikka: Bussipysäkki
« Vastaus #45 : 03.Heinäkuu 2010, 01:10 »

(Aihe on jo vanha, mutta nyt on kyllä kerrottava...)

Ostin Dressmannilta punaiset caprishortsit, joihin olen jo tykästynyt valtavasti. Olivat löytötelineestä löydettyinäkin asevelihintaiset, 10,50. Pirun mukavat ja hauskan väriset kesähousut.

Asuinpaikka: Rautjärvi
« Vastaus #46 : 03.Heinäkuu 2010, 22:17 »

Ylämaan jalokivimessuilta tuli hankittua tänään sekalainen kasa kiviä ja fossiileja. http://koti.mbnet.fi/zuge/temp/ylamaa-kivet.jpg
Audra
Kokelas

Asuinpaikka: Kiiminki
« Vastaus #47 : 14.Heinäkuu 2010, 22:31 »

Hankin (viime viikolla?) uuden sohvapöydän ja peilikaapin kylppäriin. Sohvapöytä on lasinen ja koivujalkainen, peilikaappi soikeapeilinen, vihreä ja metallinen. Molemmat ovat sangen retroja - pidän!

Ehkä ollaan vähän indie.

Asuinpaikka: Rautjärvi
« Vastaus #48 : 23.Elokuu 2010, 01:09 »

Olin viikonlopun Rautasulka seppäfestivaaleilla ja mukaan tarttui muun muassa yhdet uudet pajapihit vanhan työkalukokoelmani jatkoksi.
Steelsheen
Velho

« Vastaus #49 : 03.Lokakuu 2010, 18:35 »

No minähän kävin Ikeassa ja ostin kirjoituspöydän ("kyllähän tämän nyt itse raahaa kotiin, tässä ruveta mistään kuljetuksesta maksamaan" oli paras ideani aikoihin). Mutta sain sen kokoon suht vähällä vaivalla (mitä nyt olen tässä elämässäni kaksi Ikea-kalustetta koonnut niin vielä on mysteeri se että mikä niissä nyt pitikään olla vaikeaa, ehkä se tulee vielä vastaan). Samalla reissulla toki myös muuta sälää, kuten päiväpeitto, seinäkello, kylppärimatto ja pussilakanasetti.

Uudet silmälasitkin voisi tässä vaiheessa jo melkein sanoa ostetuiksi, enää puuttuu että saan ne ja maksan ne. :P Ja NaNoWriMo-sälää ostin kanssa (t-paidan ja termosmukin), tämä tilaus todennäköisesti lojuu vielä jossain Atlantin tuolla puolen.

Vastapainoksi tälle kulutusinnolle en aio kauheasti joululahjoja ostella, sen sijaan kudon villasukkia, nih.
Lachesis
Kriitikko

Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #50 : 12.Lokakuu 2010, 10:33 »

Tavalliset arkiasiat poislukien ostin viimeisimmäksi (taas) korun:

Korallifossiili ja helisevää hopeaa, alennuksessa ja kaikki. Ei voinut vastustaa, vaikka olisi pitänyt. Saapunee Jenkeistä ensi viikolla tätä parantumatonta koruharakkaa somistamaan.

Ja kun ilta tulee tähdet sylissään
syöksemme tulta pimeyteen
krakken
Noviisi

Asuinpaikka: Joensuu
« Vastaus #51 : 13.Lokakuu 2010, 18:22 »

Kynttilöitä, kynttilöitä. Moisilla kun saa viriteltyä melkoisen lämmintä tunnelmaa iltoihin ja öihin eivätkä lompakkoakaan kummemmin rasita. Tulipa sitten vähän innostuttuakin kun Tiimarissa sattui olemaan niin monensorttista. Tuikkuja tuota vanhaa myrskylyhtyä varten (joka on ihan mahdottoman kiva kapistus) ja sitten pidemmänsorttisia vielä. Näin sitä varaudutaan talven tuloon.
Skie
***

« Vastaus #52 : 13.Lokakuu 2010, 23:51 »

Intoilen näköjään tulevasta vuodesta jo sen verran että ostin uuden kalenterin. No joo, oikea syy oli että en vaan voinut jättää hyllyyn kalenteria, jonka kannessa on Modesty Blaise  Pyörittää silmiään. Harmi vaan että oikeasti tarvisin sellaisen hehtaarikalenterin, ja tämä on vähän semmoinen kevytversio. Mutta ehkä tällä pärjätään.

Minäkin ostin kynttilöitä. Kylläkin vain pari kappaletta, luultavasti pitää tällä viikolla vielä lähteä penkomaan lähimmän Tiimarin valikoimat.

Add oil la!

Asuinpaikka: Rautjärvi
« Vastaus #53 : 20.Marraskuu 2010, 22:57 »

Taito Etelä-Karjala järjesti perjantaina bussiretken Tampereen kädentaito- ja kivimessut tapahtumaan, joten ohessa hieman listausta hankinnoistani siellä:

Metallit ja työkalut:
8 hopeavitjaa sekä jonkun verran levyä ja muita sekalaisia hopeaosia myöhempiä koruprojekteja varten.
M2 kierretappeja + kierrepakka sekä yksi vetorauta puolipyöreän langan tekemistä varten.

