Keskustelut
kesä 19
keskiviikko
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Mainonta

Mainospalkki

Keitä paikalla

• Jussi
  • Taivaskäärme
  • Nafisan
  • Fere
Yhteensä paikalla:
  • 4 käyttäjää
  • 44 vierasta

Facebook

Lähetä sivu

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Risingin vuoden 2009 Atorox-raati: Ilmoittaudu torstaihin mennessä!  (Luettu 830 kertaa)
Iivari
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« : 04.Huhtikuu 2009, 04:35 »

Tänä vuonna olemme kiiresyistä todella nopealla aikataululla kokomassa Risingin Atorox-raatia, mutta olkaamme sitäkin perusteellisempia sitten lukiessamme novelleja. Halukkaiden pitää ilmoittautua minulle sunnuntai-iltaan mennessä!

Lainaus
Turun Science Fiction Seura ry:n jakama Atorox on maamme vanhin tieteiskirjallisuuspalkinto. Se myönnetään vuosittain edellisen vuoden parhaalle ensimmäistä kertaa julkaistulle kotimaiselle science fiction- tai fantasianovellille.

Lisätietoja: http://www.tsfs.fi/atorox/

Muodostamme kahden edellisen vuoden tapaan Risingshadow -sivustolle raadin. Risingin raatiin voi kuka tahansa rekisteröitynyt käyttäjä ilmoittautua. Ehtona on, että raadin jäsen lukee kaikki kisassa mukana olevat novellit (25) ja äänestää ajoissa. Tullaksesi mukaan sinun ei tarvitse olla ammattikriitikko tai tuntea spefikenttää sen laajemmin, kunhan mielenkiintoa ja innostusta riittää. Raatilaisten määrää, ikärakenteesta puhumattakaan, ei ole rajattu. Luvassa on elämys päästä lukemaan monia kotimaisia laatunovelleja – ilmaiseksi – ja vaikuttamaan merkittävän palkinnon jakamiseen.

Ilmoittautuminen raatiin tapahtuu torstaihin 9.4. mennessä lähettämällä yhteystietonsa (koko nimi, e-mail, postiosoite) allekirjoittaneen privalaatikkoon. Lista ilmoittautuneista lähetetään eteenpäin TSFS:lle.

Lyhykäisyydessään raatilaisen toimenkuva meneen näin:

* Lähetä yhteystietosi 9.4. mennessä. Ilmoittautuminen on sitova.
    * Saat linkin ja salasanan, jolla pääset lukemaan novellit netistä.
    * Lue kaikki novellit huolella. Mieti, mitkä niistä ansaitsisivat Atorox-palkinnon.
    * Kokoa novelleista lista (siis vain niistä, jotka mielestäsi ansaitsevat palkinnon), niin, että paras on ylinnä, toiseksi paras sitten jne. Listalla voi olla niin monta novellia kuin haluat.
    * Lähetä tämä lista yhteystietojesi kanssa liitetiedostona osoitteeseen atorox2009 (at) tsfs.fi 8.6. mennessä. Ilmoita allekirjoittaneella privalle, että olet äänestänyt. Jokainen siis lähettää itse omat äänensä eteenpäin! Ylivoimaisen esteen sattuessa ilmoita mahdollisimman pian minulle, ettet voi osallistua.

Mukana äänestyksessä ovat siis Atorox-ehdokkaat 2009:
Spoileri (klikkaa näytä/piilota)

Olette kaikki tervetulleita Risingin Atorox-raatiin!

Toivottelee,
Iivari
Risingin Atorox-yhteyshenkilö
« Viimeksi muokattu: 05.Huhtikuu 2009, 20:08 kirjoittanut Iivari » tallennettu

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
Iivari
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #1 : 05.Huhtikuu 2009, 20:10 »

Yleisen forcemajeuren takia ilmoittautumisaikaa on pidennetty ensi torstaihin 9.4. asti. Ja sehän sopii meille mainiosti. Pari ilmoittautumista on jo tullut tiedettyjen lisäksi.
tallennettu

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut