31.Heinäkuu 2014, 20:34 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä on vanha keskustelualue, jonka käyttö lopetettiin 27.9.2013.
Kaikki vanhat viestit säilytettiin arkistossa, kun uusi keskustelualue otettiin käyttöön.

Uudelle keskustelualueelle pääset osoitteella:
http://www.risingshadow.fi/forum

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Michael Jackson on kuollut!  (Luettu 1799 kertaa)
Blairoid
Noviisi
*

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Nurmijärvi
« : 26.Kesäkuu 2009, 11:16 »

http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Michael+Jackson+on+kuollut/1135247188809

Itselle hiukan järkytys tuo uutinen, löytyihän hepulta monta hyvää biisiä, joita tänäkin päivänä kuuntelee. Etenkin Thriller ja Beat it. Eikä ikää ollut kuin hiukan päälle 50.  Surullinen

Kuinkas monelle tämä tuli täysin yllätyksenä?
tallennettu
Jehudiel
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Bussipysäkki
« Vastaus #1 : 26.Kesäkuu 2009, 11:22 »

Minulle ehdottomasti. Ensimmäinen asia, jonka porukat minulle tänä aamuna sanoi, kun olen musiikkimiehiä.

En ollut hänen elinaikanaan oikein ehtinyt muodostaa mielipidettä muusta kuin hänen ulkonäöstään; viimeisinä päivinään hän oli melkein kuin petolinnun perse! Olisi vain pysynyt omassa muotissaan, näytti silloin paljon paremmalta.

Mutta tänään muodostin hänen musiikistaan mielipiteen, vaikken ole koskaan kuullut kuin pari kappaletta hänen tuotannostaan. Hyvin energistä musiikkia, mukava kuunnella ja energistä oli selvästi esiintyminenkin.

Hänen pedofiliasyytteensä varjostivat hänen elämäänsä toki, mutta minä en muodosta mielipidettä laulajista heidän yksityiselämänsä suhteen. Tärkein asia, mitä laulajat tekevät, on tuottaa musiikkia ja sen perusteella minä muodostan heistä mielipiteensä.

Ja tämän mielipiteen perusteella sanon, että Jackson oli hyvä laulaja. Levätköön hän rauhassa.
tallennettu

When the Master has completed her work, she forgets it. That's why it lasts forever.
Rasimus
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #2 : 26.Kesäkuu 2009, 20:12 »

Just kuoli Charlien enkeli ja nyt Jackson. Sanotaan, että ei kahta ilman kolmatta, joten kuka kuolee tämän viikonlopun aikana?
tallennettu

Badassingly: You son of the questionable heritage.
Hanjeu
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
« Vastaus #3 : 26.Kesäkuu 2009, 20:16 »

Mikä Charlien enkeli on kuollut? Tai oikeammin sanottuna: "Siis täh?"
tallennettu

Joskus vain pitää nauttia olostaan.
Rasimus
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 26.Kesäkuu 2009, 20:26 »

Farrah Fawcett, näyttelijä, tunnetuin rooli tv-sarjassa Charlien enkelit.
tallennettu

Badassingly: You son of the questionable heritage.
Pisania
Risingin aktiivi
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Vallis Gratiae
« Vastaus #5 : 26.Kesäkuu 2009, 20:48 »

Sanotaan, että ei kahta ilman kolmatta
Jenkkien vinkkelistä niin on jo käynyt: Ed McMahon. En tiedä mistä äijä oli alunperin kuuluisa, itse olen häneen törmännyt lähinnä cameorooleissa joissain komediasarjoissa, esmes. Simpsoneissa.
tallennettu

If Ignorance Is Bliss, Why Aren't There More Happy People?
Myana
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 29.Kesäkuu 2009, 10:27 »

Eikö tässä ketjussa pitäisi puhua lähinnä Jackosta Huh

Tämä on ollut yhtä tuskaa. Michael Jackson oli ensimmäinen artisti, jota koskaan olen fanittanut. Joskus seitsemän vuotiaana muutettiin uuteen kaupunkiin, eikä minulla ollut vielä oikeastaan ystäviä täällä silloin, vietin paljon aikaa yksin kotona, kun molemmat vanhemmista olivat vielä töissä ja isoveljelläni oli pidempiä koulupäiviä, joten minä katselin sitten aikani kuluksi televisiota, lähinnä MTV:tä. Tuolloin Michael oli kova tähti vielä, minä sitten rakastuin siihen sen ääneen ja tanssiin ja kaikkeen... Hymyilee

Ihan sama, vaikka Jacko olikin vähän kummallinen, tykkäsi pikkupojista ja lapset on keinohedelmöitetty, ja tummaihoiseksi hän oli loppujen lopuksi varsin valkoinen. Suuri tähti hän oli. Tekee kipeää lukea lehtiä ja kuunnella vanhoja hittejä. Ei vaan voi uskoa, että popin (ja tropin) kuningas on poissa.  Surullinen
tallennettu
Zereott
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kemi
« Vastaus #7 : 01.Heinäkuu 2009, 08:28 »

Huh, viime vuosina sitä on saanut jatkuvasti kuulla kun joku tunnettu henkilö on kuollut. Jotenkin aina kun tämmöisiä uutisia tulee sitä huomaa jotenkin alitajuisesti olettaneensa, että lapsesta saakka tuntemansa artistit ovat olemassa yhtä kauan kuin itsekin... Pyörittää silmiään Olihan Jacksonilla jotain hyviä biisejä, vaikken oikeastaan kuunnellut hänen tuotoksiaan. Thriller ainakin oli hyvä.
tallennettu
Hyppymiina
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 03.Heinäkuu 2009, 17:05 »

Teki pari ihan saatanan hyvää pop-biisiä.

Kyllä niiden jälkeen saakin olla vähän arveluttava muuten.
tallennettu
Xariel
Moderaattori

Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 09.Heinäkuu 2009, 02:27 »

Olihan Jackson ihan suhteellisen nuori vielä kuolemaan. Toisaalta, musiikkitähdet ovat tupanneet kuolemaan nuorina, ja ottaen huomioon elämäntyylin ja kaikki ne vaikeudet ja stressit ja muut... Harmillista, mutta ei täysi yllätys. Kyllä se olisi ennemmin tai myöhemmin tullut kuitenkin. Hienoja biisejä hän kyllä teki.
tallennettu
tnjrp
Neurovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Piikkiö
« Vastaus #10 : 10.Heinäkuu 2009, 14:09 »

Tuskin on kepeät mullat heitetty "popin kuninkaan" haudalle (kuvainnollisesti), kun mytologisointi on jo täydessä käynnissä...

Jackon haamu on bongattu Nerverlandissä:
http://www.youtube.com/watch?v=9Am67-Sew7k

Kuninkaan kuva manifestoituu eri paikkoihin (vrt. Neitsyt Maria paahtoleivässä):
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?7410467
http://www.coldmud.com/flashnews/?news=12809

Ja lopuksi, kanavoitu tieto siitä, ettei MJ kuollutkaan, lähti vain takaisin kotiin:
http://www.phpbbserver.com/uusimaa/viewtopic.php?t=2474&mforum=uusimaa

No niin. Kaikesta tästä huolimatta, tai kenties juurikin sen vuoksi, kanavoitua lainaten:
Lainaus käyttäjältä: Neuvosto
Voimme tehdä maailmasta paremman paikan. Ja aloitetaanpa se laulamalla, tanssimalla ja kimaltelemalla
Että muistakaa tuo vaikka siellä Finnconissa -- erikoisesti kimaltelu Näyttää kieltä
tallennettu
Boogahbo
Vanha velho

Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 05.Elokuu 2009, 19:17 »

Oli kyllä järkytys kuulla :( Kesti pitkään edes tajuta koko asia, puhumattakaan siitä ettei edes päässyt purkautumaan asiasta mihinkään kun oli keskellä ei-mitään tallivahtina ilman nettiä. Mutta toisaalta meni siinä jonkun aikaa ennen kuin edes osasi kirjoittaa siitä.

Vanhempi porukka tiesikin mun fanituksesta joten ei siitä sen enempää. Onneksi tallinomistajakin oli fani joten oli levyjä käsillä. Karmeaa ajatella ettei muuta musiikkia enää tule kuin mitä arkistoista löytyy :/
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

Risingshadow