|
Rid
|
 |
« : 03.Heinäkuu 2009, 21:32 » |
|
Eli haussa olisi muutamaa tiettyä heppakirjasarjaa, sekä vähän fantsua.
Marvi Jalon Ratsutyttö- sarjasta teokset
Ratsutyttö ja Ravipoika
Jahti alkaa Ratsutyttö
Ratsutytön rekiretki Ratsutyttö ja rakkaus
Alkupään kirjat on nyt julkaistu Seven-pokkareina, joten pokkarit ei kelpaa kuin hyvin, hyvin halvalla.
Katri Manninen ja Nanne Korpivaara, Parivaljakko - sarja: Tuontihevosen arvoitus (1999) Valkoinen suomenhevonen (2000) Kuutamoratsastajat (2001) Seikkailu Alpeilla
Sen lisäksi etsin Guy Gavriel Kayn Fionavarin kuvakudos sarjan osia Vaeltava Liekki ja Synkein tie.
Nyt nautinnollinen hetki, saa vetää viivan...
Ja ikuisuusprojekti, Viivi Hyvösen Mahlaa Suonissaan on vieläkin etsinnän alla.
Tähän topiikkiin vastauksia, jos Oulun divareissa tulee näitä vastaan niin saa myös vinkata
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.Syyskuu 2009, 17:47 kirjoittanut Rid »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #1 : 03.Heinäkuu 2009, 23:13 » |
|
Ja ikuisuusprojekti, Viivi Hyvösen Mahlaa Suonissaan on vieläkin etsinnän alla. Mä olin näkevinäni tätä ihan hetki sitten jommalla kummalla keskustan Kirjatorilla. Finncon-oheisaktiviteetiksi tän metsästäminen stadista? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Until one day, the boundary gives way.
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #2 : 04.Heinäkuu 2009, 12:21 » |
|
Synkeintä tietä näyttäisi olevan Huuto.netissä useampikin kappale. Ja heppakirjoja on _täysin_ taatusti siellä, pilkkahintaan ja alhaisin postimaksuin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rid
|
 |
« Vastaus #3 : 04.Heinäkuu 2009, 16:59 » |
|
Ja ikuisuusprojekti, Viivi Hyvösen Mahlaa Suonissaan on vieläkin etsinnän alla. Mä olin näkevinäni tätä ihan hetki sitten jommalla kummalla keskustan Kirjatorilla. Finncon-oheisaktiviteetiksi tän metsästäminen stadista?  Ehdottomasti! Myös panen toivoa hieman Finnconin kirjakirppikseen, jos se sinne eksyisi... Ja Huuto.nettiä vilkuilen koko ajan, mielelläni vain ostaisin ison satsin kirjoja yhdeltä ihmiseltä, ärsyttää niitä kolmen ja puolen euron huutoja tehdä sitten kymmenen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emmy
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Janakkala
|
 |
« Vastaus #4 : 26.Elokuu 2009, 11:27 » |
|
Joko Ratsutytön Rekiretki on löytynyt? Mulla näyttäisi olevan sellainen hyllyssä varustettuna 4 € kirppishintalapulla. Muita noista etsimistäsi ei valitettavasti löydy (Ratsutyttö muuttaa maalle sulla varmaan jo on). Jotain muita heppakirjoja on, kun vaan päätän mistä raaskin luopua  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rid
|
 |
« Vastaus #5 : 26.Elokuu 2009, 15:53 » |
|
Emmy, ei ole vielä löytynyt, joten mielelläni tuon ostaisin. Muita heppakirjoja ei nyt ole haussa muuta kuin nuo listassa olevat (ellei Maria Eräsen Heiluharjan tarinaa satu löytymään, se puuttuu vielä listasta). Laitatko hinnan postikuluineen ja tilinron mulle yksärillä, niin minä laitan sitten osoitteita yms. takaisin.
JA! Se Mahlaa suonissaan on vieläkin hakusessa, kahdesti se on divarista mun nenän eestä myyty (kirjaimellisesti päivää ennen) ja Helsingin Kirjatoreilta se on kanssa loppunut.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dimavarien
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Oulu
|
 |
« Vastaus #6 : 31.Elokuu 2009, 20:15 » |
|
Ilmeisesti tuo Viivi Hyvösen Mahlaa suonissaan on BookPlus:ssa myytävänä olikohan 13 eurolla, kun katselin vähän aikaa sitten.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rid
|
 |
« Vastaus #7 : 31.Elokuu 2009, 23:26 » |
|
Ilmeisesti tuo Viivi Hyvösen Mahlaa suonissaan on BookPlus:ssa myytävänä olikohan 13 eurolla, kun katselin vähän aikaa sitten.
Ainakin keväällä nettikaupat ilmoittivat että loppuun olisi teos myyty.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #8 : 01.Syyskuu 2009, 07:07 » |
|
BookplusEli ilmoittaako se tuon siis loppuunmyydyksi jos yrittää tilata? Olet testannut?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rid
|
 |
« Vastaus #9 : 03.Syyskuu 2009, 00:08 » |
|
Nyt lähti tilaus vetämään. Ainakin Suomalaisesta ja Akateemisesta ja Adlibriksestä olen tuota yrittänyt tilailla keväällä mutta vaikka kaikki näyttivät kirjaa silloin sivuillaan tilattavana pitävän, kaikki vastasivat että OHO se oliki loppu. Joten kovin suuret odotukset ei nytkään ole.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rid
|
 |
« Vastaus #10 : 03.Syyskuu 2009, 16:21 » |
|
Nyt tuli tilausvahvistus että ois muka varastolta lähtenyt, mutta ei, en vielä yliviivaa enkä riemuitse. Sitten vasta jos kirja tänne asti päätyy niin sitten. (Niin monta oharia on tuon kirjan kanssa tapahtunut)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rid
|
 |
« Vastaus #11 : 07.Syyskuu 2009, 22:58 » |
|
KIITOS Dimavarien, kiitos Tiuku!!! Nyt on kirja kotona ja kohta aloitan lukemisen, voi ihanaa!!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|