|
Hiistu
|
 |
« Vastaus #80 : 21.Maaliskuu 2012, 15:29 » |
|
Miulta hajosi karkauspäivänä seinäkello, joka vieläpä asunnon ainoa kello kännykän ja tietokoneen lisäksi. Ei vaan enää suostunut käymään, vaikka kuinka vaihdoin patteria. Tänään sain viimein aikaseen hankkia uuden. Onnistuinkin löytämään ehkä turhanpäiväisimmän kapistuksen ikinä. "Käkikello", jossa ei ole käkeä, joka ei kuku (tai muutoinkaan lyö.. eikä edes havaittavissa määrin raksuta, jollei muutoin ole aivan hiljaista) ja jota ei oikeasti vedetä. Mutta minusta oli jotenkin todella söpöä, miten se leikkii olevansa käkikello. Tuommoinen valkoisena: Linkki.muoks. Tylsä elämä tai jotain... Mutta jäin vielä pohdiskelemaan, mikä minua tuossa kellossa kiehtoo: Se on ikään kuin kellon valmistaja olisi nähnyt unta oikeasta käkikellosta, mutta herättyään ei enää kykenisi muistamaan kuin hämärän aavistuksen näkemästään.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.Maaliskuu 2012, 23:29 kirjoittanut Hiistu »
|
tallennettu
|
Pane Onneni taskuusi ja pidä huolta, ettet kadota sitä. Pistä se siihen taskuun, missä ei ole reikää!
|
|
|
Pisania
Risingin aktiivi
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vallis Gratiae
|
 |
« Vastaus #81 : 30.Huhtikuu 2012, 21:17 » |
|
Olen joskus muinoin omistanut kaksikin paria feikki-Wayfarereita, mutta ne katosivat maailman tuuliin. Luultavasti itse heitin/lahjoitin pois koska pidin niitä rumina. Nuorena sitä ei osaa arvostaa feikkiklassikoita. Mieli rupesi tekemään aitoja kun uudet arskat tulivat ajankohtaisiksi kevään myötä, mutta saatuani selville missä hinnoissa ne liikkuvat päätin ettei sillä logolla ole niin merkitystä. Pääasia on että ne näyttävät Wayfarereilta. Löysin sellaiset sattumalta Cybershopista, kun olin jahtaamassa jotain ihan muuta (kengännauhoja itse asiassa). Maksoivat kympin. Vielä pari pastelliväristä t-paitaa ja kesän Miami Vice -lookkini on valmis. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
If Ignorance Is Bliss, Why Aren't There More Happy People?
|
|
|
Glare
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #82 : 06.Toukokuu 2012, 02:09 » |
|
Viimeksi, mitä hankin... Ehkä isompia investointeja, kuten huonekaluja ja televisio, että voisin paremmin pelata PS2'sen pelejä. Halusin saada 21 tuumaisen television, mutta myyjä meni hakemaan 23 tuumaisen ja myi sen 21 tuumaisen hinnalla. En olisi halunut niin isoa, mutta hyväksyin sen mukisematta... Olkoot tulevaisuudessa vara näyttö samalla, jos entinen näyttö hajoaa käsiin. Jotain pieniä tilpehööriä on tullut hankittua, esim. kehyksiä, johon en ole jaksanut vieläkään tulostuttaa valokuvia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Astorethein
|
 |
« Vastaus #83 : 07.Toukokuu 2012, 17:16 » |
|
Halusin saada 21 tuumaisen television, mutta myyjä meni hakemaan 23 tuumaisen ja myi sen 21 tuumaisen hinnalla. Johtuiko tämä kenties siitä, ettei kyseisessä kaupassa ollut saatavana 21-tuumaista? Noin naurettavan pieniä näyttöjä ei taida moni merkki edes valmistaa, siis sellaisia, joissa on myös tv-viritin. Itse olen kyllä sitä mieltä, että konsoli pitää kytkeä vähintään 27-tuumaiseen, mikä on kyllä sekin aika vähän. 32-tuumaisiakin saa nykyään niin halvalla, ettei ns. kunnon telkkarin hankinta ole ongelma edes köyhemmälle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ensin katsottiin Kauniit ja rohkeat, sitten tapettiin Seppo!
|
|
|
vrolli
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Hyvinkää
|
 |
« Vastaus #84 : 07.Toukokuu 2012, 20:27 » |
|
Viikonloppuna käytiin poikaystävän kanssa ostoksilla Malmissa. Anteeksi kaikki Malmissa asuvat, mutta Malmin Cittarin ja Prisman alueella, jolla oli jonkinsortin nimikin, haisee hiukan pissa ja on pelottavaa :(
Käteen tarttui sieltä:
- Wall-E, pakollinen Disney-elokuva, joka aiheutti monenmonta "aww"-äännähdystä molemmilta. - Elokuva Paranormal Activity 2. Ei ollut ihan niin pelottava kuin olisin odottanut ja minä olen oikeasti todella pelokas. Silti altistan itseäni kauhuelokuville. - Punainen paita. Välillä jotain muutakin väriä kuin vihreää ja sinistä! - Vuoden 2012 ensimmäinen mehujää. Oli hyvää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
V
|
|
|
Ansa
Noviisi
Paikalla
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: SJK/VSA
|
 |
« Vastaus #85 : 09.Toukokuu 2012, 12:38 » |
|
Kenkiä ja mekkoja. <3
Ei oo mitään mukavempaa, kun laittaa kuumalla kesäpäivällä uuden mekon ja uudet kengät, ja kävelee monta tuntia Wienissä niin, että jalat menee rakoille. Mutta ah, mekot. Tahtoo lisää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
The world is changing, the sun sets, and the vodka is coming to an end. - Dandilion
|
|
|
Glare
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #86 : 12.Toukokuu 2012, 18:34 » |
|
Halusin saada 21 tuumaisen television, mutta myyjä meni hakemaan 23 tuumaisen ja myi sen 21 tuumaisen hinnalla. Johtuiko tämä kenties siitä, ettei kyseisessä kaupassa ollut saatavana 21-tuumaista? Noin naurettavan pieniä näyttöjä ei taida moni merkki edes valmistaa, siis sellaisia, joissa on myös tv-viritin. Itse olen kyllä sitä mieltä, että konsoli pitää kytkeä vähintään 27-tuumaiseen, mikä on kyllä sekin aika vähän. 32-tuumaisiakin saa nykyään niin halvalla, ettei ns. kunnon telkkarin hankinta ole ongelma edes köyhemmälle. Ostin pienen ihan sen takia, että saan pelata PlayStation 2:sen pelejä. Koska omistan kyseisen konsolin ja sillä konsolille on aika monta peliä, joita olen yrittänyt hankkia. Ja myös ongelmana on se, että grafiikka huononee aina isommalla ruudulla. Kun ehkä siihen aikaan, ei osattu oikein ajatella, että hei. Joskus tulee paaaljon parempia televisioita :p Mutta olen aika tyytyväinen tuohon, ei vie tilaa paljoa ja silmät sietää pelaamista, vaikkakin välillä grafiikka venyy ja paukkuu...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Echramath
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #87 : 20.Toukokuu 2012, 19:50 » |
|
Länsimaisena impulssikuluttajana tilasin hetken mielijohteesta keskellä yötä trackballin, suom. pallohiiren, eli semmoisen hiirenkorvikkeen, jota ei liikutella vaan jossa on sormilla pyöriteltävä pallo yläpuolella. Näitähän on kahta koulukuntaa, toisessa palloa pyöritetään peukalolla, se on sivussa ja koko laite on suunniteltu toiselle (ilmeisesti poikkeuksetta oikealle) kädelle, toisessa taas pallo keskellä, sitä pyöritellään sormilla ja molemmilla puolin on samanlainen nappula tai useampi, jolloinka vekotinta voi käyttää molemmin sormin vain.
Koska epäilen peukaloni olevan tönköhköä mallia, laitoin tilaukseen jälkimmäistä mallia edustavan Logitechin. Se onkin tätä nykyä Kensingtonin ohella ainoa valmistaja.
Metka kapine näin parin päivän jälkeen. Perusgui-käyttöön tottuun nopeasti, piirtää tällä ei luultavasti voi lainkaan (jos kohta ei hiirelläkään hyvin) ja reaaliaikastrategioita en ole kokeillut, quakeista puhumattakaan (kuulemma näilläkin joku pelaa!). Erillistä rullaakaan ei kaipaa, kun pallolla voi rullata. Ajattelin nyt ainakin jonkun viikon tätä kokeilla, ellen peräti siirry tähän malliin kokonaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What, are you a slubberdegullion? Are you a bashi-bazouk or something? Who the hell do you think I am? I'm the goddamn Haddock.
|
|
|
|
Skie
|
 |
« Vastaus #88 : 21.Toukokuu 2012, 17:06 » |
|
Kävin vierailemassa Apple Storessa tänään. Vaikka ihan päähänpistosta ei ollutkaan kyse, aika nopealla aikataululla päätin ostaa sitten Airin itselleni kakkoskoneeksi. Aikaisemmat koneet on olleet kaikki PC:tä, mutta nyt Applen kätyrit olivat juonineet ympärilleni ihmisiä jotka kehottivat ostamaan kyseisen firman koneen, ja minähän sorruin. Pakettia en ole vielä aukaissut, katsotaan mitä tästä nyt sitten tulee. Vähän pahalta tuntuu vaikka pitäisi olla innoissaan, mutta oletan sen johtuvan siitä että tililtä lähti aikamoinen kasa rahaa. Varsinkin kun Ipod nano tarttui kaupasta myös mukaan...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Add oil la!
|
|
|
Ansa
Noviisi
Paikalla
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: SJK/VSA
|
 |
« Vastaus #89 : 21.Toukokuu 2012, 18:30 » |
|
Menin ja ostin 3DS:n hetken mielijohteesta. Onpahan ainakin tekemistä, kun ostin New Super Mario Bros. sen kaveriksi. Harmi vain, että muut pelit, mitä näin, vaikutti olevan suurimmaksi osaksi saksankielisiä. Tai ainakaan muiden kansissa ei ilmoitettu, että olisi ollut valittavana useampikin kieli.. paitsi tuossa Mariossa.
Toivottavasti ei päätä rupea särkemään liikaa, jos tuohon joskus 3D pelin ostan...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
The world is changing, the sun sets, and the vodka is coming to an end. - Dandilion
|
|
|
Elenna
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Pirkanmaa
|
 |
« Vastaus #90 : 29.Toukokuu 2012, 15:55 » |
|
Pitkän etsiskelyn jälkeen löysin viimein ihanan kesämekon. Kohtuullisen hintaisen vieläpä, joten kukkaronkaan ei tarvinnut valittaa. :) Löysin sisäisen prinsessani, jonka olemassaoloa olen viime aikoina epäillyt - näemmä turhaan! Ja löytyipä samalla reissulla myös uudet kengätkin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
My name is Sherlock Holmes. It is my business to know what other people don’t know.
|
|
|
|
Hiistu
|
 |
« Vastaus #91 : 30.Toukokuu 2012, 22:38 » |
|
^ Minäkin löysin kengät. Oikeastaan olisin tarvinnut jotain kevyttä ja kesäistä jalkinetta, mutta sitten näin aivan iiii-hanat ruskeat kävelykengät. Pyyttoni-kuosia! Neroutta ensisilmäyksellä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Pane Onneni taskuusi ja pidä huolta, ettet kadota sitä. Pistä se siihen taskuun, missä ei ole reikää!
|
|
|
ém
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Naantali
|
 |
« Vastaus #92 : 02.Heinäkuu 2012, 21:50 » |
|
Löysin Turun keskustasta aivan ihanan pienen patsaan, jonka nimi on sitting buddha. Se on sellanen hopeen värinen buddha patsas, joka nyt istuu yöpöydälläni jalat ristissä. Se on niin kiva. Oon jo kauan halunnu ostaa sellasen, mut eipä oo tullu ostetuksi. En tiedä oliko sekään nyt niin kauheen tarpeellinen, mutta ainakin hyvä mieli tuli 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Kun rohkeuden vie liian pitkälle siitä tulee hulluutta"
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #93 : 18.Heinäkuu 2012, 17:31 » |
|
Äsken posti toi Huuto.netistä huutamani käytetyn mp3-soittimen. En sellaista näet omistanut ennestään, uskotteko; ihan nyt keväällä alkoi tuntua siltä, etten enää jaksa polttaa kaikkia kappaleita levylle (ja että olen jo eläessäni kuluttanut paristoja vähintään iPodin hinnan verran), joten jokin uudemmansorttinen musiikkilaite oli saatava. Tilannetta mutkisti se, ettei rahatilanne ole paras mahdollinen.
No, tämä on kuulemma vähänkäytetty, hintaa 20e, muistia 8 gigaa. Iso ja hyväresoluutioinen näyttö. Asennuslevyssä (jota en kyllä tarvinnut mihinkään) lukee vuosiluku 2007, joten ikää varsin luultavasti alle viisi vuotta. Kelpaa mulle. Muutama oletettu toiminto on tosin hukassa vielä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Astorethein
|
 |
« Vastaus #94 : 18.Heinäkuu 2012, 19:24 » |
|
Ostin tuolin ja cd-telineen, molemmat kirpputorilta ja vieläpä hyvään hinta/laatusuhteeseen. Kämpässäni on ollut istumatilaa hiukan rajoitetusti, minkä vuoksi sänkyni on välillä saanut käydä sohvasta. Ei luonani kyllä kovin usein vieraita käy, mutta ajattelin varautua.
Cd-teline taas on harvinaisuus, jollaisia ei enää normaaleista kaupoista löydä, hyvä jos kirppareiltakaan. Varsinkin sellaisia vähän isompia tornimallisia saa etsiä tosissaan. Oli todellinen onni, että kohdalleni osui loistoyksilö, joka on paitsi täysin ehjä, myös katseenkestävä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ensin katsottiin Kauniit ja rohkeat, sitten tapettiin Seppo!
|
|
|
villasukka
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Suomi
|
 |
« Vastaus #95 : 18.Heinäkuu 2012, 21:24 » |
|
Vaatteita totta kai!  Olin tässä yksi päivä shoppailukierroksella kaupunkimme keskustassa ja löysin Vero Modan alennuksista viirullisen kesämekon, jolle on varmasti käyttöä tulevaisuudessa. Se maksoi kaiken kaikkiaan 19€, normaalihintaisena 49.99€. Ja Espritistä kassini tila väheni kun alennusmyynneistä löytyi kolmellatoista eurolla sininen toppi, joka oli ylleni kuin valettu! Ja Suomalaiseenkin tuli poikettua ja ostin uuden vihon ja muutaman kynän. Olin oikein tyytyväinen ostoksiini. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kirjat, elokuvat, pelit... ja villasukat.
|
|
|
Morgan Blood
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: TurQ
|
 |
« Vastaus #96 : 26.Heinäkuu 2012, 15:22 » |
|
Hankin paletin täydennystä! Nyt on sinisiä joka sävyyn (ehkä opin maalaamaan muullakin kuin punaisilla). Pitkästä aikaa myös karmiininpunaista ja phatalon vihreää on tarpeeksi. Hankin myös neljä isoa pohjaa ja vielä yhteen saan rahat, jonka maalaan taiteidenyönä. Koostamme vanhan porukan taiteilijoita ja muusikoita yhteen. Jos on Vaasalainen , pysähtymiskohteeksi siis suositellaan Pohjanmaan antikvariaattia  nuoria tekijöitä ja uutta tässä kaupungissa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"To live is the rarest thing in the world. Most people exists, that's all." - Oscar Wilde
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #97 : 02.Syyskuu 2012, 15:09 » |
|
Tänään ostin luultavasti ensimmäistä kertaa eläessäni aivan omaehtoisesti urheiluvälineen, ja kyseinen väline on sulkapallomaila. Ei luultavastikaan kovin laadukas, mutta on siinä kuitenkin hieno nahantapaisesta tehty suojapussi, joten tuli suorastaan urheilullinen olo kun ripustin sen seinälle.
Vähän oli nimittäin puhetta erään upouuden tutun kanssa että voitaisiin kokeilla pelaamista yliopiston tarjoamilla sulkapallovuoroilla, ja vaikka suunnitelma nyt ei aivan putkeen menisikään niin tulin kuitenkin siihen tulokseen, että voin aivan hyvin tulla asiassa edes sen verran vastaan että ostan mailan. Opiskelijabudjettiin tosin ilmaantui pieni lovi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Antti
|
 |
« Vastaus #98 : 02.Syyskuu 2012, 20:32 » |
|
Muistitikku kaikille kirjoituksilleni. Kouluhommat ja omat sönkötykset sekä tarinanalut pitää saada moneen paikkaan talteen. Kingstonin, tilaa kahdeksan gigaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelie
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #99 : 03.Syyskuu 2012, 07:51 » |
|
Vaatevarastoni sai täydennystä, ostin lisää mustia vaatteita. :) Kengät pitäisi vielä löytää talvea varten, vanhat vuotaa (oletan, että tuleva talvi on yhtä vetinen kuin edellinenkin).
On muuten hämmentävää huomata kuinka vähän tulee ostettua mitään muuta säilyvää tavaraa kuin kirjoja...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|