Kivimateriaalit:
Kourallinen sekalaisia kiviä, kuten kivettynyttä puuta, valtamerijaspista, rodokrosiittia, opaalimöykkyjä ja pari akaattiviipaletta etc. 5 erilaista jaspiskapussia, 16 abalonekapussia eri väreissä ja 12 noin nuppineulanpään kokoista granaattikapussia. (Mahdollisia silmiä yhteen myöhempään steampunk/dieselpunk-koruprojektiin..)

Noiden lisäksi ostin myös neljä erilaista Hanayama cast puzzlea pulmalelukokoelmaani. (H&H, Helix, Square ja Ring 2)

Oiskohan mennyt yhteensä noin 180-200 € päivän aikana. Olisi pitänyt ostaa vielä paljon muutakin, mutta loppui illalla aika kesken ja piti lähteä bussilla takaisin kotimatkalle.. Suunniteltu aikataulu meni vähän uusiksi, koska bussi joutui seisomaan tulomatkalla pitkään autojonossa Utissa aamulla sattuneen pahan rekkakolarin takia.
Milu

Asuinpaikka: Turku
« Vastaus #54 : 21.Marraskuu 2010, 12:04 »

Lapselle tuli ostettua juuri legoja. Nyt sitten voi rakentaa lapsen leluilla kanssa. :)
Piru Naiseksi

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #55 : 22.Marraskuu 2010, 11:07 »

Olen hankkunut  käsikauppayskänlääkettä, joka tuntuu sulattavan köhääni kuin pakkanen lumiukkoja. Köhisten olen kierrellyt kirppareita ja saanut ostetuksi nahkatakin, pari mekkoa ja toppatakin. Vain toppatakki saa palvella minua arkielämässäni, muut ryntteet päätyvät ohjelma-avustajan puvustooni - saanhan statistin osia silloin tallöin.
Hiistu
Velhoruhtinatar

Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« Vastaus #56 : 25.Tammikuu 2011, 19:34 »

Ostin Espritin vihreän nahkatakin, lammasvainaata.

Oikeastaan menin vaatekauppaan katsomaan yhtä ihan toista takkia, joita joskus toissaviikolla muistaakseni näkyi siellä, mutta ei tietenkään enää.. Niiden sijasta jäljellä oli kaksi tätä lajia, joista toinen sattui olemaan sopivaa kokoa.  Olen joskus haaveillut vihreästä nahkatakista ja toki tästä sai alennustakin 50 % ja eihän hyvä nahkatakki koskaan vanhene.. mutta yhä yli 100 euron hinta arvelutti silti, kun en ollut arvannut sitä tämmöiseen käyttäväni...

Jahkasin sovituskopissa puoli tuntia yrittäen keksiä tilannetta, jossa aivan välttämättä tarvitsisin tällaista. Lopulta tuli mieleen vain, että onhan se vaikka kesätyöpaikan haastatteluun mennessä tosi asiallisen näköinen. Se olikin sitten jo niin surkuhupaisa ajatus (ko ei miulla ole hajuakaan, minne edes hakisin töihin..), että kävelin kiltisti kassalle.  Näyttää kieltä

Tavallaan.
Morgan Blood

Asuinpaikka: TurQ
« Vastaus #57 : 25.Tammikuu 2011, 21:35 »

Minäkin hankin uuden takin! Aika merkityksellinen hetki, sillä wanha nahkatakkini on palvellut kohteliaasti vuodesta 2006, joten ajattelin päästää sen talvilepoon, ja hankkia jotain talvenkestävää... Nyt on tuollainen nilkkapituinen kangasasia, jossa on jopa vuori. En ehkä jäädy hengiltä ja se on suhteellisen mukavaa... tosin ei tällä kevällä vedellä. Silloin tuo nahkainen ystäväni pala palvelukseen. Niin paljon törmäilty yhdessä, että ei sitä ihan noin vain jätetä... ja melkein yhtä komea on kuin omistajansa  Iskee silmää

"To live is the rarest thing in the world. Most people exists, that's all."
- Oscar Wilde
Diara

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #58 : 26.Tammikuu 2011, 08:43 »

Kummipojalle tuli ostettua huuto.netistä siihen brion puiseen junarataan lisää raiteita sekä yksi juna kolmella vaunulla. Sain kyllä todella halvalla ne (ja olivat melkein käyttämättömiä), sillä nehän ovat uusina ihan törkeän kalliita.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
Vierran
Noviisi

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #59 : 27.Tammikuu 2011, 01:57 »

Olin miettinyt uuden telkkarin hankintaa jo jonkin aikaa. Vanha oli n. 10 vuotta vanha 25" 4:3 kuvaputkivehje, ja kun kerran olen vakituisessa ansiotyössä ajattelin vihdoinkin vaihtaa uudempaan ja isompaan. 37" laajakuvatelkkari tuntui aluksi pahuksen isolta, mutta nyt se on täydellisen sopiva paikalleen...

Mietin pitkään mitä kokoa hankkia, sillä 32" tuntui pieneltä, mutta 40" taas oli aivan liian iso. Joten tuo välikoko oli täysin nappiin.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7   Siirry ylös