Keskustelut
kesä 20
torstai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Mainonta

Mainospalkki

Keitä paikalla

• Darkki
  • Fere
  • Narri
  • Lachesis
  • chocolate
Yhteensä paikalla:
  • 5 käyttäjää
  • 37 vierasta

Facebook

Lähetä sivu

Uusimmat viestit

LapsetLachesis40 vastaustaklo 08:31
Doctor WhoNafisan85 vastaustaklo 08:30
George R.R. Martinin muu tuotantoJussi93 vastaustaklo 02:10
Elämä on ihanaa, koska...Kirjaneito571 vastaustaklo 23:55
Palasitko pitkän tauon jälkeen? Mitä elämällesi ta...Iivari44 vastaustaklo 21:52
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ropecon-miittiä, onko sitä (la klo 12:00?  (Luettu 484 kertaa)
Theus
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Kajaanissa ollaan
« : 23.Heinäkuu 2010, 18:45 »

Niin, tuli tässä ajoissa mieleen, että onko meillä minkäänlaista Ropecon-miittiä täällä paikan päällä? Tuskin kovinkaan moni konilainen tätä viestiä lukee, mutta ainahan sitä kannattaa yrittää, vai mitä?

Alkaako miitti tavalliseen tapaan lauantaina kello 12 reikäleipä tuossa ulko-ovien edessä? Eli itse olen ainakin tulossa, jos teitä nappaa nähdä minut.

-"Huolestunut" konilainen.
tallennettu

Noble dragons don't have friends. The nearest they can get to the idea is an enemy who is still alive.
Dyn
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
« Vastaus #1 : 23.Heinäkuu 2010, 20:45 »

Oon paikalla conissa, mutta sidottu työvuoroihin. Moikatkaa immeiset jos törmätään.
tallennettu

Until one day, the boundary gives way.
Kuurankukka
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 24.Heinäkuu 2010, 02:27 »

Olen paikalla jos en ole jossain muualla. Muussa tapauksessa olen se jolla on hattu (tämän lauseen on lähinnä tarkoitus olla Hauskaa Huumoria, sillä kaikillahan täällä on).
tallennettu

viha heikentää sydämistä voimakkaimmankin ja ennen kuin huomaat olet itsesi vankina murheidesi kahleilla kytkettynä katkeruuteen
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut