Keskustelut
touko 24
perjantai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Rituri
  • Dew
  • Azure
  • Iivari
  • Dark.princess
  • Tiuku
  • Dyn
  • Jouniko
Yhteensä paikalla:
  • 8 käyttäjää
  • 43 vierasta

Lähetä sivu

Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkälainen käyttäjä olet?  (Luettu 4736 kertaa)
Vehka
Neurovelho

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Juupajoki (Tampereen yläpuolella)
« Vastaus #40 : 06.Syyskuu 2007, 12:51 »

Morinjoc. Mmh.

Tämä käyttäjä on rohkea otus, joka uskaltaa sanoa mielipiteensä asioista vaikka ei niistä aivan kaikkea tietäisikään. Häneltä löytyy myös vastuuntuntoa ja kärsivällisyyttä, minkä todistaa se, että hän on mukana Maailmanahjossa yhtenä projektin vastuuhenkilöistä. Jos Morinjoc innostuu jostakin, hän paneutuu siihen koko tarmollaan.

Morinjocilla riittää mielikuvistusta ja hän on varsin aktiivinen käyttäjä, kuten teknovelhous osoittaa. Hän kirjoittelee aika laajalti eri puolille foorumia, joskin tuntuu keskittyneen Satamaan ja Maailmanahjoon. Morinjoc on siis tärkeä yleiskäyttäjä, joka jaksaa hetkittäin piristää muitakin oivalluksillaan ja viihtyy Leikkinurkassa varsin hyvin. Ei häneltä siis huumorintajuakaan puutu. :)
tallennettu

minä olen päättänyt olla sinun
tanssin kanssasi Ruotsiin ja takaisin
Denizen
Teknovelho

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #41 : 06.Syyskuu 2007, 14:31 »

Minen oo koskaan tehnyt mitään tällaista...

Vehka elää hetkessä, pitää kauniista asioista (ja myös löytää niitä), näkee maailman omalla tavallaan, kirjoittaa sen muidenkin nähtäväksi, tutustuu aina uusiin ihmisiin (ehkä niin suuressa määrin, ettei kaikille aina ole aikaa?), on valmis tukemaan ja lohduttamaan...

Vehka on näkynyt risingissa vuodesta 2004, ja minun silmiini eksynyt erityisesti 2005 vehkaprojektin yhteydessä, ollut koko ajan aktiivinen, vaikka joskus pidempiä jaksoja ollut hieman vähemmän aktiivisena. Risinglaisena erityisesti tuokiolainen (tai näin minä olen asian nähnyt), mutta muuallakin selkeästi aktiivinen, ja galleriastakin hänen viestejään löytää. Myöskin ahkera miittaaja, vaikka toivoisi olevan useammin miiteissä, kuin lopulta ehtii olemaan.
tallennettu
Emvignya
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #42 : 17.Syyskuu 2007, 19:38 »

Denizen on mukava, jo pitkän aikaa täällä pyörinyt veikkonen, joka on musikaalisesti hyvin lahjakas. Jos yhtään muistain okein, mies soittaa ainakin kitaraa ja pianoa ja laulaakin jonkin verran, hyvin matalalla bassolla, kuulostaa jännältä, kun lauletaan porukassa. Pelaa hyvin Gargassonnea, ainakin mun muistaakseni.

Viettää aikaa Turun suunnalla, eräs nuori neitokainen vetää sinne suunnalle. Denizen on tuokiomiiteissä vakiokasvo ja hänellä on yleensä aina jonkinmoinen tehtävä meille valmiina, vaikkakin viime aikoina niden toteutuminen on välillä vähän jäänyt porukan kirjoitusinnon ollessa alhaalla. Fiksu mies, ja kirjoittaa älyttömän hyviä tekstejä. Oikeasti oivaltavia sellaisia. Lukekaa Matti-teoria! (ks. Wanha foorumi.)

Ja minulle on tulossa lisää kissoja...
« Viimeksi muokattu: 18.Syyskuu 2007, 15:14 kirjoittanut Emvignya » tallennettu
Zereott
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kemi
« Vastaus #43 : 18.Syyskuu 2007, 14:35 »

Tätä täysi-ikäistä neitiä kutsutaan lempinimellä Emppu ja hän tykkää hevosista ja kissoista. Hän on kotoisin Helsingistä ja hänellä on kuusi kissaa. Hän tykkää lukea fantasiaa ja kirjoittelee joskus tuokioonkin, jossa hän myös kommentoi ahkerasti muiden tekstejä, mutta häntä näkee myös muuallakin päin foorumia. Hän on aktiivinen tuokio-miittaaja ja seukkaa Tapsan kanssa. Hän on yleensä iloinen ja eloisa ja tuo rohkeasti mielipiteitään esiin viesteissään.
tallennettu
Positiivinenpakana
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tornio
« Vastaus #44 : 01.Lokakuu 2007, 11:11 »

Zereott on ilmeisesti pohjoisen goottityttö joka on jo melko vanha käyttäjä Risingilla, kirjoittelee melko aktiivisesti. Innokas lukemaan ja ilmeisesti kirjoittaa myös jonkinverran itse. Taitaapi olla vielä opiskelijakin...

(Olin paha ja lunttasin hieman käyttäjätiedoista Nolostunut)
tallennettu
Iivari
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #45 : 12.Elokuu 2011, 14:24 »

Positiivinenpakana on pohjoisesta päin vaikuttava, muistaakseni metallimusiikkia mielellään kuunteleva, varsin mukava ja tosiaankin positiiivinen käyttäjätuttavuus. Hän oli pitkään poissa sivustolta, mutta näkyy nyt tekevän uudelleentutustumista siitä päätellen, että on jälleen online ^^ Henkilökohtaisesti olen iloisesti yllättynyt siitä, että moinen mainio käyttäjä on jälleen täällä.
tallennettu

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
Hanjeu
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #46 : 12.Elokuu 2011, 21:29 »

Iivari on...Iivari.   Hymyilee leveästi Jokainen, joka hänet livenä tapaa kehittää häneen pienen ihastuksen, riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta. Cool

Hänellä on valtava sydän, jahän oikeesti huolehtii kaikista ja on muutenkin ihana ihminen. Hän on oikea Humanisti.

Hän kuuluu myös meihin wanhoihin, joka oli täällä jo ennen sitä kun minä tänne tulin. (mikä oli seitsemän vuotta sitten. Ja tähän liittäkää pienilaatuinen ikäkriisi ja yleistä 'hui kuinka nopeasti aika menee', puhetta.)

Jotenkin tuntuu että ilman Iivaria Rising menettäisi ison osan hengestään.
tallennettu

Joskus vain pitää nauttia olostaan.
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut