Keskustelut
touko 24
perjantai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Iivari
  • LocnAB
  • Darkki
  • VMN
  • Rituri
Yhteensä paikalla:
  • 5 käyttäjää
  • 41 vierasta

Lähetä sivu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on sinun tekosyysi olla kirjoittamatta Risingille uutta viestiä nyt?  (Luettu 8326 kertaa)
Dyn
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
« Vastaus #40 : 07.Elokuu 2009, 12:02 »

Olisit nostanut sen. :p
tallennettu

Until one day, the boundary gives way.
Raimu
Noviisi
*

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Oulu
« Vastaus #41 : 08.Lokakuu 2009, 15:40 »

Syyni on aloittelijuus, ja threadien tarjoama runsaudenpula. Varmaan tässä on lievä paranoia siitä, että vastaukseni on kuitenkin non grata.
tallennettu

I love you for the books you read
Xariel
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 17.Marraskuu 2009, 06:04 »

No hmm. Minun pitaisi kirjoittaa esseetani, kolmanteen kertaan. Ensimmainen kerta: sita ei edes tarkastettu kunnolla, kaskettiin vain kirjoittaa uudelleen ja selitettiin mita haetaan. Tein sen, kirjoitin homman uusiksi ja palautin... 43% joten komea F sielta tuli. (Fail, ihmiset.) Mutta nyt, sain kolmannen mahdollisuuden (jotain tekemista sen kanssa etta varmaan puolet luokasta sai hylatyn?) joten kirjoitetaan viela kerran. Jos ei nyt mene lapi niin syon koko jutun.

Suoraan sanoen karsii koska en ole tottunut etta aidinkielenaineeni tai esseeni hylataan koska ei kelpaa. Koskaan suomessa, murh. Mita mina tiedan mika on thesis statement ja miksi se pitaisi tunkea esittelyyn? :p
tallennettu
Tapsa
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #43 : 17.Marraskuu 2009, 10:41 »

Ei ollut tekosyytä joten kirjoitin tämän viestin.
tallennettu

Hillo
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 17.Marraskuu 2009, 11:06 »

Tekosyitä ei ole olemassa. Kaikki syyt ovat todellisia.

Vai oliko se niin, että mikään syy ei ole todellinen, vaan kaikki ovat tekosyitä?

Ehkä kaikki syyt ovat yhtä aikaa molempia.

Tai sitten ei.

Aina on syy sekä kirjoittaa, että olla kirjoittamatta.

Minullakin oli.
tallennettu

Mietin vasta
mitä ajatella.
alchemysan
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Hyvinkää
« Vastaus #45 : 17.Marraskuu 2009, 19:36 »

En yksinkertaisesti kai ole uskaltanut. Lauseeni ovat kömpelöitä ja tyhmiä, siksi siis. Tunnustan lisäksi laiminlyöneeni riisiä animen katsomisen vuoksi.
tallennettu
Valkyrie
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 18.Marraskuu 2009, 12:26 »

Syytän Facebookin farmia, wikipediaa, Dragon cavea ja Missbimboa. Kaikki nuo aiheuttavat koukutusta, jonka vuoksi en sitten koneella ollessani olekaan muualla.
Ja tietenkin Iltalehden ja Iltasanomien nettisivut.
Kaikki kamalan, kamalan koukuttavia, minun pienelle helposti additoituvaan päähäni.
tallennettu
Tuiskutuulitar
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Korpi jossain päin maailmaa
« Vastaus #47 : 18.Marraskuu 2009, 12:43 »

Yksinkertaisesti koulu. Olen nyt puolilaittomasti koneella x] Ja myöhemmin kässäkerho ja illalla äiti. Ja Norsuja Norsuja Napajäällä kappale.
tallennettu
Piru Naiseksi
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 19.Marraskuu 2009, 12:54 »

Tekosyy on ihan oikea syy: äkkäsin tämän foorumin ystävällisten virtuaalisilmälasien avuin vasta vajaa puolituntinen sitten. Huomasin kiinnostavan säikeen, jossa turistaan tieteiskirjoituskilpailuihin osallistumisesta. Ah, luomiskilpailut ovat intohimoni ja   Hämmästynyt istahtaa olalleni aina, kun saan tietää uudesta kisasta ja minulla on riittävä pääsy tietokoneen ääreen rustatakseni runon tahi narit...tarinan mittelöä varten.
Juuri tästä aiheesta halusin näpyttäistä muutaman rivin palstalle mutta nyt, rekisteröintiprotokollan jälkeen ... en enää löydä kyseistä ketjua!

Uskokaa tai älkää, uudet virtuaalisanailukumppanini, tämä ei ole minulle uutta näissä keskustelujen ihmemaissa, joiden liisaksi tunkeudun tilaisuuden tullen. Ketjut katoavat näkyvistäni kuin lokakuun lumiukko takakesään.
tallennettu
Metusalem
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Inari
« Vastaus #49 : 06.Joulukuu 2009, 00:36 »

Nyt on käynyt sitten minullekin näin.

Ei ole mitään tekosyytä olla kirjoittamatta, en vain kirjoita.

Haluaisin olla aktiivinen käyttäjä, mutta välillä huomaan, etten ole lähettänyt viestiäkään kymmeneen päivään. Käyn täällä kuitenkin päivittäin.

Ei voi mitään. En viitsi pakottaakaan itseäni kirjoittamaan.
tallennettu
Chiad
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Jyväskylä
« Vastaus #50 : 06.Joulukuu 2009, 16:20 »

Entinen kohtalaisen aktiivinen viestien kirjoittaja/kommentoija, nykyinen silloin-sun-tällöin-paikalla-käyvä-ja-omaa-laiskuuttaan-kiroava -riisiläinen :P

Jooh, kai se on vain tämä kiireinen elämäntilanne yhdistettynä kandin työn tekemiseen. Mie en vain jaksa istua koneen äärellä ja lukea ja kirjoittaa, koska luen ja kirjoitan noin 70 % hereilläoloajastani (luentoja ei ole juuri ollenkaan, mutta kirjatenttejä sitäkin enemmän!). Ja kun ei enää tarvitse lukea ja kirjoittaa, ei sitä vain jaksa tehdä enää vapaa-ajalla (esim. Risingsissa); mieluummin menen vaikka kahville tai oluelle kavereiden kanssa ja höpisen enemmän ja vähemmän tärkeitä asioita. Tai piirrän. Tai käyn lenkillä nuuhkimassa lumen hajua (jei!).

Mulla ei siis ole tekosyynä se, että kokisin kirjoituslahjani liian huonoiksi tai ajatuskuvioni liian "typeriksi", kuten jotkut tässä viestiketjussa ovat avautuneet - höpöhöpö, nassukat, ei täällä mikään Eino Leinon ja Kierkegaardin sekoitus tarvitse olla ;) Senhän näkee jo tämän viestin laadusta. Mudjoo, mun tekosyy on se, etteivät aivot vain taivu kokopäiväiseen lukemiseen ja kirjoittamiseen (mistä herääkin kysymys, mitä ihmettä mie teen yliopistossa...).
tallennettu
Xariel
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 12.Joulukuu 2009, 22:52 »

Se etta mina menen joulutanssiaisiin tanaan, minulla on puku, kengat korut ja kaikki tuolla viereisessa huoneessa ja Chelsea hilluu alusvaatteisillaan laittamassa omiaan. Jannittaa paljon paljon paljon. :)

Ja luin Kristin Cashoren Gracelingin (suom. syntymalahja) ja rakastuin.
tallennettu
Cinnamon
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 13.Joulukuu 2009, 13:44 »

Se, että joku muu on yleensä jo ehtinyt sanoa sen, minkä itse aion sanoa.
tallennettu
Knox-setä
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kiuruvesi
« Vastaus #53 : 13.Joulukuu 2009, 17:29 »

Olen hypännyt yli kaikki mielenkiinnottomat tai ylipitkiksi venyneet aiheet eikä seulominen jättänyt lainkaan aiheita jäljelle.
tallennettu

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.
Aemilia
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tampere.
« Vastaus #54 : 13.Joulukuu 2009, 17:32 »

Ei kukaan muukaan kirjoita!
tallennettu
Emvignya
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 14.Joulukuu 2009, 10:31 »

Mä olen kipeä ja mä jaksoin just äsken kirjoittaa parit yksityisviestit Kokoelmaa koskien, että musta mä oon antanut risingille jo kaikkeni tältä päivältä (tai ainakin tältä aamulta).
tallennettu
Valerie
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Örkkilandia
« Vastaus #56 : 16.Joulukuu 2009, 11:39 »

Koulussa ei oikein voi oppitunneilla istua kirjoittelemassa mitä tahtoo. Nytkin pitäisi tehdä tehtäviä. Ihan kohta, ihan kohta.
tallennettu
Aliasy
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Winter Wonderland
« Vastaus #57 : 17.Joulukuu 2009, 13:47 »

Oon vaan yksinkertaisesti todella todella saamaton kirjoittaja..
Jos aihe ei ole todella lähellä sydäntäni en vain saa itseäni kirjoittamaan aiheeseen..
Äh, pitäisi varmaan taas aktivoitua hieman.. Käyn täällä kuitenkin vähintään kerran viikossa, enkä oile kirjoittanut uutta viestiä moneen kuukauteen..

Syytän Erasmus -kautta. Erasmus on pahasta. Vaihto-oppiluus vielä pahempaa :D
tallennettu
Jehudiel
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Bussipysäkki
« Vastaus #58 : 17.Joulukuu 2009, 21:20 »

On puhti vähän uupunut alkuajoilta. Epävarma
tallennettu

When the Master has completed her work, she forgets it. That's why it lasts forever.
Aemilia
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tampere.
« Vastaus #59 : 17.Joulukuu 2009, 21:23 »

Jehudiel, missä viipyy jouluprojektiteksti! >:|

Ei se mn, muistan ajan kun sulla oli vaikka miten kauan päiväviestimäärä 6-8  Hymyilee leveästi
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut