|
Dyn
|
 |
« Vastaus #20 : 15.Marraskuu 2009, 00:16 » |
|
^ Mulla on sellainen mielikuva, että olen tavannut henkilön yläpuolellani jossain, mutta en kyllä heti saa yhtään päähäni missä, enkä miltä hän näyttää.
> Kirjoitin latinasta C:n!
v Henkilöllä alapuolellani on vähintään kaksi kissaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Until one day, the boundary gives way.
|
|
|
Ereinion
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #21 : 15.Marraskuu 2009, 00:26 » |
|
[OT]Dyn on nähnyt minut ainakin Tamfanissa/jatkoilla tänä syksynä.[/OT]
Ei, minulla ei ole kissoja. Jatkakaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tyst är skogen och nejden all, livet där ute är fruset, blott från fjärran av forsens fall höres helt sakta bruset. Tomten lyssnar och, halvt i dröm, tycker sig höra tidens ström, undrar, varthän den skall fara, undrar, var källan må vara.
|
|
|
Hanjeu
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #22 : 15.Marraskuu 2009, 10:03 » |
|
^Mitä Dynistä ei voisi sanoa? Hän on ainakin hemmetin hauskaa baariseuraa, sitä en voi kiistää. Hän on myös niitä ihmisiä jotka olivat superaktiivisia silloin kauan aikaa sitten kun tänne foorumille eksyin ja joka myös auttoi minua kuulumaan tähän porukkaan.
> Kyllä, kaksi kissaa. He ovat molemmat brittiläisiä lyhytkarvoja, valkoisen nimen ollessa Igor ja sinisen Armi. Olemme teettänyt heillä yhden pentueen, mutta sen jälkeen Armi kyllä leikattiin.
v Alapuolellani oleva ei ole eläessään kokenut krapulaa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.Marraskuu 2009, 10:15 kirjoittanut Hanjeu »
|
tallennettu
|
Joskus vain pitää nauttia olostaan.
|
|
|
Metusalem
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #23 : 15.Marraskuu 2009, 17:02 » |
|
^Hanjeu on kirjoittanut tähän aiheeseen kaksi kertaa aikaisemminkin, joten en lähde toistamaan edellisiä kommentoijia. Olen tavannut hänet muutaman kerran ja kai vaihtanut joskus pari sanaa ohimennen. Hän on Risingin aktiivi ja kirjoittelee silloin tällöin myös leirinuotiolle (muistelen nähneeni hänen nimensä joskus jonkin Risingin novellikilpailun jollakin palkintosijalla).
>En ole kokenut krapulaa eikä ole suunnitelmissa kokeakaan... Korostankohan sitä liikaa? Joka tapauksessa, alkoholi ylipäätään ei ole minun juttuni ja tästä pidän kiinni.
v Henkilö alapuolellani ei ole koskaan käynyt pohjoisen napapiirin pohjoispuolella.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jehudiel
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Bussipysäkki
|
 |
« Vastaus #24 : 15.Marraskuu 2009, 19:07 » |
|
^ Metusalem on pitkähiuksinen, suomen kielestä pitävä ja sen rikkautta säilyttämään pyrkivä lukiolainen, joka Tuokiomiitissä vannotti, ettei aio edes armeijassa leikata hiuksiaan, jotka ovat kiitettävän hevimiehen hiukset. Kysyi kerran, miltä tuntuu, kun nimi alkaa vokaalilla^^ > Lähin vastine on Kuusamo, pitemmälle en ole päässyt. Eikä vähään aikaan ole menossakaan. v Henkilö alapuolellani ei pidä/ ei ole koskaan syönyt endiivejä. (  )
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.Marraskuu 2009, 21:07 kirjoittanut Jehudiel »
|
tallennettu
|
When the Master has completed her work, she forgets it. That's why it lasts forever.
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #25 : 15.Marraskuu 2009, 22:07 » |
|
^ Jehudiel tuntuu joka kerta ikäistään hämmentävän paljon vanhemmalta. Siis livenä. Netissä en kyllä ihan pesunkestävä teini.
> En ole koskaan syönyt, enkä wikipedian kuvan perusteella kyllä söisikään. Tulee liikaa ruusukaali mieleen, yök.
v Henkilö alapuolellani opiskelee tai on opiskellut jossakin teknillisessä yliopistossa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Zereott
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Kemi
|
 |
« Vastaus #26 : 19.Marraskuu 2009, 13:39 » |
|
^ Dynillä on vahvat mielipiteet asiaan kuin asiaan ja hän on muutaman kerran tuomaroinut risingilla järjestettyjä kirjoituskilpailuja.
> No, käykö ammattikorkea? Koska valmistuin juuri keväällä teknillisestä amk:sta insinööriksi ja potuttaa, koska tämmöisenä aikana Kemin kokoisesta kaupungista on niin tuhottoman vaikea löytää töitä.
v Henkilö alapuolellani on syönyt suhsia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tapsa
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #27 : 19.Marraskuu 2009, 13:48 » |
|
^ Zereottia näkee sieltä Kemistä liian harvoin, miestäkään ei ole tuonut vielä näytille! (Ainakaan minun näytilleni? Muistaakseni?) Vanhalla Risingilla hän tuli tunnetuksi kirjoittamistaan hienoista, pitkistä goottivampyyrisaagoista, joiden lukeminen minulla on ollut kesken suunnilleen kolme-neljä vuotta.
> Pidän sushista, olen syönyt sitä kotitekoisena. Puikkojen käyttäminen oli yllättävän helppoa (pelkäsin sitä etukäteen) ja raaka kala ja merilevä maistui ehdottomasta paremmalta kuin mitä kuvittelisi. Hyvät dipit olivat kyllä tärkeä osa ateriaa. Oli myös täyttävää! Työlästä tosin, minkä takia tätä ei voi harrastaa kovin usein...
v Henkilö alapuolellani ei ole Facebookissa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Logikärmes
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #28 : 20.Marraskuu 2009, 08:21 » |
|
^ Viimeisimmän kommenttinsa Jouluprojektin ilmoittautumisthreadissa perusteella Tapsa on sangen itsevarma kirjoittaja. Annat kai meille muillekin edes mahdollisuuden menestykseen?  > En käytä Facebookia, Irc-Galleriaa enkä pahus soikoon mitään muutakaan sen tapaista "terveen sosiaalisen elämän korviketta" (tai no, onhan tämäkin sivusto aika keskustelupainotteista, mutta se on eri asia...). Ja Jumala minut hornaan paiskatkoot sinä päivänä kun katson Big Brotheria ja nautin siitä! v Allani oleva henkilö on julkaissut kirjan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"The dog is a peasant and the cat is a gentleman." - H. P. Lovecraft, Cats And Dogs
|
|
|
Valkyrie
Velho

Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #29 : 28.Marraskuu 2009, 00:12 » |
|
^Olen hyvin samaa mieltä Logikärmesin kanssa, kun lukee kirjat uudelleen ja uudelleen, löytää niistä aina jotain uutta! Ja kirjahyllyt, ja yleensäkin kaiken maailman hyllyt on muutenkin tärkeä sisustuselementti! Mnne minäkin laittaisin esimerkiksi helmeni??
>En usko, että kirjan julkaisu ikinä tapahtuukaan, saati sitten sellaisen kirjoittaminen, kun nanowrikin tuntuu aina jäävän kesken.. Olen melkeinpä pahoillani.
v Alapuolellani olevalla on söpö lemmikki.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #30 : 28.Marraskuu 2009, 00:32 » |
|
^ Valkyrie joutuu joka kerta miitissä esittäytymään mulle uudelleen, koska en mitenkään muista kuka se on. Toivoton nimipää... sori. :)
> Mulla on tällä hetkellä parikin söpöä lemmikkiä, toinen vähän tiukemmin otteessa, toinen satunnaisemmaksi ajanvietteeksi. Nii ja Iivari.
v Henkilö alapuolellani on käsitellyt kännykkäänsä tarroilla, kynsilakalla tai vastaavalla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Valkyrie
Velho

Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #31 : 28.Marraskuu 2009, 00:40 » |
|
^En ole tainnut kuin kerran esitellä itseni sinulle, olen vain kuullut sinusta, ja minua ujostuttaa ihan kamalasti..  >Olen jopa tehnyt niin! Eräälle vanhalle kännykälleni, maalasin sen kynsilakalla mustaksi! Se kuitenkin kuoli aika äkkiä, joten se siitä.. v henkilö alapuolellani ei osaa tehdä munkkeja!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #32 : 28.Marraskuu 2009, 02:09 » |
|
^ Henkilö yläpuolellani on eräs niistä tämän foorumin ihmisistä, jotka kuulostavat foorumiminältään tavallisemmilta kuin mitä ovat, ja ihan hyvä niin.
> Olen kerran tehnyt munkkeja, silloinkaan en varsinaisesti itse - luokkakaverini leipoi ne ja minä vain paistoin. Paistamisosion hallitsen suvereenisti, mutta minulla ei oikeastaan ole mitään hajua siitä minkälainen taikina on tai miten se tehdään - paitsi että sen voi tehdä erinomaisen hyvin ilman kananmunaa, kiitos vain!
