Zen
Noviisi
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« : 20.Helmikuu 2007, 21:35 » |
|
Minkälainen käyttäjä olet? Eli tämä on tällainen pieni peli, jossa vastaaja antaa pienen analyysin edellisestä käyttäjästä. Minä olen sen verran uusi käyttäjä että minut voi unohtaa ja pistää vaan viestin "Arvostelkaas minut" tms.'
Understood?
Ridedit. Vastatkaahan tähän vain kerran, eiköhän se yksi luonnehdinta riitä, niin ei paisu ihan hillittömäksi tämä topiikki.
Ja Iivari muistuttaa, että käyttäytymissäännöt ovat voimassa täälläkin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.Helmikuu 2007, 10:58 kirjoittanut Iivari »
|
tallennettu
|
|
|
|
Aquila
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Joensuu
|
 |
« Vastaus #1 : 21.Helmikuu 2007, 11:08 » |
|
"Arvostelkaas minut"??? Aika julman kuuloinen lause. Ja nyt teen juuri niin kuin et halunnut, Zen, ja sanon teikäläisestä muutaman huonosti päätellyn sanasen: Käyttäjä Zen on on vieraillut tähän mennessä meihin "viiden viestin ihmisiin" verrattuna melko ahkerasti Risingillä. Törmäilin hepun nikkiin muistaakseni Satamassa, joten sieltä taitaa siis tämän nuoren herran löytää. Ja kerran itse sanoit, olet uusi käyttäjä etkä kai ole tainnut olla rekisteröityneenä Wanhan puolella. Ja ilmiselvästi on kiinnostunut muista ihmisistä ja siitä, kuka tuntee kenet ja miten hyvin, kun pisti tällaisen topicin  Ja nikistä päätellen taitaa zenbuddhalaisuus (tai muuten vaan joku kiinalaisuudessa/Kiinan uskonnoissa/muuten nämä aiheet viehättää)? Huumorintajuinen heppu, koska Leikkinurkassa ollaan. Oikaise, jos olen väärässä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Varjolehti
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Jyväskylä
|
 |
« Vastaus #2 : 21.Helmikuu 2007, 12:00 » |
|
No, pitäähän tähän nyt osallistua, kun kerran juuri Aquila on jäänyt noista "abi-topiceista" mieleen. Hän on siis itäsuomalainen kolleegani, tämän kevään ylioppilas ja rivien väleistä luettuna melko menevä ja naisellinen tapaus. (Ainakin minuun verrattuna, that is.) Nikkinsä merkityksestä päätellen hän lienee myös ylväs ja korkealentoinen. Hän on liikkunut keskuudessamme jo vanhassa Risingissa ja arvelisin hänen omaavan sellaisen harvinaislaatuisen positiivisen ominaisuuden, ettei hän ota itseään liian vakavasti.
Tässä siis minun käsitykseni, mutta jopa minä olen erehtyväinen. :P
-- Rid: Jos nyt lasket Lahden Itä-Suomeksi... :D
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.Helmikuu 2007, 17:32 kirjoittanut Varjolehti »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rid
|
 |
« Vastaus #3 : 21.Helmikuu 2007, 23:21 » |
|
Varjolehti on jäänyt mieleen ensiksikin tietysti fiksujen viestien vuoksi, sitten ihkun nimimerkin vuoksi ja ilmeisesti omaa sukulaisuussuhteet Saranthaan? Muistanko oikein?
Eniten sua näkee pyörimässä Satamassa ja Tavernassa, ainakin näin uudella. Wanhasta on sen verran aikaa, mutta muistaakseni sielläkin samoilla alueilla hengailit. Ja tosiaan, Itä-Suomesta vaikutat.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sarantha
|
 |
« Vastaus #4 : 21.Helmikuu 2007, 23:35 » |
|
Muistat oikein. Olemme serkkuja ja pitkäaikaisia ystäviä.
Rid on... no, ainakin tuorein modekollegani :D Rid on jo vanha risinglainen, sujuva kirjoittaja ja fiksu keskustelija. Hän opiskelee viestintää. Sitten minulla on sellainen intuitio, että Rid saattaa olla hyvinkin huumorintajuinen ja räväkkäkin persoona, vaikka en sinua ole livenä koskaan nähnytkään.
Niin, ja sinulla on kiva nicki, kirjoitinkin muistaakseni jossain, että tykkään noista lyhyistä ja ytimekkäistä.
(Aika usein muuten minulle ainakin käy niin, että monestakin käyttäjästä on "tietynlainen" mielikuva, mutta silti sitä ei osaa eritellä mitenkään konkreettisesti.)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Tämä on viimeinen elämäsi, se ymmärrä, suitsi mielesi pirut. Ja kaiken minkä kykenet, se tee kuin oisi se viimeinen tekosi näkyvän valon maailmassa."
|
|
|
|
Lachesis
|
 |
« Vastaus #5 : 22.Helmikuu 2007, 10:17 » |
|
Sarantha on todellinen eläinystävä, joka omistaa ainakin nöpösiä rottia ja on pienestä pitäen halunnut eläinlääkäriksi. Ehkä joskus sinne vielä hakeekin. Sairaanhoitajana hän on nähnyt monenlaista, niin psykiatrisia lapsipotilaita kuin saattohoidettavia vanhuksia. Nämä kokemukset ovat nähdäkseni tuoneet hänen elämänkatsomukseensa järkevyyttä, inhimillisyyttä ja syvyyttä, joka näkyy kaikissa keskusteluissa, joihin hän osallistuu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Valomuurin tuolla puolen nopeuden kantamattomissa
|
|
|
Adaera
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #6 : 22.Helmikuu 2007, 15:15 » |
|
Lachesis hmm hiukan vieras minulle, mutta tuokiossa sitä näkee aika usein kirjoittelemassa juttuja ja kommentoimassa ja täälä leikki nurkassa häntäkin näkee. Hän on wanha risingläinen. Enempää en sitten hänestä tiedäkään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dorothea
Noviisi
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #7 : 22.Helmikuu 2007, 15:45 » |
|
Adaera on vanha riisiläinen, jos nyt oikein muistan eikä kukaan ole pöllinyt hänen nickiään. Hän on tuokioihmisiä. Hän miellyttää muita läsnäolollaan sivustolla lähes päivittäin.
Ja...
Ehkä myöhemmin opin hänestä jotain enemmän. :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Valerie
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Örkkilandia
|
 |
« Vastaus #8 : 23.Helmikuu 2007, 14:35 » |
|
Dorothea eleli wanhankin Riisingin puolella, ja kirjoitteli ahkerasti ainakin Satamaan. Leikkinurkasta hänet löysi usein, samoin kuin tähän mennessä täältäkin. Huumorintajua siis ilmeisesti löytyy. Tuokiolla/Nuotiolla hän on myös pyörinyt kommentointipuuhissa (mahdolliset omat tekstinsä olen jättänyt näkemättä). Hän vaikuttaa ihan mukavalta olennolta kaiken kaikkiaan. Nicki on jäänyt mieleen, sen kun pystyy lausumaankin kielen menemättä solmuun. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vehka
Neurovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Juupajoki (Tampereen yläpuolella)
|
 |
« Vastaus #9 : 23.Helmikuu 2007, 15:37 » |
|
Valeriehen olen törmännyt vanhalla foorumillakin. Hän vaikuttaa asialliselta, mutta mukavalta nuorelta neidiltä. Olen lukenut kyseiseltä kuurahengettäreltä myös erään kauniin talvisen runon, joten kirjoittanen kuvausta jokseenkin runosieluisesta persoonasta?
Valerie osaa myös kommentoida fiksusti ja kirjoittaa puhdasta suomea vailla sen suurempia kirjoitusvirheitä Hän on aktiivinen risinglainen, jonka nick jää mieleen. Tuokion puolelta saattaa myös löytää palautetta, jota Valerie on antanut, ja häneen törmää silloin tällöin melkein missä tahansa foorumilla. Alter egoa hän ei tiettävästi omaa, mutta minusta Valerien foorumiolemus muistuttaa kuurahengetärtä, kuten jo aiemmin viittasin.
Mukava henkilö, joka tuo oman tärkeän osansa koko foorumin käyttäjäkuntaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
minä olen päättänyt olla sinun tanssin kanssasi Ruotsiin ja takaisin
|
|
|
Herbertina Merrique V
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Νεφελοκοκκυγία
|
 |
« Vastaus #10 : 23.Helmikuu 2007, 17:52 » |
|
Heh. VehKaarna sattuu olemaan risingparinpuolikas, eli veljeni Ranmothin tyttöystävä (terveisiä muuten molemmille sinne päin Suomea  ). Useimpien wanhojen käyttäjien Vehkana tuntema druiditartuokioaktiivi, jonka monet aiemmalle foorumille kirjoittamat tarinat jäivät ainakin minulle mieleen, jo ihanan kuvailun takia. Kaarna on levittänyt foorumibingoamisen, tuon harrastuksista jaloimman, sanomaa myös muilla foorumeilla kuin Risingissa. Minulle hän on jäänyt mieleen luontorakkaana, positiivisesti omalaatuisena henkilönä, joka jotenkin etsii ihmisistä heidän hyvät puolensa (tai jotain). Ja on sisäpiireissä kaikkialla. *Hymy*
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"C is always a thought but never an option."
|
|
|
Karida
Kokelas
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #11 : 23.Helmikuu 2007, 21:08 » |
|
Dolphin hmmmm, ainakin aika uusikäyttäjä, mutta on osallistunut keskusteluihin suht paöjon. Muistan hänet etäisesti jostain tavernasta tai satamasta. Hirveästi enempää en nyt hänestä osaa sanoa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Titu
Noviisi
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #12 : 23.Helmikuu 2007, 21:17 » |
|
Karida...hmmm... tein pientä tutkimusta ja sain selville, että hän opiskelee nykyisin catering-alaa, ja on blondi  . En tiedä kauheasti mitään, mitä risingilaiset eivät saisi selville karidasta, mutta kyllähän tässä on aikaa vielä tutustua  .
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.Helmikuu 2007, 17:28 kirjoittanut Titu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kosketar
Velho

Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #13 : 25.Helmikuu 2007, 16:09 » |
|
Titua en ainakaan muista vanhalta foorumilta, saattaa toki olla nimimerkkikin vaihtunut. Uudella puolella hän on kuitenkin ollut erittäin aktiivinen käyttäjä ja kommentoija. Vaikuttaa ilmeisesti tuolla maailmanahjossa erityisesti eläinlajien suunnittelussa.
Tämän vuoden abiturienttejä hän taitaa myös olla. Oman vaikutelmani/aavistukseni mukaan hän on melko vallaton ja välitön tyyppi. Nimimerkistä minulle tulee mieleen Seura-lehden titu-kolumni. :D Sen perusteella voisi arvioida jotakin huumorintajustakin. Tiedä sitten liittyykö asiaan ollenkaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Camaro
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Kotikontu
|
 |
« Vastaus #14 : 25.Helmikuu 2007, 22:06 » |
|
Hmm. Tämä on konstikasta. Etenkin kun joutuu vain toisen tekstien perusteella tekemään arvion. No, saattepahan nauraa, jos menee oikein pahasti hakuseen. Kosketar, ilmeisesti vanhalla puolella eri niminen, on aktiivinen käyttäjä, uskaltaa kommentoida leirinuotilla ja kommentoi laajasanaisesti. Nuori, avoin, taitelijaluonne, joka ei tykkää käyttää kemikaaleja... Tod.näk. aika kansainvälinen tyyppi, jolla ei ole turhia ennakkoluuloja mistään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hillo
Teknovelho

Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #15 : 26.Helmikuu 2007, 17:10 » |
|
Hmm... Camaro...
Yksi asia on ainakin varma: hän rakastaa autoaan ja mahdollisesti muitakin autoja . Ilmeisesti hän on kohtuullisen uusi (ainakin nikki), mutta vanhallakin puolella, muistan häneen törmänneeni muutaman kerran. Hän on melko aktiivinen ja päässyt selvästi sisään porukkaan. Hän kuluttaa aktiivisesti ainakin Leikkinurkkaa ja Satamaa. Hän pitää erilaisista arvuutteluista.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mietin vasta mitä ajatella.
|
|
|
ShadowElf
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vantaa
|
 |
« Vastaus #16 : 26.Helmikuu 2007, 17:49 » |
|
Hillo... eipä mitään käsitystä muutoin kuin tekstien perusteella. Kirjoittelee Kerrostalokyttääjistä Leirinuotiolla  sekä soittaa rumpuja eikä pidä juuri Nigtwishista. Siinäpä kaikki, mitä sain irti. Ilmeisesti persoonallinen ja taiteellinen tyyppi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hiistu
|
 |
« Vastaus #17 : 26.Helmikuu 2007, 20:20 » |
|
Siispä ShadowElf...
ShadowElf oli aktiivisesti mukana jo viime foorulla, tosin eri nimellä. Nimistä päätellen hänellä on jonkin sortin viehtymystä mystisiin ja välistä jopa vähän synkkiinkin asioihin. Kenties musiikkimaussa on myös sävyjä siitä raskaammasta päästä. Mieleen tulee myös jonkin lainen luontoläheisyys.. Hän rekisteröityi uudelleen vasta eilen, mutta on jo ehtinyt kirjoitella noinkin paljon. Ilmeisesti ajatus kulkee selkeästi myös vähän myöhempään kellon aikaan. Tähän mennessä ollut aktiivisin Tavernassa, jossa osallistunut Interrail-keskusteluun. Viestien perusteella hän kirjoittaa asiallisia tekstiä ja on muutenkin mukava keskustelukumppani, joka uskaltaa kommentoida ja jakaa omaa tietämystään ja näkökantaansa. Leikkinurkassa pistäytyminen viestii siitä, että myös huumorintajua ja löytyy. Hän on reilatessaan matkustanut avoimin mielin monessa maassa ja nähnyt paljon vieraita paikkoja ja tehnyt niistä tarkkoja havaintoja. Tästä voisi päätellä, että seikkalumielisyys, ennakkoluulottomuus ja terve uteliaisuus ja halu kokea kaikkea uutta ovat myös hänen hyveitään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Pane Onneni taskuusi ja pidä huolta, ettet kadota sitä. Pistä se siihen taskuun, missä ei ole reikää!
|
|
|
Dawndragon
Noviisi
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #18 : 28.Helmikuu 2007, 03:13 » |
|
Hmmm... Hiistu.
Harrastaa pitkien viestien kirjoittelua (ainakin pidempien kuin minä) ja on tainnut olla ahkerasti luomassa maailmaa tuolla maailmanahjon puolella. Luova persoona siis. Sataman puolella myös jonkin verran tullut vastaan.
Hmmm... Mitäs muuta... Hiistu liittyi jotenkin hiisiin... Ja pitää pitkä hiuksisista miehistä. (Ja typerä armeija meni leikkaamaan minunkin hiukset...)
(muoks. Elämän tarkoitus! Uuuu.)
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.Helmikuu 2007, 03:21 kirjoittanut Dawndragon »
|
tallennettu
|
|
|
|
Theus
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Kajaanissa ollaan
|
 |
« Vastaus #19 : 28.Helmikuu 2007, 07:15 » |
|
Dawdragon... Hän on nyt elämän tarkoitus ja ehkä uskaltaa tulla Joensuumiittiinkin. Hän on unelmoija ja yöeläjä. Pitää ihmisistä. Haluaa olla paras, mutta useimmiten hän on siihen liian laiska.
Pelailee ainakin Final Fantasy XII ja yllättäen lukee fantasiaa (ainakin Hobbia [loistavaa] ja Eddings on tuttua. Hän on myös tuttu edelliseltä Rising-foorumilta ja oli siellä samalla nimimerkilläkin. Eli hän on ilmeisesti se "uusi vanha".
Suhteellisen aktiivinen käyttäjä, muistan kyllä nimimerkistä. Aloittanut täällä jopa neljä aihetta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Noble dragons don't have friends. The nearest they can get to the idea is an enemy who is still alive.
|
|
|
|