v Henkilö alapuolellani on ollut humalassa ja joskus puhunut satunnaisten ihmisten kanssa omista kiinnostuksenkohteistaan, kuten vaikkapa tohveleista, naisista, irlantilaisista pubeista tai vaikkapa fennouugristiikasta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Olen niitä tapahtumia joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla. Pekka Kejonen
|
|
|
Rituri
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #33 : 28.Marraskuu 2009, 03:03 » |
|
^ Iivari on ihana... Viime tapaamiset ovat olleet todella hauskoja ja hän on yhdessä Ellan kanssa saanut minut tajuamaan myönteisiä asioita itsestäni. Lisäksi hän on ainut ihminen jonka sylissä olen istunut sen jälkeen kun täytin kaksitoista... >Minä en itse tunne koskaan olleeni humalassa, mutta abiristeilyn jälkeen äiti vakuutti että minun on täytynyt olla  . Olen myös aina puhunut jonkun verran ihan tuntemattomille ja aika usein kiinnostuksenkohteistanikin. Omituisin tällä hetkellä mieleen tullut keskustelu on viime syksyltä, kun puhuin englantia (!) yöllä tuntemattomalle tyypille meidän kavutessamme samaa matkaa Neulamäkeen. Keskustelun aihe oli erittäin mielenkiintoinen... v Henkilö alapuolellani on uinut alasti.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.Marraskuu 2009, 03:18 kirjoittanut Rituri »
|
tallennettu
|
|
|
|
Emvignya
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #34 : 28.Marraskuu 2009, 10:54 » |
|
^ En näe Rituria kovin usein, mutta jostain syystä jokaisesta kerrasta on tullut erittäin hyvä mieli. Se ei johdu siitä, että olisimme erittäin läheisiä (tosin en panisi pahakseni, vaikka olisimme), vaan Riturista huokuu aina jotain positiivista, vaikkei se olisikaan itse parhaalla tuulella. En tiedä miksi.
> Olen joskus mökillä uinut alasti. Alastomuus sinänsä on ok, mutta luultavasti en kyllä enää toiste suostu alasti veteen, jos sinne ylipäänsä suostun menemään... Haikammo ja muuta vastaava...
v Henkilö alapuolellani on tippunut hevosen selästä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rid
|
 |
« Vastaus #35 : 29.Marraskuu 2009, 17:42 » |
|
^ Emvignya kasvattaa venäjänsinisiä, ja perheeseen on ilmeisesti liittynyt myös siamilainen (muistinko oikein?). Heikki Siltalan kissakuvista löytyy Emvignya's Aleksei Ivanin kuvia. > Olen tippunut muutamankin kerran hevosen selästä, pahiten ala-asteella kun mursin ranteeni ja sain samalla hötäkässä kohtalaisen pitkäkestoisen heppapelon joka on nyt muuttunut terveeksi itsesuojeluvaistoksi. v Henkilö alapuolellani ei vietä joulua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emvignya
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #36 : 30.Marraskuu 2009, 16:05 » |
|
Offia: Ei, meille ei vielä ole tullut simskua, on ollut vähän vastoinkäymisiä, mutta ollaan vielä toiveikkaita, kasvattaja yrittää uutta pentuetta, joten jos kaikki menee hyvin, niin sitten siitä meille pentu.
Ja minä vietän joulua, joten en taida vastata tähän.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #37 : 05.Tammikuu 2010, 00:04 » |
|
^ Henkilö yläpuolellani (Rid) on uusin esimerkki niistä moderaattoreista, joiden aika ennen modeutta on hämärtynyt mielessäni jo liikaakin. Toisin sanoen kuuluu kalustoon.
< En vietä joulua taas melkein vuoteen, mutta koska sääntönä on yhä että viikon jälkeen saa vastata vaikkei sopisikaan kuvaukseen, vastaan tähän. Sitä paitsi tänä vuonna en viettänyt joulua joulupukkina.
v Henkilö alapuolellani aikoo olla aktiivisempi risinglainen tänä kuin viime vuonna.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Olen niitä tapahtumia joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla. Pekka Kejonen
|
|
|
Radoxeald Lectunium
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #38 : 05.Tammikuu 2010, 11:38 » |
|
^ Iivarista on sanottu jos jonkinmoista jo, mutta lisäksi hän on hyvä hieroja; viime suokin jatkoilla niskani sai tuta sen, ja kestin sen (+ yhden tequilan) voimin loppuillan mukavan raukeana.
> Kuten Fingerporistakin sanotaan: sopii yrittää. Toissavuonna saavutin teknovelhon tittelin vuoden viimeisillä minuuteilla, saa nähdä onnaako tänä vuonna. Lisäksi voisi piipahtaa parissa miitissä ja suokissa uudestaan.
v Henkilö alapuolellani on käynyt kolmen (tai useamman) valtion rajapyykillä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.Tammikuu 2010, 17:09 kirjoittanut Radoxeald Lectunium »
|
tallennettu
|
|
|
|
Jehudiel
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Bussipysäkki
|
 |
« Vastaus #39 : 05.Tammikuu 2010, 22:40 » |
|
^ Radon kanssa tuli vietettyä hetkonen jos toinenkin viime Suokissa. Mukava ilmestys, joskin lippalakki oli risingilaiselle aivan liian muodikas.  > Onhan sitä ylitetty muutama raja, mainittakoon mm. Venäjä, Saksa, Puola, Baltian maat, Itävalta, yms. v Henkilö alapuolellani käyttää silmälaseja (täyspäiväisesti tai vain osa-aikaisesti) (Tämä ei siis tarkoita, että risingilaisten vaatetus näyttäisi epämuodikkaalta, mutta se on erilaista useasti. Mikäs minäkin olen näitä juttuja puhumaan, kun ala-asteella ei tullut mitään muita kuin verkkareita pidettyä)
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.Tammikuu 2010, 09:39 kirjoittanut Jehudiel »
|
tallennettu
|
When the Master has completed her work, she forgets it. That's why it lasts forever.
|
|
|
|